Zobacz wÄ…tek - GSXR 600 k7 FI (F1??).
NAS Analytics TAG

GSXR 600 k7 FI (F1??).

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSXR 600 k7 FI (F1??).

Postprzez kozlos » 19/5/2012, 18:18

Witam.

Dzis po ostrym przygazowaniu mojej suczy wyswietlil mi sie tytulowy blad. Zlaczylem zworki, brak bledu 'COO' ,ale kreska nie jest wysrodkowana, tylko znajduje sie powyzej. Prosze o info co to oznacza i czy duzy jest koszt ewentualnej naprawy??

Dzieki

:)
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa


Postprzez kozlos » 21/5/2012, 13:08

Nikt nie pomogl, a ja tymczasem zebralem kilka informacji, wiec podziele sie nimi z Wami (byc moze komus to w przyszlosci sie przyda).


Otoz wspomniana przeze mnie kreska przy C00 to polozenie TPS'u (z tego co mi powiedzano). Powinna lezec na srodku (-C00). Jesli jest z indeksem gornym czy dolnym oznacza to, ze wlasnie wymieniony przeze mnie wyzej czujnik (TPS) trzeba wyregulowac.

Jesli chodzi o moj przypadek , nastepnego dnia problem sie nie pojawil (przejechalem ok 40-50km po miescie). Po sprawdzeniu bledow/komunikatow (zwarciu dwoch pinow odpowiedniej kostki) nastepnego dnia wszystko bylo juz prawidlowo, tj. kreska znajdowala sie na wlasciwym (optymalnym) miejscu.

Coz, mam nadzieje, ze tamten komunikat byl jednorazowy, a z moim moto jest wszystko ok.

Co do wlascicieli gixerow, nie ma co w ciemno jezdzic na diagnostyke komputerowa, zczytanie kodu bledu zajmuje max 2min, a 100-150 zl zostaje w kieszeni.
kozlos
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 19/10/2010, 12:13
Lokalizacja: warszawa




Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê