Zobacz wÄ…tek - jakiego crossa 250 mozecie mi polecic??
NAS Analytics TAG

jakiego crossa 250 mozecie mi polecic??

Enduro, Cross
_________

jakiego crossa 250 mozecie mi polecic??

Postprzez borabora » 28/5/2007, 12:39

Zależy mi na mocy i niezawodnosci. Mam zamiar kupić sobie honde crf 250 z 2006 roku. Czy to dobry wybór?? moze polecicie mi cos lepszego?? doradzcie prosze :roll:
"...Paść na twarz nie znaczy ją stracić...nie traci sie braci..."
borabora
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28/5/2007, 10:22
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk


Postprzez piotr6845 » 18/5/2012, 19:10

Napisz ile masz kasy do wydania.
piotr6845
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18/5/2012, 18:45
Lokalizacja: 50cm od monitora


Postprzez papek23 » 18/5/2012, 19:50

ja bym mierzył w ktm exc ;)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 18/5/2012, 22:36

przede wszystkim zalezy do czego sprzet ma byc uzywany, jak chcesz żeby sprzet był w miare niezawodny to kup sprzet pod dane warunki czyli cross na tor mx, enduro ( hard enduro ) na lasy pola podjazdy itp. generalnie wszyswtkie crossówki sa podobne, wiec pytanie piotra ile ma kasy jest troche zbędne, bo czy honda czy kawasaki wszystkie kosztuja podobnie :P co do niezawodnosci - zalezy od stanu technicznego jak masz igiełke i dbasz to masz ułamek % szans że cos sie moze zepsuc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez bartek_moto » 19/5/2012, 13:46

250 4t? To będzie Twoje pierwsze moto? Nie polecałbym 250 4T jako pierwsze. Poszedłem po opiniach innych oraz znajomych i wybrałem 125 2T. Jestem bardzo zadowolony. ;) z 250 4T - z tego co opowiadał mi znajomy - jest strasznie duzo zabawy: częste ustawianie zaworów, częsta wymiana oleju w silinku... Posiadał Kawe KXF 250, sprzedał i kupił YZ 250. Mowił ze to całkiem inna bajka. ;) Mniej zabawy w warsztacie. I jeśli to Twoje pierwsze moto to warto jest mieć doświadczenie z charakterystyką jakiejś setki w 2T. ;)
bartek_moto
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/5/2012, 18:46

Postprzez henio12323 » 19/5/2012, 18:56

bartek - bez sensu wypowiedż... czym sie niby rózni 250 w 4T o 125 w 2T ? oprócz charakterystyki niczym. oba sprzety maja te same osiągi. mało tego 125 w 2T jest gorsza do nauki bo jest agresywniejsza w krótszym spektrum obrotów. czyli nic nic nic a nagle ma ostry zastrzyk mocy. 250 w 4T nie ma takiego strzała ale ciągnie od dołu równo ( iszybko ) wiec na torze 250 w 4T i 125 w 2T maja identyczne szasne i liczy sie tylko zawodnik. aczkolwiek jak mówie do nauki łatwniej jest nawet opanowac 4T niz 2T. nie wspomne ze ogólnie ciezko jest opanowac crossówke.

kxf 250 a yz 250 to rzeczywiscie duza rózncia bo to klasa wyzej :)

co do zabawy kazdy moto trzeba serwisowac :P nawet 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Duriv » 20/5/2012, 00:09

akurat na 125 lepiej się uczyć. Lżejsza, i mniejszą moc oddaje na niższych obrotach. Później trzeba zacząć kombinować ze sprzęgłem i biegami, potem to procentuje w 4t.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bostorn » 20/5/2012, 10:15

2t bardziej narwane jest i trzeba od małego na nim jeździc aby w pełni wykorzystac jego potencjał, co jest akurat świetne w tym bo nigdy się nie nudzi, jest lekkie, zrywne, skrętne i daje sporo zabawy z jazdy ale:

jeżeli nie masz odpowiednio siły i umiejętności zje Cię :D taka głupia seteczka a może nieźle namieszac

4t natomiast jest cięższe daleko nie odbiegające od 2t ale moc w jaki sposób oddaje jest o niebo lepsze od 2t.
Chcesz jechac spokojnie, jedziesz spokojnie, musisz dodac wiecej gazu, czysto i Å‚adnie leci do przodu, w 2t tego spokoju jazdy nie zaznasz

dlatego też ja lubię zabawę na 2t ale gdybym miał możliwości z chęcią bym wsiadł na 4t i polatał dłużej.

i dodam tylko że maszyny tego pokroju nie są do jazdy w las i inne trasy. Jedynie pole, mały tor na polu, tor motocrossowy, jakies podjazdy, żwirownie itp
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê