Przesiadka z 125ccm 2008r na 600ccm 1997r. Ma sens?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Przesiadka z 125ccm 2008r na 600ccm 1997r. Ma sens?
Witam!
Obecnie jeżdżę Yamahą R125 od jakiś dwóch sezonów (czyli od czasu zdania A1). Niedawno zdałem na kategorię A. W mojej głowie zrodził się plan, żeby sprzedać obecny sprzęt i kupić CBR 600 F3 z 1997r. Niestety, mój budżet jest ograniczony. Czy taka przesiadka ma sens? Czy raczej więcej czasu spędzę na ciąganiu Hondy po mechanikach? Będę odczuwał dyskomfort w porównaniu do obecnego motocykla? Jak taki rocznik może się mieć do bezpieczeństwa?
Pozdrawiam
zielony
Obecnie jeżdżę Yamahą R125 od jakiś dwóch sezonów (czyli od czasu zdania A1). Niedawno zdałem na kategorię A. W mojej głowie zrodził się plan, żeby sprzedać obecny sprzęt i kupić CBR 600 F3 z 1997r. Niestety, mój budżet jest ograniczony. Czy taka przesiadka ma sens? Czy raczej więcej czasu spędzę na ciąganiu Hondy po mechanikach? Będę odczuwał dyskomfort w porównaniu do obecnego motocykla? Jak taki rocznik może się mieć do bezpieczeństwa?
Pozdrawiam
zielony
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
Pozostaje prosta maxyma jak dbasz tak masz. Dojdzie tylko jeszcze kilku ownerow przed toba ktorzy nie koniecznie musieli ja przestrzegac.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
jacek.rs napisał(a):po r125 600 to troche za duzo..
To jak, ktoś po kursie, zielony, z najazdem 30h ma kupić 500. Ktoś jeździ dwa lata, na własnym sprzęcie, też ma kupić 500? Ci ludzie są tak samo doświadczeni? Poza tym, "600 to trochę za dużo". Każde 600? CBF 600 też (72 KM)? XJ 600 też (~61KM)? MT-03 też (tożto panie potwór, 650cc)? Ludzie, naprawdę, na 125 gleba boli tak samo, biegi zmieniać trzeba umieć tak samo dobrze i hamuje się też bez większych różnic (ba, na większości 600, IMO, heble są o wiele lepsze i wygodniejsze w użyciu).
@zielonydev: bierz spokojnie. Sam w zeszłym roku zmieniałem 125 na 600. Na początku przeszkadzała mi trochę masa (podkreślam, na poczatku i trochę). Potem - bez większych problemów i przygód. Jak się ma rocznik do bezpieczeństwa? Zależy od sztuki . Kompletny przegląd i ew. remoncik zacisków to podstawa.
- Kelhorn
- Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42
Honda to Chonda, jak kupisz ładna sztukę, to rzadko kiedy odwiedzisz mechanika (chyba że jara Cię ciągłe gumowanie i palenie lacza, bo wtedy to nawet igiełka zacznie narzekać). Co do dyskomfortu, to tak jak kolega napisał będzie troche cięższa, ale pojeździsz parę dni z uwagą na ten szczegół to przyzwyczaisz się i będzie spoko. Poza tym CBR ma lepsza zawieche niż R125, lepszy silnik, lepsze hample i wygodniejszą kanapę więc nie będziesz narzekał. To że ma ona 10 lat więcej to nie znaczy że jest kolosalna różnica. R125 nie jest jakoś bardziej zaawansowana technicznie niż starsze moto, ma tylko świeższy design. Co do cen, to za to 8000 juz możesz szukać F3, a za 10000 to nawet porozglądać sie za F4.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Dzięki za odpowiedzi. Co sądzicie na temat tego moto: http://moto.allegro.pl/honda-cbr600-f4- ... 58160.html ? Warto się w ogóle nim interesować?
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
jak pisali, porządny model F3 to wydatek 8000tyś, F4 - 10000tyś, jeśli szukasz F4 za 7tyś oczekuj, że te 3tyś będziesz musiał prędzej, czy później w nią włożyć. Nie ma tanich zadbanych sprzętów. po prostu.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
http://otomoto.pl/honda-cbr-600-f3-M3173628.html A to? Można zaufać?
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
Nie...za tase tego nie kupuj , Popatrz na ZZR 600 za taka kase wyrwiesz ladna sztuke..albo szukaj jakas 500..lub 600..
po 125cc jak wejdziesz na 500 i 600 to poczujesz ogromna roznice..polecam ZZR 600 2000r.
po 125cc jak wejdziesz na 500 i 600 to poczujesz ogromna roznice..polecam ZZR 600 2000r.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
UjmÄ™ kwestiÄ™ inaczej.
Budżet: 8000zł.
Wzrost 182cm.
Waga 68kg.
Doświadczenie: 2 lata na 125ccm Yamaha R125, 1 rok na chińskiej biegówce 50ccm.
PoszukujÄ™: Honda CBR 600.
Pomożecie?
Budżet: 8000zł.
Wzrost 182cm.
Waga 68kg.
Doświadczenie: 2 lata na 125ccm Yamaha R125, 1 rok na chińskiej biegówce 50ccm.
PoszukujÄ™: Honda CBR 600.
Pomożecie?
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
Pozostanę przy F3, to i tak moto na 2 sezony, żeby nauczyć się jeździć czymś większym W międzyczasie dozbieram na jakiś 1000 z salonu, ale prawie nowy.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2377905945
Na dniach chyba podjadę po to. Mam blisko, jak wszystko będzie OK to biorę.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2377905945
Na dniach chyba podjadę po to. Mam blisko, jak wszystko będzie OK to biorę.
- zielonydev
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2012, 20:50
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości