Wymiana napędu
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Wymiana napędu
Nowy napęd
Właśnie szykuje się do wymiany opon i zestawu napędowego.
W związku z tym mam kilka pytań
1. Jak łańcuch zastosować?
2. I czy zastosować aluminiową zębatkę?
Aluminiowa jest leciutka, ale mechanik straszył mnie że może nie wytrzymać tak długo jak łańcuch. I co wtedy.
3.Będę musiał wyrzucić całkiem dobry łańcuch, czy mogę wymienić samą zębatkę w tym przypadku.?
Dotychczas przy wymianie zestawu zębatki zawsze wyglądały jak nowe, tylko łańcuch był wyciągnięty, ale nie miałem nigdy aluminiowej.
Zastanawiam się też nad założeniem mniejszego łańcucha 520 zamiast 530.
Będzie to X-ring firmy DID.
4.Jeżeli kupuje łańcuch węższy czyli 520 to długość będzie taka sama, czy też muszę kupić dłuższy o odpowiednią ilość ogniw?
Łańcuch 520 w wersji hiper wzmocnionej (520ZVM2) jest w podobnej cenie co 530 w wersji super wzmocnionej (530VM)- ten jest chyba o klasę niższy, ale też X-ring.
5. Czy różnica w żywotności tych dwóch modeli będzie duża i na korzyść którego?
Właśnie szykuje się do wymiany opon i zestawu napędowego.
W związku z tym mam kilka pytań
1. Jak łańcuch zastosować?
2. I czy zastosować aluminiową zębatkę?
Aluminiowa jest leciutka, ale mechanik straszył mnie że może nie wytrzymać tak długo jak łańcuch. I co wtedy.
3.Będę musiał wyrzucić całkiem dobry łańcuch, czy mogę wymienić samą zębatkę w tym przypadku.?
Dotychczas przy wymianie zestawu zębatki zawsze wyglądały jak nowe, tylko łańcuch był wyciągnięty, ale nie miałem nigdy aluminiowej.
Zastanawiam się też nad założeniem mniejszego łańcucha 520 zamiast 530.
Będzie to X-ring firmy DID.
4.Jeżeli kupuje łańcuch węższy czyli 520 to długość będzie taka sama, czy też muszę kupić dłuższy o odpowiednią ilość ogniw?
Łańcuch 520 w wersji hiper wzmocnionej (520ZVM2) jest w podobnej cenie co 530 w wersji super wzmocnionej (530VM)- ten jest chyba o klasę niższy, ale też X-ring.
5. Czy różnica w żywotności tych dwóch modeli będzie duża i na korzyść którego?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
A czemu chcesz sie pozbyć tych 520-tek?
Długośc będzie pasowała? Seryjnie powinien być 530 108 ogniw.
DID-a kupuje w intercarsie znajomy daje mi tam dobre ceny.
Napisz co to za łańcuch, jak załatwisz te oponki to sie spotkamy i dogadamy.
Zapodaj na priv. jakiś nr. tel. albo gg, skype.
Długośc będzie pasowała? Seryjnie powinien być 530 108 ogniw.
DID-a kupuje w intercarsie znajomy daje mi tam dobre ceny.
Napisz co to za łańcuch, jak załatwisz te oponki to sie spotkamy i dogadamy.
Zapodaj na priv. jakiś nr. tel. albo gg, skype.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
A jak to będie z długością?
Jeżeli chcę wstawić 520 zamist 530, to muszę kupić dłuższy?
Czy parametr o nazwie "tensile strengh" oznaca odporność na rozciąganie?
Zębatki firmy JT to wyższa czy raczej niższa półka?
Jeżeli chcę wstawić 520 zamist 530, to muszę kupić dłuższy?
Czy parametr o nazwie "tensile strengh" oznaca odporność na rozciąganie?
Zębatki firmy JT to wyższa czy raczej niższa półka?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
evil napisał(a):łańcuch musi być takiej samej długości. po co Ci dłuższy?!
co do zębatek JT, to wszystko zależy od tego, czy to jakaś taniocha, czy też produkt z tzw. "wysokiej półki"
Może sprecyzuje pytanie.
Czy łańcuch 520 o tej samej ilości ogniw co 530 bedzie miał tę samą długość?
Czy 520 jest oznaczeniem serokości, cy także i długości ogniwka?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
W oryginale jest 530- 108 ogniw.
Zębatki 16 i 42 zęby.
Czyli potrzebuje 520 108 ogniw i zębatki 16 i aluminiową 42 zęby na tył, tylko że węższą do tego łańcucha. Najlepiej firmy afam.
Chyba dobrze to sobie poskładałem.
Tylko że ciągle się zastanawiam czy to wytrzyma.
Zębatki 16 i 42 zęby.
Czyli potrzebuje 520 108 ogniw i zębatki 16 i aluminiową 42 zęby na tył, tylko że węższą do tego łańcucha. Najlepiej firmy afam.
Chyba dobrze to sobie poskładałem.
Tylko że ciągle się zastanawiam czy to wytrzyma.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości