Zobacz wÄ…tek - Bandit 600 wyciek
NAS Analytics TAG

Bandit 600 wyciek

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez mendzik » 18/2/2012, 18:23

Co wy Pany piszecie za bzdury sylikon jak najbardziej do tego się nada . W zeszłym roku rozpoławiałem silnik od bandita 1200 i tam fabrycznie jest stosowany silikon czarny. oczywiście tylko pomiędzy kartery . Podczas demontażu innych podzespołów uszkodziły mi się uszczelki a więc zastosowałem silokon min. pod miskę olejową, pokrywa sprzęgła itp. Wszystko działa jak należy . Pozdrawiam
mendzik
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 7/8/2011, 16:53
Lokalizacja: nowe miasteczko


Postprzez Raczek_6 » 18/2/2012, 19:00

mendzik napisał(a):Co wy Pany piszecie za bzdury sylikon jak najbardziej do tego się nada . W zeszłym roku rozpoławiałem silnik od bandita 1200 i tam fabrycznie jest stosowany silikon czarny. oczywiście tylko pomiędzy kartery . Podczas demontażu innych podzespołów uszkodziły mi się uszczelki a więc zastosowałem silokon min. pod miskę olejową, pokrywa sprzęgła itp. Wszystko działa jak należy . Pozdrawiam


Uwierz - to nie był sylikon, tylko tzw. uszczelka gumowa - masa uszczelniająca gumowa.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez Mateusz149 » 4/3/2012, 18:50

Ciesze sie, ze moj temat cieszy sie zainteresowaniem i chcecie podzielic sie ze mna swoja wiedza. Nastal nareszcie ten dzien, od czwartku mam urlop i chce sie za to zabrac :)

Panowie, czytalem troche o tym ale nadal mam obawy. Dlatego prosze o jakies wskazowki. Moge to bez obaw rozkrecic? Najpierw srodkowa sruba, wyjac sprezyne, potem imbusy, dac uszczelke/silikon, zlozyc wszystko tak jak bylo i dokrecic sruby? Nic nie poprzestawiam?

Pozdrawiam serdecznie.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez hugo2003 » 5/3/2012, 16:41

Dokladnie tak jak piszesz!
Chyba nie trzeba wspominac zebys nie odpalal motocykla bez napinacza..... :D A najlepiej podczas takich prac odlacz akumulator!
Po wyjeciu napinacza zobacz na ile jest wysuniety- ile zabkow (tak wrazie W),po jego demontazu sprawdz czy plynnie dziala itd...potem zachwyc i dokrec reka imbusy potem sprezyna (u mnie jest jeszcze precik w sprezynie) dokrec srodkowa srobe tak jak mowi serwisowka a potem te imbusy... po tej czynnosci np ja obrocilem walem o kilka stopni w tyl potem w przod dokrecic napinacz obrocic kilka razy walem najlepiej min 5-6razy zlozyc wszystko i palic!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 6/3/2012, 13:10

chłopie jak się boisz to podjedź do warsztatu i za 30zł Ci to zrobią na nowej uszczelce i po sprawie. To dwa zestawy w maku lub paczka fajek i 2 browary w knajpie a jak odkręcisz napinacz w złym położeniu wałków rozrządu to ryzykujesz przestawieniem się go na znakach i spotkania tłoków z zaworami. To nie jest nic trudnego i cokolwiek (hylomar, sylikon wys. temp, nowa uszczelka, hermetyk, yamabond) co uszzczelnia i jest odporne na olej się nada. Sęk tylko w tym, że trzeba ustawić najpierw rozrząd by był odprężony i wtedy wyciągnąć napinacz, odłuścić, skasować napinacz, tak go złozyć i wtedy go wypuścić. nawalić sylikonu każdy umie ale to nie o to chodzi. Trzeba wiedzieć kilka rzeczy dookoła z czym się zmaga.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Mateusz149 » 7/3/2012, 22:31

chlopie. forum jest od tego aby sie pytac :) ja wlasnie to robie. w moim pierwszym poscie podkreslilem, ze chcialbym sie czegos nauczyc, jest to moj pierwszy silnik tego typu ( wczesniej 2T) dlatego tez jestem zielony. Przeciez kazdy kiedys zaczynal. Gdybym chcial tylko nawalic sylikonu pewnie bym tak zrobil, a Ty kolego nie odpowiadal bys mi w tym temacie :) Co do tych 30 zl to oczywiscie nie majatek lecz nie jest sztuka podjechac do warsztatu, otworzyc portfel, posadzic dupe na siodlo i odjechac, osobiscie naleze do tego drugiego grona ludzi, ktore chce poznawac swoja maszyne pod kazdym wzgledem,a do tego wszystkiego czerpie ogromna satysfakcje i przyjemnosc, gdy grzebie przy moim motocyklu i chce to zrobic sam. Nie pisze tego zlosliwie, nie gniewaj sie.

Dziekuje serdecznie za instrukcje, napewno sie przydadza. Pozdrawiam Mateusz.

Temat chyba wyczerpany- do zamkniecia.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Przemo_rene » 8/3/2012, 08:52

:)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez komarcc » 8/3/2012, 13:58

Zamykam
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê