Zobacz wątek - <i>[Honda XL650V Transalp]</i> Używana Honda Transalp - komu
NAS Analytics TAG

[Honda XL650V Transalp] Używana Honda Transalp - komu

Komentarze użytkowników
_________

[Honda XL650V Transalp] Używana Honda Transalp - komu

Postprzez Åšcigacz » 13/1/2012, 15:29

Dyskusja na temat: Używana Honda Transalp - komu w drogę, temu Trampek
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Używana Honda Transalp - komu w drogę, temu Trampek
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 15:29

Zgadzam sie w 100% dodam tylko że najlepiej czuje się do 120 km/h ale faktycznie sprzęt nie do zajechania. Tym bardziej że nie kupują go miłośnicy palenia gumy i jazdy na jednym kole.<br><hr>Tom Tom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 15:47

konkurencja to chyba bedzie przede wszystkim jednak Suzuki V-Strom.
Wtedy wybor juz nie jest taki oczywisty.<br><hr>thufir
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 16:19

Xl 600 V - to mój pierwszy prawdziwy motocykl i najlepszy jaki do tej pory miałem.
Obecnie mam r 1100 gs no i cóż powiedzieć... żałuję że sprzedałem Trampka.<br><hr>pele
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 16:38

W listopadzie kupiłem Trampa od znajomego. Rocznik '87, a serducho ma zdrowe jak kon! W 46tys km jakie ma na liczniku nie wierze, po tym jak wymieniłem olej w lagach, łożyska główki ramy, tylne szczeki w bębnie, filtry i płyny widać że ma dużo więcej nawinięte. Najfajniejsze w Transalpie jest to, że można samemu przy nim dłubać i w zasadzie niem czego zepsuć, no i nie potrzeba wielu specjalistycznych narzędzi. Polecam Trampa wszyskim:] <br><hr>SimonS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 16:50

Komentatorzy napisał(a):konkurencja to chyba bedzie przede wszystkim jednak Suzuki V-Strom.
Wtedy wybor juz nie jest taki oczywisty.<br><hr>thufir<br>
nowa Honda NC700X napewno zabierze klientów V-Stormowi<br><hr>rudy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 17:02

Zgadzam się z artykułem poza jedną kwestią - że singiel nie nadaje się w długa trasę. Jeździłem R2 (cb500), jeździłem V2 (Varadero), a teraz jeżdżę singlami (XR650L). Wszystkie były lub są wykorzystywane do turystyki. Nie mam żadnych negatywnych odczuć jak chodzi o silnik w XR. Owszem prędkości nie te, bo zasadniczo jest to 70-110km/h ale i zastosowanie motocykla też inne. W 2011 byłem w Rumunii z kumplami na Trampkach i też nie było żadnych problemów związanych z liczbą cylindrów w silniku. Za do w cięższym terenie trampki wymiękały ;-) Nie wspominając już o ekipie z radiowej trójki która na singlach objechała ładny kawał świata.<br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 17:18

wole xtz750<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 19:17

Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z artykułem poza jedną kwestią - że singiel nie nadaje się w długa trasę. Jeździłem R2 (cb500), jeździłem V2 (Varadero), a teraz jeżdżę singlami (XR650L). Wszystkie były lub są wykorzystywane do turystyki. Nie mam żadnych negatywnych odczuć jak chodzi o silnik w XR. Owszem prędkości nie te, bo zasadniczo jest to 70-110km/h ale i zastosowanie motocykla też inne. W 2011 byłem w Rumunii z kumplami na Trampkach i też nie było żadnych problemów związanych z liczbą cylindrów w silniku. Za do w cięższym terenie trampki wymiękały ;-) Nie wspominając już o ekipie z radiowej trójki która na singlach objechała ładny kawał świata.<br><hr>Morowiec<br>
Wszystko po kolei. Najpierw niech do polskich motocyklistów dotrze wiadomość, że istnieją motocykle mniejsze niż 1000 cc. Ilość cylindrów to kolejny stopień wtajemniczenia... Ad rem: pieprzenie z tą ilością cylndrów, ja tam wole singla od v-ki.<br><hr>N0ne
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 20:14

Pierwszy i do tej pory jedyny mój motocykl to Trampiszon 650. Niestety, zabił mi go narąbany mój ulubieniec... Jeżeli zdrowie pozwoli wrócić na moto to kupię Trampka - 650 albo 700. Rewelacyjny motocykl!!!<br><hr>kuzi4
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 21:14

Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z artykułem poza jedną kwestią - że singiel nie nadaje się w długa trasę. Jeździłem R2 (cb500), jeździłem V2 (Varadero), a teraz jeżdżę singlami (XR650L). Wszystkie były lub są wykorzystywane do turystyki. Nie mam żadnych negatywnych odczuć jak chodzi o silnik w XR. Owszem prędkości nie te, bo zasadniczo jest to 70-110km/h ale i zastosowanie motocykla też inne. W 2011 byłem w Rumunii z kumplami na Trampkach i też nie było żadnych problemów związanych z liczbą cylindrów w silniku. Za do w cięższym terenie trampki wymiękały ;-) Nie wspominając już o ekipie z radiowej trójki która na singlach objechała ładny kawał świata.<br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):Wszystko po kolei. Najpierw niech do polskich motocyklistów dotrze wiadomość, że istnieją motocykle mniejsze niż 1000 cc. Ilość cylindrów to kolejny stopień wtajemniczenia... Ad rem: pieprzenie z tą ilością cylndrów, ja tam wole singla od v-ki.<br><hr>N0ne<br>
Jak ktoś mówi że nie ma moto poniżej litra to polecam przejechać się na CR500 :)<br><hr>Morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/1/2012, 22:55

jest jeszcze opcja dla ekscentryków DR BIG<br><hr>bonhart 88
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2012, 08:48

Zawieszenie do bani (wężykowanie przy małej prędkości,przy dużej też) silnik totalny zamuł ,po zamontowaniu wysokiej szyby szum wiatru nieznośny,fakt nie psuje się ale ogólnie honda - NUDA <br><hr>mordalek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2012, 11:05

szkoda,że autor nie wspomniał o jednej bardzo ważnej bolączce zarówno trampka jak i afry...wałek zdawczy. A swoją drogą rzeczywiście motor bardzo fajny, sam miałem i przejeździłem Polske w każdą stronę, nigdy nie zawiódł. A co do wyrywania dziewczyn - u mnie działał:) Widocznie trafiałem na odpowiednie<br><hr>zdzichu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/1/2012, 23:28

Akurat jestem na etapie zakupu takiego motocykla.
Znalazłem fajną ofertę, nie jest to najtańszy egzemplarz ale wygląda na zadbany, no i chyba z w miarę pewną przeszłością..
<a href="http://otomoto.pl/honda-xl-650v-transalp-gwarancja-kredyt-M3014877.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://otomoto.pl/honda-xl-650v-transalp-gwarancja-kredyt-M3014877.html</a>
co o tym wyślicie? Warto?<br><hr>grzeg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2012, 14:45

Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z artykułem poza jedną kwestią - że singiel nie nadaje się w długa trasę. Jeździłem R2 (cb500), jeździłem V2 (Varadero), a teraz jeżdżę singlami (XR650L). Wszystkie były lub są wykorzystywane do turystyki. Nie mam żadnych negatywnych odczuć jak chodzi o silnik w XR. Owszem prędkości nie te, bo zasadniczo jest to 70-110km/h ale i zastosowanie motocykla też inne. W 2011 byłem w Rumunii z kumplami na Trampkach i też nie było żadnych problemów związanych z liczbą cylindrów w silniku. Za do w cięższym terenie trampki wymiękały ;-) Nie wspominając już o ekipie z radiowej trójki która na singlach objechała ładny kawał świata.<br><hr>Morowiec<br>
Komentatorzy napisał(a):Wszystko po kolei. Najpierw niech do polskich motocyklistów dotrze wiadomość, że istnieją motocykle mniejsze niż 1000 cc. Ilość cylindrów to kolejny stopień wtajemniczenia... Ad rem: pieprzenie z tą ilością cylndrów, ja tam wole singla od v-ki.<br><hr>N0ne<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ktoś mówi że nie ma moto poniżej litra to polecam przejechać się na CR500 :)<br><hr>Morowiec<br>
To prawda, kto przeżyje jazdę CR500 ten może mówić, że litr to za mało.<br><hr>Tonny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2012, 18:15

Komentatorzy napisał(a):Akurat jestem na etapie zakupu takiego motocykla.
Znalazłem fajną ofertę, nie jest to najtańszy egzemplarz ale wygląda na zadbany, no i chyba z w miarę pewną przeszłością..
<a href="http://otomoto.pl/honda-xl-650v-transalp-gwarancja-kredyt-M3014877.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://otomoto.pl/honda-xl-650v-transalp-gwarancja-kredyt-M3014877.html</a>
co o tym wyślicie? Warto?<br><hr>grzeg<br>
Na podstawie zdjęć wygląd ok ,taniość nie jest ale kufry ma i wygląda na zadbany .Miałem w tym samym kolorze ,śliczny.<br><hr>Tom Tom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2012, 11:44

Super Tenere kojarzy się z Fiatem 126p tak się składa że Super Tenere mam a Fiatem 126p jeździłem. Oba te pojazdy zniosą więcej niż jakiekolwiek inne :) Tyle morderczych wyjazdów co Fiaciki nie zniosą żadne współczesne auta. A 2 cylindry w rzędzie mają też współczesne Fiaty i bardzo dobrze sobie te silniki radzą. <br><hr>carmati
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2012, 20:53

Komentatorzy napisał(a):Zawieszenie do bani (wężykowanie przy małej prędkości,przy dużej też) silnik totalny zamuł ,po zamontowaniu wysokiej szyby szum wiatru nieznośny,fakt nie psuje się ale ogólnie honda - NUDA <br><hr>mordalek<br>
mojego xl 700 mogę trzymać dwoma palcami przy 120 km/h<br><hr>oz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2012, 11:21

Komentatorzy napisał(a):konkurencja to chyba bedzie przede wszystkim jednak Suzuki V-Strom.
Wtedy wybor juz nie jest taki oczywisty.<br><hr>thufir<br>
Vstrom to żadna konkurencja bo to zupełnie inny motocykl. Typowa szosówka.<br><hr>Blah
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości




na górê