Zobacz wÄ…tek - Utrzymanie KTMa
NAS Analytics TAG

Utrzymanie KTMa

Enduro, Cross
_________

Utrzymanie KTMa

Postprzez senti » 7/6/2012, 19:10

Szukałem jakiegoś mocnego i w miare lekkiego enduro i polecili mi KTM 200/300/450 exc ale z tego co wiem to sporo kosztuje jego utrzymanie.Więdz pytanie moje co ile trzeba by tak robić remonty i ile mogą ok. wyjść Ps. jeżdże sporo w tygodniu:)
senti
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/2/2012, 15:57
Lokalizacja: Katowice


Postprzez Fantas3k » 7/6/2012, 19:44

chodzi ci o 2t czy 4t??? bo 2t cos 1,5-2 tysiace a 4t cos ponad 2 tysiace jak sie duzo posypie to moze wyniesc cie remont polowe kata...
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin


Postprzez senti » 7/6/2012, 20:09

4t dzęki za info;p no troche sporo to
senti
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/2/2012, 15:57
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Fantas3k » 7/6/2012, 20:49

no wszystko zalezy jak smigasz i jak czesto 1 sezonu mozesz wydac na motocykl 1 tysiac a 2 3tysiaczki i to wszystko sie tak sumuje i wychodzi te 2k przy czestym uzytkowaniu
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 7/6/2012, 21:04

nie do konca czy 2T czy 4T po 4 sezonach wydasz na oba tyle samo.

w 2T remonty kosztują mało ale robi sie je często. w 4T rzadziej ale jak robisz to juz porzadnie i kompletnie, remot samego silnika to jakies 4 tysie.

ogólnie zalezy jak gdzie itp sie smiga ale 1000-1500 zł w same częsci rocznie to minimum.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez senti » 7/6/2012, 21:11

to chyba czegoś innego poszukam:) jak DRZ czy WR podobno pożądne sprzęty
senti
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/2/2012, 15:57
Lokalizacja: Katowice

Postprzez henio12323 » 7/6/2012, 21:22

akurat KTM to bardzo dobry sprzet ale jest to wyczynówka dla zawodników do scigania się. wiec i kosztuje duzo. WR kosztuje tyle samo. DRZ w normalnej wersji juz nie bo to inna klasa motocykli. ale podkręcana DRZa tez moze w utrzymaniu tyle kosztowac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez senti » 7/6/2012, 21:40

Kurde masakra jest;p Ja poszukuje crossa/enduro juz od dłuższego czasu który ma sporo mocy,nie za ciężki, nie za duze koszty utrzymania .Myślałem na początku o dr 350 ale pojeździłem nią od kolegi dzień i jest troche za słaba ,szukam czegoś co starczy na 2-3 sezony .Jeden mi oferuje CRF 250 bodajże z 95 za 7 tysi ogólnie motocykl w dobrym stanie póki coś sie nie spiepszy i wtedy to już pieniądze i pieniądze:( może mi jakiś motocykl doradziś ? Byłoby zajebiscie gdyby znalazła sie jakaś wyczynówka bo mam blisko tor, lecz najważniejsze są dla mnie koszty remontów bo mam 17 lat a rodzice ciągle kasy wykładac nie mogą:((
senti
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/2/2012, 15:57
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Fantas3k » 7/6/2012, 22:07

Dr 350 slaby dla ciebie to bierz drz400s nie robi sie w nim remontow co sezon ani co dwa wiec jest dobrze a moc powinna ci spokojnie starczyc jak na twoj wiek :) jak bys chcial zobaczyc co sie robi takim drz to wpisz sobie na youtube uzytkownika
querly ma fajne filmiki i dobrze smiga :)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 7/6/2012, 22:14

niestety ideałów nie ma :) albo masz moc niską wage dobre zawieszenie i osiągi za spora kase. albo masz odwrotnie mała moc duza waga ale tanio...

DRZ to taki półśrodek. wersja E jest w miare mocna, nieco lzejsza i z fabrycznym zawieszeniem da sie popyrkac po torze :d

DR 350 to tez dobre moto

CRF z 95 roku nie istnieje :P pozatym co do wyczynówek i ich cen - wszystko zalezy od stanu. jedna CRFa moze kosztowac 5 tysiecy a druga na pozór identyczna z tego samego roku moze kosztowac 10 tysiecy ;p zalezy w jakim stanie jest. czasem mozna kupic motocykl do remontu tanio, ale z kosztami remontu wyjdą tyle co sprawny motocykl ( choc tutaj przynajmniej wiesz na czym smigasz)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikozniak » 7/6/2012, 22:14

Hahaha w 95 nie produkowano jeszcze Crf. Bodajże pierwsze 250 w 4t były od 2001 roku. Obecnie jak chcesz kupić 250 4t to szukaj od 2005 roku.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez senti » 8/6/2012, 07:15

To sie pomyliłem:P z tym rokiem
senti
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/2/2012, 15:57
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Bostorn » 8/6/2012, 12:24

było

zamykam
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości




na górê