Husqvarna TE - za i przeciw lub inne propozycje
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Husqvarna TE - za i przeciw lub inne propozycje
Witam mam zamiar kupić Husqvarne TE 410 powyżej 98" ze względu że książka serwisowa mnie przestraszyła dla tych roczników bez pompy oleju. Motocykl ma być do podjazdów i zabawy na piaskowniach i miejscach gdzie często śmigają endurzyści i oczywiście przez miasto na miejsce trzeba dojechać - zarejestrowany.
Z innych propozycji które znalazłem to:
- KTM LC4
- KLX 300
- DR 350
- YAMAHA TTR
Jakie opinie?
Z innych propozycji które znalazłem to:
- KTM LC4
- KLX 300
- DR 350
- YAMAHA TTR
Jakie opinie?
- kzfr
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
dokładnie, po 1 ta huska to wyczynówka... wiec względem ktma dt i yamahy to inna klasa motocykli. po 2 stare huski jak kolega wspomniał to najgorsze co moze byc. po 2005 r huske sie kupuje. a w zasadzie to nową z salonu najlepiej ;P starsze po prostu nie wytrzymały próby czasu. ja bym tez sie za ktmem rozglądał ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
wyszło jakoś tak strasznie jednogłośnie Henio więc mogą nas posądzić o fanatyzm ( o naszych podpisach nie mówiąc) więc jeżeli interesują Cię motocykle które wypisałeś to wszystkie wytrzymałe, po ktm stawiałbym na ttr i dr:) pozdro
p.s. i tak bym wybrał ktm:)
p.s. i tak bym wybrał ktm:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
hehe staram sie nie faworyzować KTMa ale porównując do takiej DRki, to przepaść jest spora, ktm jest mocniejszy, lzejszy i nie wymaga wcale jakiegos częstego serwisu ( przynajmniej w bardfziej cywilnich wersjach które i tak są bardziej "usportowione" względem DR )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
super, ale właśnie ja szukam takiego kompromisu wyczynówki z dual sportem bo teraz jeżdżę?(odpycham się) z dziewczyną na Suzuki DR125 który pewno waży koło wagi ktm'a (a z nią na tyle duuużo razy więcej - bez obrazy skarbie to taki żart). Oczywiście więcej jest podróży niż śmigania dla własnej przyjemności bo kobiety lubią zwiedzać a najbardziej jeżeli je ktoś wozi. Ale moim marzeniem jest śmigać w grupie 30 osobowej przez lasy góry i wymyślać wykorzystanie miejsca (dobra dobra coś al'a Jarvis Garham ) Nie ukrywając że chciałbym doświadczyć lotów (może jeszcze nie teraz) whipów scrubów itp. Ale często podróż z dziewczyną jest nieunikniona - chociaż już coraz mniej ]:->
Dlaczego więc wymieniłem DR'ke ? - Widziałem na żywo jak ojciec z synem na XR400 i DR350 mogliby uczyć grupę na 450tkach jak się jeździ, pokazali mimo że zostaną w przyszłości (XR już jest) legendami to też mogą pogonić inne motocykle.
Dlaczego wybrałem więc Husqvarne? - Zamiłowanie gdy kilka lat temu zobaczyłem Redbull Romaniacs i co goście tymi husqvarnami robili to mnie wsunęło w fotel.
Skąd KTM LC4 ? - w okolicy jeździ właśnie pewien gość ale na 620tce i śmigają tylko po miejscówkach gdzie jeżdżą na crf'kach exc kx i całej reszcie.
Nie biorę pod uwagę 2takty. I znam motocykle takie jak Yamha WR,Suzi DRZ, Husabergi Gas Gasy i cała reszta ale koszt mnie przerasta i z początkowych faz moich gleb będzie mi szkoda takiej kasy. Już nie mówiąc że przeglądam gdzie za rok na jakiś rajd się załapie(a może i do września coś znajde) takie jak Rajd Pałuk, Pogoń za Lisem... a będzie 6tyś zł i ani grosza więcej - no chyba że za kolejny przepracowany miesiąc.
Tylko proszę nie piszcie że mam zrezygnować z kobiety albo motocykla albo dozbierać bo nie da rady są też inne wydatki i nie mogę sobie pozwolić żebym później nie wyjeżdżał w sobotę wcześnie rano bo - dałem sporo kasy i żal niszczyć go w terenie.
Dlaczego więc wymieniłem DR'ke ? - Widziałem na żywo jak ojciec z synem na XR400 i DR350 mogliby uczyć grupę na 450tkach jak się jeździ, pokazali mimo że zostaną w przyszłości (XR już jest) legendami to też mogą pogonić inne motocykle.
Dlaczego wybrałem więc Husqvarne? - Zamiłowanie gdy kilka lat temu zobaczyłem Redbull Romaniacs i co goście tymi husqvarnami robili to mnie wsunęło w fotel.
Skąd KTM LC4 ? - w okolicy jeździ właśnie pewien gość ale na 620tce i śmigają tylko po miejscówkach gdzie jeżdżą na crf'kach exc kx i całej reszcie.
Nie biorę pod uwagę 2takty. I znam motocykle takie jak Yamha WR,Suzi DRZ, Husabergi Gas Gasy i cała reszta ale koszt mnie przerasta i z początkowych faz moich gleb będzie mi szkoda takiej kasy. Już nie mówiąc że przeglądam gdzie za rok na jakiś rajd się załapie(a może i do września coś znajde) takie jak Rajd Pałuk, Pogoń za Lisem... a będzie 6tyś zł i ani grosza więcej - no chyba że za kolejny przepracowany miesiąc.
Tylko proszę nie piszcie że mam zrezygnować z kobiety albo motocykla albo dozbierać bo nie da rady są też inne wydatki i nie mogę sobie pozwolić żebym później nie wyjeżdżał w sobotę wcześnie rano bo - dałem sporo kasy i żal niszczyć go w terenie.
- kzfr
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Na Twoje podjazdy i Twoją okolicę, to ostatnie modele TTR600, XR 400-600 lub pewnie troszkę droższe i konkretniejsze XR650R.
Fajny dla Ciebie będzie KLX250-300. DR350.
Wszystkie te sprzęty są tanie w eksploatacji i niezawodne.
Można dorzucić tu KTM'a.
Dałbym sobie spokój z TE.
Słusznie zauważyłeś, że zawodowiec dosiadał spokojnego 4t i uczył innych jeździć.
Wiele razy jeszcze zobaczysz że konie i rocznik to nie wszystko:)
Oczywiście na większości sprzętów na pasażera nadal załapie się też Twoja dziewczyna:)!
Fajny dla Ciebie będzie KLX250-300. DR350.
Wszystkie te sprzęty są tanie w eksploatacji i niezawodne.
Można dorzucić tu KTM'a.
Dałbym sobie spokój z TE.
Słusznie zauważyłeś, że zawodowiec dosiadał spokojnego 4t i uczył innych jeździć.
Wiele razy jeszcze zobaczysz że konie i rocznik to nie wszystko:)
Oczywiście na większości sprzętów na pasażera nadal załapie się też Twoja dziewczyna:)!
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki sumomoto ale powiedz mi jak wypadnie ten KTM właśnie przy XR, DR, KLX, TTR ?
A wg. jakiej kolejności ustawilibyście te motocykle np.
1. Lasy Góry Rajdy
2. Turystyka z pasażerką
3. Realne spojrzenie - al'a plusy i minusy jak KTM to pewnie drgania, TTR zawieszenie daje się zauważyć,
A wg. jakiej kolejności ustawilibyście te motocykle np.
1. Lasy Góry Rajdy
2. Turystyka z pasażerką
3. Realne spojrzenie - al'a plusy i minusy jak KTM to pewnie drgania, TTR zawieszenie daje się zauważyć,
- kzfr
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Jeżeli chodzi o KTM'a, to jest to pojazd najbardziej wyczynowy z całej tej gromadki.
Niezależnie od tego czy wersja wyczynowa czy "cywilna" jego bazą był sport, co wpłynie zapewne na koszty utrzymania i komfort pasażera.
W innych przypadkach są to motocykle "usportowione" przez Japończyków (nie wnikam czy Belgarda, czy Iwata) z wersji turystycznej (KLX ma troszkę inna historię. I to jest zaletą. Okresy miedzy przeglądowe są tu korzystniejsze.
Jak trafisz na dobry egzemplarz, to mając np XR lub TTR masz w domu turystyka, którym dobry jeździec może pojechać bez kłopotu na dynamiczne wycieczki enduro w Twojej okolicy.
Wg twojej listy
1. KTM (z naturykazdy sprtowy, ale od 2002t i od450 4t), XR400, XR650R (duży ale mocny) KLX250-300R, DR250(jp.)-350, TTR250-350-ostatnie600)
2.- TTR600 (ostatnia wersja!), małe, zgrabne podnóżki pasażera, podobne jak w cywilnych wersjach KLXa amor ohlins i Paoli regulowane z przodu
- DR350-400z, w dwie osoby wycieczki w trasy pojechałbym wieksza pojemnością
- XR600, ale bez pasażera
3. W pkt pierwszym już napisałem.
Trzeba się liczyć, że każdy duży jednocylindrowiec jest odczuwalny, ale TT600R i XR400-600 to na dziś Cadilac w terenie:).
Tak, czy owak najbardziej uniwersalny jest TT600R (można pojechać na amatorski rajd i na wycieczkę w Alpy w dwie osoby (musi b.kochać:)!). na asfalcie przeglądy co 6tys w terenie podzieliłbym przez dwa i powinno wystarczyć. jak jest dobry motorek, nic się nie grzeje - uprzedzam:)
Zależy wszystko co chcesz robić z motocyklem.
Zapraszam na wystawę do Zabrza na "Moto Skuteriadę 2012" w ten weekend! Daleko nie masz, a tam poznasz parę osób które jeżdżą w terenie i zobaczysz jak i co mogą powiedzieć . Od dzieci po siwe brody:))).
Oczywiście zapraszam wszystkich czytajacych. Lokalne targi-wystawy, to tańsza alternatywa wypasionych w "stolycy" ...same targi super, ale parking to W-wa kasuje:))!
Zapraszam na stoisko Sherco. Chętnie porozmawiam o motorkach nie patrząc w monitor i nicki:)
Niezależnie od tego czy wersja wyczynowa czy "cywilna" jego bazą był sport, co wpłynie zapewne na koszty utrzymania i komfort pasażera.
W innych przypadkach są to motocykle "usportowione" przez Japończyków (nie wnikam czy Belgarda, czy Iwata) z wersji turystycznej (KLX ma troszkę inna historię. I to jest zaletą. Okresy miedzy przeglądowe są tu korzystniejsze.
Jak trafisz na dobry egzemplarz, to mając np XR lub TTR masz w domu turystyka, którym dobry jeździec może pojechać bez kłopotu na dynamiczne wycieczki enduro w Twojej okolicy.
Wg twojej listy
1. KTM (z naturykazdy sprtowy, ale od 2002t i od450 4t), XR400, XR650R (duży ale mocny) KLX250-300R, DR250(jp.)-350, TTR250-350-ostatnie600)
2.- TTR600 (ostatnia wersja!), małe, zgrabne podnóżki pasażera, podobne jak w cywilnych wersjach KLXa amor ohlins i Paoli regulowane z przodu
- DR350-400z, w dwie osoby wycieczki w trasy pojechałbym wieksza pojemnością
- XR600, ale bez pasażera
3. W pkt pierwszym już napisałem.
Trzeba się liczyć, że każdy duży jednocylindrowiec jest odczuwalny, ale TT600R i XR400-600 to na dziś Cadilac w terenie:).
Tak, czy owak najbardziej uniwersalny jest TT600R (można pojechać na amatorski rajd i na wycieczkę w Alpy w dwie osoby (musi b.kochać:)!). na asfalcie przeglądy co 6tys w terenie podzieliłbym przez dwa i powinno wystarczyć. jak jest dobry motorek, nic się nie grzeje - uprzedzam:)
Zależy wszystko co chcesz robić z motocyklem.
Zapraszam na wystawę do Zabrza na "Moto Skuteriadę 2012" w ten weekend! Daleko nie masz, a tam poznasz parę osób które jeżdżą w terenie i zobaczysz jak i co mogą powiedzieć . Od dzieci po siwe brody:))).
Oczywiście zapraszam wszystkich czytajacych. Lokalne targi-wystawy, to tańsza alternatywa wypasionych w "stolycy" ...same targi super, ale parking to W-wa kasuje:))!
Zapraszam na stoisko Sherco. Chętnie porozmawiam o motorkach nie patrząc w monitor i nicki:)
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Co do TTR'ki widze że piszesz dużo zalet a jak z rocznikiem i ceną? Jakie ma bolączki? Chociaż po głowie dalej mi chodzi KTM no i XR400-600 a w ostateczności DR350 tylko jakoś te motocykle są strasznie stare i słabe chociaż ten KTM już od pierwszych przeczytanych postów zachwalany że ten motocykl lubi jeździć a nie pyrkać. XR250R po filmikach wydawała się taka lekka stworzona do lasu, a DR350tka taki troche jak na relanium.
Chętnie się spotkam i pogadam. A w jaki dzień tam będziesz? I o kogo pytać ?
Chętnie się spotkam i pogadam. A w jaki dzień tam będziesz? I o kogo pytać ?
- kzfr
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Jeżeli chodzi o starość, to fakt. Ale to jest ich największa bolączka, bo trzeba trafić na dobry egzemplarz. W przypadku XT czy TT silnik jest pancerny. jest to motocykl najcięższy. Babcia XR 400jest super, bo lżejsza od 600, a dużo mocniejsza i nowocześniejsza od 250.
DR350 jest też niezawodny, bardziej uniwersalny ale waży tyle co XR600.
Na targach jestem od jutra do niedzieli, tak mi siÄ™ motorki podobajÄ… .
Chętnie dokończę rozmowę, bo tu miejsca dużo można zająć
PS. XR250 też miałem "przyjemność" i zaraz po kupiłem w '99 WR400F i różnica w górach była taka jakby z limuzyny do WRC się przesiąść, co nie znaczy że do turystyki off-road nie wybrałbym DRZ-ta lub TTRa
DR350 jest też niezawodny, bardziej uniwersalny ale waży tyle co XR600.
Na targach jestem od jutra do niedzieli, tak mi siÄ™ motorki podobajÄ… .
Chętnie dokończę rozmowę, bo tu miejsca dużo można zająć
PS. XR250 też miałem "przyjemność" i zaraz po kupiłem w '99 WR400F i różnica w górach była taka jakby z limuzyny do WRC się przesiąść, co nie znaczy że do turystyki off-road nie wybrałbym DRZ-ta lub TTRa
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki bardzo za podpowiedź! To w takim razie do zobaczenia na stoisku sherco ja zjawie się tam w sobote bo w piątek będę pracować do późna.
EDIT
Właśnie wróciłem z targów i muszę powiedzieć że rozmowa z Sumomoto rozświetliła drogę wyboru. Potwierdzam słowa Sumomoto - pierw trzeba się sklasyfikować po co jest potrzebny mi motocykl/ gdzie ja go chce wykorzystać i jak wykorzystać.
W moim przypadku trudno to określić bo serce wzywa do samotnej (jednoosobowej) wyczynówki, latać po torach mx nim nie chce, pasażer często będzie a nawet za bardzo, nie stać mnie na coś porządniejszego, chce jak chyba każdy jak najmniej zaglądać.
A z propozycji to (losowa kolejnosc):
KLX250/300R
XR250
XR400
TTR600
XT600
DR200/350/Z400
Te motocykle spełniają jeszcze wymogi dla pasażera i mogą być uniwersalne i pomimo zmęczenie czasem (rocznik) nie zaglądamy tyle do silnika.
Ze względu na legendy i niezniszczalność Hondy decyduje się dozbierać do XR400/600
ps. znalazłem na allegro za 5,700zł WR 400 F z 1999 roku.
EDIT
Właśnie wróciłem z targów i muszę powiedzieć że rozmowa z Sumomoto rozświetliła drogę wyboru. Potwierdzam słowa Sumomoto - pierw trzeba się sklasyfikować po co jest potrzebny mi motocykl/ gdzie ja go chce wykorzystać i jak wykorzystać.
W moim przypadku trudno to określić bo serce wzywa do samotnej (jednoosobowej) wyczynówki, latać po torach mx nim nie chce, pasażer często będzie a nawet za bardzo, nie stać mnie na coś porządniejszego, chce jak chyba każdy jak najmniej zaglądać.
A z propozycji to (losowa kolejnosc):
KLX250/300R
XR250
XR400
TTR600
XT600
DR200/350/Z400
Te motocykle spełniają jeszcze wymogi dla pasażera i mogą być uniwersalne i pomimo zmęczenie czasem (rocznik) nie zaglądamy tyle do silnika.
Ze względu na legendy i niezniszczalność Hondy decyduje się dozbierać do XR400/600
ps. znalazłem na allegro za 5,700zł WR 400 F z 1999 roku.
- kzfr
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości