Zobacz wÄ…tek - Pilot Road 2 vs Pilot Road 3 ???
NAS Analytics TAG

Pilot Road 2 vs Pilot Road 3 ???

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Pilot Road 2 vs Pilot Road 3 ???

Postprzez Marcino1983 » 11/1/2012, 09:52

co wybrac? komplet PR3 jest drozszy o 80zl... jak myslicie? testowal ktos? moto to fazer, jazda raczej turystyczna.
Marcino1983
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 20/8/2010, 18:15
Lokalizacja: Grójec


Postprzez tomek_gda » 11/1/2012, 15:52

Te michałki to rzekomo jedne z najlepszych opon do zastosowania poza torowego. Czy warto dopłacać? Ciężko powiedzieć PR2 są sprawdzone i chwalone przez chyba każdego kto na nich jeździł, a skoro pilot road 3 to ich ulepszona wersja to pewnie i warto (przecież 80zł to nie dużo). Jeżeli różnica w cenie wynosiłaby jakieś 150-200zł to ja zdecydowałbym się na tańsze.
Mnie też czeka wymiana laczków w tym sezonie, i mam podobny dylemat do Ciebie. W każdym razie napewno będą to micheliny PR2 lub 3.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez hubi199 » 11/1/2012, 16:17

Witam jestem w podobnej sytuacji co wy. Opona na tył mi jest potrzebna.

Z tego co wiem Pilor road 2ct jest lepsza minimalnie na suchym.
Obydwie opony są jednymi z najlepszych narynku (wg. testów różnych magazynów) w warunkach deszczowych.
3generacja roadów ma bardziej skomplikowany bieżnik, co zapewne jeszcze lepiej sprawdza się w deszczu.

Wybór między nimi zależy od tego czy więcej latacie po suchym czy po mokrej nawierzchni.
Nie wiem jak z przebiegami, ale myśle że troche się na nich pojeżdzi
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Seba_ER5 » 12/1/2012, 23:06

3 generaacja nie jest z 3 mieszanek gumy?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez tomek_gda » 13/1/2012, 01:21

Nie wiem jak w przypadku pr3 ale 2 zrobione są z dwóch mieszanek tj. twardsza na środku i miękka na bokach, przebiegi jakie te opony osiągają oraz przyczepność jaką oferują (na suchym i mokrym) to chyba najlepszy kompromis jaki można sobie zażyczyć. Teraz mam metzelery sportec 3 i znikają w oczach a szału nie robią, zwłascza przednia.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez maciejka69 » 13/1/2012, 17:57

Ciekaw jestem jak Ci się będzie jeździć na Bridgestone'ach. Znam tylko z puszki, ale nie byłem nigdy zadowolony. Jedna partia to były twarde kołki, a druga taka miękka, że po 15 tys. już ich nie było. Będę unikał póki co. A z testami wiadomo jak jest. "Artykuły sponsorowane"..
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez halogen » 13/1/2012, 20:09

ja nie wiem co macie za dylemat wystarczy przeczytać co zostało poprawione do poprzedniej wersji. Różnica jest tylko taka że lepiej odprowadzają wode.

Są zrobione dokłdnie z tej samej mieszanki w taki sam sposób, jedynie różnia się bienikiem. Czy warto dopłacać 80 zł?? a czemu nie??? Latam na nich od zeszłego sezonu, wczesniej miałem wersja 2 i tak jak powiedziałem to samo + lepsza przyczepność w deszcz lub wilgotne dni wczesno jesienne i wiosenne. Jak dla mnie to żadna różnica cenowa a mają jaki
Avatar użytkownika
halogen
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/12/2011, 20:47

Postprzez tomek_gda » 14/1/2012, 07:39

A ile przejechałeś na PR2? Miałeś je od nowości? Jak z tą żywotnością?
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez halogen » 15/1/2012, 23:18

tomek_gda napisał(a):A ile przejechałeś na PR2? Miałeś je od nowości? Jak z tą żywotnością?


na 2 przejechałem 13 tys i poszedł moto na sprzedaż i miałem je od nowości. Znajomy na nich wykręcił 18 tys i nie było z tym problemu. Na 3 mam dopiero 3 tys od nowości ale praktycznie nic nie widać
Avatar użytkownika
halogen
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/12/2011, 20:47

Postprzez hubi199 » 17/1/2012, 22:09

Gdybyście byli mili i w przyklejonym temacie napisali krótką recenzje swoich byłych/obecnych opon.
Wiele osób szuka inf. nt. trwałości.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez michal.m » 19/1/2012, 12:02

hubi199 napisał(a):...Wybór między nimi zależy od tego czy więcej latacie po suchym czy po mokrej nawierzchni.

A co jeśli kupię opony rewelacja na suchym a na mokrym nawet w pionie nie trzymają się asfaltu...latam tylko w słoneczne niedziele i wybiorę się nad jeziorko, 30km drogi do domu a tu oberwanie chmury, ot taka letnia burza?
i co? I pozamiatane bo moje super oponki na suchym sÄ… kompletnie do kitu na mokrym...

Dla mnie opona ma trzymać jak najlepiej w jak najgorszych warunkach. Po śniegu nie jeżdżę na moto więc najgorsze warunki na drodze w inne pory roku to: deszcz

Tym sposobem wybrałem, zakupiłem, zamontowałem i szczęśliwie przejeździłem kilka tyś km na PR3 (a w sumie kilka stów km w deszczu) ;p
michal.m
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19/1/2012, 11:40

Postprzez tomek_gda » 19/1/2012, 12:56

pan_wiewiorka napisał(a):Żartujesz? :shock:
Ja miałem nówki założone i zrobiłem ok. 8 kkm, po czym przód i tył musiały zostać wymienione, bo limitery już były ruszone.

Domyślam się że te większe przebiegi to robione raczej na 600 a nie na 1000. Moto z większym momentem (jak np. Twój gienek) z pewnością szybciej zużyje opony niż mój hornet czy coś z podobnym momentem.

michal.m napisał(a):Tym sposobem wybrałem, zakupiłem, zamontowałem i szczęśliwie przejeździłem kilka tyś km na PR3 (a w sumie kilka stów km w deszczu) ;p

Wyrażasz się nieprezycyjnie. Ile to jest kilka tysięcy? 2 czy 9? I czy zostało Ci coś z opon na następny sezon czy po tych "kilku tysiącach" nadają się do wymiany? Czym jeździsz?
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez michal.m » 19/1/2012, 14:01

Nie to miałem na myśli pisząc tutaj posta. Na tym samym komplecie opon jeden przejedzie 8kkm a inny 18kkm. Ani 8 ani 18 mnie nie dziwi. Podejrzewam, że ja na swoich dojdę spokojnie do ok.15kkm a może nawet i więcej (chociaż może i nie jeśli mi wyjdzie w tym roku wyprawa do Italii no i alpejskie winkielki ;p ). Jeżdżę w 80% turystycznie (FZS600), bez wielu gwałtownych przyśpieszeń ani hamowań, zakrętów też jak na lekarstwo bo nie mieszkam w górach. Też z powodu dwuskładnikowej gumy wybrałem PR - bo wiadomo, że mało co używam boki. Ale jak mi się zdarzy od czasu do czasu mocniejsze pochylenie (jak dla mnie 'mocniejsze') to mimo wszystko chciałbym mieć przyczepność. Do tego na poprzednim moto miałem masakryczne opony (stare i w ogóle bleee) i podczas deszczu tył mi się ślizgał nawet przy w miarę łagodnej redukcji + na deszczu miałem poślizg przedniego koła przy do hamowywaniu i w rezultacie glebę :/ Dlatego przyczepność w deszczu jest dla mnie priorytetem. Nie znalazłem innych opon do jazdy turystycznej oferujących takie parametry jak PR.
A że na rynku pojawiły się 'trójki' to je kupiłem ;)

Jeśli Ci coś to pomoże: przejeździłem na nich zaledwie jakieś 4,0kkm, nie mierzyłem bieżnika więc nie napiszę ile opony ubyło. Na oko to jakbym umył to pewnie niejeden uznałby je za nówki ale wiadomo jak to jest "na oko" heh
michal.m
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19/1/2012, 11:40



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê