Zobacz wÄ…tek - Aprilia Rs 125.Problem
NAS Analytics TAG

Aprilia Rs 125.Problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Aprilia Rs 125.Problem

Postprzez matiwariat1995 » 31/3/2012, 17:06

Witam.Posiadam aprilie Rs 125. z 2001 roku. Problem polega na tym że na pierwszych trzech biegach kręci sie bardzo ładnie (11-12 tys obrotów) Na biegu czwartym już jest gorzej max 8-9 tyś.. Biegu piątego i szustego nie warto wrzucać bo jest to około 6 tyś obrotów i słabnie...Co moge z tym zrobić ..?Miał ktoś podobny przypadek lub wie jak temu zaradzić ? Prosze o pomoc
:)
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48


Postprzez grunder » 31/3/2012, 17:53

Masz zdławioną Apke. Ewentulanie wyczyść gaźnik, wymień filtr.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez matiwariat1995 » 31/3/2012, 18:01

Gaźnik wyczyściłem. A Filtr jest nowy
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez grunder » 31/3/2012, 18:04

A jaki kolor świecy? Powinna być kawa z mlekiem
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matiwariat1995 » 31/3/2012, 19:44

Świeca jest ok :) a może być to spowodowane brakiem kompresji ?? lub niska?? Tez słyszałem takie wersje .
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez grunder » 31/3/2012, 19:46

Raczej nie, ale skoro twierdzisz że słaba to ją zmierz. Jaki przebieg?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez tomera » 31/3/2012, 20:18

moze byc tak jak napisales brak komprechy, albo naprawde dluga zębatka ;p
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez matiwariat1995 » 1/4/2012, 06:47

21 Tyś przebiegu ;/ Przy silniku 2T to juz podobno czas na remont. A kompresj jeszcze nie mierzyłem ..
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez grunder » 1/4/2012, 08:23

Definicja książkowa. Między 17-21 tyś km w 2T dokonuje się wymiany tłoka. Chyba ktoś już dokonał tego za Ciebie, sprawdź kompresje.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matiwariat1995 » 1/4/2012, 10:04

No jak ja kupiłem miała 19 tys i był włożony nowy tłok i cylinder .I chodziła bajecznie a teraz jest lipa.
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez grunder » 1/4/2012, 10:11

Gaźnik-dysza na 99% zapchana... Wyczyść dokładnie, najlepiej myjką ultradźwiękową a nie benzyną, bo nalotu zwykłą benzynką nie wyczyścisz.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matiwariat1995 » 1/4/2012, 10:18

Kumpel ma cagive mito 125 miał to samo i musiał wymienic tłok i cylinder.. A Gaźnik czyściłem..Właśnie słyszałem wersie że to gaźnik, kompresja a nawet modół zapłonowy ..
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez grunder » 1/4/2012, 10:27

Nie ma co gdybać, zacznij od dyszy. Zmierz kompresje. Cewke zapłonową narazie odstaw na bok...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matiwariat1995 » 1/4/2012, 10:36

Ok Jak cos bede wiecej wiedział to napisze :)

Mierzyłem kompresje 7 barów ... Czyli czeka mnie remont :/ Dzieki za rade Pozdro

Używaj opcji edytuj (prawy górny róg)
Następnym razem będzie ostrzeżenie.
komarcc
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez grunder » 1/4/2012, 12:35

Jest na wykończeniu, trochę dziwne przy 19tyś nowy tłok i cylek, chyba że blef :O, coś nie tak jest. Zdejmuj głowice i zobacz co się stało.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matiwariat1995 » 1/4/2012, 12:43

Nie blew stary tłok i głowce też wziołem pewnie włożył jakieś gówno byle sprzedac ...
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48

Postprzez henio12323 » 1/4/2012, 12:50

moto wytrzymuje np 15 tys przy idealnychwarunkach. wystarczy że sie wsadzi stożel, odkręca na zimnym silniku i leje lipny olej i po 500 km da sie silnik zatrzec. na moje cylek do góry i pomiary co i jak. skoro sie na niskich biegach wkręca gaźnik nie ma znaczenia. na wyzszych biegach jest wieksze obciązenie i silnik mocowo nie wyrabia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 1/4/2012, 12:51

Możliwe, w każdym bądź razie osobiście nie radzę już jeździć, tylko rozbierać i patrzeć.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez matiwariat1995 » 1/4/2012, 20:01

Tłok z pierścionkami jak nowy cylinder tez bez najmniejszej ryski ... A brak kompreji ..
co jest?
matiwariat1995
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 31/3/2012, 15:48



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości




na górê