Kupno pierwszego motocykla :)
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kupno pierwszego motocykla :)
Witam
Tak jak w temacie zamierzam kupić pierwsze moto i co się z tym wiąże mam dylemat jakie ale to chyba normalne . Żeby nie było,przeglądałam tematy na forum i nie tylko lecz nie znalazłam nic konkretnego.
Dobra starczy tego wstępu,to więc tak...chcę kupić pierwsze moto do maks.4500zł (wiem,że to nie wiele jak na moto ale musi starczyć:). Jako,że to mój pierwszy motocykl rozglądałam się na początku za motocyklami o poj.250 np. Kawaski ZZR250 lecz znaleźć taki w dobrym stanie i za tą cenę graniczy z cudem więc szybko zaczęłam rozglądać się za poj.400.
Co mnie kusi ku 400 to na pewno to,że jest większy wybór . I tak właśnie moją uwagę przykuło Suzuki Bandit 400 ,Suzuki GSXR400,Kawasaki ZXR400 oraz Suzuki GS 500.
Jako,że natura obdarzyła mnie tylko w 166 cm wzrostu muszę szczególną uwagę zwracać na wysokość siedzenia:)
I tu moje pytanie do Was czy ktoś miał z tymi motorkami do czynienia,chodzi mi o awaryjność tych motocykli,dostępność części i ogólną własną ocenę:)
Nie wiem,który motocykl wybrać,bo im więcej przeglądam tym mam większy mętlik w głowie:)
Moim faworytem jest Kawa ZXR400 ,w drugiej kolejności Suzuki Bandit:) Tak w sumie to się waham między tymi dwoma ,choć czytałam trochę o Bandicie i okazuję się dość lekki jak i siodło ma dość nisko ale kawa też ma taką samą wysokość siodła choć jest trochę cięższy.
Wyszukałam kilka ogłoszeń w internecie ,co o nich sądzicie?:
http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 22786.html
http://tablica.pl/oferta/piekne-suzuki- ... l#4c23d79d
Pozdrawiam i dzięki za pomoc:)
Paula
Tak jak w temacie zamierzam kupić pierwsze moto i co się z tym wiąże mam dylemat jakie ale to chyba normalne . Żeby nie było,przeglądałam tematy na forum i nie tylko lecz nie znalazłam nic konkretnego.
Dobra starczy tego wstępu,to więc tak...chcę kupić pierwsze moto do maks.4500zł (wiem,że to nie wiele jak na moto ale musi starczyć:). Jako,że to mój pierwszy motocykl rozglądałam się na początku za motocyklami o poj.250 np. Kawaski ZZR250 lecz znaleźć taki w dobrym stanie i za tą cenę graniczy z cudem więc szybko zaczęłam rozglądać się za poj.400.
Co mnie kusi ku 400 to na pewno to,że jest większy wybór . I tak właśnie moją uwagę przykuło Suzuki Bandit 400 ,Suzuki GSXR400,Kawasaki ZXR400 oraz Suzuki GS 500.
Jako,że natura obdarzyła mnie tylko w 166 cm wzrostu muszę szczególną uwagę zwracać na wysokość siedzenia:)
I tu moje pytanie do Was czy ktoś miał z tymi motorkami do czynienia,chodzi mi o awaryjność tych motocykli,dostępność części i ogólną własną ocenę:)
Nie wiem,który motocykl wybrać,bo im więcej przeglądam tym mam większy mętlik w głowie:)
Moim faworytem jest Kawa ZXR400 ,w drugiej kolejności Suzuki Bandit:) Tak w sumie to się waham między tymi dwoma ,choć czytałam trochę o Bandicie i okazuję się dość lekki jak i siodło ma dość nisko ale kawa też ma taką samą wysokość siodła choć jest trochę cięższy.
Wyszukałam kilka ogłoszeń w internecie ,co o nich sądzicie?:
http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryz ... 22786.html
http://tablica.pl/oferta/piekne-suzuki- ... l#4c23d79d
Pozdrawiam i dzięki za pomoc:)
Paula
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
No to cos kiepsko szukalas, bo takie tematy jak ten pojawiaja sie coanjmniej raz na dzien. Zerknij na tematy z ostatniego tygodnia - wszystko bylo omawiane.
Co do 400, to jest to niepopularna w Polsce klasa pojemnosciowa, i bardzo trudno bedzie Ci znalezc czesci do tych motocykli. GSX R 400 i ZXR 400 to napewno bardzo zly wybor na 1 moto. Najlepszy z tych co wymienilas bedzie GS 500, ewentualnie bandit 400, ale jak mowie, klasa 400 jest problematyczna jesli chodzi o czesci
Co do 400, to jest to niepopularna w Polsce klasa pojemnosciowa, i bardzo trudno bedzie Ci znalezc czesci do tych motocykli. GSX R 400 i ZXR 400 to napewno bardzo zly wybor na 1 moto. Najlepszy z tych co wymienilas bedzie GS 500, ewentualnie bandit 400, ale jak mowie, klasa 400 jest problematyczna jesli chodzi o czesci
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Owszem są podobne tematy ale nie typowo z tymi modelami co mnie interesują w jednym miejscu dlatego założyłam nowy post,który nic nie kosztuje i mnie i nikogo z forumowiczów więc jak ktoś nie chce się udzielić to po prostu nie musi tu wchodzić:)
A wracając do wątku to może i ma Pan rację z tymi częściami...w sumie jak tych modeli jest mało to i części na pewno też;/ , a szkoda bo bardzo mi się podoba ich wygląd zewnętrzny.A co do GS500 to nie za duży motocykl jak na pierwsze moto? Żeby się po prostu nie rzucić od razu na głęboką wodę:).Honda CBR600 jest moim marzeniem ale z taką pojemnością lepiej pierw złapać wprawę choćby na trochę mniejszym Bandicie. O Bandycie czytałam i przeglądałam fora i dużo znalazłam wpisów,że jest mało awaryjny więc się chyba wysuwa na prowadzenie choć jego wygląd nie zbyt do mnie przemawia ale za to jego parametry tak...
A wracając do wątku to może i ma Pan rację z tymi częściami...w sumie jak tych modeli jest mało to i części na pewno też;/ , a szkoda bo bardzo mi się podoba ich wygląd zewnętrzny.A co do GS500 to nie za duży motocykl jak na pierwsze moto? Żeby się po prostu nie rzucić od razu na głęboką wodę:).Honda CBR600 jest moim marzeniem ale z taką pojemnością lepiej pierw złapać wprawę choćby na trochę mniejszym Bandicie. O Bandycie czytałam i przeglądałam fora i dużo znalazłam wpisów,że jest mało awaryjny więc się chyba wysuwa na prowadzenie choć jego wygląd nie zbyt do mnie przemawia ale za to jego parametry tak...
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
Też jestem za tym żeby rozglądać się za GS500e, ER-5 lub Hondą CB500. To takie standardowe trio które zmotoryzowało już tysiące ludzi. Można znaleźć też sporo fantów do nich, np. obiżane siedzenia czy inne tego typu wynalazki. Sam ostatnio przesiadłem się z CB600F na Kawę ER-5 i jak przeglądałem oferty to kilka z takimi obniżanymi siedzeniami natrafiłem.
Inna sprawa że taki np. Bandit400 jest o wiele bardziej "dziki" niż wspomniane ER5 czy GS500. Różnice są dość spore, bo nie tylko o samą moc chodzi ale też i o nastawy zawieszenia. ZXR400 to już całkiem dzicz, nawet w tych "cywilizowanych" rocznikach silnik jest taki że potrafi niejednego zdziwić, a przy motocyklu do nauki to raczej mało pożądane.
Jeśli szukasz czegoś w plastiku można rozejrzeć się też za GPZ500s albo GS500f, ale ten drugi raczej ciężko będzie dostać w tych pieniążkach. Ja za ER-5 z 2002 roku, z polskiego salonu z pełną historią serwisową zapłaciłem 4800zł, oglądałem też egzemplarze poniżej 4000zł i było w czym wybierać. Oczywiście cena adekwatna do stanu. Tak czy siak to w tej kasie idzie namierzyć moto w sensownym stanie, tylko nie wolno być w gorącej wodzie kąpanym i mieć kogoś kto wie jak ocenić stan techniczny motocykla (bo przebieg z licznika to sobie można między bajki wsadzić. Zawsze) i podliczyć też wydatki na ubezpieczenie oraz postawowe wyposażenie - sensowny kask, rękawice, kurtkę z ochraniaczami.
Inna sprawa że taki np. Bandit400 jest o wiele bardziej "dziki" niż wspomniane ER5 czy GS500. Różnice są dość spore, bo nie tylko o samą moc chodzi ale też i o nastawy zawieszenia. ZXR400 to już całkiem dzicz, nawet w tych "cywilizowanych" rocznikach silnik jest taki że potrafi niejednego zdziwić, a przy motocyklu do nauki to raczej mało pożądane.
Jeśli szukasz czegoś w plastiku można rozejrzeć się też za GPZ500s albo GS500f, ale ten drugi raczej ciężko będzie dostać w tych pieniążkach. Ja za ER-5 z 2002 roku, z polskiego salonu z pełną historią serwisową zapłaciłem 4800zł, oglądałem też egzemplarze poniżej 4000zł i było w czym wybierać. Oczywiście cena adekwatna do stanu. Tak czy siak to w tej kasie idzie namierzyć moto w sensownym stanie, tylko nie wolno być w gorącej wodzie kąpanym i mieć kogoś kto wie jak ocenić stan techniczny motocykla (bo przebieg z licznika to sobie można między bajki wsadzić. Zawsze) i podliczyć też wydatki na ubezpieczenie oraz postawowe wyposażenie - sensowny kask, rękawice, kurtkę z ochraniaczami.
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
Paula3478 napisał(a):Owszem są podobne tematy ale nie typowo z tymi modelami co mnie interesują w jednym miejscu dlatego założyłam nowy post,który nic nie kosztuje i mnie i nikogo z forumowiczów więc jak ktoś nie chce się udzielić to po prostu nie musi tu wchodzić:)
A wracając do wątku to może i ma Pan rację z tymi częściami...w sumie jak tych modeli jest mało to i części na pewno też;/ , a szkoda bo bardzo mi się podoba ich wygląd zewnętrzny.A co do GS500 to nie za duży motocykl jak na pierwsze moto? Żeby się po prostu nie rzucić od razu na głęboką wodę:).Honda CBR600 jest moim marzeniem ale z taką pojemnością lepiej pierw złapać wprawę choćby na trochę mniejszym Bandicie. O Bandycie czytałam i przeglądałam fora i dużo znalazłam wpisów,że jest mało awaryjny więc się chyba wysuwa na prowadzenie choć jego wygląd nie zbyt do mnie przemawia ale za to jego parametry tak...
Wiesz, mi tez sie wiele moto podoba z wygladu, ale mam swiadomosc gdzie jest moja granica umiejetnosci i podchodze do tego z dystansem. GS 500 to chyba jeden z mniejszych motocykli klasy 500, wiec nie sadze ze bedzie za duzy. Duzo gorszym wyborem bylby dla Ciebie bandit - czy to 400 czy 600 - sa to po prostu ciezkie motocykle i nie polecilbym tego drobnej kobiecie. Poza tym przy tak niewielkim budzecie - a co za tym idzie ograniczonym wyborze, glownie w rocznikach z poczatkow produkcji, wazny jest przede wszystkim stan techniczny motocykla a nie obiegowa opinia o modelu
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Tak się składa,że na szczęście już spodnie,kurtka,rękawice mi odchodzą bo mam:) Zostały jeszcze buty i kask więc trzeba jeszcze trochę wydać...ale na tym się nie powinno oszczędzać.
To powiem,że Ci się udało z taką sztuką za 4800zł z 2002 r. to praktycznie jeszcze jak Nowy:) ale ER-5 jakoś zbytnio mnie nie przekonywuję wyglądem niestety;/ szybciej jestem skłonna do GS:) Znalazłam kilka modeli w nawet dość niskiej cenie,co sądzicie?:
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-i2247380542.html
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-gpz-5 ... l#331726e9
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs500e- ... l#29a4e220
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-gpz-5 ... l#29a4e220
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs-500- ... l#9f476844
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-IDM0YH.html#d04ab322
To powiem,że Ci się udało z taką sztuką za 4800zł z 2002 r. to praktycznie jeszcze jak Nowy:) ale ER-5 jakoś zbytnio mnie nie przekonywuję wyglądem niestety;/ szybciej jestem skłonna do GS:) Znalazłam kilka modeli w nawet dość niskiej cenie,co sądzicie?:
http://allegro.pl/suzuki-gs-500-i2247380542.html
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-gpz-5 ... l#331726e9
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs500e- ... l#29a4e220
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-gpz-5 ... l#29a4e220
http://tablica.pl/oferta/suzuki-gs-500- ... l#9f476844
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-IDM0YH.html#d04ab322
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
w GPZcie jest wiele bardziej elastyczny i dynamiczniejszy silnik. W GSie to 46KM, w GPZ 60. Taką różnicę będzie już czuć. Inna sprawa to że GS moc jest oddawana dość nieliniowo, dopiero po minięciu ok 5 tyś obrotów moto dostaje kopa (jeśli można tak powiedzieć o 46KM). W GPZ jest bardziej liniowo, im więcej odkręcisz tym szybciej przyśpieszysz. Kolejna rzecz że w GPZ silnik jest chłodzony cieczą co pozytywnie wpływa na jego żywotność, choć z drugiej strony klekoczące, chłodzone powietrzem i olejem GSy uchodzą za jedne z bardziej wytrzymałych jednostek. "Suzuki, stuki, puki", ale dopóki będzie olej i benzyna to będzie jeździć. W Kawasaki silnik rozwijany jest już bite 20-30 lat, ten sam blok był montowany już w GPZtach z końca lat 80, aż po ER-5 w drugiej połowie lat 2000. Części mnóstwo, ceny niskie.
GPZ niestety znany jest z trochę kiepskiego spasowania elementów, pękających plastików, ale za to Kawasaki ma kilka ciekawych rzeczy, np. regulowane klamki hamulca i sprzęgła (jakże mi tego brakowało w Hornecie!)
Kilkuletnie ER-5 za <5kzł to żaden wyczyn. Sporo tego jest i rzekłbym że cena nie jest jakoś specjalnie wyjątkowa. Moto w miarę zadbane, serwisowane, z książką obsługi. To cieszy, nawet bardziej niż fakt że pierwszym właścicielem była dziewucha z Wawy (rejestracja WSI, pozdro jeśli czyta!). Miło wiedzieć że ktoś potrafi wyłożyć gruby hajs na nowe moto.
GPZ niestety znany jest z trochę kiepskiego spasowania elementów, pękających plastików, ale za to Kawasaki ma kilka ciekawych rzeczy, np. regulowane klamki hamulca i sprzęgła (jakże mi tego brakowało w Hornecie!)
Kilkuletnie ER-5 za <5kzł to żaden wyczyn. Sporo tego jest i rzekłbym że cena nie jest jakoś specjalnie wyjątkowa. Moto w miarę zadbane, serwisowane, z książką obsługi. To cieszy, nawet bardziej niż fakt że pierwszym właścicielem była dziewucha z Wawy (rejestracja WSI, pozdro jeśli czyta!). Miło wiedzieć że ktoś potrafi wyłożyć gruby hajs na nowe moto.
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
Dziękuje wszystkim za porady i podzielenie się swoją opinią:)
W czwartek jestem umówiona na oględziny GPZ500S i GS500E:) akurat blisko mojej miejscowości . Jak dobrze pójdzie pochwalę się moją perełką:)
Pozdrawiam
Paula
W czwartek jestem umówiona na oględziny GPZ500S i GS500E:) akurat blisko mojej miejscowości . Jak dobrze pójdzie pochwalę się moją perełką:)
Pozdrawiam
Paula
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
To powodzenia w poszukiwaniach, tylko, żebyś nie kupiła fajnego z wyglądu a zdechlaka technicznie;|
//btw. jak facet napisze posta pod postem od razu mody czuwajÄ…, a jak dziewczyna to nic... boobs.. xd
//btw. jak facet napisze posta pod postem od razu mody czuwajÄ…, a jak dziewczyna to nic... boobs.. xd
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Jeśli zamierzałaś jechać na oględziny od razu z gotówką to nie radzę. Lepiej przejechać się jednym i drugim motocyklem, wrócić do domu, wypić herbatę i pomyśleć który lepszy
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Nie kupiłam jednak GPZ ani Gs-a tylko Kawasaki Ninja EX250 z 1997r. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia hahah.Silnik zdrowy,wizualnie jak na te lata też super. Jest wprost idealny na pierwsze moto : waży tylko 138 kg i ma niziutko siedzenie;) Poza tym z częściami nie ma tragedii,a wręcz przeciwnie jest bardzo duża dostępność i ceny nie są jakoś zbytnio wygórowane.Jak na 250 ma bardzo ładne brzmienie co nas zdziwiło,bo byłam nastawiona na inny dźwięk hah;) Wczoraj testowałam i jeździ mi się bardzo dobrze ,jak na 44 km jest dość zrywny;) .Moja Ninja jest identyczna jak na tym filmiku:)
http://www.youtube.com/watch?v=_08MSmV0SzQ
Bardzo dziękuje Wszystkim za porady:)
Ps: Na pewno będę tutaj częściej zaglądać
Paula P.
http://www.youtube.com/watch?v=_08MSmV0SzQ
Bardzo dziękuje Wszystkim za porady:)
Ps: Na pewno będę tutaj częściej zaglądać
Paula P.
-
Paula3478 - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 25/3/2012, 13:31
- Lokalizacja: Starachowice
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości