Zmiana licznika
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Zmiana licznika
Witam
Nie dawno kupiłem Kawasaki zx6r 2001.
1) Chciałbym wymienić oryginalny licznik na licznik od yamahy r6. Czy jest możliwa taka przeróbka aby wszystko dobrze pokazywało km/h, przebieg, kontrolki ?
Lub czy istnieje możliwość przełożenia z innego modelu jak z tego by się nie dało na taki co pokazuje km/h cyfrowo ?
2) Czy da się wymienić tył/za dupek same plastiki z mojego modelu na te z 2003 (zx6r) roku bez zmiany tylnej ramy ogonu i spawań ?
dziękuje za odpowiedź
Nie dawno kupiłem Kawasaki zx6r 2001.
1) Chciałbym wymienić oryginalny licznik na licznik od yamahy r6. Czy jest możliwa taka przeróbka aby wszystko dobrze pokazywało km/h, przebieg, kontrolki ?
Lub czy istnieje możliwość przełożenia z innego modelu jak z tego by się nie dało na taki co pokazuje km/h cyfrowo ?
2) Czy da się wymienić tył/za dupek same plastiki z mojego modelu na te z 2003 (zx6r) roku bez zmiany tylnej ramy ogonu i spawań ?
dziękuje za odpowiedź
- Roziu
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 15/1/2012, 14:39
- Lokalizacja: Brak
Wszystko się da. Pytanie tylko za ile. Przełożenie licznika to nie jest znowu poważny zabieg, ale skoro chcesz się bawić w rzeźbiarza, to zakładam, że masz na to kasę. A jak chcesz robić z kawy wyższy model, to radziłbym jednak tą kasę na "tuning" odkładać właśnie na wyższy model... Bardziej sensowne.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Tak jak kolega wczesniej napisal wszystko sie da tylko po co? to co masz wlozyc w rzezbe lepiej odloz na nowszy model a i tego szybciej sprzedasz jak bedzie w orginale niz mialby wygladac jak jakis ulep z 3 roznych maszyn
- Balbek
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 2/2/2009, 20:13
- Lokalizacja: Płock
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Widziałem na internecie kiedyś poradnik jak w takiej ZX6R jak Twoja zapodać cyfrowe zegary z pierwszej wtryskowej 636. Wyglądało to fajnie ale jak dla mnie bezsensowna przeróbka tym bardziej, że oryginalne zegary w tym modelu są bardzo ładne i baaardzo czytelne (czego nie można powiedzieć o cyfrowych z 636).
Jeśli masz swoja Kawe w oryginale to nie rób wsi i zostaw ją w takim stanie jak wyjechała z fabryki. Jedyne co poprawi wygląd tego motocykla (przynajmniej jak dla mnie) to fajna dymiona tylna lampa na ledach, akcesoryjne nadkole i undertali (wypełnienie zadupka od spodu), akcesoryjna przyciemniona lekko szyba z garbem, sportowe klamki, jakieś fajne, porządne manetki, paski na fele zgodne z kolorystyką motocykla i jakieś zgrabne akcesoryjne kierunkowskazy. Dzięki takim zabiegom, zrobisz porządnie i naprawdę ładnie motocykl, a przy tym poprawisz niektórymi z tych dodatków wygodę użytkowania, no i wartość sprzętu też zawsze trochę podskoczy.
Roziu napisał(a):P.S
Macie może jakieś porady jak bym mógł odnowić moje moto ? np. naklejki itp ?
Jeśli masz swoja Kawe w oryginale to nie rób wsi i zostaw ją w takim stanie jak wyjechała z fabryki. Jedyne co poprawi wygląd tego motocykla (przynajmniej jak dla mnie) to fajna dymiona tylna lampa na ledach, akcesoryjne nadkole i undertali (wypełnienie zadupka od spodu), akcesoryjna przyciemniona lekko szyba z garbem, sportowe klamki, jakieś fajne, porządne manetki, paski na fele zgodne z kolorystyką motocykla i jakieś zgrabne akcesoryjne kierunkowskazy. Dzięki takim zabiegom, zrobisz porządnie i naprawdę ładnie motocykl, a przy tym poprawisz niektórymi z tych dodatków wygodę użytkowania, no i wartość sprzętu też zawsze trochę podskoczy.
|1000RR 2006r| | http://www.bikepics.com/members/kubcys/
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Roziu napisał(a):P.S
Macie może jakieś porady jak bym mógł odnowić moje moto ? np. naklejki itp ?
po 1 edytuj posty

a po 2 jeżeli chcesz odmłodzić swoją sztukę to papierek wodny 800.1200,1500 i jazda, później tylko pasta polerska, polerka i ogień
następnie nakładasz specjalne pasty które dodatkowo wyciągają esencję koloru, i z czarnego nijakiego masz czarną perłę + środki konserwujące dzięki którym brud tak się nie lepi i jajca ni jak nie chcą się trzymac baku.
innych metod na odnowienie nie znam
a co do naklejek, trzymaj je na crossa, czym mniej nalepek w sporcie tym lepiej

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Masz rację kolego. Czasem jak ładnie poprosisz, można nawet dostać trochę naklejek mocy i masz czad
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
ale żeby dostać naklejki mocy trzeba spełnic surowe warunki... Nie jest tak łatwo ale dla chcącego nic trudnego
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości