Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda Crosstourer]</i> Honda Crosstourer - szosowy mamut
NAS Analytics TAG

[Honda Crosstourer] Honda Crosstourer - szosowy mamut

Komentarze użytkowników
_________

[Honda Crosstourer] Honda Crosstourer - szosowy mamut

Postprzez Åšcigacz » 20/12/2011, 16:31

Dyskusja na temat: Honda Crosstourer - szosowy mamut
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda Crosstourer - szosowy mamut
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 16:31

do piet GSowi nie dorasta. jak widze GSa to wlacza mi sie chec podrozowania, zdobywania nowych miejsc, gnania przed siebie, lapanie wiatru, krecenie km, a jak patrze na ta Honda to mi sie smiac chce, kolejna podrobka.... eh ten swiat. A i mam to baaaardzo gleboko w pupie czy GS jest awaryjny czy nie i czy jest drozszy niz ta Honda czy nie. On po prostu jest GSem!!! <br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 16:31

wielka i ciężka i pot z niej spływa... widok z boku, całkiem jakbym patrzył na multistradę. a cena? jakieś sugestie?<br><hr>ziummmm
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 17:15

Komentatorzy napisał(a):do piet GSowi nie dorasta. jak widze GSa to wlacza mi sie chec podrozowania, zdobywania nowych miejsc, gnania przed siebie, lapanie wiatru, krecenie km, a jak patrze na ta Honda to mi sie smiac chce, kolejna podrobka.... eh ten swiat. A i mam to baaaardzo gleboko w pupie czy GS jest awaryjny czy nie i czy jest drozszy niz ta Honda czy nie. On po prostu jest GSem!!! <br><hr>moto fan<br>
Ja wole bardziej to "Społem" od GS-u. Tu przynajmniej skrzynia biegów wytrzyma po gwarancji kilka dodatkowych tysięcy kilosów. A poza tym co za wspaniały silnik, zmieniasz komin na akrapa i RURA. Hej<br><hr>Jakub
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 17:29

Masakra to moto, tak zgapiać od BMW - nawet koła szprychowane!!!I jeszcze do tego okrągłe, za to to BMW powinno pozwać Hondę - taki plagiat!<br><hr>monthy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 17:30

Masakra to moto, tak zgapiać od BMW - nawet koła szprychowane!!!I jeszcze do tego okrągłe, za to to BMW powinno pozwać Hondę - taki plagiat!<br><hr>monthy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 17:30

Multistrada dla fanów Japonii i pakerów co potrafią w martwym 300 kg unieść. Co zrobić chyba Ducati za dużo sprzedało Multistrad. Tarcze,cylinderki, zaciski, przewody do natychmiastowej wymiany po zakupie bo kto to zatrzyma z tą masą na tych nissinkach jak od 250-tki. :Nie może być lżejszy bo to trochę sportowe moto". - Masakra jakaś to są dopiero pierdoly.<br><hr>klaus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 18:15

Mi się podoba, tylko te zegary mi nie leżą. Wolę analogowe+informcje z komputera na wyświetlaczu. Z krytykowaniem masy powstrzymałbym się do jazd testowych. Wtedy dowiemy się, czy te prawie 300 kg łatwo jest okiełznać. Znając Hondę jestem o to spokojny. Pewnie niestety Honda nie zdetronizuje GS'a ale z pewnością trochę zamiesza. Nie jest już tak, że jest tylko GS i nic więcej. No i dobrze, bo nic tak dobrze nie robi, jak konkurencja. <br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 19:31

Ciekawy jestem ile ten przyszły GS będzie ważył jak mu wreszcie poleją silnik woda. Zobaczymy, porównamy ale oczywiście d..a w fotelu. Nie ma co się martwic jej strona fotogeniczną, to jest Honda i tyle. Hamule wyglądają normalnie i jeżeli szukając odpowiednika, np. można je porównać do Pan Euro, a "1300" do lekkich nie należy i hamuje znakomicie. <br><hr>Jakub
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 19:57

wspaniały sprzęt ,dobra cena- 56 tyś zł<br><hr>oz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 19:57

wspaniały sprzęt ,dobra cena- 56 tyś zł<br><hr>oz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 21:29

to bedzie na pewno bardzo drogi motocykl, full ubrany w manetki, wyzsza szybe centralna nuzke i inne akcesoria oraz kufry min 80 tys. Secundo, z ta waga, jak sie wyglebi w miejscu to sama masa dokona samozniszczenia. Mamy kolejnego klocka ktory nawet nie dorasta do piet BMW GS. I pitolenie ze ma super silnik do mnie nie przemawia, jest za ciezki, jak go opanowac na parkingu z pasazerem na pokladzie. Kazde male bujniecie i gleba. I wiem co mowie bo jezdze takimi motocyklami od wielu lat. Jego waga z dodatkami to prawie jak Pan Europa tyle ze duzo wyzsza. Dla mnie ten kotocykl do zaden postep, Multistrada wyznacza nowe trendy. Honda znowu probuje malym kosztem cos zrobic. Z bardzo ciezkiej VFR zrobila cos jeszcze ciezszego. Mi sie nie podoba.<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 22:11

nie nie wierze, ja naprawde wyrazilem sie jasno ze mam to gdzies jaki GS jest awaryjny ale i tak znalazl sie jeden co przypial tu latke... nie bylbys soba kolego gdybys to nie napisal jaki ten GSawaryjny jesti prawda??? a prawda jest taka ze wszystko co teraz produkuja jest podobnej jakosci i wszystko sie psuje, a GS? GS jest GS i zawsze na jego widok ma to samo uczucie.... zdobywac zdobywac zdobywac... <br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 22:22

Komentatorzy napisał(a):nie nie wierze, ja naprawde wyrazilem sie jasno ze mam to gdzies jaki GS jest awaryjny ale i tak znalazl sie jeden co przypial tu latke... nie bylbys soba kolego gdybys to nie napisal jaki ten GSawaryjny jesti prawda??? a prawda jest taka ze wszystko co teraz produkuja jest podobnej jakosci i wszystko sie psuje, a GS? GS jest GS i zawsze na jego widok ma to samo uczucie.... zdobywac zdobywac zdobywac... <br><hr>moto fan<br>
Ludzka zawiść, jak ktoś nie może sobie kupić to wymyśli 100 powodów o awaryjnosci i innych ceregielach. Tak samo bylo Z s1000rr ze silniki padaja a wszystkie portale motocyklowe napisaly jasno ze bmw zaraz na poczatku pozbylo sie wszystkich chorób wieku dzieciecego. Ale cóż, wszystkim nie dogodzisz.. GS wymiata i jest najlepszym turystycznym enduro jakiego kiedykolwiek zbudowano, statystyki sprzedaży mówia same za sie...<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 23:59

ta to jest motocykl dla europejczyka, a ja jestem baletnica. Japonczycy nie kumaja czaczy co to jest turystyka, albo udaja ze nie rozumieja. 300 kg enduro podruzne to jakas kpina. Honda to moze i zna sie ja robic pierdopedy na rynek Indyjski i Wietnamski. Ale tu to juz nie powalcza. Sa w technologicznej czarnej... d.... . Jaki to sportowy silnik jak tyle wazy. <br><hr>porazony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2011, 00:46

Jak pamiętam to nie miał mieć silnika z VFR ale 800? <br><hr>Ubuntu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2011, 08:26

Komentatorzy napisał(a):ta to jest motocykl dla europejczyka, a ja jestem baletnica. Japonczycy nie kumaja czaczy co to jest turystyka, albo udaja ze nie rozumieja. 300 kg enduro podruzne to jakas kpina. Honda to moze i zna sie ja robic pierdopedy na rynek Indyjski i Wietnamski. Ale tu to juz nie powalcza. Sa w technologicznej czarnej... d.... . Jaki to sportowy silnik jak tyle wazy. <br><hr>porazony<br>
Na szczęście Honda ma lepsze osiągnięcia w budowie motocykli, niż Ty w nauce zasad ortografii. Tak poważnie, to myślę, że Honda robi co najmniej dobre motocykle i to nie tylko na rynek indyjski i wietnamski. Myślę, że trochę Ciebie z tym stwierdzeniem poniosło. Nie podoba Ci się, ok masz do tego prawo. Nie chcesz, nie kupuj, tylko błagam nie wypisuj bzdur i to jeszcze z błędami.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2011, 08:31

Komentatorzy napisał(a):nie nie wierze, ja naprawde wyrazilem sie jasno ze mam to gdzies jaki GS jest awaryjny ale i tak znalazl sie jeden co przypial tu latke... nie bylbys soba kolego gdybys to nie napisal jaki ten GSawaryjny jesti prawda??? a prawda jest taka ze wszystko co teraz produkuja jest podobnej jakosci i wszystko sie psuje, a GS? GS jest GS i zawsze na jego widok ma to samo uczucie.... zdobywac zdobywac zdobywac... <br><hr>moto fan<br>
Zwykle Ci, którzy rozpisują się o awaryjności danego motocykla nawet koło niego nie stali. Ot, tacy internetowi specjaliści od wszystkiego. Masz rację, że obecnie awaryjność sprzętów oraz jakość wykonania motocykli z tej samej półki cenowej jest taka sama. Pozdrawiam. <br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2011, 10:31

Komentatorzy napisał(a):nie nie wierze, ja naprawde wyrazilem sie jasno ze mam to gdzies jaki GS jest awaryjny ale i tak znalazl sie jeden co przypial tu latke... nie bylbys soba kolego gdybys to nie napisal jaki ten GSawaryjny jesti prawda??? a prawda jest taka ze wszystko co teraz produkuja jest podobnej jakosci i wszystko sie psuje, a GS? GS jest GS i zawsze na jego widok ma to samo uczucie.... zdobywac zdobywac zdobywac... <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Ludzka zawiść, jak ktoś nie może sobie kupić to wymyśli 100 powodów o awaryjnosci i innych ceregielach. Tak samo bylo Z s1000rr ze silniki padaja a wszystkie portale motocyklowe napisaly jasno ze bmw zaraz na poczatku pozbylo sie wszystkich chorób wieku dzieciecego. Ale cóż, wszystkim nie dogodzisz.. GS wymiata i jest najlepszym turystycznym enduro jakiego kiedykolwiek zbudowano, statystyki sprzedaży mówia same za sie...<br><hr>Ghost<br>
Nie ma awaryjnych motocykli. Są tylko motocykle zaniedbane! A to że o niektóre motocykle trzeba dbać bardziej niż o inne, to już inna sprawa. Tak jak z kobietą, im więcej może nam od siebie dać (uroda, wdzięk, inteligencja), tym bardziej trzeba się o nią starać i troszczyć. No chyba że ta kobieta to Super Tenere...:D:D:D<br><hr>Duch
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2011, 14:33

To ma być konkurencja dla BMW? Chyba prędzej dla MANa albo SCANII ;)<br><hr>Dygot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 15 gości




na górê