Problem z obrotami podczas jazdy
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Po co Ci zębatka, jak Tobie sprzęgło potrzebne?
Tryb się nie zużył, więc po co wymieniać? Ale jeśli chciałbyś też wymienić to sobie kup pod linkiem, choć nie wiem po co:
http://allegro.pl/tryb-kolo-sprzegla-ro ... 34969.html
To tak jakbyś chciał wymienić żarówkę w lampie (rzecz eksploatacyjna) i się pytał o wymianę całej lampy
Tryb się nie zużył, więc po co wymieniać? Ale jeśli chciałbyś też wymienić to sobie kup pod linkiem, choć nie wiem po co:
http://allegro.pl/tryb-kolo-sprzegla-ro ... 34969.html
To tak jakbyś chciał wymienić żarówkę w lampie (rzecz eksploatacyjna) i się pytał o wymianę całej lampy
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
nom jest tzn nie wiem czy mówimy o tej samej mi chodzi o tą duża zebatke http://sklep.almot.eu/product_picture/f ... 3241_0.jpg
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Przez weekend rozkreciłem te sprzęgło okazało sie ze tulejka dystansowa była odwrotnie ale watpiłem ze to bd tego przyczyna. Tarcze sprzęgła sa w dobrym stanie wiec to nie bd ich wina, poskrecałem wszystko solidnie no i zrobiłem jazde próbna było wszystko ok. Zrobiłem jakies 30km i teraz robi tak tylko jak silnik jest nagrzany,jak jest zimny nie robi tak,czego to moze byc wina gaźnika,dysz czy jeszcze czegoś innego?
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
No właśnie, olej masz półsyntetyczny, czyli niby dobry, ale ostatnie co mi przychodzi do głowy to zmiana oleju na jakiś innej firmy (też półsyntetyczny), bo z Twojego opisu wynika, że przy wyższej temperaturze olej staje się zbyt rzadki i sprzęgło się ślizga.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
A może byc tak ze wystarczy ze tarcze sprzegła bd minimalnie wytarte i puki olej jest gesty to jest ok a jak sie nagrzeje to robi sie zadki i tarcze sie slizgaja? Czy tarcze musiały by byc mocno zjechane?
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
Czasami lepszy jest ten słabszej jakości dla danego silnika niż ten lepszej. Wiele przypadków jest takich, że ktoś kupuje super olej np. castrol i coś jest nie tak, wtedy zmienia na innego producenta i jest ok.
Wybierz sobie coś może być np. mobil albo inny Twój wybór.
Wybierz sobie coś może być np. mobil albo inny Twój wybór.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Ale nadal nie rozumiem dlaczego to ma byc wina oleju przeciez smarowanie i tak jest. A przeciez jak zmienie olej to to i tak nic nie zmieni bo tarcze sprzegła i tak bd o siebie tarły jak to w sprzegle.
Honda VFR 700 Interceptor
-
Mianas - Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
- Lokalizacja: Nowy Staw
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości