Zobacz wątek - Jakie markowe enduro 50ccm do 5k
NAS Analytics TAG

Jakie markowe enduro 50ccm do 5k

i inne małe pojemności
_________

Jakie markowe enduro 50ccm do 5k

Postprzez Norton » 6/1/2012, 23:04

Witam. Jednak będę miał możłiwość zakupu nowego motocykla :). Budżet to ok 5k, i interesuja mnie tylko markowe moto.
Myślę nad yamaha dt 50 tylko nie wiem czy kupic cos po 2000r, czy cos z okolo 1992, i reszte kasy na remont, bo podobno te stare nie do zajechania?
I jakie są zalety silnika od sendy nad am6 (i wady) - widzialem kilka fajnych moto typu gilera rcr itp. z silnikami od sendy za nie duze pieniadze.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Fantas3k » 7/1/2012, 11:09

Jak już to kup coś 2005+ z DT a tak inne markowe to hm,rx,senda.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin


Postprzez grunder » 7/1/2012, 11:17

nowa jak i stara DT jest nie do zajechania, na Twoim miejscu bym celował rocznikowo wyżej, bo świeższa i mniej kowali miała. Celuj również w dobrym stanie technicznym, a jak się nei znasz to weź kogoś kto ci doradzi, pomoże. AM6 to bardzo dobry silnik, prosty w obsłudze, dobre ma osiągi, części są dostępne.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Norton » 7/1/2012, 13:33

Jeśli nie można tu podawać linków to przepraszam z góry

A ta yamaha: http://otomoto.pl/yamaha-dt-dt-50-dt50- ... 62913.html
Niby 8k zrobione, zero opisu, sprowadzona z francji (a to dziwne, bo w francji chyba było mbk x-limit zamiast dt), ale nie taka droga i juz am6.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez grunder » 7/1/2012, 15:52

Jak każda inna, opony łyse, przebieg jak dla mnie trochę nie realny. Salony Yamaha są na całym świece także nie było problemu kupno oryginalnej DT we Francjii, MBK swoją drogą ale to przecież to samo co DT.

Linki możesz wrzucać.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Norton » 7/1/2012, 22:18

A czy mając 164cm wzrostu dam radę na dt (chyba niestety do 2000r to dt)
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez grunder » 7/1/2012, 22:22

Na palcach ale ujdzie, na nauke będzie akurat. Wejdź i przeweruj strony, ludzie tu piszą swoje moto wzrost i waga : viewtopic.php?t=17948
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Norton » 8/1/2012, 15:59

A czy ta: http://otomoto.pl/yamaha-dt-dt-50-r-end ... 20401.html
to nie jest wersja supermoto z normlanymi gumami? bo wole miec wieksze koła.

TZN chodzi mi o to, ze supermoto czyli dt50x mialo mniejsze obrecze, a ja chce normalna wielkosc obreczy i gum jak w dt 50r, a na plastiku tej yamki chyba jjest napisane dt50x (?)
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez grunder » 8/1/2012, 19:21

Po prostu, ktoś założył koła z Enduro o czym świadczy upaćkany dyfuzor, że lubi jeździć w terenie niż na asfalcie non stop. DT50X-oryginalnie wychodzi na SM. Zdjęcia robione po każdymi kątami i nie idzie się upewnić czy z przodu 21' a z tyłu 18.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Norton » 8/1/2012, 19:27

A czy to bardzo będzie przeszkadzać że to X a nie R ?
Bo sensowna w miarę jest, i nie taka droga
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez grunder » 8/1/2012, 19:34

Jaka literka ci się podoba to kupuj...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Norton » 8/1/2012, 19:40

Bardziej mam na myśli czy są róznice w zawieszeniu. bo ja chce motocykl typowo w teren. a ten jest tani, w miare nowy, i mozliwosc transportu za free. Także czy w terenie będzie sobie gorzej radził od zwykłego r ?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez grunder » 8/1/2012, 21:07

Powiem ogólnie i pewnie tak też jest w przypadku DT: Zawieszenie w sm ma inne zawieszenie i większej średnicy lag i o mniejszym skoku.

A jak naprawdę to nie wiem, bo nie miałem okazji się przejechać DTX w sm.

Różnica może być również w przełożeniach zębatek w sm.

Jak w chcesz w teren to tylko DT 50 R jak Rzepa.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Naszim » 8/1/2012, 22:00

Akurat w przypadku DT 50 X i R lagi się nie różnią. Są takie same (tak mi się wydaje z tego co wiedziałem) różnią się jedynie kołami, zębatkami, licznik inaczej działa, jest kilka ustawień i takie tam.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Norton » 14/1/2012, 20:49

Witam. A co z tym: http://otomoto.pl/derbi-senda-x-race-no ... 87940.html
Bo nowka za 7k, a derbi podobno niezle, tzn zalezy mi na kilku rzeczach:
1. WYTRZYMALA RAMA - Tzn żeby się nie połamał jak pojade nim na stryków na tor.
2. CZĘŚCI - Czyli żeby były do niego części tuningowe/oryginalne
I ogólnie co o nim powiecie?
Bo on ma normalne am6 takie jak w np dt50 tak?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Fantas3k » 14/1/2012, 21:48

Rama ci nie peknie częśći masz do bólu silnik to podobny do am6 derbiowski tak nazywany ale to prawie to samo wiec lużno.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Norton » 14/1/2012, 22:03

Aha. Ale jeden problem - nie ma dealerow w ldz derbi, takze strace gware, bo nie bede do wawy na preglady jezdzil..
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Norton » 14/1/2012, 22:05

A Gilera RCR? Co o niej powiecie?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez henio12323 » 14/1/2012, 22:33

jest to sprzęt DTpodobny, wszystkie te sprzety maja te same silniki, choc czasem w nieco róznych modyfikacjach ( np inne rozmiary gaźników) RCR ma podobnej klasy heble, moze nieco lepsze zawieszenie. wagowo jest chyba nieco cięzsza od DTtki. (przynajmneij jak jeździłem RCR to miała wrazenie ciezszego pojazdu ) ogólnie godny polecenia, taniej mozna wyrwac niz DTtke, a to prawie to samo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Norton » 15/1/2012, 08:52

No dobra, ale za 7k dostanę używaną dt, a mogę dostać derbi to z linka wyżej za 7k. Tylko problem w tym, ze nie ma dealerow derbi w ldz, czyli ze oznacza to ze nie mam gdzie jezdzic na przeglady?
O właśnie a ktoś gdzieś pisał ze senda ma lipne zawieszenie z przodu. To prawda?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr