Aprilia Af1 replica>>> stuki w silniku
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Aprilia Af1 replica>>> stuki w silniku
Witam wszystkich.
Jestem posiadaczem Aprili Af1 50 przerobionej na 80.
Mam mały problem z moim motorkiem. po odpaleniu, co także przychodzi z trudem są straszne stuki w silniku. Co może być tego powodem??
czy to jest wina tłoka?? Czy może wału??
Gdzie najszybciej mogę dostać części do tego typu najlepiej na terenie woj. świętokrzyskiego.
Z góry dzięki za pomoc:)
Pozdrawiam >>> tomcur
Jestem posiadaczem Aprili Af1 50 przerobionej na 80.
Mam mały problem z moim motorkiem. po odpaleniu, co także przychodzi z trudem są straszne stuki w silniku. Co może być tego powodem??
czy to jest wina tłoka?? Czy może wału??
Gdzie najszybciej mogę dostać części do tego typu najlepiej na terenie woj. świętokrzyskiego.
Z góry dzięki za pomoc:)
Pozdrawiam >>> tomcur
-
tomcur - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 11/5/2007, 17:04
mi tak stukało przed zatarciem
tzn pierscien miał takie tarcie ze stukał o rowek w tłoki
lub to stuki z wału przy cylu 80 powinienes zmienic wał więc moze ci sie zurzył

tzn pierscien miał takie tarcie ze stukał o rowek w tłoki

lub to stuki z wału przy cylu 80 powinienes zmienic wał więc moze ci sie zurzył

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Moge tylko potwierdzić wypowiedź pawlaka...
Ale nie w tym rzecz - tomcur skąd jesteś? Bo ja jestem również ze świętokrzyskiego i szukam jak najwięcej bzyków z tych terenów...
Pozdro
Ale nie w tym rzecz - tomcur skąd jesteś? Bo ja jestem również ze świętokrzyskiego i szukam jak najwięcej bzyków z tych terenów...
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
kravec napisał(a):z tego co wiem to pierscienie zazwyczaj dzwonia a stuka to wal.....
dokladnie jest jak mowisz kravec. Jezeli bylyby to pierscienie to powinno byc slyszane charakterystyczne dzownienie, lub szuranie podobne do szlifowania. Stuki to zwykle wina rozluzowanego walu lub rozrzadu - ale ten moto takowego nie posiada. Byc moze do wymiany sa tylko lozyska lub panewki - nie wiem co tam siedzi. Mozliwym jest takze, ze rozluzniony wal powoduje niewlasciwy skok tloka, ktory zaczyna obijac sie o swiece - to tez jest charakterystyczne stukanie. Odkrec swiece najpierw i spojrz na tlok. A pozniej mysl co dalej.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
ja własnie wał miałem ok (stan idealny) i stukało przed zatarciem
lozysko tłoka tez ok i stukało
i jakos dziwnie miałem powiększone gniazdo pierscienia.
moze to dzwonienie i stukanie zalezy od typu cylindra, ja miałem z nikasilem i jeden pierscien

lozysko tłoka tez ok i stukało

i jakos dziwnie miałem powiększone gniazdo pierscienia.
moze to dzwonienie i stukanie zalezy od typu cylindra, ja miałem z nikasilem i jeden pierscien
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości