Yamaha 1300 xvs - olej w tłumiku
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Yamaha 1300 xvs - olej w tłumiku
Witam serdecznie wszystkich
Mam zapytanie, zakupiłem niedawno Yamaha 1300 xvs, chwilę po uruchomieniu i lekkim przygazowaniu delikatnie pluje olejem na łączaniu rur wydechowych i tłumika (w okolicy sondy).No i oczywiście oprócz lekko pochlapanego wahacza po rozgrzaniu tłumika zaczyna się w tej okolicy kopcić.
Proszę Was o podpowiedż,czego to może być przyczyna.Przebieg moto to 4000 mil.
Z góry dzięk za info i pozdrawiam!
				
			Mam zapytanie, zakupiłem niedawno Yamaha 1300 xvs, chwilę po uruchomieniu i lekkim przygazowaniu delikatnie pluje olejem na łączaniu rur wydechowych i tłumika (w okolicy sondy).No i oczywiście oprócz lekko pochlapanego wahacza po rozgrzaniu tłumika zaczyna się w tej okolicy kopcić.
Proszę Was o podpowiedż,czego to może być przyczyna.Przebieg moto to 4000 mil.
Z góry dzięk za info i pozdrawiam!
- ARTHURUS
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/2/2012, 12:50
Na początek uszczelnij to łączenie, może wystarczy mocniej skręcić opaskę. Później rozgrzej dobrze motor pod obciążeniem (w trakcie jazdy).
				Komar-2, Honda Rebel 125,  Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
			- 
				 
 tobiach
- Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
ARTHURUS nie powinien pluć olejem  powiedz mi czy dymi mocno na biało ? Silnik się poci ? Mi to jak na razie wygląda na puszczające pierścienie .
 powiedz mi czy dymi mocno na biało ? Silnik się poci ? Mi to jak na razie wygląda na puszczające pierścienie .
				
			 powiedz mi czy dymi mocno na biało ? Silnik się poci ? Mi to jak na razie wygląda na puszczające pierścienie .
 powiedz mi czy dymi mocno na biało ? Silnik się poci ? Mi to jak na razie wygląda na puszczające pierścienie .- 
				 
 SuzukiMaster
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
- Lokalizacja: Wejherowo
prawdopodobnie grata kupiłeś  oleju nie powinno byc tam wcale, przejedz sie z kumplem za toba niech powie ci potem czy bardzo kopciles na delikatnie niebieskawo przy ostrym przyspieszaniu i schodzeniu z obrotow
 oleju nie powinno byc tam wcale, przejedz sie z kumplem za toba niech powie ci potem czy bardzo kopciles na delikatnie niebieskawo przy ostrym przyspieszaniu i schodzeniu z obrotow 
jedyne co ci zostaje to dac to do w miare ogranietego mechanika niech go obada
				 oleju nie powinno byc tam wcale, przejedz sie z kumplem za toba niech powie ci potem czy bardzo kopciles na delikatnie niebieskawo przy ostrym przyspieszaniu i schodzeniu z obrotow
 oleju nie powinno byc tam wcale, przejedz sie z kumplem za toba niech powie ci potem czy bardzo kopciles na delikatnie niebieskawo przy ostrym przyspieszaniu i schodzeniu z obrotow 
jedyne co ci zostaje to dac to do w miare ogranietego mechanika niech go obada
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
			Nowy nabytek KTM RC8
- 
				 
 RUTRA.RD
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Już ok.Okazało się ,że śruba i obejma łącząca tłumik była cała w oleju, nie było to z wewnątrz wydechu a po prostu zewnętrzne zabrudzenie olejem .wyczyściłem rozgrzałem i ... weekend przyjemnie spędzony 
Dzięki wszystkim i pozdrawiam.
				
			Dzięki wszystkim i pozdrawiam.
- ARTHURUS
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 18/2/2012, 12:50
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości
