[Aktualności] Ducati 1199 Panigale w detalu
Posty: 16
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Ducati 1199 Panigale w detalu
Dyskusja na temat: Ducati 1199 Panigale w detalu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati 1199 Panigale w detalu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati 1199 Panigale w detalu
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sie okaże czy to rozwiazanie jest dobre, skoro w MotoGP z niego zrezygnowano w Ducati. Ale faktycznie przy dzwonie na torze bedzie można podziwiać nie V2 a po dwa Single
<br><hr>Ghost

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MotoGP to inne realia i przede wszystkim limity masy, które producenci osiągają bez problemów i często muszą dociążać motocykle, więc rozwiązanie które pozwala uzyskać głównie tylko dalsze obniżanie masy nie ma uzasadnienia.<br><hr>DominikKomentatorzy napisał(a):Sie okaże czy to rozwiazanie jest dobre, skoro w MotoGP z niego zrezygnowano w Ducati. Ale faktycznie przy dzwonie na torze bedzie można podziwiać nie V2 a po dwa Single<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy ktoś z szanownej redakcji albo chociaż forumowiczów nawinął tym sprzętem przynajmniej 10 kkm, czy też jest to na razie wspomagany przez ducati bełkot PR-owski w naszej "fachowej prasie motocyklowej"? Może ktos z adminoów cos na ten temat....<br><hr>monthy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale szczym ryj? O co ci chodzi?<br><hr>F.T.Komentatorzy napisał(a):Czy ktoś z szanownej redakcji albo chociaż forumowiczów nawinął tym sprzętem przynajmniej 10 kkm, czy też jest to na razie wspomagany przez ducati bełkot PR-owski w naszej "fachowej prasie motocyklowej"? Może ktos z adminoów cos na ten temat....<br><hr>monthy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poczytaj dobrze dla czego ducati odeszło od tego rozwiazania a nie pitol glupot o wadze. Motocykle były bardzo nie stabilne i cięzkie w prowadzeniu w porówaniu do motocykli z klasyczna rama. Nawet Rossi sie skarzyl na to rozwiazanie. Zbyd wiele czasu zajmowało też wprowadzanie poprawek czy korekt w zawieszeniu. Zobaczymy co z tego wyjdzie sezon 2012 już nie długo w kwietniu pierwszy wyscig stocków 1000.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Sie okaże czy to rozwiazanie jest dobre, skoro w MotoGP z niego zrezygnowano w Ducati. Ale faktycznie przy dzwonie na torze bedzie można podziwiać nie V2 a po dwa Single<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):MotoGP to inne realia i przede wszystkim limity masy, które producenci osiągają bez problemów i często muszą dociążać motocykle, więc rozwiązanie które pozwala uzyskać głównie tylko dalsze obniżanie masy nie ma uzasadnienia.<br><hr>Dominik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej....
ciekawe...<br><hr>mmm
ciekawe...<br><hr>mmm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej....
ciekawe...<br><hr>mmm
ciekawe...<br><hr>mmm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To samo co Honda i Suzuki tylko troche inaczej stylistycznie? Panie, widzisz i nie grzmisz...<br><hr>PioKomentatorzy napisał(a):po waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej....
ciekawe...<br><hr>mmm<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie o to chodziło i nie czytaj miedzy wierszami.Komentatorzy napisał(a):po waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej....
ciekawe...<br><hr>mmm<br>Komentatorzy napisał(a):To samo co Honda i Suzuki tylko troche inaczej stylistycznie? Panie, widzisz i nie grzmisz...<br><hr>Pio<br>
Czym wg Ciebie roznia sie np R1 z bang bnag, Panigale z rozrzÄ…dem Desmo, BMW z mega wypasionym silnikiem i trakcjÄ…, Honda na 2012 ze zmienionym zawieszeniem i skokiem tloka, czy gsxr l12, ktory ma pojedynczy wydech i delikatnie dlubnieta mape zaplonu..
To motocykl i to motocykl - roznia je rozwiazania konstrukcyjne, sposob i miejsce wykonania oraz stylistka.
Ja to traktuje jako zabawke, ktora kupuje co roku i zmieniam bo chce miec nowsza.
A niektorzy sie spuszczaja, ze ducati najlepsze, bwm jescze lepsze a inni smieszni ludkowie, ktorzy nie mieli do czynienia z ducati, pisza ze ducati pedalskie i caly czas sie syfie. To samo moglbym napisac bladym, ktory przez zle dobrane pierscienie bral mi 1 l oleju na 1000, czy o bmw 1000 rr, w ktorym po 4 tys km poszla mi skrzynia biegow i zostala wymieniona na gwarancji.
Teraz pewnie przejade sie w niemczech (w polsce importer nie bedzie miec testowki panigale) na panigale i jak bedzie git, to go sobie kupie.
Ludzie przeciez to nie religia, tylko zabawki - jedni kupuja nowe i drogie bo maja kaprys i ich stac, a inni kupuja uzywane i tansze bo maja ograniczony budzet.<br><hr>mmm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No w sumie to masz nawet rację.<br><hr>PioKomentatorzy napisał(a):po waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej....
ciekawe...<br><hr>mmm<br>Komentatorzy napisał(a):To samo co Honda i Suzuki tylko troche inaczej stylistycznie? Panie, widzisz i nie grzmisz...<br><hr>Pio<br>Komentatorzy napisał(a):nie o to chodziło i nie czytaj miedzy wierszami.
Czym wg Ciebie roznia sie np R1 z bang bnag, Panigale z rozrzÄ…dem Desmo, BMW z mega wypasionym silnikiem i trakcjÄ…, Honda na 2012 ze zmienionym zawieszeniem i skokiem tloka, czy gsxr l12, ktory ma pojedynczy wydech i delikatnie dlubnieta mape zaplonu..
To motocykl i to motocykl - roznia je rozwiazania konstrukcyjne, sposob i miejsce wykonania oraz stylistka.
Ja to traktuje jako zabawke, ktora kupuje co roku i zmieniam bo chce miec nowsza.
A niektorzy sie spuszczaja, ze ducati najlepsze, bwm jescze lepsze a inni smieszni ludkowie, ktorzy nie mieli do czynienia z ducati, pisza ze ducati pedalskie i caly czas sie syfie. To samo moglbym napisac bladym, ktory przez zle dobrane pierscienie bral mi 1 l oleju na 1000, czy o bmw 1000 rr, w ktorym po 4 tys km poszla mi skrzynia biegow i zostala wymieniona na gwarancji.
Teraz pewnie przejade sie w niemczech (w polsce importer nie bedzie miec testowki panigale) na panigale i jak bedzie git, to go sobie kupie.
Ludzie przeciez to nie religia, tylko zabawki - jedni kupuja nowe i drogie bo maja kaprys i ich stac, a inni kupuja uzywane i tansze bo maja ograniczony budzet.<br><hr>mmm<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To nie jest motocykl idealny poprzez wszechstronność. To jest motocykl idealny przez swoją ograniczoność. Na pewno nie będzie przyjemny w mieście, nie będzie przyjemny na dziurach, nie będzie przyjemny dla początkujących. No i? Dla garstki ludzi będzie spełnieniem marzeń i to jest cel. Są motocykle do przemieszczania się, zadawania szyku, szybkiej jazdy, easy ridingu, crossu, enduro, podróżne, mopped, chopper, skuter, maxiskuter. A ten jest na tyle niesamowity, że wzbudza mieszane uczucia. Jak kiedyś Naomi Campbell. Ani delikatna, ani wszechstronna, ani dostępna dla wszystkich. Stworzona tylko po to, by być pożądaną i być ... Naomi Campbell. Mimo, że większość modelek byla białoskórych, tak jak motocykli japońskich, to Ona była Królową. Nie wyobrażam sobie żyć z Nią na co dzień. Ale być Jej "Panem" przez jeden dzień - tego nie można mieć nawet płacąc kartą WorldSignia...<br><hr>Nairda
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czego się czepiacie redakcji ścigacza żyjemy w wolnym kraju każdy może wrażać swoje zdanie jeśli nie podobają wam się artykuły na tej stronie to po prostu tu nie wchodźcie przecież możecie napisać "niezgadzam się z opinią redaktora" albo "mam inne zdanie na ten temat" a nie tekst typu "czy w tej redakcji ktoś zna się na motocyklach" <br><hr>Pawcio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ehhh a moje panigale mialo przyjsc 14 maja i ****. w boloni sie nie wyrabiajÄ… :/ pierwsze panigale w warszawie bedzie 31 maja
)))<br><hr>desmo

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości