[Honda NC700X] Honda NC700X - przez portfel do serca
Posty: 91
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Tak na prawde zupelnie nie chodzilo mi o motocykl. Bo ja wiem ze jestes debesciakiem i w zwiazku z tym gdzie mi do Ciebie. Zastanawiam sie po prostu skad biora sie ludzie tacy jak Ty. Ludzie ktorzy arbitralnie oceniaja rzeczy ktorych nie widzieli nawet z bliska. Ludzie ktorzy nie znajac kogos sugeruja ze jest oszustem i sprzedawczykiem tylko dlatego ze ten ktos ma inne zdanie. Goscie, ktorzy nie rozumiejac o co chodzi w danym temacie od razu wesza przekret i triumfalnie oglaszaja jego wykrycie. Najmadrzejsi, najfajniejsi majacy najlepsze w sumie wszystko. Jestes w stanie mi to wyjasnic?<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.
A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.
Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście nie podpisałeś się pod tym co napisałeś, ale jak Cię czytam, to w sumie się nie dziwię. Gdyby uwzględnić wszystkie zmienne o których tutaj się naprodukowałeś test musiałby mieć 50 stron, a jego przeprowadzenie zajęłoby tydzień i wymagało sztabu ludzi i dobrze wyposażonego laboratorium. Wtedy nikomu by się nie chciało tego czytać, więc nie ucz mnie mojej roboty (chyba, że pokażesz mi kto robi testy spełniające wymienione przez Ciebie kryteria). Poza tym już samo porównanie NC700 do Tigera 800 dowodzi, że po prostu nie rozumiesz o co chodzi w NC700 - tanim, ekonomicznym motocyklu dla szerokiego kręgu odbiorców. Tiger lepiej przyspiesza i lepiej hamuje (choć nie wie jestem pewien, czy lepiej skręca), tylko że kosztuje 60% drożej od NC700. Jeśli wziąć po uwagę, że 70% ludzi nie rozumie oglądanych wiadomości w TV, to w sumie nie dziwię się że Ty nie rozumiesz po co i dla kogo został stworzony ten sprzęt. I nie jestem obrażonym gówniarzem, tylko po prostu mam niską tolerancję na opowiadanie bzdur... <br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Widzę że jesteś osobnikiem słabo znoszącym krytykę z wysokim poziomem samozadowolenia. Zamiast czytać to co inni piszą, łącznie ze mną stawiającym na bezpośredniego konkurenta w postaci transalpa ty wolisz prezentować wycieczki osobiste nie udzielając odpowiedzi na konkretne pytania. Najwyraźniej prezentujesz ten gorszy poziom dziennikarstwa wrzucając do artykułu masę bzdetów (ochów i achów) przygotowanych przez producenta + rundka na motocyklu, odczyt spalania (pewnie jesteś lekkim kurduplem skoro tyle wyszło, bo Transalp według producenta spala o wiele więcej, a parametry zbliżone) i już artykulik gotowy, wierszówka poleciała. Wrzucasz nic nie znaczące teksty typu bardzo dobre prowadzenie, znakomite hamulce i tym podobne a nie podajesz odniesienia czy wyników pomiarów. Hamulce ma bardzo dobre czy bardzo dobre jak za taką cenę? Podajesz na końcu konkurentów od Sasa do lasa, a zapomniałeś o Transalpie. A może miałeś przykazane by nie pisać o kanibalizmie modeli tego samego producenta? Ale Vstrom, BMW czy Yamaha to konkurenci Transalpa, a nie NC700X. Aż się prosiło o rozwinięcie tego tematu, szczególnie że kierowane są według ciebie do podobnego odbiorcy. A cena jest bardzo zbliżona.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):90kg - lekki kurdupel? Hamulce lepsze niż w Transalpie, wierszówki w publikacjach na necie nikt normalny nie stosuje. Nie masz pojęcia o czym piszesz. Poza tym ośmieszasz się nie tylko tymi sugestiami że ktoś mi każe coś napisać, a o czymś przemilczeć. Ośmieszasz się także tym, że tak dużo piszesz a nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Zawieszenie opisałem bardzo obszernie (o wiele bardziej niż bardzo dobre), podając przy okazji dla jakiego kierowcy będzie optymalne. To nie jest tak że słabo znoszę krytykę (bo wtedy bym nie wchodził w dyskusje z Tobą), tylko słabo znoszę pieprzenie głupot, jak już wspomniałem. Wiem że świat jest pełen takich gości jak Ty, którzy zawsze wiedzą najlepiej, którzy mają najtrzeźwiejsze spojrzenie, którzy są najmądrzejsi i którzy nigdy nie dadzą sobie wcisnąć kitu. Którzy do upadłego będą twierdzili że ktoś pod samolotem rozpylał hel, a potem ktoś dobijał rannych, itd, itp. Najlepiej anonimowo... Niestety, ubolewam, ale nic na to nie poradzę...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Daruj sobie takie komentarze. Poza inwektywami tylko jedno zdanie na temat. A poza tym jakoś nie widzę twojego imienia i nazwiska w podpisie aktykułu.<br><hr>Boom<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przednia owiewka przypomina CBF 125. Profil Versysa. Ta Honda nie wygląda na żadną innowację. Koncepcja uniwersalnego, taniego i ekonomicznego motocykla znana jest od dawna. Świetną realizacja tego pomysłu było Suzuki SV650, a na dzień dzisiejszy w moim odczuciu Kawasaki ER6. Owszem pali nieco więcej, ale nadal jest poręczny, wąski, ma spory moment obrotowy, jest o 20KM mocniejszy, lżejszy tańszy. Podobnie jak moi poprzednicy mam wątpliwości, ze ten motocykl do 140km/h przyspiesza jak CBF - to po prostu niemożliwe o ile oba sprzęty pojadą na 100%. Podobnie dziwne wydają mi się tezy (nie miałem możliwości sprawdzić) o tym jakoby skuter 300 (patrz test Honda SH300 albo Kymco nie pamiętam dokładnie) odstawiał na starcie motocykle o mocy 50-60KM? Coś tu nie gra.<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lovtza niepotrzebnie wdajesz się w dywagacje z człowiekiem, który nie widział, nie jeździł a zdanie już wyrobił.Komentatorzy napisał(a):Moto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.<br><hr>jarekt<br>Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Nie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?<br><hr>Wściekły Ryż<br>Komentatorzy napisał(a):Tak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Rozumiem Boom, że 50 lat komunizmu odcisnęło na nas swoje piętno, ale nie da się stworzyć normalnego społeczeństwa jeśli wszyscy mają wszystkich za oszustów i złodziei. Ja, autor tej publikacji, Twoje dywagacje odbieram jako oszczerstwo, bo zarzucasz mi kłamstwo. A ten motocykl spalił 3,85 i mam na to świadków. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi i bardzo dobrze hamuje. I generalnie jest bardzo fajny i z czystym sumieniem mogę go polecić. Wiem, bo bo nim jeździłem i podpisuję się pod tym co robię. A Ty nim jeździłeś? Podpisujesz się pod tym co piszesz?<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie dałem się ogłupić reklamami i tekstami sponsorowanymi oraz nie wyłączam myslenia. Jeśli odbierasz to jako oszczerstwo to załóż mi sprawę w sądzie i udowodnij swoje racje. Taki jest normalny tryb postepowania.
Rzetelność dziennikarska nakazuje podanie warunków przeprowadzania testu skoro piszesz o spalaniu 3,85. W jaki sposób badałeś zużycie? W jakich warunkach, w jakiej temperaturze, na jakich drogach. Jaką zastosowałes normę do obliczania spalania? Ile ważysz i jaki masz wzrost? Jak twoje gabaryty wpływają na zużycie paliwa? Czy zagwarantujesz mi że gdy będę jeździć tym motocyklem to będę miał takie niskie spalanie? Ja mam 2 m wzrostu i ważę 120 kg, nie urodziłem się wczoraj i wiem ile zmiennych ma wpływ na zużycie paliwa, więc nie wyskakuj mi tutaj z oszczerstwami i twoimi świadkami.
A jaki stosujesz punkt odniesienia do prowadzenia i hamowania? Które motocykle posłużyły do porównania? Jakie były wyniki badań hamowania ze 100 km/h na zimno i na ciepło? Jak na tym tle wypada bezpośrednia konkurencja? Myślisz że ta Honda będzie lepiej hamowała z jedną tarczą 320 mm w porównaniu do np. mojego Tigera 800 xc z dwiema tarczami 308 mm przy dokładnie takiej samej wadze maszyny? Jak dla mnie to były główne powody rozstania się z Transalpem - słabe zawieszenie, hamulce i silnik. A tutaj nie widzę jakiejś ogromnej różnicy w NC w porównaniu do Trampka.
Nie zachowuj się jak obrażony gówniarz tylko przyłóż się do swojej roboty i podaj informacje lub wyniki badań skoro twój artykuł wzbudził tyle kontrowersji, szczególnie po stwierdzeniu jak to objeżdża o wiele mocniejsze maszyny o takiej samej wadze.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Oczywiście nie podpisałeś się pod tym co napisałeś, ale jak Cię czytam, to w sumie się nie dziwię. Gdyby uwzględnić wszystkie zmienne o których tutaj się naprodukowałeś test musiałby mieć 50 stron, a jego przeprowadzenie zajęłoby tydzień i wymagało sztabu ludzi i dobrze wyposażonego laboratorium. Wtedy nikomu by się nie chciało tego czytać, więc nie ucz mnie mojej roboty (chyba, że pokażesz mi kto robi testy spełniające wymienione przez Ciebie kryteria). Poza tym już samo porównanie NC700 do Tigera 800 dowodzi, że po prostu nie rozumiesz o co chodzi w NC700 - tanim, ekonomicznym motocyklu dla szerokiego kręgu odbiorców. Tiger lepiej przyspiesza i lepiej hamuje (choć nie wie jestem pewien, czy lepiej skręca), tylko że kosztuje 60% drożej od NC700. Jeśli wziąć po uwagę, że 70% ludzi nie rozumie oglądanych wiadomości w TV, to w sumie nie dziwię się że Ty nie rozumiesz po co i dla kogo został stworzony ten sprzęt. I nie jestem obrażonym gówniarzem, tylko po prostu mam niską tolerancję na opowiadanie bzdur... <br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Widzę że jesteś osobnikiem słabo znoszącym krytykę z wysokim poziomem samozadowolenia. Zamiast czytać to co inni piszą, łącznie ze mną stawiającym na bezpośredniego konkurenta w postaci transalpa ty wolisz prezentować wycieczki osobiste nie udzielając odpowiedzi na konkretne pytania. Najwyraźniej prezentujesz ten gorszy poziom dziennikarstwa wrzucając do artykułu masę bzdetów (ochów i achów) przygotowanych przez producenta + rundka na motocyklu, odczyt spalania (pewnie jesteś lekkim kurduplem skoro tyle wyszło, bo Transalp według producenta spala o wiele więcej, a parametry zbliżone) i już artykulik gotowy, wierszówka poleciała. Wrzucasz nic nie znaczące teksty typu bardzo dobre prowadzenie, znakomite hamulce i tym podobne a nie podajesz odniesienia czy wyników pomiarów. Hamulce ma bardzo dobre czy bardzo dobre jak za taką cenę? Podajesz na końcu konkurentów od Sasa do lasa, a zapomniałeś o Transalpie. A może miałeś przykazane by nie pisać o kanibalizmie modeli tego samego producenta? Ale Vstrom, BMW czy Yamaha to konkurenci Transalpa, a nie NC700X. Aż się prosiło o rozwinięcie tego tematu, szczególnie że kierowane są według ciebie do podobnego odbiorcy. A cena jest bardzo zbliżona.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):90kg - lekki kurdupel? Hamulce lepsze niż w Transalpie, wierszówki w publikacjach na necie nikt normalny nie stosuje. Nie masz pojęcia o czym piszesz. Poza tym ośmieszasz się nie tylko tymi sugestiami że ktoś mi każe coś napisać, a o czymś przemilczeć. Ośmieszasz się także tym, że tak dużo piszesz a nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Zawieszenie opisałem bardzo obszernie (o wiele bardziej niż bardzo dobre), podając przy okazji dla jakiego kierowcy będzie optymalne. To nie jest tak że słabo znoszę krytykę (bo wtedy bym nie wchodził w dyskusje z Tobą), tylko słabo znoszę pieprzenie głupot, jak już wspomniałem. Wiem że świat jest pełen takich gości jak Ty, którzy zawsze wiedzą najlepiej, którzy mają najtrzeźwiejsze spojrzenie, którzy są najmądrzejsi i którzy nigdy nie dadzą sobie wcisnąć kitu. Którzy do upadłego będą twierdzili że ktoś pod samolotem rozpylał hel, a potem ktoś dobijał rannych, itd, itp. Najlepiej anonimowo... Niestety, ubolewam, ale nic na to nie poradzę...<br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):Daruj sobie takie komentarze. Poza inwektywami tylko jedno zdanie na temat. A poza tym jakoś nie widzę twojego imienia i nazwiska w podpisie aktykułu.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):Tak na prawde zupelnie nie chodzilo mi o motocykl. Bo ja wiem ze jestes debesciakiem i w zwiazku z tym gdzie mi do Ciebie. Zastanawiam sie po prostu skad biora sie ludzie tacy jak Ty. Ludzie ktorzy arbitralnie oceniaja rzeczy ktorych nie widzieli nawet z bliska. Ludzie ktorzy nie znajac kogos sugeruja ze jest oszustem i sprzedawczykiem tylko dlatego ze ten ktos ma inne zdanie. Goscie, ktorzy nie rozumiejac o co chodzi w danym temacie od razu wesza przekret i triumfalnie oglaszaja jego wykrycie. Najmadrzejsi, najfajniejsi majacy najlepsze w sumie wszystko. Jestes w stanie mi to wyjasnic?<br><hr>Lovtza<br>
"Zwróć oczy swe na pejsy jego i nos garbaty, by poznać prawdy świadectwo".<br><hr>Kmieciu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CZŁOWIEKU TU NIECHODZI O NADRABIANIE STRAT BO CBF DO NC ZADNYCH START NIEBEDZIE MIEC TYLKO O WYKRES PRZYSPIESZENIA PODANY W G NIEWIEM CZY ZAUWAZYLES ALE CHCAC UZYSKAC JAK NAJLEPSZY WYNIK MOTOCYKLEM TYPU R6 ITD RÓWNIEZ TYCZY SIE TO CBF 600 STARTUJAC OD ZERA NA 1 STARASZ SIE UTRZYMAC MAXYMALNIE WYSOKIE MOZLIWE OBROTY I PRZYSPIESZASZ NA POGRANICZU WHELLI W PRZYPADKU CBF 600 BEDZIE TO GDZIES DO 60 KM/H DOBRZE WYSTARTOWANA CBF 600 ZMIAZDZY TĄ NC 700 JAK NIEWIEŻYSZ ZRÓB SOBIE WYKRESY MOCY PRZEBIEGU MOCY NC 700 I CBF 600 NAŁOZ JE NA SIEBIE A ZOBACZYSZ ZE CBF 600 JUZ OD 7 TYSIECY OBR/MIN MA WIECEJ KM NA TONE MASY Z KEIROWCA RAZEM NIZ NC700 A TA ROZNICA CIAGLE SIE POWIEKSZA NA KORZYSC CBF AZ DO 11 TYS OBR/MIN CBF NIE DA SZANS NC W JAKIMKOLWIEK RPZYSPEISZENIU CZY TO OD ZERA CZY OD 80 CZY OD 60 MOWIE CI TO JA A JA JESTEM EKSPERTEM W TYCH SPRAWACH .JEDYNA PRZEWAGE NC BEDZIE MIALA W PARU SYTUACJACH ZALOZMY 1 PRZYKLADOWA OBIE MASZYNY MAJA ZAPIETY 6 BIEG I PRZYSPEISZASZ OD 30 KM/H WTEDY TA NC BEDZIE MIALA LEPSZA ELASTYCZNOSC AZ DO MOMENTU WKTORYM NA CBF NIEPOKAZE SIE 7 TYS OBR /MIN CZYLI MNIEJ WIECEJ PRZY 133 KM/H NIEWIEM DOKALDNIE OBLICZYŁEM NA SZYBKO I TO WSYZTKO W TEMACIE ZOBACZYSZ ZE WYNIKI TESTU TO POKAZA I ZE NC 700 NIEZEJDZIE DO 100 PONIEZEJ 5 SEKUND A ZE 100 DO 140 PONIEZEJ 5SEKUND RÓWNIEZ GDZIE CBF WCIAGA 100 W 4.2 SEK A 100-140 W 3.5 SEK .<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>Komentatorzy napisał(a):Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):dookładnie boom koles niema pojecia o czym pisze wtf ten idi.ta to samo pewnie honda sie pomylila i miala na mysli cbf 500 chociaz uwazam ze w tym wypadku przyspieszenia beda zblizone z cbf 600 nc 700 niema najmniejszych szans jak ktos sie niezna niech lepiej niepisze nic zamaist robioc z siebie id.te skonczonegoto do wtf i tego drugiego jak mu tam zapomnialem <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro jeździłem pare lat trampkiem o podobnej masie i mocy i stwierdzam że niestety to jest wół, to jak moto mające ponad 20 KM więcej przy również podobnej masie zostanie objechane? Czyżby ta nowa Honda miała jakieś wyjątkowo krótkie pierwsze biegi? Ale jak pociągnie te deklarowane 170 km/h to raczej nie (trampek ciągnął w porywach do 160 km/h ze skrzynią 5 biegową).<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):weźcie pod uwagę moment obrotowy, który już tak bardzo się nie rózni (co do wartości), ale jest przepaść jeśli chodzi o przebieg (od 2500obr/min w nc i 8000 w cbf), dodatkowo przy zastosowaniu systemu DCT jestem skłonny uwierzyć w przewagę NC.
Pamiętajcie: nie tylko moc jest ważna!<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):bunny czy ty tez psotradałes zmysly ? znowu mam tluamczyc co i jak . nawet jesli ten motocykl mialby silnik elektrycnzy i stala moc od 1000 obr/min do odciecia czyli stale by mial te 52 km to i tak by niemial szans z honda cbf 600 człowieku to jest 40% róznicy w mocy maksymalnej nic nieda nc zajepisty moment obrotowy napsiales ze nc uzuyskuje go juz rpawie przy 2500 a cbf 600 przy 8000 tys ale to niejest tak ze poniezej tych 8000 tys cbf niema tam nic:) a nawet jesli by tak bylo to niczego by niezmienilo w przyspieszeniu na maaksa na kazdym kolejnym biegu poniewaz po wbiciu z 1 na 2 w hondzie cbf oborty utrzymuja sie powyzej 8 tys oborotw na minute i na kazdym kolejnym biegu równziez ! przy max przyspeiszeniu w cbf zmienia sie biegio chyba przy cos okolo 11 tys obrotach na minute dalej mam tłumaczyc ze nc niema szans z cbf 600 a honda sie pop[rostu pomyslila? nc 700 niema szans z cbf 600 chopcby miala silnik elektrycnzy róznica w mocy 25 km przy tych mocach to przepasc jesli w testach nc 700 pokona cbf 600 chocby do 140 to zjem własne kłaki z głowy .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ale moment NC ma wyższy i dostępny od niższych obrotów a jeśli chodzi o przyspieszenie to niutki grają pierwsze skrzypce, dlatego honda wyraźnie podkreśla ze NC jest szybszy ale tylko do 140km/h (zapewne już powyżej 100 CBF zbiera się lepiej ale do 140 jeszcze musi nadrobić straty po starcie) zapewniam, jeśli ktoś jeździł V-kami lub 2T już nigdy nie zapatrzy się ślepo na galopujące po papierku kucyki lecz przeanalizuje również moment i jego przebieg.<br><hr>Silvestrij<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
20 KM MNIEJ ALE O JAKICH RODZAJACH MOCY PISZEMY ?BP TU SIE LCIZA PROCENTY RÓZNICY NP W PRZYPADKU MOTOCYKLI O MOCY RZEDU 50 KM 20 KM RÓZNICY NP JEDEN MA 50 DRUGI 70 TO JEST PRZEPASC OGROMNA 30-40%RÓZNICY W MOCY -INNA LIGA A JESLI PSIZEMY O MASZYNACH KTORE MAJA 400 KM JAK NP MOTOCYKLE STWORZONE DO DRAGU ROZNICE BEDA NIEWIELKIE PONIEWAZ PROCENT RÓZNICY JEST BARDZO MAŁY OK 5% JEST NIEWIELKI . TERAZ CO DO PRZELOZEN ZAKŁADAM ZE MIALES NA MYSLI 20 KM RÓZNICY W PRZYAPDKU MOTOCYKLI O MOCACH RZEDU WLASNIE TYCH 50-70 KM WIEC ZAŁOZMY ZE JEDEN MA BARDZO KROTKIE RPZELOZENIA DZIEKI CZEMU NIEMUSI BYC TRZYMANY OD STARTU NA NAJWYZSZYCH OBROTACH 1 DO 50 2 DO 80 3 110 (TYLE ZE JESLI PRZEBIEG MOCY JEST NP NAPRAWDE SUPER SUPER MOCNYDÓŁ PRZEŁOZENIA WCALE NIEMSUZA BYC KROTKIE TAK NA MARGINESIE ZEBY UZYSKAC FENEPMELANA ELASTYCZNOSC WYSTARCZY SAM WYKRES Z MOCNYM DOLEM )WIEC JESLI TEN 70 KONNY MOTOCYKL UTRZYMUJE STALA MOC W WASKIM TYLKO GÓRNYM ZAKRESIE POTRZEBNYM DO MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA I MA DŁUGIE RPZELOZENIA NA 1 80 2 130 ALE OCZYWISCIE RPZLEOZENIA TAK DOAPSOWANE ZEBY NIEWYCHOPDZIL POZA TEN WASKI GORNY ZAKRES TO I TAK NIEDA SZNAS SŁABSZEJ AMSZYNIE Z KROTKIMI PRZELOZENIAMI MOWA O PRZYSPEISZENIA NA MAKSA JEZDZIE STRICTE TOROWEJ POZA MOEMNTEM W KTORYM ZE STARTU ZATRZYMANEGO TEN MOTOCYKL NA POSLIZGU SPRZEGLA ZACZYNA DOPIERO CHWYTAC TEN WASKI MAXYMALNY WYKRES CZYLI WTYM WYPADKU JESLI NA 1 IDZIE 90 TO DO 60 KM/H WSZYTKO POWYZEJ 60 BEDZIE SIE DZIALO ZNACZNIE SZYBCIEJ NIZ WTEJ SŁABSZEJ KROTKO PRZELOZONEJ MASZYNIE CHOCIAZ SZCZERZE MÓWIAC TO JESTEM NIEMAL PEWIEN ZE IDEALNIE WYSTARTOWANA NA POSLZIGU SPRZEGLA NAWET DO 60 PRZY 35% ROZNICY W MOCY BEDZIE SZYBSZA . WYSTARCZY NALOZYC NA SIEBIE WYKRESY MOCY WYKRESY MOMENTU OPBROTOWEGO ODRAZUNALEZY WYRZUCIC NIC NAM NIEPWOIEDZA TYLKO WYKRES PRZEBIEG MOCY W KM MECHANICZNYCH POTEM SPRAWDZIC NA JAKICH BIEGACH JAKIE PREDKOCI OSIAGAJA OBYUDIWE MASZYNY NAKOZYC JE A OBROTY TE PREDKOCI I JUZ WSYZTKO WIDAC JAK NA DŁONI KTÓRY MOTOCYKL LEPIEJ PRZYSPIESZA OD KTOREGO MOMENTU ITD GENERALNIE MOTOCYKL O MOCY 50 KM Z PRZEBIEGIEM MOCY JAKWSILNIKU ELEKTRYCZNYM CZYLI STALA MOC MOC 50 KM BEZ WZGLEDU NA OBROTY NIEMA SZANS Z MOTOCYKLEM 70 KONNYM KTORY UTRZYMUJA TA MOC TYLKO PODCZAS MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA PORPOSTU NIEMA SZANS.<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecniJa tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):mi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):spoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
JUZ JEDNO WYPRACOWANIE NAPISALEM ALE CHYBA NIEWESZŁO TO PISZE JESZCZE RAZ BO LUBIE TEN TEMAT .WIĘC TO ZALEZY O JAKICH RZĘDACH MOCY JEST MOWA WPRZYAPDKU MASZYN MOCY 50 KM 20 KM ROZNICY TO PRZEPASC SIEGA 40% W PRZYAPDKU POTWOROW UZYWANYCH DO WYSCIGOW NA 1/4 MILI O MOCACH RZEDU 500 KM 20 KM TO LEDWO 4% RÓZNICY W MOCY DOBRA ZAKLADAM ZE CHODZI CI O 50 KM I 70 KM WIEC NAWET NIEWIEM OD CZEGOZ ACZAC BO DUZO O TYM MOZNA NAPISAC PO 1 TO 40% RÓZNICY W MOCY I NAWET JESLI TEN 70 KM MOTOCYKL MIALBY NAJGORSZY MOZLIWY WYKRES TZN WYGIETY W DÓŁ NA CALEJ LINI A TAMTEN 50 KM NAJLEPSZY MOZLIWY CZYLI MAX WYGIETY W GORE NA CALEJ LINI TO I TAK TEN 50 KM NIEMIALBY ZANDYCH SZANS NA P[RZYSPEISZENIE MAXYMALNE JAZDE TOROWA ITD CO INNEGO ELASTYCZNOSC NA WYZSZYCH BIEGACH PRZY NISKICH PREDKOSCIACH TO SA OCZYWICIE 2 SKRAJNE BARDZO MOCNO PRZYKALDY ALE POKAZUJA ZE NAWET WOWCZAS 50 KM MOTOCYKL NIEMA SZANS W NOWCYH MOTOCYKLACH NIEMA JUZ MASZYN KTORE MAJA WYKRES WYGIETY W DOL NA CALEJ LINI I NAWET JESLI MAJA SLABY DOL TO W 90% PRZYPADKOW PRODUCENCI POTRAFIA W GORNYM MAXYMALNYM ZAKRESIE OBROTOW A ZATEM I MOCY UTRZYMAC JA NIEOMAL NA STALYM POZIOMIE W TAKIM WYAPDKU DOBRZE WYSTARTOWANY 70 KM MOTOCYKL NIEDA SZANS ZADNYCH 50 KONNEMU CHOCBY MIAL NAJKROTSZE PRZELOZENIA SWIATA OCZYWSICE ZAKROTKIE NIEMOGA BYC BO CZAS NA ZMIANE BIEGOW TEZ ZABIERA CENNE ULAMKI SEKUND (TAK NA MARGINESIE JESLI WYKRES JEST BARDZO LADNY I MA WSPANIALY PRZEBIEG MOCY JUZ W DOLE BROTOW MOTOCYKL W CALE NIEMUSI MIEC KROTKIE PRZELOZENIA )ODRAZUZ AZNACZAMZ E WYKRES MOEMENTU OPBROTOWEGO NAM NIC NIEPOKAZE DORAZU MZOEMY GO WYWALIC DO KOSZA JEDYNE CO NAM POKAZE JAK SIE MA PRZYSPEISZENIE DANYCH MOTOCYKLI WZGLEDEM SIEBIE TO NALOZENIE WYKRESOW MOCY WYRAZONBYCH WKONIACH MECHANICZNYCH I DOPASOWANIE ODPOWIEDNICH PREDKOSCI NA ODPOWIEDNICH BIEGACH I OBROTACH I JUZ MAMY WSYZTKO WIDOCZNE JAK NA DLONIKomentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecniJa tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):mi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):spoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?<br><hr>moto fan<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ty stary, ty wziales doslownie to co ci proponowalem z tym blunetm... spaliles sie gandzia i napisales opowiadanie o MOCY.... hehehehehe<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecniJa tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):mi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):spoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):20 KM MNIEJ ALE O JAKICH RODZAJACH MOCY PISZEMY ?BP TU SIE LCIZA PROCENTY RÓZNICY NP W PRZYPADKU MOTOCYKLI O MOCY RZEDU 50 KM 20 KM RÓZNICY NP JEDEN MA 50 DRUGI 70 TO JEST PRZEPASC OGROMNA 30-40%RÓZNICY W MOCY -INNA LIGA A JESLI PSIZEMY O MASZYNACH KTORE MAJA 400 KM JAK NP MOTOCYKLE STWORZONE DO DRAGU ROZNICE BEDA NIEWIELKIE PONIEWAZ PROCENT RÓZNICY JEST BARDZO MAŁY OK 5% JEST NIEWIELKI . TERAZ CO DO PRZELOZEN ZAKŁADAM ZE MIALES NA MYSLI 20 KM RÓZNICY W PRZYAPDKU MOTOCYKLI O MOCACH RZEDU WLASNIE TYCH 50-70 KM WIEC ZAŁOZMY ZE JEDEN MA BARDZO KROTKIE RPZELOZENIA DZIEKI CZEMU NIEMUSI BYC TRZYMANY OD STARTU NA NAJWYZSZYCH OBROTACH 1 DO 50 2 DO 80 3 110 (TYLE ZE JESLI PRZEBIEG MOCY JEST NP NAPRAWDE SUPER SUPER MOCNYDÓŁ PRZEŁOZENIA WCALE NIEMSUZA BYC KROTKIE TAK NA MARGINESIE ZEBY UZYSKAC FENEPMELANA ELASTYCZNOSC WYSTARCZY SAM WYKRES Z MOCNYM DOLEM )WIEC JESLI TEN 70 KONNY MOTOCYKL UTRZYMUJE STALA MOC W WASKIM TYLKO GÓRNYM ZAKRESIE POTRZEBNYM DO MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA I MA DŁUGIE RPZELOZENIA NA 1 80 2 130 ALE OCZYWISCIE RPZLEOZENIA TAK DOAPSOWANE ZEBY NIEWYCHOPDZIL POZA TEN WASKI GORNY ZAKRES TO I TAK NIEDA SZNAS SŁABSZEJ AMSZYNIE Z KROTKIMI PRZELOZENIAMI MOWA O PRZYSPEISZENIA NA MAKSA JEZDZIE STRICTE TOROWEJ POZA MOEMNTEM W KTORYM ZE STARTU ZATRZYMANEGO TEN MOTOCYKL NA POSLIZGU SPRZEGLA ZACZYNA DOPIERO CHWYTAC TEN WASKI MAXYMALNY WYKRES CZYLI WTYM WYPADKU JESLI NA 1 IDZIE 90 TO DO 60 KM/H WSZYTKO POWYZEJ 60 BEDZIE SIE DZIALO ZNACZNIE SZYBCIEJ NIZ WTEJ SŁABSZEJ KROTKO PRZELOZONEJ MASZYNIE CHOCIAZ SZCZERZE MÓWIAC TO JESTEM NIEMAL PEWIEN ZE IDEALNIE WYSTARTOWANA NA POSLZIGU SPRZEGLA NAWET DO 60 PRZY 35% ROZNICY W MOCY BEDZIE SZYBSZA . WYSTARCZY NALOZYC NA SIEBIE WYKRESY MOCY WYKRESY MOMENTU OPBROTOWEGO ODRAZUNALEZY WYRZUCIC NIC NAM NIEPWOIEDZA TYLKO WYKRES PRZEBIEG MOCY W KM MECHANICZNYCH POTEM SPRAWDZIC NA JAKICH BIEGACH JAKIE PREDKOCI OSIAGAJA OBYUDIWE MASZYNY NAKOZYC JE A OBROTY TE PREDKOCI I JUZ WSYZTKO WIDAC JAK NA DŁONI KTÓRY MOTOCYKL LEPIEJ PRZYSPIESZA OD KTOREGO MOMENTU ITD GENERALNIE MOTOCYKL O MOCY 50 KM Z PRZEBIEGIEM MOCY JAKWSILNIKU ELEKTRYCZNYM CZYLI STALA MOC MOC 50 KM BEZ WZGLEDU NA OBROTY NIEMA SZANS Z MOTOCYKLEM 70 KONNYM KTORY UTRZYMUJA TA MOC TYLKO PODCZAS MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA PORPOSTU NIEMA SZANS.<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):Jako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecniJa tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę<br><hr>Kat<br>
Komentatorzy napisał(a):skoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Zacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.<br><hr>Dyzio<br>Komentatorzy napisał(a):dyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):nooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady<br><hr>zx<br>Komentatorzy napisał(a):jaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;) <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):a co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):mi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):spoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):20 KM MNIEJ ALE O JAKICH RODZAJACH MOCY PISZEMY ?BP TU SIE LCIZA PROCENTY RÓZNICY NP W PRZYPADKU MOTOCYKLI O MOCY RZEDU 50 KM 20 KM RÓZNICY NP JEDEN MA 50 DRUGI 70 TO JEST PRZEPASC OGROMNA 30-40%RÓZNICY W MOCY -INNA LIGA A JESLI PSIZEMY O MASZYNACH KTORE MAJA 400 KM JAK NP MOTOCYKLE STWORZONE DO DRAGU ROZNICE BEDA NIEWIELKIE PONIEWAZ PROCENT RÓZNICY JEST BARDZO MAŁY OK 5% JEST NIEWIELKI . TERAZ CO DO PRZELOZEN ZAKŁADAM ZE MIALES NA MYSLI 20 KM RÓZNICY W PRZYAPDKU MOTOCYKLI O MOCACH RZEDU WLASNIE TYCH 50-70 KM WIEC ZAŁOZMY ZE JEDEN MA BARDZO KROTKIE RPZELOZENIA DZIEKI CZEMU NIEMUSI BYC TRZYMANY OD STARTU NA NAJWYZSZYCH OBROTACH 1 DO 50 2 DO 80 3 110 (TYLE ZE JESLI PRZEBIEG MOCY JEST NP NAPRAWDE SUPER SUPER MOCNYDÓŁ PRZEŁOZENIA WCALE NIEMSUZA BYC KROTKIE TAK NA MARGINESIE ZEBY UZYSKAC FENEPMELANA ELASTYCZNOSC WYSTARCZY SAM WYKRES Z MOCNYM DOLEM )WIEC JESLI TEN 70 KONNY MOTOCYKL UTRZYMUJE STALA MOC W WASKIM TYLKO GÓRNYM ZAKRESIE POTRZEBNYM DO MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA I MA DŁUGIE RPZELOZENIA NA 1 80 2 130 ALE OCZYWISCIE RPZLEOZENIA TAK DOAPSOWANE ZEBY NIEWYCHOPDZIL POZA TEN WASKI GORNY ZAKRES TO I TAK NIEDA SZNAS SŁABSZEJ AMSZYNIE Z KROTKIMI PRZELOZENIAMI MOWA O PRZYSPEISZENIA NA MAKSA JEZDZIE STRICTE TOROWEJ POZA MOEMNTEM W KTORYM ZE STARTU ZATRZYMANEGO TEN MOTOCYKL NA POSLIZGU SPRZEGLA ZACZYNA DOPIERO CHWYTAC TEN WASKI MAXYMALNY WYKRES CZYLI WTYM WYPADKU JESLI NA 1 IDZIE 90 TO DO 60 KM/H WSZYTKO POWYZEJ 60 BEDZIE SIE DZIALO ZNACZNIE SZYBCIEJ NIZ WTEJ SŁABSZEJ KROTKO PRZELOZONEJ MASZYNIE CHOCIAZ SZCZERZE MÓWIAC TO JESTEM NIEMAL PEWIEN ZE IDEALNIE WYSTARTOWANA NA POSLZIGU SPRZEGLA NAWET DO 60 PRZY 35% ROZNICY W MOCY BEDZIE SZYBSZA . WYSTARCZY NALOZYC NA SIEBIE WYKRESY MOCY WYKRESY MOMENTU OPBROTOWEGO ODRAZUNALEZY WYRZUCIC NIC NAM NIEPWOIEDZA TYLKO WYKRES PRZEBIEG MOCY W KM MECHANICZNYCH POTEM SPRAWDZIC NA JAKICH BIEGACH JAKIE PREDKOCI OSIAGAJA OBYUDIWE MASZYNY NAKOZYC JE A OBROTY TE PREDKOCI I JUZ WSYZTKO WIDAC JAK NA DŁONI KTÓRY MOTOCYKL LEPIEJ PRZYSPIESZA OD KTOREGO MOMENTU ITD GENERALNIE MOTOCYKL O MOCY 50 KM Z PRZEBIEGIEM MOCY JAKWSILNIKU ELEKTRYCZNYM CZYLI STALA MOC MOC 50 KM BEZ WZGLEDU NA OBROTY NIEMA SZANS Z MOTOCYKLEM 70 KONNYM KTORY UTRZYMUJA TA MOC TYLKO PODCZAS MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA PORPOSTU NIEMA SZANS.<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Ty stary, ty wziales doslownie to co ci proponowalem z tym blunetm... spaliles sie gandzia i napisales opowiadanie o MOCY.... hehehehehe<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
PRZYSPIESZENIE!! Do wszystkich wypowiadających się na temat przyspieszenia i porównań z innymi motocyklami: czy ktokolwiek wie jakie będą długości przełożeń?
No wiec właśnie
Przy krótkich przełożeniach skrzyni NC może odstawić np CBF ale załóżmy ze do 100 km/h. Jednak będzie to skutkować Vmax na poziomie 150-160 a nie 210 km/h.
Poza tym moto wygląda fajnie. Jak dla mnie będzie to alternatywa dla versysa i dl650. Poczekajmy na cenę.<br><hr>Marcin


Poza tym moto wygląda fajnie. Jak dla mnie będzie to alternatywa dla versysa i dl650. Poczekajmy na cenę.<br><hr>Marcin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ten motocykl w zyciu nieosiagnie 210 nawet z najdłuzszym przełozeniem bo ma zamalo mocy! obojetnie jakie rpzleozenie bedzie meic nc niewygra z cbf 600 ani do 100 ani do 140 tymbardziej podac ci przykład? dobra supermoto vs cbf 600 np ktm 640 lc4 54 km 160 kg masy z kierowca 80 kg daje to 225 km na tone czyli 20% lepiej niz w rpzypadku nc 700 a i nawet wowczas ktm dostaje od cbf 600 mimo iz ma krótkie przelozenia i vmax 160 km/h ktm uzyskuje 4.7 do 100km/h cbf 4.1 dlaczego ? to proste bo cbf ma stale utrzymujaca sie moc w gornym maxymalnym zakresiew przedziale 9-11.5 tys obr /min ktora wynosi 264 km/tone z 80 kg jezdzcem takie przyspieszenie jak ma cbf uzyskuje dopiero ktm 690 smc najnowszy któy ma przy 160 kg 65 km i krótkie przełozenia vmax 180bodajze bo ma taki sam stosunke mocy do masy okolo 260 km na tone nc 700 z swoimi marnymi 180 km na tone nawet jakby miala 50 biegów zmieniajacych sie automatycznie w czasie 0.000000000000000000000000001 sekundy kazdy i vmax te 100 km/h przy tak krótkim rpzleozeniu i tak niemiala bys zans z dynamika cbf 600 .<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):PRZYSPIESZENIE!! Do wszystkich wypowiadających się na temat przyspieszenia i porównań z innymi motocyklami: czy ktokolwiek wie jakie będą długości przełożeń?No wiec właśnie
Przy krótkich przełożeniach skrzyni NC może odstawić np CBF ale załóżmy ze do 100 km/h. Jednak będzie to skutkować Vmax na poziomie 150-160 a nie 210 km/h.
Poza tym moto wygląda fajnie. Jak dla mnie będzie to alternatywa dla versysa i dl650. Poczekajmy na cenę.<br><hr>Marcin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BMW R1100R<br><hr>PTKomentatorzy napisał(a):Jak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"<br><hr>PT<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie jeździsz motocyklem w stylu "dla wybranych"<br><hr>pp<br>Komentatorzy napisał(a):Taaaa, najpewniej na Playstation...<br><hr>IgoRR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
....w salonach znają już ceny (sprawdzałem w dwóch): NC 700S z ABS = 26200zł; NC 700X z ABS = 26900zł.... Bez ABS chyba taniej o 2000zł.. nie zapisałem, bo mnie interesuje raczej z ABS. Plus to, że X jest tylko 700zł droższy. Minusem poważnym to, że cena za S jest mocno przesadzona!!! 26200zł a na Słowacji 5290Euro=23800złKomentatorzy napisał(a):Honda po prostu pozbierała z magazynu co miała i zbudowała coś nowego. Fajna rzecz ten schowek. Ale to wszystko jeżeli będzie kosztował coś około 30 tysięcy (27-29) to drogą. Chyba wolał byĶ Ducata gdzie będę miał lżejsze moto, L-twina, małe spalanie, fajniejszy gang i krzywą momentu, lepszą moc. I co najważniejsze ładniejsze - to fakt kilka tysięcy drożej, ale też więcej frajdy. Dlatego jak by kosztował dużo mniej to można by się zastanowić. A tak jakoś nie widzę fenomenu tego moto. Oczywiście są wyznawcy Hondy którzy się spodoba.<br><hr>miki<br>

Może jak się oficjalnie pojawią ceny na stronie WWW hondy to może będzie to lepiej wyglądać... Jeśli nie to, chyba wolałbym dorzucić jeszcze 1500zł i kupić XJ6 - zawsze to R4 i wyższa kultura pracy silnika (jak dla mnie).
Albo kupić S w Słowacji, jakby jeszcze Euro potaniało

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
patrząc na wykresy przebiegu mocy i momentu w wartburgach 353 (2t 1.0l) i 1.3 polo też zapewne obstawiał byś polo, a jednak rzeczywistość jest inna (owszem polo ma większy v-max) lecz zapytaj na forum jeśli nie znajdziesz takiego tematu który z nich będzie pierwszy od świateł do świateł... dla leniwych mówię od razu że to 353 który ma tylko 2 niutki więcej i 8 koni mniej (miałem okazje sprawdzać kilkukrotnie) może trochę OT ale może dać do myślenia, swoją drogą proponuje dać sondę ile użytkowników scigacz.pl zgadza się ze mną i honda a ile uważa się za lepszych inżynierów i matematyków. jeśli niedowiarków będzie sporo (a rozsądek mi podpowiada że ich nie braknie) to może to będzie ciekawy materiał na jakiś mały teścik, którym redaktorzy scigacz.pl mogli by poprawić opinie na swój temat uwierzytelniając napisane przez siebie słowa...<br><hr>SilvestrijKomentatorzy napisał(a):honda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysłycbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Poczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?<br><hr>Sceptyk<br>Komentatorzy napisał(a):Widać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):dookładnie boom koles niema pojecia o czym pisze wtf ten idi.ta to samo pewnie honda sie pomylila i miala na mysli cbf 500 chociaz uwazam ze w tym wypadku przyspieszenia beda zblizone z cbf 600 nc 700 niema najmniejszych szans jak ktos sie niezna niech lepiej niepisze nic zamaist robioc z siebie id.te skonczonegoto do wtf i tego drugiego jak mu tam zapomnialem <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro jeździłem pare lat trampkiem o podobnej masie i mocy i stwierdzam że niestety to jest wół, to jak moto mające ponad 20 KM więcej przy również podobnej masie zostanie objechane? Czyżby ta nowa Honda miała jakieś wyjątkowo krótkie pierwsze biegi? Ale jak pociągnie te deklarowane 170 km/h to raczej nie (trampek ciągnął w porywach do 160 km/h ze skrzynią 5 biegową).<br><hr>Boom<br>Komentatorzy napisał(a):weźcie pod uwagę moment obrotowy, który już tak bardzo się nie rózni (co do wartości), ale jest przepaść jeśli chodzi o przebieg (od 2500obr/min w nc i 8000 w cbf), dodatkowo przy zastosowaniu systemu DCT jestem skłonny uwierzyć w przewagę NC.
Pamiętajcie: nie tylko moc jest ważna!<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):bunny czy ty tez psotradałes zmysly ? znowu mam tluamczyc co i jak . nawet jesli ten motocykl mialby silnik elektrycnzy i stala moc od 1000 obr/min do odciecia czyli stale by mial te 52 km to i tak by niemial szans z honda cbf 600 człowieku to jest 40% róznicy w mocy maksymalnej nic nieda nc zajepisty moment obrotowy napsiales ze nc uzuyskuje go juz rpawie przy 2500 a cbf 600 przy 8000 tys ale to niejest tak ze poniezej tych 8000 tys cbf niema tam nic:) a nawet jesli by tak bylo to niczego by niezmienilo w przyspieszeniu na maaksa na kazdym kolejnym biegu poniewaz po wbiciu z 1 na 2 w hondzie cbf oborty utrzymuja sie powyzej 8 tys oborotw na minute i na kazdym kolejnym biegu równziez ! przy max przyspeiszeniu w cbf zmienia sie biegio chyba przy cos okolo 11 tys obrotach na minute dalej mam tłumaczyc ze nc niema szans z cbf 600 a honda sie pop[rostu pomyslila? nc 700 niema szans z cbf 600 chopcby miala silnik elektrycnzy róznica w mocy 25 km przy tych mocach to przepasc jesli w testach nc 700 pokona cbf 600 chocby do 140 to zjem własne kłaki z głowy .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):ale moment NC ma wyższy i dostępny od niższych obrotów a jeśli chodzi o przyspieszenie to niutki grają pierwsze skrzypce, dlatego honda wyraźnie podkreśla ze NC jest szybszy ale tylko do 140km/h (zapewne już powyżej 100 CBF zbiera się lepiej ale do 140 jeszcze musi nadrobić straty po starcie) zapewniam, jeśli ktoś jeździł V-kami lub 2T już nigdy nie zapatrzy się ślepo na galopujące po papierku kucyki lecz przeanalizuje również moment i jego przebieg.<br><hr>Silvestrij<br>Komentatorzy napisał(a):CZŁOWIEKU TU NIECHODZI O NADRABIANIE STRAT BO CBF DO NC ZADNYCH START NIEBEDZIE MIEC TYLKO O WYKRES PRZYSPIESZENIA PODANY W G NIEWIEM CZY ZAUWAZYLES ALE CHCAC UZYSKAC JAK NAJLEPSZY WYNIK MOTOCYKLEM TYPU R6 ITD RÓWNIEZ TYCZY SIE TO CBF 600 STARTUJAC OD ZERA NA 1 STARASZ SIE UTRZYMAC MAXYMALNIE WYSOKIE MOZLIWE OBROTY I PRZYSPIESZASZ NA POGRANICZU WHELLI W PRZYPADKU CBF 600 BEDZIE TO GDZIES DO 60 KM/H DOBRZE WYSTARTOWANA CBF 600 ZMIAZDZY TĄ NC 700 JAK NIEWIEŻYSZ ZRÓB SOBIE WYKRESY MOCY PRZEBIEGU MOCY NC 700 I CBF 600 NAŁOZ JE NA SIEBIE A ZOBACZYSZ ZE CBF 600 JUZ OD 7 TYSIECY OBR/MIN MA WIECEJ KM NA TONE MASY Z KEIROWCA RAZEM NIZ NC700 A TA ROZNICA CIAGLE SIE POWIEKSZA NA KORZYSC CBF AZ DO 11 TYS OBR/MIN CBF NIE DA SZANS NC W JAKIMKOLWIEK RPZYSPEISZENIU CZY TO OD ZERA CZY OD 80 CZY OD 60 MOWIE CI TO JA A JA JESTEM EKSPERTEM W TYCH SPRAWACH .JEDYNA PRZEWAGE NC BEDZIE MIALA W PARU SYTUACJACH ZALOZMY 1 PRZYKLADOWA OBIE MASZYNY MAJA ZAPIETY 6 BIEG I PRZYSPEISZASZ OD 30 KM/H WTEDY TA NC BEDZIE MIALA LEPSZA ELASTYCZNOSC AZ DO MOMENTU WKTORYM NA CBF NIEPOKAZE SIE 7 TYS OBR /MIN CZYLI MNIEJ WIECEJ PRZY 133 KM/H NIEWIEM DOKALDNIE OBLICZYŁEM NA SZYBKO I TO WSYZTKO W TEMACIE ZOBACZYSZ ZE WYNIKI TESTU TO POKAZA I ZE NC 700 NIEZEJDZIE DO 100 PONIEZEJ 5 SEKUND A ZE 100 DO 140 PONIEZEJ 5SEKUND RÓWNIEZ GDZIE CBF WCIAGA 100 W 4.2 SEK A 100-140 W 3.5 SEK .<br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I to ma byc ta rewelacja???? Poza swietnym wygladem nie ma w tym NIC!! Wszyscy dali sie zaczarowac marketingowcom z Hondy. 26-27tyś. za motocykl ktorego niektóre podzespoly pamietaja prezydenture Wałęsy??? Dokladamy 3tyś i mamy na przykład nowiutkiego KTM 690 Duke-a ktory wyprzedza tę Honde o lata świetlne we WSZYSTKICH parametrach - jakość, podzespoły, osiągi, poręczność, cena, łatwość prowadzenia, uniwersalność!!<br><hr>jabol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lovtza, chciałbym zauważyć, że "tysiąc" nie pisze się przez "ś". A "O-ring" to po ludzku się "pierścień" nazywa, jeśli dobrze pamiętam. Nie chcę się czepiać, ale takie rzeczy rzucają się w oczy.<br><hr>hum hum
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co wy tak z tą mocą. Popatrzcie a moment obrotowy i na zakres obrotów przy których jest osiągany. Jazda tym motocyklem ma być przyjemna a przyśpieszenia płynne i przewidywalne. Z tym momentem i przy tej masie, moto nie będzie odstawało od "low-end'owych" sześćsetek pokroju CBF 600.<br><hr>zoDiaC
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Prawda jest taka, że jest to następca CB 500 i ma super ten bagażnik na kask - zupełnie jak w skuterach.<br><hr>Phillass
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 91
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości