Motocykl odebrany z serwisu nie odpala.
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motocykl odebrany z serwisu nie odpala.
Witam. Sprawa wyglada tak: odebralem motocykl z serwisu, motocykl za 3 razem odpalil, mowie ok bylo zimno aku moglbyc troche wyladowany, wiec jak odpalil pojechalem do garazu go odstawic, po dwoch dniach po kilku zakreceniach rowniez odpalil.
Disiaj po tygodniu naladowalem aku podlaczylem i lipa, odpalam na ssaniu bez dodawania gazu, kreci kreci strzela z rury i nic po za tym.
Dodam co bylo w nim robone (zaplacilem za to 1500zl) powinien odpalac na dotyk za taka kwote.
Czesci: uszczelniacze zaworowe 16szt. plytki zaworowe 4szt. uszczelka pod glowice, plyn chlodniczy.
Usluga: planowanie glowicy, docieranie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, uszczelki i plynu.
W takim wypadku tylko reklamacja tak tez zrobie ale chcialbym sie najpierw Was poradzic, bo jesli to jakas pierdola to sam moge to zrobic, zaoszczedze czas i pieniadze zeby brac przyczepke czy lawete.
Oczywiscie jak juz odpalil i sie rozgrzal to odpalal bez problemu.
Disiaj po tygodniu naladowalem aku podlaczylem i lipa, odpalam na ssaniu bez dodawania gazu, kreci kreci strzela z rury i nic po za tym.
Dodam co bylo w nim robone (zaplacilem za to 1500zl) powinien odpalac na dotyk za taka kwote.
Czesci: uszczelniacze zaworowe 16szt. plytki zaworowe 4szt. uszczelka pod glowice, plyn chlodniczy.
Usluga: planowanie glowicy, docieranie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, uszczelki i plynu.
W takim wypadku tylko reklamacja tak tez zrobie ale chcialbym sie najpierw Was poradzic, bo jesli to jakas pierdola to sam moge to zrobic, zaoszczedze czas i pieniadze zeby brac przyczepke czy lawete.
Oczywiscie jak juz odpalil i sie rozgrzal to odpalal bez problemu.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
paliwo? Może wody się skropliło na tych mrozach. Zatankowałbym do pełna i jeszcze spróbował. Nie? reklamacja.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Kolego przyczyn moze byc wiele ze ci motocykl nie odpala i ciezko ci doradzic gdzie masz zagladnac, ale jezeli miales robiona cala glowice to goscie musieli ci zrobic caly serwis, czyli regulacje gaznikow, zaworow, powymieniac swiece, jak byla potrzeba to i przewody swiec, po takim zabiegu fura ma palic bez problemu, dla mnie to masz cos spiepszone, i nie sluchaj o jakis wykroplinach w baku moze i one sa ale co cie to obchodzi, ja zima lato zostawiam w garazu SUZUKI jak postawie tak stoi, odpalam za kazdym razem bez zadnego problemu, oczywiscie sprawny akumlator, w motocyklu mam zrobiony pelny serwis raz a dobrze, idz do gosci niech biora na wlasny koszt motocykl i poprawiaja.
- toma1
- Świeżak
- Posty: 174
- Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15
PrimoGhost: Honada Cbr F3
toma1: Bylo robione tylko i wylacznie to co napisalem wyzej, nic wiecej nie robili, wszystkie inne czesci sa takie jakie byly, kable, swiece itd.
Najbardziej boli mnie to ze dalem tyle pieniedzy zeby odpalal na dotyk, a moja Hondzia zachowuje sie tak samo jak przed oddaniem jej do mechanika, pomio to ze glowica jest jak "nówka"
toma1: Bylo robione tylko i wylacznie to co napisalem wyzej, nic wiecej nie robili, wszystkie inne czesci sa takie jakie byly, kable, swiece itd.
Najbardziej boli mnie to ze dalem tyle pieniedzy zeby odpalal na dotyk, a moja Hondzia zachowuje sie tak samo jak przed oddaniem jej do mechanika, pomio to ze glowica jest jak "nówka"
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Dostalem stare klamoty. Jutro tak zrobie ale jeszcze dzisiaj sprobuje go odpal
Ladowalem aku przez noc ze az cieply (moze to jego wina) bo kiedys potrafilem go ladowac po 3 razy dziennie jak nie chcial odpalac, moze stracil jakies swoje wlasciwosci. Ale mierzylem napiecie i niby ma ok. Ale z drugiej strony jak go podlaczam to widac i slychac efekt tego ze jest naladowany.
Moze to wina kranika bo kiedys cos tam sie ruszylo w wewnatrz chyba "cos" odpowiedzialne za rezerwe.
I jeszcze wazny szczegol: za tym drugim razem jak nie moglem odpalic to odlaczylem na chwile pompe paliwa i od razu zaczal chwytac i zapalil, tyle ze za 3 razem ten sposob juz nie pomogl.
Ladowalem aku przez noc ze az cieply (moze to jego wina) bo kiedys potrafilem go ladowac po 3 razy dziennie jak nie chcial odpalac, moze stracil jakies swoje wlasciwosci. Ale mierzylem napiecie i niby ma ok. Ale z drugiej strony jak go podlaczam to widac i slychac efekt tego ze jest naladowany.
Moze to wina kranika bo kiedys cos tam sie ruszylo w wewnatrz chyba "cos" odpowiedzialne za rezerwe.
I jeszcze wazny szczegol: za tym drugim razem jak nie moglem odpalic to odlaczylem na chwile pompe paliwa i od razu zaczal chwytac i zapalil, tyle ze za 3 razem ten sposob juz nie pomogl.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
a gdzie go robiłeś? Na moje wykonali po prostu robotę przy głowicy ale np świece, przewody, fajki i akumulator masz stare i nie dają rady. Akumulator masz do wyrzucenie jak go ładowałeś całą noc nie kontrolując stanu naładowania. Jakim prądem ładowałeś? Jakim prostownikiem lub jaką ładowarką?
To strzelanie w tłumik to mogą być włąsnie problemy z elektryką i/lub przybrudzony gaźnik. Tylko nie pisz, że oddałeś do cerbola bo z niego mamy polew na warsztatach Jakbyś potrzebował sprawdzić sprzęta to zapraszam na priv.
To strzelanie w tłumik to mogą być włąsnie problemy z elektryką i/lub przybrudzony gaźnik. Tylko nie pisz, że oddałeś do cerbola bo z niego mamy polew na warsztatach Jakbyś potrzebował sprawdzić sprzęta to zapraszam na priv.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
pakujesz 1500zl w serwis a jezdzisz z padnietym aku
znam przyklad motocykla gdzie zostal zrobiony serwis ale klient jezdzil na dupnym aku i czesto pchal z pycha i w koncu moto padlo calkowicie.
znam przyklad motocykla gdzie zostal zrobiony serwis ale klient jezdzil na dupnym aku i czesto pchal z pycha i w koncu moto padlo calkowicie.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Akumulator wydaje mi sie sprawny po calkowitym naladowaniu. wczoraj podlaczylem jeszcze do tego aku przez kable do innego akumulatora z auta, krecil niesamowicie ale nie zaskoczyl. Wiec wydaje mi sie ze wymiana aku nic nie da.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
bart69as napisał(a):Akumulator wydaje mi sie sprawny po calkowitym naladowaniu. wczoraj podlaczylem jeszcze do tego aku przez kable do innego akumulatora z auta, krecil niesamowicie ale nie zaskoczyl. Wiec wydaje mi sie ze wymiana aku nic nie da.
akumulator nie ma się "wydawać" sprawny tylko trzeba sprawdzić miernikiem czy trzyma napięcia czy nie.
Ale jak to F3 (ten sam silnik co w moim hornecie) to zdecydowanie obstawiam świece i sprawdzanie zacząłbym właśnie od tego. Wykręć, porządnie wyczyść szczotką drucianą a potem wygrzej nad gazówką. Odpalanie moto (z tym silnikiem) w obecnych temperaturach na chwilę czyli bez jazdy zabija świece dosyć szybko. Może się okazać że czyszczenie nic nie da i trzeba będzie kupić nowe. Gorzej jeśli problem leży gdzie indziej.
-
tomek_gda - Świeżak
- Posty: 361
- Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Swieczki niby maja iskre, ale czy taka powinna byc to nie wiem, najmniejsza iskierka zapalila by paliwo... wiec swieczki chyba sa ok.
Akumulator ma takie same napiecie co aku od auta, bo porownywalem.
I mowie jeszcze ze podlaczylem pod klemy aku od auta do moto, krecil jak szalony.
Akumulator ma takie same napiecie co aku od auta, bo porownywalem.
I mowie jeszcze ze podlaczylem pod klemy aku od auta do moto, krecil jak szalony.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
napięcie a ,,prąd rozruchowy" to dwie różne rzeczy (najprostszy przykład WSK iskra była bo była ale zalewało, zmiana swiecy i śmiga). Wymień to albo wyczysć przynajmniej i wygrzej czy to takie trudne?
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
pomysl z druciana szczotka i swiecami jest raczej dyskusyjny
zalatw swiece i kup i podmien i zobaczy
czy gazniki byly regulowane ?? [/quote]
zalatw swiece i kup i podmien i zobaczy
czy gazniki byly regulowane ?? [/quote]
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
świeca może mieć iskrę na powietrzu ale nie pod obciążeniem. Miałem kilka przypadków takich właśnie. Niby iskra jest ale wali na boki świecy lub niby jest ale w cylindrze jej nie ma. w cbr pływaków chyba się nie ustawia z tego co pamiętam, więc tak na prawdę to tylko śruby składów się ustawia i robi synchro. Powiem tak - zadzwoń do mnie to się możemy ustawić jakoś i sprawdzę jak to wygląda. numer tel. masz w mojej stopce postu po kliknięciu w link. Z głowicą po robocie i ustawionymi luzami zaworowymi powinien palić jak Chuck Norris - z pół obrotu jeżeli reszta czyli elektryka i gaźnik jest ok.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości