wysokie obroty przy odpaleniu
Posty: 16
• Strona 1 z 1
wysokie obroty przy odpaleniu
WiTaM
wiec tak dzisiaj odpalam sobie motor wrzucam jedynkę a on nagle zaczyna łapać bardzo wysokie obroty gaszę go i znów odpalam i na jałowym biegu obroty są powyżej 7 tys. nie wiem co to może być regulowałem gaźnik ale dalej to samo co to może być? mój motor to chiński ścigacz 50 ccm 4t kinroad sprinter
wiec tak dzisiaj odpalam sobie motor wrzucam jedynkę a on nagle zaczyna łapać bardzo wysokie obroty gaszę go i znów odpalam i na jałowym biegu obroty są powyżej 7 tys. nie wiem co to może być regulowałem gaźnik ale dalej to samo co to może być? mój motor to chiński ścigacz 50 ccm 4t kinroad sprinter

- paker201
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/2/2012, 14:21
Re: wysokie obroty przy odpaleniu
paker201 napisał(a):ścigacz 50 ccm
Nie żebym się czepiał ale te słowa wzajemnie się wykluczają

To coÅ› ma ssanie?
-
tomek_gda - Świeżak
- Posty: 361
- Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
- Lokalizacja: Gdańsk
panowie mam pytanko może głupawe ale mam obawy, a więc kawasaki ninja 750 1991r gdy odpalam zimny wciskam ssanie i moto na ssaniu dostaje masakrycznych obrotów ok 7tys czy to bezpieczne dla zimnego silnika i czy tak powinno sie dziać po wciśnięciu ssania?
- rafal124jdm
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 5/9/2011, 06:41
- Lokalizacja: TOS
paker201 napisał(a):Jak go odpalam bez gazu to obroty sa normalne ale jak mu przygazuje do 7tys obr na biegu jalowym to nie zchodza nizej.
No to faktycznie wyglada jakby sie przepustnica zacinala. Ten gazniczek jest bardzo prosty ciezko, zeby cos tam sie zepsulo. Odkrec przepustnice i poogladaj sprezyne.
Lewe powietrze? 2, 3 moze 4 tys obrotow ale na 7 to dziura w gazniku musiala by byc. Chociaz bez obciazenia?
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
eeee napisałem tutaj chwile temu coś ale w sumie i tak tego nie zrozumie nikt z posiadaczy w/w problemów.
Prosta metoda - gaźnik na ssaniu jak wchodzi na tak wysokie obroty to dostaje zbyt dużo paliwa. Gaźniki są źle wyregulowane i lekko nieszczelne i je przelewa.
Do tego dźwignią ssania trzeba cały czas prawie modulować by obroty były nie wyższe jak 3tyś. a nie ustawić na sztywno zaciagnięte i patrzeć co się dzieje. Małe ruchy tą dźwignią robią sporą różnicę.
A co do ścigaczo-skutra 50tki - coś nie tak poskładałeś jak się wiesza na obrotach to gaźnik się przelewa i jest nie tak ustawiony. Do tego możliwe lewe powietrze ale raczej montaż, szczelność gaziora na paliwo wewnątrz poprzez zbyt bogate ustawienie...heh znowu whcodzą w tematy nie do wytłumaczenia do końca bez technicznej wiedzy jak działa gaźnik.
Prosta metoda - gaźnik na ssaniu jak wchodzi na tak wysokie obroty to dostaje zbyt dużo paliwa. Gaźniki są źle wyregulowane i lekko nieszczelne i je przelewa.
Do tego dźwignią ssania trzeba cały czas prawie modulować by obroty były nie wyższe jak 3tyś. a nie ustawić na sztywno zaciagnięte i patrzeć co się dzieje. Małe ruchy tą dźwignią robią sporą różnicę.
A co do ścigaczo-skutra 50tki - coś nie tak poskładałeś jak się wiesza na obrotach to gaźnik się przelewa i jest nie tak ustawiony. Do tego możliwe lewe powietrze ale raczej montaż, szczelność gaziora na paliwo wewnątrz poprzez zbyt bogate ustawienie...heh znowu whcodzą w tematy nie do wytłumaczenia do końca bez technicznej wiedzy jak działa gaźnik.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo ale on tam nic nie rozkladal i nie skladal. Bylo dobrze i zrobilo sie zle. Lepiej tam nic na razie nie regulowac. Jeszcze takie pytanie. Czy po rozgrzaniu i zamknieciu ssania dalej sa problemy z obrotami?
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
no to się mógł pływak podwiesić na zaworku iglicowym przez zimę i teraz leje.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości