Jakie markowe enduro 50ccm do 5k
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jakie markowe enduro 50ccm do 5k
Witam. Jednak będę miał możłiwość zakupu nowego motocykla . Budżet to ok 5k, i interesuja mnie tylko markowe moto.
Myślę nad yamaha dt 50 tylko nie wiem czy kupic cos po 2000r, czy cos z okolo 1992, i reszte kasy na remont, bo podobno te stare nie do zajechania?
I jakie są zalety silnika od sendy nad am6 (i wady) - widzialem kilka fajnych moto typu gilera rcr itp. z silnikami od sendy za nie duze pieniadze.
Myślę nad yamaha dt 50 tylko nie wiem czy kupic cos po 2000r, czy cos z okolo 1992, i reszte kasy na remont, bo podobno te stare nie do zajechania?
I jakie są zalety silnika od sendy nad am6 (i wady) - widzialem kilka fajnych moto typu gilera rcr itp. z silnikami od sendy za nie duze pieniadze.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
nowa jak i stara DT jest nie do zajechania, na Twoim miejscu bym celował rocznikowo wyżej, bo świeższa i mniej kowali miała. Celuj również w dobrym stanie technicznym, a jak się nei znasz to weź kogoś kto ci doradzi, pomoże. AM6 to bardzo dobry silnik, prosty w obsłudze, dobre ma osiągi, części są dostępne.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Jeśli nie można tu podawać linków to przepraszam z góry
A ta yamaha: http://otomoto.pl/yamaha-dt-dt-50-dt50- ... 62913.html
Niby 8k zrobione, zero opisu, sprowadzona z francji (a to dziwne, bo w francji chyba było mbk x-limit zamiast dt), ale nie taka droga i juz am6.
A ta yamaha: http://otomoto.pl/yamaha-dt-dt-50-dt50- ... 62913.html
Niby 8k zrobione, zero opisu, sprowadzona z francji (a to dziwne, bo w francji chyba było mbk x-limit zamiast dt), ale nie taka droga i juz am6.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Jak każda inna, opony łyse, przebieg jak dla mnie trochę nie realny. Salony Yamaha są na całym świece także nie było problemu kupno oryginalnej DT we Francjii, MBK swoją drogą ale to przecież to samo co DT.
Linki możesz wrzucać.
Linki możesz wrzucać.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Na palcach ale ujdzie, na nauke będzie akurat. Wejdź i przeweruj strony, ludzie tu piszą swoje moto wzrost i waga : viewtopic.php?t=17948
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
A czy ta: http://otomoto.pl/yamaha-dt-dt-50-r-end ... 20401.html
to nie jest wersja supermoto z normlanymi gumami? bo wole miec wieksze koła.
TZN chodzi mi o to, ze supermoto czyli dt50x mialo mniejsze obrecze, a ja chce normalna wielkosc obreczy i gum jak w dt 50r, a na plastiku tej yamki chyba jjest napisane dt50x (?)
to nie jest wersja supermoto z normlanymi gumami? bo wole miec wieksze koła.
TZN chodzi mi o to, ze supermoto czyli dt50x mialo mniejsze obrecze, a ja chce normalna wielkosc obreczy i gum jak w dt 50r, a na plastiku tej yamki chyba jjest napisane dt50x (?)
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Po prostu, ktoś założył koła z Enduro o czym świadczy upaćkany dyfuzor, że lubi jeździć w terenie niż na asfalcie non stop. DT50X-oryginalnie wychodzi na SM. Zdjęcia robione po każdymi kątami i nie idzie się upewnić czy z przodu 21' a z tyłu 18.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Bardziej mam na myśli czy są róznice w zawieszeniu. bo ja chce motocykl typowo w teren. a ten jest tani, w miare nowy, i mozliwosc transportu za free. Także czy w terenie będzie sobie gorzej radził od zwykłego r ?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Powiem ogólnie i pewnie tak też jest w przypadku DT: Zawieszenie w sm ma inne zawieszenie i większej średnicy lag i o mniejszym skoku.
A jak naprawdę to nie wiem, bo nie miałem okazji się przejechać DTX w sm.
Różnica może być również w przełożeniach zębatek w sm.
Jak w chcesz w teren to tylko DT 50 R jak Rzepa.
A jak naprawdę to nie wiem, bo nie miałem okazji się przejechać DTX w sm.
Różnica może być również w przełożeniach zębatek w sm.
Jak w chcesz w teren to tylko DT 50 R jak Rzepa.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Witam. A co z tym: http://otomoto.pl/derbi-senda-x-race-no ... 87940.html
Bo nowka za 7k, a derbi podobno niezle, tzn zalezy mi na kilku rzeczach:
1. WYTRZYMALA RAMA - Tzn żeby się nie połamał jak pojade nim na stryków na tor.
2. CZĘŚCI - Czyli żeby były do niego części tuningowe/oryginalne
I ogólnie co o nim powiecie?
Bo on ma normalne am6 takie jak w np dt50 tak?
Bo nowka za 7k, a derbi podobno niezle, tzn zalezy mi na kilku rzeczach:
1. WYTRZYMALA RAMA - Tzn żeby się nie połamał jak pojade nim na stryków na tor.
2. CZĘŚCI - Czyli żeby były do niego części tuningowe/oryginalne
I ogólnie co o nim powiecie?
Bo on ma normalne am6 takie jak w np dt50 tak?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Rama ci nie peknie częśći masz do bólu silnik to podobny do am6 derbiowski tak nazywany ale to prawie to samo wiec lużno.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
jest to sprzęt DTpodobny, wszystkie te sprzety maja te same silniki, choc czasem w nieco róznych modyfikacjach ( np inne rozmiary gaźników) RCR ma podobnej klasy heble, moze nieco lepsze zawieszenie. wagowo jest chyba nieco cięzsza od DTtki. (przynajmneij jak jeździłem RCR to miała wrazenie ciezszego pojazdu ) ogólnie godny polecenia, taniej mozna wyrwac niz DTtke, a to prawie to samo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No dobra, ale za 7k dostanę używaną dt, a mogę dostać derbi to z linka wyżej za 7k. Tylko problem w tym, ze nie ma dealerow derbi w ldz, czyli ze oznacza to ze nie mam gdzie jezdzic na przeglady?
O właśnie a ktoś gdzieś pisał ze senda ma lipne zawieszenie z przodu. To prawda?
O właśnie a ktoś gdzieś pisał ze senda ma lipne zawieszenie z przodu. To prawda?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości