Jaki motocykl? Co polecicie po Kawasaki ER5?
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Jaki motocykl? Co polecicie po Kawasaki ER5?
Dwa sezony jeździłem Kawasaki ER5 i się obyłem z jazdą.
Teraz szukam czegoś mocniejszego co starczy mi na jakiś czas. Chciałbym kupić jakiś sportowy motocykl coś jak Hondę CBR. Do kwoty 15 tyś.
Dwa lata temu chciałem kupić CBR 600 F4 ale zostałem zachęcony do ER5 jako, że miał być to mój pierwszy motocykl.
Co polecicie?
Trochę boję się, że jak kupię 600 to nie spełni to moich oczekiwań.
Teraz szukam czegoś mocniejszego co starczy mi na jakiś czas. Chciałbym kupić jakiś sportowy motocykl coś jak Hondę CBR. Do kwoty 15 tyś.
Dwa lata temu chciałem kupić CBR 600 F4 ale zostałem zachęcony do ER5 jako, że miał być to mój pierwszy motocykl.
Co polecicie?
Trochę boję się, że jak kupię 600 to nie spełni to moich oczekiwań.
- Harpoo
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/4/2010, 20:33
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
po 3 latach na pizdzikach 50ccm-125ccm jezdzilem sezon CB 500 a aktualnie od 2010r starÄ… poczciwÄ… CBR f3 i jakos wielkiego parcia na zmiane pojemnosci nie potrzebuje bo itak ciezko wykorzystac w 100% . Ale to moj przypadek . Do 15 tys 600rr powinno dac rade wyrwac
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Starczy w jakim sensie? Moc w 600 w zupełności. Na litra moga zdecydować takie argumenty jak wożenie sie we dwójkę, gabaryty większe jak ktoś wysoki.
Chodź z tymi nowymi 1000 troche się poprzestawiało BMW 1000rr małe nadwozie jak 600.
Przejedź się 1000 zobacz czy chcesz taką charakterystykę, strzelającego koła w niebo, mocna podatność na highside itp. Są tacy że lubią odkręcić i "walczyć" z motocyklem. Większość w Polsce wybiera "lytra' dla " łechtania" swego ego
Pamietaj jak np jezdziłeś tylko er5 ze moc w niektórych 1000 przychodzi juz z dołu znienacka i zwala się lawiną. Hamulce też nie "ciasto" wgryzają się ostro. Tak dla scisłości.
Chodź z tymi nowymi 1000 troche się poprzestawiało BMW 1000rr małe nadwozie jak 600.
Przejedź się 1000 zobacz czy chcesz taką charakterystykę, strzelającego koła w niebo, mocna podatność na highside itp. Są tacy że lubią odkręcić i "walczyć" z motocyklem. Większość w Polsce wybiera "lytra' dla " łechtania" swego ego

Pamietaj jak np jezdziłeś tylko er5 ze moc w niektórych 1000 przychodzi juz z dołu znienacka i zwala się lawiną. Hamulce też nie "ciasto" wgryzają się ostro. Tak dla scisłości.
Ostatnio edytowano 3/1/2012, 02:10 przez skidmarks, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Ja z ER5 przesiadlem sie na 636 i nie narzekam... Nastepna bedzie pewnie nowa zx6r.... z X lat
... albo 10
.


-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
I tak po przesiadce z ER5 na sporta będziesz musiał się nauczyć jeździć od nowa. Inaczej się skręca, masz inną kontrolę i wyczucie motocykla. Większa precyzja prowadzenia, lepsze hamulce, to całkiem inny świat. Ja po 3 latach na tysiącu przesiadłem się spowrotem na 600 (no może 636) i jest mi z tym bardzo dobrze. Tak naprawdę przyspieszenia w zakresie prędkości jakich da się jako tako użyć na polskich drogach są podobne, wystarczy umieć używać skrzyni biegów i całej skali obrotomierza, a zabawy dużo więcej.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
tez mialem er5 i po niej przesiadlem sie na sv650, czyli rowniez 2 cylindry, parcie z dolu i swietny dzwiek silnika, nastepnie zapragnalem sporta, na poczatku szukalem f4i sport ze wzgledu na wygode, skonczylo sie jednak na r1 z 2001 roku, troche ze wzgedu wlasnie na dosc wygodna pozycje jak na sporta i silnik ktory znacznie chetniej ciagnie z dolu niz w 600, jak masz na czym czapke nosic to nie obawiaj sie 1000ca
r1 01 

- miszcz215
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/5/2009, 09:34
- Lokalizacja: bp
Ja polecam Honde cbr 900RR fireblade... Zdecydowanie wszechstronny motocykl, w dobrej kasie 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak już zdecydowałeś się na sporta, to nie ma znaczenia, czy 600 czy więcej - to już kwestia co Ci lepiej pasuje.
Ja na tor wolałbym 600, a na miasto coś lepszym momentem na dole, co byś nie musiał non stop rezać po górnej skali obrotka.
Boisz się, że nie spełni oczekiwań? Zweryfikuj je, przejedź się sprzętami i wybierz, co wolisz.
SkÄ…d jesteÅ›?
Ja na tor wolałbym 600, a na miasto coś lepszym momentem na dole, co byś nie musiał non stop rezać po górnej skali obrotka.
Boisz się, że nie spełni oczekiwań? Zweryfikuj je, przejedź się sprzętami i wybierz, co wolisz.
SkÄ…d jesteÅ›?
-
Pan Jasiek - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32
myśle ze 600 bedzie odpowiednie pojezdzisz ze 2 sezony i potem juz mozesz walic hardcor
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
JędrekZDW napisał(a):myśle ze 600 bedzie odpowiednie pojezdzisz ze 2 sezony i potem juz mozesz walic hardcor
2 sezony? a ile to sa te 2 sezony? Dziwne jest takie gadanie. Bo jeden zrobi 10 tys na sezon drugi ledwie 2. I ciekawe ktory bedzie lepiej jezdzic. No dobra ale juz OT nie robie....
Harpoo poszukaj sprzetow i zrob sobie jazdy probne. Jak z WAWY jestes to pewnie nie bedzie problemu ze znalezieniem jakiegos komisu, salonu, czy prywatnego sprzedawcy. Bedziesz wiedzial co CI podchodzi. A tak przez internet to za wiele sie nie dowiesz. Moze ze stronki gdzies tu podwieszonej (nie pamietam adresu) Czy podpasujesz do danego moto gabarytami.
- logicsys
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
- Lokalizacja: Gorzów WLKP
Panie logicsys ?? Czym Pan jeździ i od kiedy nie ma znaczenia czy sportowy litry czy 600?
Jeździłem 125 500 636 1000... 1000 a 600 jest duza roznica. Na 1000 wsiadlem juz po jakims ogarniecziu 600... Kazdarozowy skok daje roznice. przeskok z 600 na 1000 moze duzego wrazenia nie robic (ale tylko wtedy gdy 600 sie juz raczej ogarnia), ale z 500 na 1000 juz tak. W sumie zalezy jaki 1000.
Na ogledzieni zx10 2 lata temu jechalem z kolega na pasazera po przesiadce na 1000 od razu poczulem roznice.
Jezdzac CBR 1000RR po Warszawie odczuwalem wrecz nadmiar mocy na turlanie.
Do jazdy po miescie wcale nie potrzeba duzych pojemnosci jezeli ktos ma problem z wrzucaniem odpowiedniego biegu niech sobie kupi skuter.
Druga sprawa nie kazdy musi jezdzic litrem znam osoby co lataly 600 potem 1000 i wracaja potem na litr. Wszystko jest kwestia indywidualnÄ….
Co dp F4 dla mnie to sportem nie mozna nazwac pozycja jest do... Kierownica jest wÄ…ska...
Jeździłem 125 500 636 1000... 1000 a 600 jest duza roznica. Na 1000 wsiadlem juz po jakims ogarniecziu 600... Kazdarozowy skok daje roznice. przeskok z 600 na 1000 moze duzego wrazenia nie robic (ale tylko wtedy gdy 600 sie juz raczej ogarnia), ale z 500 na 1000 juz tak. W sumie zalezy jaki 1000.
Na ogledzieni zx10 2 lata temu jechalem z kolega na pasazera po przesiadce na 1000 od razu poczulem roznice.
Jezdzac CBR 1000RR po Warszawie odczuwalem wrecz nadmiar mocy na turlanie.
Do jazdy po miescie wcale nie potrzeba duzych pojemnosci jezeli ktos ma problem z wrzucaniem odpowiedniego biegu niech sobie kupi skuter.
Druga sprawa nie kazdy musi jezdzic litrem znam osoby co lataly 600 potem 1000 i wracaja potem na litr. Wszystko jest kwestia indywidualnÄ….
Co dp F4 dla mnie to sportem nie mozna nazwac pozycja jest do... Kierownica jest wÄ…ska...
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba a gdzie ja cos takiego napisalem ze nie ma roznicy 1000 a 600? Przeczytaj ze zrozumieniem. Chodzilo mi ze blednie sie pisze ze ktos zrobi X sezonow i ogarnie bez problemu cos wiekszego. Wszystko zalezy od tego ile kilometrow przelatasz, a nie ile to sezonow bedzie.
A sam smigam B12 eNka
A sam smigam B12 eNka
- logicsys
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
- Lokalizacja: Gorzów WLKP
Hej, Ja miałem ER6N a następnie kupiłem CBR600rr i jestem bardzo zadowolony. zastanawiałem się nad zmianą w tym sezonie na 1000rr jednak w 600 fajną sprawą jest to że można ja powkręcać w obroty z 1000 po mieście już tak nie bardzo dlatego pozostaje przy 600. Faktem jest że przesiadając się na spota technika jazdy się zmienia niżej zamieszczony środek ciężkości powoduje inne zachowanie motocykla np. podczas pokonywania zakrętów. technika jazdy po prostu się zmienia.
podsumowujÄ…c:
Mi na chwilę obecną moje 600rr w zupełności wystarcza w tym roku pokombinowałem troszkę z napędem żeby miała troszkę mocniejszy dół zobaczymy jak się to sprawdzi.
Pozdrawiam
podsumowujÄ…c:
Mi na chwilę obecną moje 600rr w zupełności wystarcza w tym roku pokombinowałem troszkę z napędem żeby miała troszkę mocniejszy dół zobaczymy jak się to sprawdzi.
Pozdrawiam
- scorpio1000
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 8/2/2011, 21:52
zxr 636 ma dość mocy żeby nie znudzić się przez minimum dwa sezony.. takie jest przynajmniej moje zdanie. Litra bym jeszcze nie kupował.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości