Dobranie rozmiaru kasku
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Dobranie rozmiaru kasku
Witam
Mam problem dość głupi bo aż wstyd o tym pisać. Ale jedank wolę się upewnić co robić. Kupiłem kask HJC ZF-10 w rozmiarze XL (61-62cm) a moja głowa ma 59cm.. No i nie wiem czy jest sens wymiany i pchania się w koszty ( zamawiałem przez internet). Wcześniej w sklepie przymierzałem i nakładałem rozmiar L i pasował dobrze. Nie wiem dlaczego zamówiłem rozmiar XL, coś się mi pomiszało
. Mam delikaty luz w nim tzn mogę poruszać głowę w lewo i w prawo gdy kask trzymam sztywno. Nie wiem czy przypadkiem problem nie zniknie gdy będę nakładał kominiarkę bo taką mam w zamiarze kupić ale póki co to nie mam kasy.
Mam problem dość głupi bo aż wstyd o tym pisać. Ale jedank wolę się upewnić co robić. Kupiłem kask HJC ZF-10 w rozmiarze XL (61-62cm) a moja głowa ma 59cm.. No i nie wiem czy jest sens wymiany i pchania się w koszty ( zamawiałem przez internet). Wcześniej w sklepie przymierzałem i nakładałem rozmiar L i pasował dobrze. Nie wiem dlaczego zamówiłem rozmiar XL, coś się mi pomiszało

-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
-
LatajacyHolender - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 17/5/2011, 10:17
- Lokalizacja: Amsterdam
W kominiarce raczej nie będziesz jeździł za każdym razem, a sam kask po jakimś czasie też się dopasowuje, a przez to może zrobić się luźniejszy i będzie jeszcze gorzej trzymał. Zdecydowanie powinieneś wymienić
-
Szuma_ - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
- Lokalizacja: Szczecin
Po pierwsze zmień, kask na początku powinien być na styk a wręcz wydający się za ciasny. Po tygodniu - dwóch będzie jak ulał.
Po drugie - zamawiając przez internet zwykle masz prawo do zwrotu do 10 dni bez podania przyczyny. Doczytaj w warunkach sprzedaży kto ponosi koszt wysyłki sprzedawca-konsument (ale co do zasady już nie koszt konsument-sprzedawca), bo zwykle... sprzedający (jest to zabezpieczenie kupujących przez internet). Jeśli nie chcesz się wykłócać to poinformuj sprzedającego (na piśmie, może być email, byle na jego oficjalnie podawany adres), że chcesz zwrócić kask (nie musisz podawać przyczyny, nawet jak sprzedający zapyta).
Jako alternatywę zaproponuj, że pewnie kupiłbyś rozmiar L, ale nie chcesz płacić za przesyłki. Jeśli nie zgodzi się to zaproponuj fifty-fifty albo niech ci coś doda (polecam koszulkę odblaskową) a ty zapłacisz za koszt przesyłki zwrotu. Wprawdzie sprzedający nie ma obowiązku zgodzić się na partycypowanie w kosztach przesyłki od ciebie do niego, to pewnie jest zainteresowany, by sprzedany kask nie wrócił do niego (bo traci na niesprzedaniu kasku i na kosztach wysyłki od niego do ciebie).
Po drugie - zamawiając przez internet zwykle masz prawo do zwrotu do 10 dni bez podania przyczyny. Doczytaj w warunkach sprzedaży kto ponosi koszt wysyłki sprzedawca-konsument (ale co do zasady już nie koszt konsument-sprzedawca), bo zwykle... sprzedający (jest to zabezpieczenie kupujących przez internet). Jeśli nie chcesz się wykłócać to poinformuj sprzedającego (na piśmie, może być email, byle na jego oficjalnie podawany adres), że chcesz zwrócić kask (nie musisz podawać przyczyny, nawet jak sprzedający zapyta).
Jako alternatywę zaproponuj, że pewnie kupiłbyś rozmiar L, ale nie chcesz płacić za przesyłki. Jeśli nie zgodzi się to zaproponuj fifty-fifty albo niech ci coś doda (polecam koszulkę odblaskową) a ty zapłacisz za koszt przesyłki zwrotu. Wprawdzie sprzedający nie ma obowiązku zgodzić się na partycypowanie w kosztach przesyłki od ciebie do niego, to pewnie jest zainteresowany, by sprzedany kask nie wrócił do niego (bo traci na niesprzedaniu kasku i na kosztach wysyłki od niego do ciebie).
- Wojciech_Moto
- Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 23/6/2011, 21:18
- Lokalizacja: Mazowsze
Albo mi sie wydaje albo tutaj nie pisze o tym kto ponosi koszty... jedynie co pisze to to że ja pokrywam koszty wysyłki do sklepu ale później jak oni mają mi odesłać to nie pisze na czyj koszt...
Jakby ktoś mógł pomóc to bardzo byłbym wdzięczny
Kask kupiony na 4bikes a tutaj regulamin : http://4bikes.pl/wysylka-zwroty-pm-5.html
Sory że tak prosze was o pomoc ale jestem wściekły na siebie za tą cąłą sytuację i jakoś nie myślę racjonalnie...
Jakby ktoś mógł pomóc to bardzo byłbym wdzięczny
Kask kupiony na 4bikes a tutaj regulamin : http://4bikes.pl/wysylka-zwroty-pm-5.html
Sory że tak prosze was o pomoc ale jestem wściekły na siebie za tą cąłą sytuację i jakoś nie myślę racjonalnie...
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Wydaje ci siÄ™

Wymiana
W przypadku jeśli rozmiar czy kolor zamówionego towaru nie odpowiada, można wymienić towar nie noszący śladów użytkowania w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z nami aby ustalić, czy jest dostępny towar na wymianę o danym rozmiarze czy kolorze. Można także zamówić inny towar na naszej stronie www.4bikes.pl i w uwagach podać numer poprzedniego zamówienia oraz informację że chodzi o wymianę. Nowy towar zostanie wysłany, jeśli otrzymamy wymieniany w oryginalnym opakowaniu i bez śladów użytkowania. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi klient.
OdstÄ…pienie od umowy
Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób zniszczony, porysowany, pobrudzony, czy pozbawiony naklejek ochronnych. Towar wraz z paragonem lub nr faktury VAT należy odesłać przesyłką bez pobrania na adres firmy. Do przesyłki należy dołączyć informację o tym, że jest to produkt zwracany oraz nr konta bankowego, na który mają zostać odesłane pieniądze. W przypadku zakupu na fakturę VAT po zwrocie towaru zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie na konto Klienta kwota stanowiąca wartość zakupionego towaru pomniejszona o koszty dostawy. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient
-
Boshi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
To akurat jedno i to samo, bo chodzi o wysyłkę do nich. Tyle, że jest rozpisana na dwa pkt, wymianę i odstąpienie od umowy, nie jest za to napisane kto płaci za wysłanie od nich drugiego kasku ;P sam to czytałem i nic tam takiego nie ma. Raczej sam będziesz płacił za każdą przesyłkę, ale warto najpierw do nich zadzwonić i się dogadać
-
Szuma_ - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
- Lokalizacja: Szczecin
a tam, odesłałem dzis kask i dołączyłem do paczki kase na wysyłkę do mnie i tyle. nie bede tam się kłócił o jakieś 20zł. Wkurzyłem się troche bo wysłalem pocztą polską i zapłaciłem 20zł ;| myślałem że będzie coś koło 10-15zł. Za 20zł to moglem kurierem wysłać i byłoby zapewne na poniedziałek a z tą PP to nigdy nic nie wiadomo.
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Dlatego ja bojkotuję PP, no chyba, że musze jakiś list wysłać na szybkości i nie chce mi się jechać do inpostu. Jedyny plus PP jest taki, że można wysłać paczkę w każde miejsce Polski.
- mustafa_waw
- Świeżak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 28/11/2011, 20:39
wkurzyłem się trochę na tą cenę. A jak jest z pakowaniem paczek? Czy musicie pakować sami w szary papier, czy pracownicy to robią? Bo kiedyś wysyłałem telefon to pani była albo tak miła i mi sama spakowała ładnie a ja tylko czekałem, a może to był jej obowiazek? Bo dziś jak powiedziałem że chce wysłać paczkę to baba z wielką łaską wstała z fotela aby mi podać szary papier i kazała mi samemu to zapakować... Nawet nie zapytała czy wiem jak to zrobić albo czy mam taśmę. Dobrze że miałem ze sobą plecak w którym jakimś cudem znalazłem taśmę i jakoś to spakowałem...
Ja rozumiem że teraz przed końcem roku są nerwy bo zazwyczaj teraz są remanenty i tak dalej sporo zamieszania ale coś mnie strzeliło gdy podszedłem do okienka dając paczkę którą pakowałem przez jakieś hm... 30minut ? I pani stwierdziła że jest niefachowo zapakowane i zaczęła zrzędzić coś że to nie tak się powinno to robić że tutaj cos odstaje, tutaj za dużo taśmy... Ale na szczęscie nie kazała mi robić tego ponownie.
Dla kogoś kto wysyła paczki dosyć często może zapakowanie nie stanowi większego problemu ale dla mnie gdy pierwszy raz to robiłem to troszkę się napociłem przy tym.
Ja rozumiem że teraz przed końcem roku są nerwy bo zazwyczaj teraz są remanenty i tak dalej sporo zamieszania ale coś mnie strzeliło gdy podszedłem do okienka dając paczkę którą pakowałem przez jakieś hm... 30minut ? I pani stwierdziła że jest niefachowo zapakowane i zaczęła zrzędzić coś że to nie tak się powinno to robić że tutaj cos odstaje, tutaj za dużo taśmy... Ale na szczęscie nie kazała mi robić tego ponownie.
Dla kogoś kto wysyła paczki dosyć często może zapakowanie nie stanowi większego problemu ale dla mnie gdy pierwszy raz to robiłem to troszkę się napociłem przy tym.
how low can you go? | www.pajacyk.pl
-
k9aro3l - Stały bywalec
- Posty: 1013
- Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
- Lokalizacja: Bartoszyce
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości