Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZZR 1400 tuning :)
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZZR 1400 tuning :)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki ZZR 1400 tuning :)

Postprzez MANIAK. » 15/5/2012, 14:45

Witam chcialbym sie czyms pochwalic , zrobilem "maly" tuning w moim ZZR'ku.
Setup :
Leo Vince SBK Evo II.
Filtr K&N.
Tarcze Hamulcowe EBC RACING.
Power Commander.
Przewody Hamulcowe HEL.
Tuningowe tarcze zegarow "illumiglo".

Wszystko idelanie zestrojone..wynik z Hamowni : 203.7KM.
Zauwazalany tez lepszy moment obrotowy..

Foty :) mam tylko z zegarow bo inne nie mam ale postaram sie zrobic ;)
Obrazek
Obrazek

Zauwazylem ze jest bardziej wydajne chlodzenie silnika..
wkrótce kolejne foty .;]

Plany :
Malowanie czarna perła + dodatki czerwonego.
Polerka felg + malowanie.
Karbonowe wstawki.
Oswietlenie Xenon.
Moze jakies kufry .
Nakladka siedzenia.
Manetki.
Wlew paliwa..
Crash pady.
Plany spelnia sie na 100 % juz za niecaly rok jak bede dobrze stal z kasa :)
Ostatnio edytowano 15/5/2012, 15:21 przez MANIAK., łącznie edytowano 2 razy
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?


Postprzez k9aro3l » 15/5/2012, 15:20

powiedz mi czy masz gdzie wykorzystywać pełną moc tego cacka ?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce


Postprzez MANIAK. » 15/5/2012, 15:33

hmm..powiem Ci tak..zalezy gdzie..nie jezdze tylko po Polsce..Moze nie wszedzie..ale czasami jest gdzie przysinac..
..Moze nie ma to jak autostrady w Niemczech..czy indziej , ale w Polsce tez znajda sie takie miejsca..
Wkoncu po Euro bedzie kilka nowych Autostrad :D Wiec bedzie jeszcze lepsza jazda :)
Moze sie ktos zapytac po co ci taki tuning i tyle mocy ?
Poprostu chcialem jest to dla mnie frajda..jestem zadowolony i to jest najwarzniejsze..juz sie inaczej jezdzi :)
Raz sie zyje , a jak bym nie zrobil tych modyfikacji to bym poprostu zalowal..i caly czas chodzilo by mi to po glowie..
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Vergon » 15/5/2012, 16:33

Zegary dają radę, wstydu nie będzie :wink:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MANIAK. » 15/5/2012, 16:59

mam nadzieje ze nie bedzie :)
Po spelnieniu "planow" za nie długo bede spelniony :D
Ciekawy jestem czy pojdzie tyle co ma na zegarach ..340..hm..silnik odblokowany , spore modyfikacje , korci mnie zeby to sprawdzic..ale sie boje :D
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez motoluka » 15/5/2012, 18:01

Wrzuć foty całego jak się prezentuje w nowych tłumikach. Jakie wrażenia akustyczne?
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez rosiboj » 15/5/2012, 18:19

zegarowe 340 ... moze, chociaz watpie. Te modyfikacje co porobiles to niech ci dadza 5km/h wiecej to max, jedynie mogles polepszyc dol i sredni zakres. Zreszta skoro robiles dyno run to powinienes wiedziec jaka byla vmax :) Jezeli chodzi o pokazywanie 340 na liczniku to musze cie rozczarowac, niestety ale nicznik nigdy nie pokaze ci tego ... zobacz dlaczego :)

http://www.youtube.com/watch?v=KQKZtjSU--c
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez MANIAK. » 15/5/2012, 18:36

jak bede mial czas to wrzuce calego ..narazie tylko 2 fotki tak na szybko zrobilem :)
Dol sie praktycznie nie zmienil..poniewaz mam zdjete "motylki " i ladnie ciagnie juz od 3 tysi..
Napewno polepszyl sie moment obrotowy i moc..i naprawde to czuc..
Jak bede mial czas to wrzuce kilka fotek bo narazie duzo roboty..:)
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Vergon » 15/5/2012, 18:37

Zegarowe to może i pójdzie, ale tylko zegarowe. A im większe wskazanie zegara tym mniej ma to wspólnego ze stanem faktycznym.
Kojarzycie Jacka Mroczka? Ma Hajkę z nitro, lata na 1/4 mili i ma zamiar w tym roku pobić PL rekord prędkości. Jakiś czas temu polecieliśmy razem na Cargo i zaczęła się gadka o max prędkościach, wskazaniach liczników i innych pierdołach i z tego co pamiętam to mówił, że na ostatnim zestrojeniu poszła mu 311km/h wg GPS. Od tamtej pory przestałem się jarać moim największym wskazaniem :wink:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rosiboj » 15/5/2012, 18:56

ja tam sie nigdy nie jaralem najwiekszym wskazaniem, przyznaje sie bez bicia, raz tylko w zyciu zamknolem licznik na okolo 1s, zrobilem to bo bylem ciekaw czy sie da, zobaczylem, ze sie dalo, puscilem gaz i zaczolem zwalniac, przy jakis 230 moze mniej (oczywiscie zegarowych) zauwazylem bialego wana na wiadukcie i tak silnik robil sobie buuuuuu a ja sobie myslalem, co za debil parkuje na srodku mostu/wiaduktu .... buuuuuuuu debil ktory robi pomiar predkosci na przenosny foto radar buuuuuu, jedyne co mnie uratowalo to fakt, ze motocykle nie maja tablic z przodu. Skonczylo sie dobrze a moglo byc mniejciekawie. To taka krotka historia zwiazana z vmax-ami. Zastanawiam sie, bo mam dostep do profesjonalnego toru do wyscigow na 1/4 czy sie nie wybrac. Nie jestem fanem tego typu rzeczy ale raz tam bylem w ramach poznawania rzeczy ktorych jeszcze nie poznalem. Lepkosc nawierzchni, albo mowiac doslownie kleistosc jest .... jak kolesiowi pekl lanuch i marshale szli sprawdzic czy jakies czesci nie sa na torze to z odleglosci ~20-30m bylo slychac wyraznie jak im sie buty odklejaly jak podnosili noge do gory. Niby mam kontrole trakcji, niby mam lunch control, niby baj szybki jest, niby moglbym dokonac prawdziwego pomiaru tylko jedno pytanie. Po co? Dla mnie osobiscie to nie ma zadnego znaczenia poza ciekawoscia, zla strona jest a co jak sie cos stanie, np urwe lanuch i sie skraszuje? Jak podejme decyzje na tak, to pewnie wrzuce filmik lub jakies zdjecia, narazie czekam na kumpla, ma ten sam motocykl i mowil,ze sie wybiera. Zobacze co powie.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Seba_ER5 » 15/5/2012, 19:04

Strasznie się onanizujesz w każdym temacie...jak podlotek, a nie dorosłych chłop. Choć z drugiej strony autora stworzył temat do automasturbacji to inni też mogą.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rosiboj » 15/5/2012, 19:10

drogi sebastianie, klania sie czytanie,ze zrozumieniem.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Seba_ER5 » 15/5/2012, 19:38

Nie martw się czytam. Chodzi o wydźwięk odpowiedzi. Osobiście gratuluje koledze fajna sprawa - odnosnie dostepnosci do toru :) a drugiemu tuningu na prawde fest sprawa. A ogranicznik zdjął kolega tez?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez ZooL » 15/5/2012, 21:19

pytanie taki moze troche jakby wbijajace szpile ale.... wymieniles filtr, wydech (pelny czy slip on ?), zestroiles i uzyskales 3,7KM wiecej niz bylo fabrycznie ? No szalu nie ma.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez Seba_ER5 » 16/5/2012, 13:00

Slipon strojenie plus KN mozna dostac ~5koni na kole...
Jezeli kolega dostal wynik w graniacach 200k to to jest wynik na silniku ja bym osobiscie wola dostac wynik na kole, Czyli w granicach 170-180koni. Pomiar przed i po strojeniu.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez MANIAK. » 16/5/2012, 13:45

ZooL 200km to ma tylko na papierze..w rzeczywistosci jest inaczej..na orginale mialem 194.5 a po modyfikacjach 203.7..
To ze seryjny ZZR 1400 nie ma 200 km..udawadnia ten filmik z Tlumikami Leo Vince i jakis filtr i zobaczcie jaki jest wynik..

http://www.youtube.com/watch?v=yTFVkhyWZ1g

Zadko w ktorym motocyklu , moc jaka jest podana katalogowo w rzeczywistosci jest duzo mniejsza..
A uwierzcie mi..mimo to ze zyskalem tylko 9 km..to naprawde czuc roznice..duzo wiekszy moment obrotowy..
Sam dzwiek z puszek..juz calkiem sie inaczej jezdzi..
Seba..nie wiem czy zdjety jest ogranicznik..ale wydaje mi sie ze automatycznie przy zamontowaniu Power Comander'a ogranicznik sie odblokowuje..
Tyle ze na tym filmiku jest rok 2006 a moj jest z 2009 roku..i napewno weszlo kilka zmian..
a klocenie sie o 2 .3 .4 konie..to glupota..
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Seba_ER5 » 16/5/2012, 15:52

PCIII nie ma wplywu na opoznienie zaplonu musisz dolozyc tre (time reatard eleminator) wtedy otrzymasz moc maxymalna a na 1 chyba 2 i ostatnim biegu. Na pewno na 1 i ostatnim. Potem mysle ze mozna bawic sie w PCIII i strojenie.

Wiekszosc hamowni podaje moc na kole w twoim przypadku i tak jest to moc na silniku tak jak to maja katalogi.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez MANIAK. » 16/5/2012, 16:47

hehe , TRE mi nie potrzebne..jest tyle zapasu mocy ze....praktycznie na kazdym biegu ciagnie jak szalony...przy 200 km/h odkrecasz do konca i prostuje rece..:)
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê