tylna zebatka kawasaki er 6n
Posty: 13
• Strona 1 z 1
tylna zebatka kawasaki er 6n
witam wszystkich ,,,,chce zapytac jesli zaloze zebatke na tyl o jeden zab wieksza ile wolniejszy bedzie motocykl?czy lepiej bedzie stawal na gume?czy lepiej dac odrazu o 2 zeby wieksza ?podobno wtedy er-ka bez sprzegla stawia na gume ,czy to prawda ,czy sa jeszcze jakies inne kombinacje (chodzi o to ,zeby z manetki na 2 biegu mogla podniesc kolko) za stwierdzenia ze mam sie nauczyc pstrykac sprzeglem dziekuje to umie tylko chce odciazyc to sprzegielko i poprobowac z manetki na dwojce) za odp.dziekuje
kawa jest dobra kawasaki lepsze
- jaca1540a
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
- Lokalizacja: torun 87-100
1-2 zęby więcej, to praktycznie żadna różnica, jak chcesz zęby lepiej na gume szedł to zapodaj z 4 zęby większą, ale przy tym uwzględnij długość łańcucha, czy go starczy
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
kolego dziekuje
kolego a jak bym dal mniejsza z przodu to ile zebow ?wtedy nie byloby problemu z dlugoscia lancucha skrocic zawsze mozna o ogniwko.dzieki jeszcze raz za odpowiedz
kawa jest dobra kawasaki lepsze
- jaca1540a
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
- Lokalizacja: torun 87-100
z przodu to jedynie 1 ząb wchodzi w grę, różnica będzie spora, ja u siebie w ktm dałem ząb mniejszą i trochę teraz żałuje bo przełożenie się mocno zmieniło, ale znów u mnie są krótkie biegi, no i przeważnie wychodzi tak że jeden ząb z przodu odpowiada 4 z tyłu
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
koledzy pomozcie
to jak mam w er 6 n zrobic zeby dawala dobrze na gume ?jeden mniej z przodu i dwa wiecej z tylu? jak to sie bedzie mialo do szybkosci ?
kawa jest dobra kawasaki lepsze
- jaca1540a
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
- Lokalizacja: torun 87-100
ja bym na początek odjął jeden z przodu i myśle że w zupełności wystarczy, ewentualnie potem sobie dokupisz większą na tył
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
A co to za różnica? Przeciągasz codziennie 6 bieg do końca?
Jak już to bardziej odczujesz krótsze przełożenia niż mniejszy vmax.
Chcesz samą zębatkę wymienić? Długo Ci taka kombinacja (stary łańcuch i stara zębatka tył + nowa zębatka przód) nie pojeździ.
Jeżeli masz napęd do wymiany to możesz kombinować, kup tak jak 7beat mówi z przodu o 1 mniejszą, potestuj jak to lata i jak jest ok to kupuj resztę nowego napędu ze standardową zębatką a jak lipa to kup o 2 większą na tył.
Jak już to bardziej odczujesz krótsze przełożenia niż mniejszy vmax.
Chcesz samą zębatkę wymienić? Długo Ci taka kombinacja (stary łańcuch i stara zębatka tył + nowa zębatka przód) nie pojeździ.
Jeżeli masz napęd do wymiany to możesz kombinować, kup tak jak 7beat mówi z przodu o 1 mniejszą, potestuj jak to lata i jak jest ok to kupuj resztę nowego napędu ze standardową zębatką a jak lipa to kup o 2 większą na tył.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
- jaca1540a
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
- Lokalizacja: torun 87-100
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości