Zobacz wÄ…tek - zero kompresji
NAS Analytics TAG

zero kompresji

Enduro, Cross
_________

zero kompresji

Postprzez Pawel221 » 10/3/2012, 13:21

Dziś rano pojechałem pośmigać moją CR'ką 125 2006 rok . Wszystko było ok, dopóki nie zatrzymaliśmy się na postój. Po ponownej próbie odpalenia motor nie gadał ;/ Kompresja była strasznie mała. Świeca kawa z mlekiem


Dodam jeszcze, że ostatnio była zmieniana uszczelka pod głowicą bo do cylindra dostawał się płyn chłodniczy

Jaka może być przyczyna takiego zachowania?
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15


Postprzez kris514 » 10/3/2012, 14:53

moze pierscienie trafiło(mogły sie zapiec) bez zdjecia cylka sie nie obedzie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 10/3/2012, 15:13

najpierw zdejmij wydech zobacz co pod nim sie dzieje. jak dawno tłok nie ruszany to moze akurat nastał juz jego czas :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pawel221 » 10/3/2012, 15:21

Dzięki wielkie !
Jutro będę działać, bo zostawiłem motor u kolegi - było bliżej :)
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez Pawel221 » 14/3/2012, 20:27

Moto rozkręcone , wychodzi na to że to uszczelka pod głowicą .. A teraz uwaga :


Może to sie wydawać dla niektórych dziwne, ale .. Zostałem oszukany co do rocznika motoru przez cały czas myślałem że to 2006 .. Zamontowałem już tłok do 2006.
Jak mi wiadomo w rocznikach 2006 tłok był wypukły = wyższy

I FAJERWERKI ! najdziwniejsze jest to, że gdy miałem założony tłok do 2002 ( po kupnie ) to non stop zalewała mi się świeca Po wymianie na 2006 - z wypukłym denkiem. Ten problem zniknął Czy "za mocne" sprężenie może być powodem padania uszczelki pod głowicą ?

KOSMOS ... :P
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez kris514 » 14/3/2012, 20:37

Do rocznika 2002:
NR silnika JE01E-6300000

nr vin
JH2JE013*2M400000
Do rocznika 2003:
NR silnika JE01E-6400000

nr vin
JH2JE013*3M500000
Do rocznika 2004:
NR silnika JE01E-6500000

nr vin
JH2JE013*4M600000
Do rocznika 2005:
NR silnika JE01E-6600000

nr vin
JH2JE013*5M600000
Do rocznika 2006:
NR silnika JE01E-6700000

nr vin
JH2JE013*6M600000
i dowiesz się z którego roku masz moto.
Stawiam na to że sprężanie nie było powodem do padnięcia uszczelki
Raczej gdy głowica jest źle splanowana(niesplanowana) może sie tak dziać
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Pawel221 » 14/3/2012, 20:39

głowica była planowana . Słyszałem jednak że to się planuje na obu płaszczyznach .. nie tak jak w samochodzie
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez kris514 » 14/3/2012, 21:38

znaczy się jak na obu płaszczyznach??
a cylinder prosty(np. przystawiając linijkę nie ma odkształceń)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Pawel221 » 14/3/2012, 21:49

Jutro sprawdze. Właśnie chodzi mi o to ,że w samochodach planuje się jedynie głowice , w motorach zaś głowicę i cylinder :) Jutro zawiozę głowicę i cylinder , dopiero po planowaniu i zapewnie zmianie tłoka złożę motor (w następnym tyg..)
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê