WSK 125 nie ma prądu może to wina stacyjki?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
WSK 125 nie ma prądu może to wina stacyjki?
Witam
W mojej WSce mam prerobiony zapłon na ten od jawy 350.
Problem tkwi w tym że po tym jak mocowałem silnik zaczął nie dochodzić prąd nigdzie.
Jak troche poczekam to załączy. prawdopodobnie to stacyjka
mam w niej akumulator i po podłączeniu miernika znacznie spada napięcie na akumulatorze.Dopiero gdy światła zaczynają świecić napięcie rośnie
W mojej WSce mam prerobiony zapłon na ten od jawy 350.
Problem tkwi w tym że po tym jak mocowałem silnik zaczął nie dochodzić prąd nigdzie.
Jak troche poczekam to załączy. prawdopodobnie to stacyjka
mam w niej akumulator i po podłączeniu miernika znacznie spada napięcie na akumulatorze.Dopiero gdy światła zaczynają świecić napięcie rośnie
- Reandeer
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12
Przeanalizuj poloaczenia typu elektryka silnika,swiatel... a najlepiej sprobuj "odlaczyc" swiatla i dawac prad tylko na silnik i zibacz co sie bedzie dzialo.
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Hmm . czyli myślisz że żarówki coś mają z tym wspólnego?
Po jakichś 30 sekundach jest dobrze . potem jak przekręcę kluczyk i szybko wróce to też ale jak troche dłużej poczekam i wróce kluczyk to od nowa to samo.
Pewnie niedługo jak jej nie zrobie to zamontuje zapłon od skutera.
Po jakichś 30 sekundach jest dobrze . potem jak przekręcę kluczyk i szybko wróce to też ale jak troche dłużej poczekam i wróce kluczyk to od nowa to samo.
Pewnie niedługo jak jej nie zrobie to zamontuje zapłon od skutera.
- Reandeer
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12
Nie mam oryginału ;/
Jak sie może znasz na jawach to czy nie robiły Ci sie takie problemy albo znajomym?
Na tym załopnie od skutera wsk lepiej wkręca sie na obroty bo ma lżej na wale i na tym od Jawy też. nie wróce do oryginału bo i o kliny trzeba dbać.
Jak sie może znasz na jawach to czy nie robiły Ci sie takie problemy albo znajomym?
Na tym załopnie od skutera wsk lepiej wkręca sie na obroty bo ma lżej na wale i na tym od Jawy też. nie wróce do oryginału bo i o kliny trzeba dbać.

- Reandeer
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12
Skoro o kliny trzeba dbać to wyrzuć wogóle zapłon i paliwo zapalaj zapalniczką. twoja wiedza z zakresu mechaniki jest znikoma :
1. Klin jest tylko elementem ustalającym położenie koła magnesowego
2. Całość przeciążeń zwiazanych z przesuwaniem koła zamachowego względem czopa wału przenosi mocowanie stożkowe.
3. Dorwać używany zapłon można za grosze a nie siedzieć i kombinować czyniąc wiejski tuning.
4. Skoro obcina Ci klin to znaczy ze częsci współpracujące grabik i czop mogą być zużyte, badź cały silnik moze być w złej kondycji.
1. Klin jest tylko elementem ustalającym położenie koła magnesowego
2. Całość przeciążeń zwiazanych z przesuwaniem koła zamachowego względem czopa wału przenosi mocowanie stożkowe.
3. Dorwać używany zapłon można za grosze a nie siedzieć i kombinować czyniąc wiejski tuning.
4. Skoro obcina Ci klin to znaczy ze częsci współpracujące grabik i czop mogą być zużyte, badź cały silnik moze być w złej kondycji.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
1.wiem do czego służy klin
2.jakoś u mnie taniej niż 80 zł nie kupie używanego
3. klin w wiekszości wsk się obcina
4. to nie żaden tuning tylko mój tata tak przerobił bo orginalny zapłon sie popsuł a miał zapłon od jawy.
2.jakoś u mnie taniej niż 80 zł nie kupie używanego
3. klin w wiekszości wsk się obcina
4. to nie żaden tuning tylko mój tata tak przerobił bo orginalny zapłon sie popsuł a miał zapłon od jawy.
- Reandeer
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/3/2012, 20:12
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości