Derbi gpr
Posty: 20
• Strona 1 z 1
ma ten silnik co sm z czesciami jest kiepsko mozna dostac tylko tuningowe zamienniki, z wyglądu zajefajny, i raczej mało sie psuje
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
tak dokladnie to ja i moj brat chcemy sobie cos kupic ja wlasnie derbi gpr (dlatego szukam info na temat gpr ) a moj brat yamaha i sie spieralismy ktory lepszy a co do cen to nie moge porownac bo ja kupuje 2000 rok a moj brat 1995 i to jeszcze z popekanymi plastikami
Derbi GPR 50 2000r
-
czupa - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
- Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
krupcio93 napisał(a):a jak wam sie podobaja te okragle lampy w derbi gpr??
okrągłe to ma stara wersja
my gadamy o tej: http://cfs1.pie.daum.net/10%2FLzAvMi85N ... gpr+50.jpg
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
nie wy gadace o starej przynajmiej moj braciszek nick czupa kupuje ta stara bo na nawa go niestac
http://www.supersonicscooters.com/images/gpr_red.jpg
http://www.supersonicscooters.com/images/gpr_red.jpg
DERBI SENDA Z ROKU 2005 SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM ....
-
krupcio93 - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 15/5/2007, 14:49
Mój kolega jeździ na GPR już od 2 czy 3 lat i nic poważnego sie z nia nie działo. Wiadomo zmiana płynów itd, bo to normalne. Wiem, że wymieniał tłok bo przed kupnem nie był wymieniany. To tyle
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
-
Szafa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1682
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
pawlak200192 napisał(a):nowy derbik gpr jest ładniejszy od tzr
wogule ten tłumik w zadupku super sprawa
Pawlak 2000rocznik to były jeszcze te kiczowate paki
A te nowe weszły dopiero w 06r i są identyczne jak RS 50 w nowej paczce
Jak to zawsze jest wszyscy robią te same moto z detalicznymi róznicami
Zasanawiam się tylko, kiedy bedzie tak jak teraz te moto co jeżdzą za naszych czasów tanio i popularnie, żeby jeździły te nowe paki
Pozdrawiam
czupa napisał(a):tak dokladnie to ja i moj brat chcemy sobie cos kupic ja wlasnie derbi gpr (dlatego szukam info na temat gpr ) a moj brat yamaha i sie spieralismy ktory lepszy a co do cen to nie moge porownac bo ja kupuje 2000 rok a moj brat 1995 i to jeszcze z popekanymi plastikami
Ale tu mówimy chyba o TZR 80 prawda?
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
tak zgadza sie ta tzr ma wymieniony cylinder na 80 ccm mam jeszcze jedno pytanie a jak wyglada zmiana biegow w tym derbiku wiem ze to glupie pytanie ael ja caly czas jezdzilem na automatach no a jak kupie to jakos bede musial zajechac do domu) i czekam na info o tym motorku ile pali itp a chodzi o ten starszy model z 2000 roku
Derbi GPR 50 2000r
-
czupa - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 15/5/2007, 12:47
- Lokalizacja: Kedzierzyn Kozle
Kurde, poszukaj troche w necie i na forum, bo naprawde były już takie tematy
Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to przy ostrej jeździe spali Ci 4l, jeżeli nie bedziesz wyjeżdzał wyżej niż 9tys obrotów (motort wogóle nie idzie) to spali Ci nawet 2l wachy(sprawdzałem na swojej takie rzeczy )
O zmienie biegów jest naprawde bardzo dużo tematów...
JA wogóle nie wiem jak ktoś może mieć jakieś problemy ze zmianą biegów.
Ja jak siadłem pierwsze raz na manuala w nodze to pstrykałem i nie miałem problemów. A jak pierwszy raz siadłem na przecinakową 6tke to poprostu malina Biegi same się wrzucają praktycznie...
Naciskasz sprzegło, wajcha w dół maksymalnie. Puszczasz powoli, aż sprzegło zacznie brać dodajesz lekko gazu i klamka już musi być odpuszczona. Dojdziesz do obrotów, szybko zdejmujesz manetke gazu, naciskasz klamke sprzęgła i raz w góre mocniej, zeby przeskoczyło luz i puszczas klamke szybko razem z odkręcaniem gazu...
Przy każdym wyższym biegu robisz to samo, tyle, że już lekko z biegami, bo nie maja luzów...
Chyba wszystko powiedziałem
Pozdro
Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to przy ostrej jeździe spali Ci 4l, jeżeli nie bedziesz wyjeżdzał wyżej niż 9tys obrotów (motort wogóle nie idzie) to spali Ci nawet 2l wachy(sprawdzałem na swojej takie rzeczy )
O zmienie biegów jest naprawde bardzo dużo tematów...
JA wogóle nie wiem jak ktoś może mieć jakieś problemy ze zmianą biegów.
Ja jak siadłem pierwsze raz na manuala w nodze to pstrykałem i nie miałem problemów. A jak pierwszy raz siadłem na przecinakową 6tke to poprostu malina Biegi same się wrzucają praktycznie...
Naciskasz sprzegło, wajcha w dół maksymalnie. Puszczasz powoli, aż sprzegło zacznie brać dodajesz lekko gazu i klamka już musi być odpuszczona. Dojdziesz do obrotów, szybko zdejmujesz manetke gazu, naciskasz klamke sprzęgła i raz w góre mocniej, zeby przeskoczyło luz i puszczas klamke szybko razem z odkręcaniem gazu...
Przy każdym wyższym biegu robisz to samo, tyle, że już lekko z biegami, bo nie maja luzów...
Chyba wszystko powiedziałem
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
krupcio93 napisał(a):nie wy gadace o starej przynajmiej moj braciszek nick czupa kupuje ta stara bo na nawa go niestac
http://www.supersonicscooters.com/images/gpr_red.jpg
myslałem ze mowa tu o tym nowym modelu
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Witam!
Nie chcę zaśmiecać Forum nowymi tematami, dlatego "dopiszę się" tutaj. Mam parę pytań odnośnie tego skuterka: jaki jest najlepszy do niego płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i czy można skądś ściągnąć darmową książkę do niego? Z góry dzięki za odpowiedzi!
Nie chcę zaśmiecać Forum nowymi tematami, dlatego "dopiszę się" tutaj. Mam parę pytań odnośnie tego skuterka: jaki jest najlepszy do niego płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i czy można skądś ściągnąć darmową książkę do niego? Z góry dzięki za odpowiedzi!
- hendel13
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 28/2/2010, 19:19
Nie no nazwać GPR skuterem to jest coś. Ja rozumiem: pierdopędem czy coś ale skuterem!:D
No więc:
Płyn to DOT-4, chyba nie zrobi wielkiej różnicy jakiej marki.
Płyn chłodniczy to nie wiem ale wydaje mi się że nie ma w nich żądnych określeń.
Skądś pewnie tą książkę ściągnąć można tylko raczej nie w J. polskim:/
Jeżeli coś źle mówię to niech mnie inni koledzy poprawią:) dziękuje
No więc:
Płyn to DOT-4, chyba nie zrobi wielkiej różnicy jakiej marki.
Płyn chłodniczy to nie wiem ale wydaje mi się że nie ma w nich żądnych określeń.
Skądś pewnie tą książkę ściągnąć można tylko raczej nie w J. polskim:/
Jeżeli coś źle mówię to niech mnie inni koledzy poprawią:) dziękuje
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości