Zobacz wątek - Odważniki (ciężarki) na kierownicy-fachowa definicja
NAS Analytics TAG

Odważniki (ciężarki) na kierownicy-fachowa definicja

O wszystkim
_________

Postprzez Invi » 7/4/2012, 10:48

PrimoGhost napisał(a):Nie z podstawówki... właściciele BMW tak mają zazwyczaj.Ciekawi mnie w sumie, czy ma znaczenie, gdy jeden ciężarek jest konkretnie przytarty po ślizgu. Masę razy widziałem, jak ludzie z czymś takim jeżdżą... Ja bym wymieniał od razu.


Po takim śłizgu żeby go zetrzeć to i tak by clipona zgięło :P

Rosiboj napisał(a):Masz mrowienie w nadgarstkach bo sie spinasz jak jez z zatwardzeniem. To mrowienie to nic innego jak odretwiale nadgarstki po tym jak przez jakis czas miales ograniczony doplyw krwi.


Oj i wychodzą braki w wyjeżdżonych kilometrach i próby nadrabiania tego teorią. To dwa różne rodzaje mrowienia, 100% rozluźnienia a i tak w SRAD'ie pod dłuższej trasie miałem takie mikroskopijne drgania na manetkach i dłoń lekko mrowiła, i to w taki sposób że czuć było że manetka wibruje.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez pawulon03 » 7/4/2012, 11:01

grunder napisał(a):Vergon powiedz ty mi czy wiesz z czego one są wykonane i ile tak przeciętnie jeden waży. Nie mogę znaleźć tych informacji i pytam Ciebie


Z tego co ja czytałem i słyszałem to przeciętnie ważą okokło 200-250g...czyli cięzkie ale to zalezy od producenta i parametrów konstrukcji.
Avatar użytkownika
pawulon03
Świeżak
 
Posty: 344
Dołączył(a): 22/11/2008, 20:53
Lokalizacja: Kielce


Postprzez rosiboj » 7/4/2012, 11:09

Sorry chlopaki ale odbijam bo dalsza rozmowa nie ma sensu, rozumiem, a zelazne majtki tez niwieluja mrowienia w podrzuszu, bo przeciez silnik jest zaraz pod i drgania sa na pewno wieksze niz na kierownicy. Zycze udanego dobierania wagi, a najlepiej powiesic po dwa ciezarki po 20Kg na obydwu koncach, to ani mrowienia nie bedzie a i stabilnosc jak ktos napisal sie poprawi.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez pawulon03 » 7/4/2012, 11:39

czyli sądzisz że inni ludzie na innych forach sie również mylą?
Avatar użytkownika
pawulon03
Świeżak
 
Posty: 344
Dołączył(a): 22/11/2008, 20:53
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Invi » 7/4/2012, 12:47

Ciężarki są głupi, bo gdyby nie były to S1000RR miałaby lepsze niż reszta superbikeów :D Najlepiej asymetryczne coby poprawić aero i dodać 2KM :lol:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Hyde » 9/4/2012, 15:17

mlodziak_waw napisał(a):Co do różnego typu ciężarków do różnych moto- Rosiboj mój drogi, nie znasz podstaw fizyki, ale nie ganiam Cię za to, bo być może nie jest Ci to potrzebne, ale sprawa ma się tak: im większa dźwignia (wprost proporcjonalnie) lub im większy ciężar (też wprost proporcjonalnie) tym trudniej jest coś ruszyć lub (i) powoduje to wyższe opory


O k***a, bo zaraz zjem dywan. Im dluzsza dzwignia tym ciezej cos ruszyc? Mechaniki uczyles sie korespondencyjnie? Wielkie G wiesz, gangsterzysz, a nie masz ku temu predyspozycji. Odsylam do podstawowego pojecia z mechaniki, ktore moze ci pomoze zrozumiec roznice miedzy mechanika i statyka, a mechanika garazowa. MOMENT SILY! Rozrozniasz mase od ciezaru?
Ostatnio edytowano 9/4/2012, 15:20 przez Hyde, Å‚Ä…cznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Hyde
Bywalec
 
Posty: 703
Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez grunder » 9/4/2012, 15:18

Ja to w dalszym ciÄ…gu was nie rozumiem...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez fz6 » 9/4/2012, 15:49

A ja zmieniłem oryginalne ciężarki na zaślepki rizomy, które ważą tyle co kupa wróbla i powiem szczerze, że nie widzę różnicy. Pewnie dlatego, że dziury w Warszawie są większe niż możliwości tłumienia tych cięzarków. Dgrania mam, owszem ale na lusterkach powyżej 150.
Co do kwestii po co one są ,to myśle, że zamiast się spinać i prężyć poślady poczekajcie Panowie jeszcze jakieś 20h i zadzwońcie rano do pierwszego lepszego serwisu i się dowiedzcie po co one komu na kierownicy. Jakby nie były tak naprawdę potrzebne, to by ich nie mątowali.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez motoluka » 9/4/2012, 15:59

Chyba nie sądzisz, że jakiś serwis W TYM KRAJU będzie to wiedział...
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Hyde » 9/4/2012, 17:04

Wysiadam na tym przystanku, najwyrazniej wiesz lepiej. Zastanow sie tylko, czy zwykla zapieczona nakretke w kole latwiej jest odkrecic samym kluczem czy z przedluzka nalozona na klucz. Porownania z burdelem zachowaj dla kolegow. Polecam tez pogodzic sie z faktem, ze nie zawsze masz racje.Uczyles sie mechaniki/statyki czy tylko wikipedia odpalonai pocisz sie na forum probujac wmowic komus, ze 2+2=5? Z mojej stronyto koniec dyskusji konia z dyszlem.
Avatar użytkownika
Hyde
Bywalec
 
Posty: 703
Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez k9aro3l » 9/4/2012, 17:29

na forum to widzÄ™ sami fizycy siedzÄ…
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez marcinpsk » 9/4/2012, 19:21

k9aro3l napisał(a):na forum to widzę sami fizycy siedzą


Domorosli hehe :wink:
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez madcap » 10/4/2012, 08:44

:shocked:


ktoś i to dzieścia wieków wstecz powiedział, że dajcie mi odpowiednio długą dźwignię a podniosę ziemię ....
fizyka VI klasa szkoły podstawowej, maszyny proste ...

ale widać człowiek uczy się przez całe zycie ..., chyba, że to nowa matura ....
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez SzpiceR » 10/4/2012, 19:27

hyde, nie kłóć sie z dziecmi :)


latam miesiac bez odwaznikow i na rownej nawierzchni niema zbytnio róznicy, tzn czuć ją ale nie tak zeby cos tam (szok) drętwialo albo rzucalo kierownica, inna spraw ajak ktos niema amora i ma prostą kiere wtedy to ma sens. W sportach i sportowych manetkach (silikonowe rejsing) to z grubsza jeden ****.

dziekuje za uwage :lol:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: SÅ‚upsk

Postprzez Invi » 10/4/2012, 20:08

A co ma do tego amor, on ma jakiekolwiek znaczenie przy "nieco" większych "drganiach", takich od jednego ogranicznika do drugiego :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Leonneon » 10/4/2012, 20:56

mlodziak_waw napisał(a):Czekam tylko aż ktoś obali moje "doświadczenie". Według was to powinno być na odwrót- im dalej ciężar tym łatwiej kręcić...


Najważniejsze żeby ciężarki były czarne. Jak wiadomo czarny kolor zbiera/pochłania światło. I tu pojawia się wzór ilość światła x kąt padania promieni słonecznych x wilgotność powietrza. I to wszystko dzielimy przez kolor motocyklu. Jeśli uzbieramy światła wystarczająco dużo w ciężarkach, to później można się poruszać z prędkością światła lub zamienić energie na światło z wydechów klikając magicznym przyciskiem niedaleko tych właśnie ciężarków.
Avatar użytkownika
Leonneon
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 13/6/2010, 00:35
Lokalizacja: Dębica

Postprzez k9aro3l » 10/4/2012, 21:08

panowie ktoś ma jeszcze popcorn bo mi sie właśnie skończył a temat to widzę gorący że ho ho
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez madcap » 10/4/2012, 21:11

zgadza się, im dalej tym łatwiej, trzeba tylko pamiętać gdzie jest punkt podparcia
jeśli ramię nie może być zbyt długie, wówczas celem zachowania 2-giej i 3-ciej zasady dynamiki oraz zasady pędu trzeba to zbilansować masą (ale to już tobie pisano)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez grunder » 10/4/2012, 21:24

ja mam już pranie mózgu jak to czytam.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Boshi » 10/4/2012, 21:32

Ja się uczę o tym w szkole, ogólnie całej mechaniki, a m.in to o czym tutaj piszą.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê