Stacyka GSXR 600 k1
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Stacyka GSXR 600 k1
Witam panowie chyba dobrze trafiłem z tematem mam problem ze stacyjką , zacina się jak zablokuję kierownicę ciężko jest odblokować a jak się już uda to z zapłonem też jest mały problem oczywiście tylko z obrotem stacyjki no ale nie aż tak jak przy odblokowaniu kierownicy może jakieś rady????? Już smarowałem i dalej tak samo
- smola60
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/1/2012, 14:21
rna napisał(a):Można delikatnie smarem łańcuchowym, ale to nie jest najlepsza opcja, aczkolwiek ja tak zrobiłem i ładnie działa.
Ale porada, jedno wyklucza drugie

Efekt smarowania smarem do łańcucha będzie taki, że zadziała jak lep na syf i w stacyjce zrobi Ci się bagno.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
rna napisał(a):WD40 tylko "wyczyści" po zaaplikowaniu użyłbym czegoś jeszcze do przesmarowania. Można delikatnie smarem łańcuchowym, ale to nie jest najlepsza opcja, aczkolwiek ja tak zrobiłem i ładnie działa.
WD40 to preparat, który jednocześnie penetruje, smaruje, czyści itd. więc, jeśli nie wiesz jakie ma właściwości to nic nie pisz i nie wprowadzaj innych w błąd.
Stacyjkę można również potraktować strzykawką z igłą, a w strzykawce płyn hamulcowy, który też świetnie sobie radzi z takimi problemami.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
komarcc napisał(a):WD-40 to preparat, który jednocześnie penetruje, smaruje, czyści itd. więc, jeśli nie wiesz jakie ma właściwości to nic nie pisz i nie wprowadzaj innych w błąd.
Wybacz, ale wiem jakie ma właściwości. I WD-40 się nie używa do smarowania(oczywiście, jeżeli ci zależy na sprzęcie). Przykład? Zapytaj ludzi, który "przesmarowali" sobie łożyska WD-40. A w składzie WD-40 jest tylko 21% oleju, więc mówi to samo za siebie. "Smarowanie" WD-40 jest tylko chwilowe.
Od spray'u do łańcucha nie robi się bagno w stacyjce, jeżeli zaaplikujesz minimalną ilość. Smarowałem stacyjkę tak dwa lata temu, z braku czegoś innego pod ręką i do tej pory wszystko działa jak należy.
-
rna - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
- Lokalizacja: Siedlce
rna napisał(a):komarcc napisał(a):WD-40 to preparat, który jednocześnie penetruje, smaruje, czyści itd. więc, jeśli nie wiesz jakie ma właściwości to nic nie pisz i nie wprowadzaj innych w błąd.
Wybacz, ale wiem jakie ma właściwości. I WD-40 się nie używa do smarowania(oczywiście, jeżeli ci zależy na sprzęcie). Przykład? Zapytaj ludzi, który "przesmarowali" sobie łożyska WD-40. A w składzie WD-40 jest tylko 21% oleju, więc mówi to samo za siebie. "Smarowanie" WD-40 jest tylko chwilowe.
Od spray'u do łańcucha nie robi się bagno w stacyjce, jeżeli zaaplikujesz minimalną ilość. Smarowałem stacyjkę tak dwa lata temu, z braku czegoś innego pod ręką i do tej pory wszystko działa jak należy.
Tylko mądry inaczej smarowałby łożyska wd40.


Wybacz, ale przykład dałeś marny, poza tym co ma łożysko do stacyjki, czy ma jakieś wspólne cechy?
P.S. Fajnych masz znajomych mechaników, że łożyska wd smarują, lepiej nie bierz z nich przykładu.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
komarcc napisał(a):P.S. Fajnych masz znajomych mechaników, że łożyska wd smarują, lepiej nie bierz z nich przykładu.
1. Jesteś moderatorem, ale chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Powiedz mi: w którym miejscu powiedziałem, że znam mechaników, którzy smarują łożyska wd-40?
komarcc napisał(a):Wybacz, ale przykład dałeś marny, poza tym co ma łożysko do stacyjki, czy ma jakieś wspólne cechy?
2. Definicja przykładu: "fakt, obrazujący lub zgodny z twierdzeniem".
Tak więc moderatorze, czepianie się przykładu jest z deka nierozsądne. Robią to tylko osoby, które nie posiadają argumentacji, a chcą się odgryźć lub osoby zwyczajnie nie rozumiejące go.
3. Dlaczego nie powinno się używać wd-40 do smarowania? Zrób przysługę sobie i innym, którym udzielasz takich rad i poczytaj na ten temat albo pojedz do jakiegoś mechanika, który zna się na rzeczy i zapytaj go o to.
Może zrobię coś, co powinien zrobić moderator: proponuję skończyć wywód na temat smarowania wd-40, bo każdy ma swoje zdanie i niech tak będzie. Ci którzy uważają, że wd-40 można używać jako smaru, niech nim smarują. Ci, którzy tak nie uważają, zapewne będą używali smarów, olei itp.
Może teraz wypowiedzmy się w temacie: niekoniecznie może być problem ze stacyjką.
Tak jak napisał Invinciblee i sonycbr77, wyprostuj klucz, albo dorób nowy, czasem to klucz się wyciera, a nie zapadki w stacyjce.
-
rna - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
- Lokalizacja: Siedlce
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości