ZZR600D nie pali na 3 i 4 cylinder.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
ZZR600D nie pali na 3 i 4 cylinder.
Witam wszystkich. Jak do tej pory wystarczyło czytać forum i ze wszystkim sobie dawałem radę ale niestety teraz brak mi już pomysłów.
Straciłem w mojej zzr ładowanie i motor stanął na drodze. Jadąc już na właściwie rozładowanym aku motor zaczął pracować jedynie na dwa gary i po około 500 m stanął.
Brak ładowania był spowodowany upaloną złączką pomiędzy alternatorem a instalacją .
Po naprawie usterki nadal jednak ZZR pracuje na dwa cylindry.
Świece wymieniłem na nowe, cewki zamieniłem miejscami na próbę, gaźniki wyczyszczone, w trakcie startu prysnąłem jakimś autostartem jednak brak jakiegokolwiek efektu.
Kupiłem ciśnieniomierz do mierzenia kompresji i zmierzyłem dzisiaj. Ciśnienie jest na wszystkich 10 - 11 czyli ok.
Iskra niby jest na każdej świecy ale zastanawia mnie czy nie jest to moduł zapłonowy.
Czy jest możliwe by moduł dawał dwa impulsy, następnie kolejne dwa , że tak powiem milczał i ponownie dawał dwa impulsy? ZZR pali jedynie na 1 i 2 cylinder , 3 i 4 milczy.
Cewki są podłączone : pierwsza 1- 3 cylinder , druga 2 - 4 . Świece na 3 i 4 cylinrze sa widać trochę wilgotne, ale nie zalane jak to zazwyczaj .
Nie mam niestety stroboskopu lub oscyloskopu by sprawdzić jakie impulsy wychodzą z modułu.
Co myślicie na ten temat, może ktoś miał podobny przypadek?
Straciłem w mojej zzr ładowanie i motor stanął na drodze. Jadąc już na właściwie rozładowanym aku motor zaczął pracować jedynie na dwa gary i po około 500 m stanął.
Brak ładowania był spowodowany upaloną złączką pomiędzy alternatorem a instalacją .
Po naprawie usterki nadal jednak ZZR pracuje na dwa cylindry.
Świece wymieniłem na nowe, cewki zamieniłem miejscami na próbę, gaźniki wyczyszczone, w trakcie startu prysnąłem jakimś autostartem jednak brak jakiegokolwiek efektu.
Kupiłem ciśnieniomierz do mierzenia kompresji i zmierzyłem dzisiaj. Ciśnienie jest na wszystkich 10 - 11 czyli ok.
Iskra niby jest na każdej świecy ale zastanawia mnie czy nie jest to moduł zapłonowy.
Czy jest możliwe by moduł dawał dwa impulsy, następnie kolejne dwa , że tak powiem milczał i ponownie dawał dwa impulsy? ZZR pali jedynie na 1 i 2 cylinder , 3 i 4 milczy.
Cewki są podłączone : pierwsza 1- 3 cylinder , druga 2 - 4 . Świece na 3 i 4 cylinrze sa widać trochę wilgotne, ale nie zalane jak to zazwyczaj .
Nie mam niestety stroboskopu lub oscyloskopu by sprawdzić jakie impulsy wychodzą z modułu.
Co myślicie na ten temat, może ktoś miał podobny przypadek?
zzr600D , er-5
- Nowas
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/10/2009, 20:24
- Lokalizacja: Bath, UK
Nowas napisał(a):Nie palił zanim zacząłem cokolwiek ruszać. Na przewodach zaplonowych są numery kolejnych zaplonow. Kolejność zaplonow jest 1243 wiec taka jest kolejność kabli. Kable inaczej by mi tez zresztą nie pasowały
Ehh... To wykrec przewod nr3 z drugiej cewki i zamien z przewodem nr4 z pierwszej cewki....
Bedziesz mial ponumerowane xD
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość