Problem z zapłonem w RCR
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z zapłonem w RCR
Witam wszystkich!
Posiadam Gilerę RCR 50cm3 rocznik 94' od 3 miesięcy. Poprzedni właściciel wymienił tłok i cylinder na 80.
Odrazu uprzedzam, ze jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o takie sprawy.
A mianowicie:
Podczas jazdy nagle znika iskra. Silnik staje, nie dławi się, nic tylko poprostu przestaje pracować:(
Potem nie mogę go w ogóle odpalić, nawet na popchnięcie.
Dopiero po 30 minutach przerwy da się uruchomić motor.
Wcześniej takie rzeczy działy się sporadycznie, a przerwa trwała max 5 min.
Dodam, że wymieniłem świecę.
Co to może być?
Pozdrawiam
Posiadam Gilerę RCR 50cm3 rocznik 94' od 3 miesięcy. Poprzedni właściciel wymienił tłok i cylinder na 80.
Odrazu uprzedzam, ze jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o takie sprawy.
A mianowicie:
Podczas jazdy nagle znika iskra. Silnik staje, nie dławi się, nic tylko poprostu przestaje pracować:(
Potem nie mogę go w ogóle odpalić, nawet na popchnięcie.
Dopiero po 30 minutach przerwy da się uruchomić motor.
Wcześniej takie rzeczy działy się sporadycznie, a przerwa trwała max 5 min.
Dodam, że wymieniłem świecę.
Co to może być?
Pozdrawiam
- Woozi
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/4/2007, 18:43
Pozwolę sobie odświeżyć temat:
To nie była cewka...
Oddałem motor do elektryka (znajomy i w dodatku blisko), a ten wywnioskował, że to musi być impulsator??? czy coś w tym stylu... Czy to właśnie przez to może być zanik iskry?
Jeśli tak, to gdzie mogę kupić części?
Chodzi mi dokładnie o to:
(otwórz link)
Pozdrawiam i liczÄ™ na pomoc.
To nie była cewka...
Oddałem motor do elektryka (znajomy i w dodatku blisko), a ten wywnioskował, że to musi być impulsator??? czy coś w tym stylu... Czy to właśnie przez to może być zanik iskry?
Jeśli tak, to gdzie mogę kupić części?
Chodzi mi dokładnie o to:

Pozdrawiam i liczÄ™ na pomoc.
- Woozi
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/4/2007, 18:43
Może da się same impulsatory wymienić bo to będzie mniejszy koszt. Nie wiem jak to wygląda u Ciebie ale ja w swoim GSX 550 próbowałem naprawiać impulsatory ale nic z tego - po zagrzaniu kompletnie nie chciał odpalać, ale ja musiałem czekać 2 h aby ponownie odpalić motocykl. Dzisiaj mają przyjść nowe impulsatory i mam nadzieję ze poczta polska tym razem nie zawiedzie bo mam ochotę polatać ...
Suzuki GSX 550 (600f
) mod. to street 


- bobek358
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
- Lokalizacja: Åšmigiel
Jeżeli ta czarna puszka zaznaczona na rysunku to rzeczywiście impulsator, to będę miał problem z wymianą tylko tego, gdyż jest przynitowany
A jak to jest w impulsatorach w motorach:
Są różne rodzaje, czy jest mniej więcej jeden?
Aha, i gdzie udało Ci się zdobyć taki impulsator?
Pozdrawiam i dziękuje z pomoc

A jak to jest w impulsatorach w motorach:
Są różne rodzaje, czy jest mniej więcej jeden?
Aha, i gdzie udało Ci się zdobyć taki impulsator?
Pozdrawiam i dziękuje z pomoc

- Woozi
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/4/2007, 18:43
a mi sie wydaje ze ci sie przegrzewa i termowyłącznik ci tnie zapłon.... :> sprawdz układ chłodniczy - odpowietrz, uzupełnij ciecz.
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość