Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to...

Postprzez Åšcigacz » 25/1/2012, 11:25

Dyskusja na temat: Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to zrobić?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Gixxer rozwiercony do 1070cc - jak to zrobić?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 11:25

Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 11:39

Sens ma to mniejszy czy większy, jednak gratulacje za obeznanie w temacie i włożoną w projekt pracę :)<br><hr>cochise
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 12:02

Fajna przeróbka. O wiele bardziej wole taki tuning niz lepienie dodatkowych spojlerów;)<br><hr>Dren
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 12:03

Moc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza.

A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)<br><hr>Czex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 12:03

Moc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza.

A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)<br><hr>Czex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 13:31

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 15:27

Czex - gratuluję Ci samozaparcia i sukcesów. Podstawa to robić to co się kocha i robić to dobrze. Trzymam kciuki za najbliższy sezon.
A motocykl wygląda teraz ekstra, a jak się czyta o tym jaką bestię w środku zrobiłeś - respect.<br><hr>oscar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez dublekil » 25/1/2012, 18:39

Komentatorzy napisał(a):
Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi


Faktycznie, blok silnika z nicasilem ze Stanów, z kutymi tłokami i głowicą jest znacznie droższy niż odpowiedni rezystor oszukujący elektronikę, że jedziesz zawsze na piątce. http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html (otwórz link)
dublekil
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/6/2009, 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 19:31

Komentatorzy napisał(a):Moc 168KM była zmierzona przy pierwszym strojeniu na bezpiecznym setupie z lekko cofniętym zapłonem. Efekt tej przeróbki był widoczny podczas jazdy - motocykl rwał się do góry mimo zastosowania długiego wahacza.

A'propos ZX10R to polecam wyniki z zawodów SSS Sosnowiec - czasy przejazdu tego motocykla były dramatyczne (na poziomie gsxr 600)<br><hr>Czex<br>
moze kierowca nie ogarnial zx10r albo facet mial seryjny wachacz oraz motocykl nie byl obnizony ? bo w innym przypadku nie rozumiem jak zx10r moze miec taki sam czas na 1/4 jak gsxr 600 , stoje przed wyborem zx10r '08 vs gsxr 1000 k7 wiec interesuje mnie ten temat<br><hr>darktiger
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 19:38

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 20:31

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 22:56

I po co było to wszystko, skoro maszyna nadal nie skręca?<br><hr>skręcacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2012, 23:08

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
wszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...<br><hr>darktiger
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 09:35

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):wszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...<br><hr>darktiger<br>
pytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)<br><hr>Seba7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 10:11

Ehhh to co... to ja mam w takim razie jedynego w Polsce Suzuki GS'a 1200 (rozwiercone 1100) z setem tłoków Wiseco.
Ale raczej nie na świecie, bo rozwiercanie starych GS'ów jest bardzo popularne np. w USA - najlepsze motocykle na 1/4 mili. A rozwiercają je i do 1400 (źródło: Youtube)<br><hr>ChaoticBiker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 14:07

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):wszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...<br><hr>darktiger<br>
Komentatorzy napisał(a):pytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)<br><hr>Seba7<br>
da sie normalnie jezdzic :) moi koledzy maja moduł X-TRE z allegro. Motocykl ma wtedy wiele zalet miedzy innymi zdjety ogranicznik do 299 km/h <a href="http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html</a><br><hr>darktiger
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 14:43

Komentatorzy napisał(a):Czytałem wcześniej na stronie speedbike.pl
Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili.
Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....

<br><hr>DarkTiger<br>
Komentatorzy napisał(a):Odpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze.
Pozdrawia<br><hr>Luigi<br>
Komentatorzy napisał(a):W przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D<br><hr>Znafca<br>
Komentatorzy napisał(a):Sam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił. <br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):wszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...<br><hr>darktiger<br>
Komentatorzy napisał(a):pytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)<br><hr>Seba7<br>
Komentatorzy napisał(a):da sie normalnie jezdzic :) moi koledzy maja moduł X-TRE z allegro. Motocykl ma wtedy wiele zalet miedzy innymi zdjety ogranicznik do 299 km/h <a href="http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html</a><br><hr>darktiger<br>
TRE to najtańszy tuning, który daje zauważalne efekty. W motocyklach bez wyświetlacza biegów można sobie zrobić samemu za grosze, więcej info na naszej stronce w dziale modyfikacje <a href="http://www.speedbike.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">www.speedbike.pl</a><br><hr>Czex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 19:12

Jak dla mnie super sprawa;) <br><hr>Wojtek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2012, 19:12

Jak dla mnie super sprawa;)<br><hr>Wojtek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê