Odważniki (ciężarki) na kierownicy-fachowa definicja
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
PrimoGhost napisał(a):Nie z podstawówki... właściciele BMW tak mają zazwyczaj.Ciekawi mnie w sumie, czy ma znaczenie, gdy jeden ciężarek jest konkretnie przytarty po ślizgu. Masę razy widziałem, jak ludzie z czymś takim jeżdżą... Ja bym wymieniał od razu.
Po takim śłizgu żeby go zetrzeć to i tak by clipona zgięło
Rosiboj napisał(a):Masz mrowienie w nadgarstkach bo sie spinasz jak jez z zatwardzeniem. To mrowienie to nic innego jak odretwiale nadgarstki po tym jak przez jakis czas miales ograniczony doplyw krwi.
Oj i wychodzą braki w wyjeżdżonych kilometrach i próby nadrabiania tego teorią. To dwa różne rodzaje mrowienia, 100% rozluźnienia a i tak w SRAD'ie pod dłuższej trasie miałem takie mikroskopijne drgania na manetkach i dłoń lekko mrowiła, i to w taki sposób że czuć było że manetka wibruje.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
grunder napisał(a):Vergon powiedz ty mi czy wiesz z czego one są wykonane i ile tak przeciętnie jeden waży. Nie mogę znaleźć tych informacji i pytam Ciebie
Z tego co ja czytałem i słyszałem to przeciętnie ważą okokło 200-250g...czyli cięzkie ale to zalezy od producenta i parametrów konstrukcji.
-
pawulon03 - Świeżak
- Posty: 344
- Dołączył(a): 22/11/2008, 20:53
- Lokalizacja: Kielce
Sorry chlopaki ale odbijam bo dalsza rozmowa nie ma sensu, rozumiem, a zelazne majtki tez niwieluja mrowienia w podrzuszu, bo przeciez silnik jest zaraz pod i drgania sa na pewno wieksze niz na kierownicy. Zycze udanego dobierania wagi, a najlepiej powiesic po dwa ciezarki po 20Kg na obydwu koncach, to ani mrowienia nie bedzie a i stabilnosc jak ktos napisal sie poprawi.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
mlodziak_waw napisał(a):Co do różnego typu ciężarków do różnych moto- Rosiboj mój drogi, nie znasz podstaw fizyki, ale nie ganiam Cię za to, bo być może nie jest Ci to potrzebne, ale sprawa ma się tak: im większa dźwignia (wprost proporcjonalnie) lub im większy ciężar (też wprost proporcjonalnie) tym trudniej jest coś ruszyć lub (i) powoduje to wyższe opory
O k***a, bo zaraz zjem dywan. Im dluzsza dzwignia tym ciezej cos ruszyc? Mechaniki uczyles sie korespondencyjnie? Wielkie G wiesz, gangsterzysz, a nie masz ku temu predyspozycji. Odsylam do podstawowego pojecia z mechaniki, ktore moze ci pomoze zrozumiec roznice miedzy mechanika i statyka, a mechanika garazowa. MOMENT SILY! Rozrozniasz mase od ciezaru?
Ostatnio edytowano 9/4/2012, 15:20 przez Hyde, Å‚Ä…cznie edytowano 3 razy
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
A ja zmieniłem oryginalne ciężarki na zaślepki rizomy, które ważą tyle co kupa wróbla i powiem szczerze, że nie widzę różnicy. Pewnie dlatego, że dziury w Warszawie są większe niż możliwości tłumienia tych cięzarków. Dgrania mam, owszem ale na lusterkach powyżej 150.
Co do kwestii po co one są ,to myśle, że zamiast się spinać i prężyć poślady poczekajcie Panowie jeszcze jakieś 20h i zadzwońcie rano do pierwszego lepszego serwisu i się dowiedzcie po co one komu na kierownicy. Jakby nie były tak naprawdę potrzebne, to by ich nie mątowali.
Co do kwestii po co one są ,to myśle, że zamiast się spinać i prężyć poślady poczekajcie Panowie jeszcze jakieś 20h i zadzwońcie rano do pierwszego lepszego serwisu i się dowiedzcie po co one komu na kierownicy. Jakby nie były tak naprawdę potrzebne, to by ich nie mątowali.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Wysiadam na tym przystanku, najwyrazniej wiesz lepiej. Zastanow sie tylko, czy zwykla zapieczona nakretke w kole latwiej jest odkrecic samym kluczem czy z przedluzka nalozona na klucz. Porownania z burdelem zachowaj dla kolegow. Polecam tez pogodzic sie z faktem, ze nie zawsze masz racje.Uczyles sie mechaniki/statyki czy tylko wikipedia odpalonai pocisz sie na forum probujac wmowic komus, ze 2+2=5? Z mojej stronyto koniec dyskusji konia z dyszlem.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
:shocked:
ktoś i to dzieścia wieków wstecz powiedział, że dajcie mi odpowiednio długą dźwignię a podniosę ziemię ....
fizyka VI klasa szkoły podstawowej, maszyny proste ...
ale widać człowiek uczy się przez całe zycie ..., chyba, że to nowa matura ....
ktoś i to dzieścia wieków wstecz powiedział, że dajcie mi odpowiednio długą dźwignię a podniosę ziemię ....
fizyka VI klasa szkoły podstawowej, maszyny proste ...
ale widać człowiek uczy się przez całe zycie ..., chyba, że to nowa matura ....
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
hyde, nie kłóć sie z dziecmi
latam miesiac bez odwaznikow i na rownej nawierzchni niema zbytnio róznicy, tzn czuć ją ale nie tak zeby cos tam (szok) drętwialo albo rzucalo kierownica, inna spraw ajak ktos niema amora i ma prostą kiere wtedy to ma sens. W sportach i sportowych manetkach (silikonowe rejsing) to z grubsza jeden ****.
dziekuje za uwage
latam miesiac bez odwaznikow i na rownej nawierzchni niema zbytnio róznicy, tzn czuć ją ale nie tak zeby cos tam (szok) drętwialo albo rzucalo kierownica, inna spraw ajak ktos niema amora i ma prostą kiere wtedy to ma sens. W sportach i sportowych manetkach (silikonowe rejsing) to z grubsza jeden ****.
dziekuje za uwage
ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
mlodziak_waw napisał(a):Czekam tylko aż ktoś obali moje "doświadczenie". Według was to powinno być na odwrót- im dalej ciężar tym łatwiej kręcić...
Najważniejsze żeby ciężarki były czarne. Jak wiadomo czarny kolor zbiera/pochłania światło. I tu pojawia się wzór ilość światła x kąt padania promieni słonecznych x wilgotność powietrza. I to wszystko dzielimy przez kolor motocyklu. Jeśli uzbieramy światła wystarczająco dużo w ciężarkach, to później można się poruszać z prędkością światła lub zamienić energie na światło z wydechów klikając magicznym przyciskiem niedaleko tych właśnie ciężarków.
-
Leonneon - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 13/6/2010, 00:35
- Lokalizacja: Dębica
panowie ktoś ma jeszcze popcorn bo mi sie właśnie skończył a temat to widzę gorący że ho ho
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
zgadza się, im dalej tym łatwiej, trzeba tylko pamiętać gdzie jest punkt podparcia
jeśli ramię nie może być zbyt długie, wówczas celem zachowania 2-giej i 3-ciej zasady dynamiki oraz zasady pędu trzeba to zbilansować masą (ale to już tobie pisano)
jeśli ramię nie może być zbyt długie, wówczas celem zachowania 2-giej i 3-ciej zasady dynamiki oraz zasady pędu trzeba to zbilansować masą (ale to już tobie pisano)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości