Zobacz wątek - WSK 125 nie ma prądu może to wina stacyjki?
NAS Analytics TAG

WSK 125 nie ma prądu może to wina stacyjki?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

WSK 125 nie ma prądu może to wina stacyjki?

Postprzez Reandeer » 10/5/2012, 15:49

Witam
W mojej WSce mam prerobiony zapłon na ten od jawy 350.
Problem tkwi w tym że po tym jak mocowałem silnik zaczął nie dochodzić prąd nigdzie.
Jak troche poczekam to załączy. prawdopodobnie to stacyjka
mam w niej akumulator i po podłączeniu miernika znacznie spada napięcie na akumulatorze.Dopiero gdy światła zaczynają świecić napięcie rośnie
Reandeer
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12


Postprzez hugo2003 » 11/5/2012, 19:20

Przeanalizuj poloaczenia typu elektryka silnika,swiatel... a najlepiej sprobuj "odlaczyc" swiatla i dawac prad tylko na silnik i zibacz co sie bedzie dzialo.
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Reandeer » 14/5/2012, 16:22

Hmm . czyli myślisz że żarówki coś mają z tym wspólnego?
Po jakichś 30 sekundach jest dobrze . potem jak przekręcę kluczyk i szybko wróce to też ale jak troche dłużej poczekam i wróce kluczyk to od nowa to samo.

Pewnie niedługo jak jej nie zrobie to zamontuje zapłon od skutera.
Reandeer
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12

Postprzez hugo2003 » 14/5/2012, 18:35

Wroc do orginału lub zamiennika...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Reandeer » 14/5/2012, 19:40

Nie mam oryginału ;/
Jak sie może znasz na jawach to czy nie robiły Ci sie takie problemy albo znajomym?
Na tym załopnie od skutera wsk lepiej wkręca sie na obroty bo ma lżej na wale i na tym od Jawy też. nie wróce do oryginału bo i o kliny trzeba dbać. :wink:
Reandeer
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12

Postprzez KAPELA911 » 15/5/2012, 09:09

Skoro o kliny trzeba dbać to wyrzuć wogóle zapłon i paliwo zapalaj zapalniczką. twoja wiedza z zakresu mechaniki jest znikoma :
1. Klin jest tylko elementem ustalającym położenie koła magnesowego
2. Całość przeciążeń zwiazanych z przesuwaniem koła zamachowego względem czopa wału przenosi mocowanie stożkowe.
3. Dorwać używany zapłon można za grosze a nie siedzieć i kombinować czyniąc wiejski tuning.
4. Skoro obcina Ci klin to znaczy ze częsci współpracujące grabik i czop mogą być zużyte, badź cały silnik moze być w złej kondycji.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Reandeer » 15/5/2012, 12:19

1.wiem do czego służy klin
2.jakoś u mnie taniej niż 80 zł nie kupie używanego
3. klin w wiekszości wsk się obcina
4. to nie żaden tuning tylko mój tata tak przerobił bo orginalny zapłon sie popsuł a miał zapłon od jawy.
Reandeer
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12

Postprzez Reandeer » 16/5/2012, 18:25

KAPELA911 napisał(a):Skoro o kliny trzeba dbać to wyrzuć wogóle zapłon i paliwo zapalaj zapalniczką.


Otym też pomyślałem.
Reandeer
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12

Postprzez KAPELA911 » 17/5/2012, 08:16

no nie wiem czy 80 zł to strasznie drogo ? Ja bym kupił oryginał i miał problem z głowy.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê