Pomoc przy zakupie crossa 250cc 4T
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pomoc przy zakupie crossa 250cc 4T
Witam! Chce zakupić "nową" krosówkę najlepiej 250cc w 4T tyle wiem a teraz potrzebuje waszej pomocy żeby wybrać markę i jakiś konkretny model. Mam 17 lat i chce zacząć przygodę na torze, nie mailem wcześniej żadnego crossa ale jeździłem różnymi motorami teraz jeżdżę suzuki ltz400. A i najważniejsze motor chce kupić tak do 5-6 tyś.
Z góry Dzięki:)
Z góry Dzięki:)
- marcin94131
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/4/2012, 18:28
- Lokalizacja: -
nie kupisz motocykla wyczynowego na tor na dodatek w 4T za 5-6 tysi. na taki sprzęt minimum trzeba 8 tysi wyciągnąc, i miec z 1000 zł w kieszeni na ewentualny przeglad / remont. starsze 4T są marne po prostu.
chyba że sie zdecydujesz na 2T.
chyba że sie zdecydujesz na 2T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Przeglądałem różne serwisy i myślę że jakiś z 2002r dostane. Wolał bym nawet jakiś młodszy z uszkodzonym silnikiem (tłok, cylinder itd.) do remontu przynajmniej wiedział bym jak jest zrobiony
- marcin94131
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/4/2012, 18:28
- Lokalizacja: -
tak więc kolego nic innego nie powiemy, jak sam napisałeś o2 lb cos nowego do remontu. 4t to albo nowe albo kilku letnie, co innego 2t, w tych pieniądzach coś z roku 02-05+remont byś znalazł
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
dokładnie to lepsze, tylko licz na to że remonmt 4T kosztuje jakies 3-5 tysiecy zł. a maszyna z 2002 to trup i padło, 4T sportowe jako wyczynówki weszły mniej wiecej w 00 roku, i były bardzo niedoskonałe, silniki mocne wyzyłowane i sypliwe juz wtedy, do dzis znalesc zdrowy model to praktycznie rzecz niemozliwa, sporo ludzi pcha sie w to i kupuje bo nie kosztuje duzo, fakt smiga to niexle ale utrzymanie sprzetu z 2000 roku jest duzo drozsze niz utrzymanie moto z 2008 roku np. wiec potem jest robienie na sztuke byle jechał i sie sprzedał... i znów młody zapaleniec kupuje padło... posmiga cos strzeli,,, i dalej a to montowanie żeliwnej tuleji zamiast nicasilu, zamiast korby porządniej za 500 zł wsadzanie chinczyków za 100 zł i w koncu sprzęt nadaje sie jedynie na złom... ale to Polska i nikt tu nie wyrzuci motocykla takiego tylko sprzedają dalej za grosze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tu macie racje panowie muszę rozważyć kupno 2T koszty utrzymania wzrosną ale za to na torze sobie lepiej radzi, a po za tym rocznikowo bedzię młodszy. Tylko dalej nasuwa się pytanie jaki model, jakiej firmy wybrać aby cieszyć się mocą i dobrymi osiągami.
- marcin9413
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/6/2010, 18:53
- Lokalizacja: nie wiem
na torze i 2T i 4T radzi sobie tak samo
kwestia tylko czy z tymi sporzetami radzi sobie kierowca.
skoro kupujesz sprzet markowy nie ma to znaczenia. pomysl logicznie
gdyby jakas marka/ model odstawała od konkurencji to czy ktokolwiek jeździł by na słabszych maszynach ? głownie mówie tu o zawodnikach. wszystkie jest to samo. róznice tylko ustawienia jeden minimalnie lepszy dół kosztem słabszej góry i odwrotnie. choc róznice są tak małe że dla laika jak Ty te róznice sa nie do wyczucia. i po prostu bierz co w lepszym stanie za lepsza kase sie trafi

skoro kupujesz sprzet markowy nie ma to znaczenia. pomysl logicznie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jeśli chodzi o 2T i 4T z tego co zauważyłem opinie są bardzo podzielone. 2T = większa moc, większe spalanie i przynajmniej 1 remont w ciągu sezony natomiast 4T ponoć bez odpowiednich modyfikacji nie radzą sobie na bardziej piaskowych torach ale w sumie co ja mogę o tym wiedzieć skoro nie posiadałem żadnego corssa
A i właśnie coś mi się obiło o uszy że można sprowadzić motor w częściach fabrycznie nowy z USA i zapłacić bez oclenia oczywiście za niego w granicach 13tys( info nie potwierdzone)

- marcin9413
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/6/2010, 18:53
- Lokalizacja: nie wiem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości