Zobacz wÄ…tek - Yamaha YMT3WN (Target) nie pali !
NAS Analytics TAG

Yamaha YMT3WN (Target) nie pali !

i inne małe pojemności
_________

Yamaha YMT3WN (Target) nie pali !

Postprzez kubcia67 » 17/12/2011, 17:41

Witam! Jak w temacie moja Yamaha YMT3WN (Target) nie pali !
Proszę was o pomoc,ponieważ 2 razy wyczyściłem gaźnik,paliwo dochodzi,iskra jest klin też sprawdzałem czy pękł ale nie pękł wszystko jest ok ..Nawet kupiłem na CPN start pilota (taki płyn który automatyczne odpala skuter nie potrzebna iskra,ssanie ani dochodzenie paliwa.)
No ale kompresja jest słabiutka,i nie wiem czy to przez to ale nawet że start pilot nie pomógł.
Nie wiem już co mogę zrobić dalej nie odpala.Proszę o pomoc! :( :( :( :(
Avatar użytkownika
kubcia67
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/6/2011, 17:52
Lokalizacja: Siechnice


Postprzez komarcc » 17/12/2011, 22:07

Sam sobie odpowiedziałeś, słaba kompresja może być przyczyną nie odpalania.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez kubcia67 » 17/12/2011, 22:25

Ale co mam zrobić aby była kompresja ? Wyczyścić silnik czy cylinder wyszlifować ? (jest kompresja ale ledwo pierdzi)
Avatar użytkownika
kubcia67
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/6/2011, 17:52
Lokalizacja: Siechnice

Postprzez komarcc » 18/12/2011, 00:09

Najlepiej gdybyś skombinował/pożyczył miernik ciśnienia kompresji i zmierzył ją u siebie, taki miernik możesz już kupić za około 35zł w sklepie, jeśli nie chcesz inwestować to pożycz od znajomego mechanika, a jeśli takiego nie masz to zaprowadź moto do mechanika i niech Ci zmierzy, powinien Ci to zrobić za darmo, albo za piwo max 10zł, ale różni są ludzie, więc nie gwarantuję.

Jeśli okaże się, że kompresja jest bardzo niska, wtedy kupujesz cylinder wraz z tłokiem, pierścieniami itd. Po zamontowaniu całego zestawu docierasz silnik przez około 1000km, a potem masz kompresje jak w nowym silniku. Można też dać cylinder do szlifu, kupić tłok pod wymiar cylindra oraz założyć nowe pierścienie, ale w Twoim przypadku jest to raczej nieopłacalne.

Napisz jaki masz przebieg i czy był wymieniany cylinder (a jak nie jesteś pierwszym właścicielem to napisz ile miał jak go kupowałeś)

W linku niżej masz przykład takiego zestawu: (wybrałem pierwszy lepszy)

http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-mb ... 45971.html
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kubcia67 » 18/12/2011, 00:21

Wyszlifuje sobie tan cylinder tokarką oraz tłok i zobacze czy będzię odpalał jak nie to jeszcze będę prosił was o radę.Narazie proszę o nie zamykanie tego tematu.
P.S Przbieg 12000km a cylinder prawdopodobnie nie był wymieniany jestem 3 lub 4 właścicielem ..
Ta Yamaha ma 1997 rocznik :D
Avatar użytkownika
kubcia67
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/6/2011, 17:52
Lokalizacja: Siechnice

Postprzez komarcc » 18/12/2011, 10:20

:shock: Tokarką cylinder i tłok chcesz szlifować? Człowieku zastanów się co Ty piszesz. Pogorszysz sprawę jeszcze bardziej. :roll: Ktoś Ci niezłego kitu nawciskał, albo jesteś starszej daty i chcesz z g***na bat ulepić, podpowiem Ci, że w tym przypadku to nie wyjdzie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kubcia67 » 18/12/2011, 10:31

To czym ja mam wyszlifować ten cylinder ? Jak najlepiej ?
Avatar użytkownika
kubcia67
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/6/2011, 17:52
Lokalizacja: Siechnice

Postprzez KAPELA911 » 18/12/2011, 11:33

Weź Ty sie za jakąś podstawową literaturę np stara ale jarą, kasiążka ,,naprawa motocykli" A.Cichowski. zawiera takie otóż podstawy. Cylinder się oddaje do szlifierza który mierzy sobie i wie na który szlif ma Ci zrobić cylek, odbywa się to przez zbieranie materiału z powierzchni cylindra potem przez honowanie, potem kupujesz nowe uszczelki tłok na odpowiedni wymiar i składasz a potem docierasz.

Polecam oddać motocykl do kogoś kto się zna bo Ty widze zielony jesteś no chyba żeby Cię literatura olśniła ale do tego potrzebna jest jeszcze praktyka.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez zioomeek09 » 19/12/2011, 14:48

komarcc napisał(a):
W linku niżej masz przykład takiego zestawu: (wybrałem pierwszy lepszy)

http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-mb ... 45971.html



jak ma kupić taki cylek to lepiej zeby wogole nie odpalał

http://allegro.pl/cylinder-tec-eco-50cc ... 22148.html

cylek wyżej to jeden z tańszych dobry jakościowo
Avatar użytkownika
zioomeek09
Świeżak
 
Posty: 471
Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 19/12/2011, 14:52

co do szlifu - najlepiej jest kupic tłok wiekszy i oddac cylinder razem z nowym tłokiem. wtedy wyszlifuje pod tłok pod odpowiednie spasowanie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez KAPELA911 » 19/12/2011, 14:57

jeżeli tłok jest dobrej jakosci to zazwyczaj nie puchną, ale jeżeli nie wiemy co to jest to przeprowadzamy procesz wygotowania w oleju i dopiero potem wieziemy do pana szlifirka.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez kubcia67 » 21/12/2011, 13:54

Nawalilem do gaźnika start pilota i kopałem tak długo aż odpalił :D Czyli wina kompresji po prostu oddam cylinder i tłok do szlifu oraz wymienie pierścienie :) .Temat można zamknąć !
Avatar użytkownika
kubcia67
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/6/2011, 17:52
Lokalizacja: Siechnice

Postprzez komarcc » 21/12/2011, 14:39

kubcia67 napisał(a):Nawalilem do gaźnika start pilota i kopałem tak długo aż odpalił :D Czyli wina kompresji po prostu oddam cylinder i tłok do szlifu oraz wymienie pierścienie :) .Temat można zamknąć !



Widzę, że nie poczytałeś o swoim problemie tak jak Ci kolega wyżej radził. Gdybyś to zrobił to byś wiedział, że tłoków się nie szlifuje tylko kupuje nowe, tak jak pierścienie, które kupujesz razem z tłokiem, następnie oddajesz tłok oraz cylinder do szlifu, a resztą zajmują się fachowcy.

Przed zrobieniem szlifu rozbierz to i sprawdź luz tłoka w cylindrze, możliwe że wystarczy tylko wymiana pierścieni i obędzie się bez dodatkowych kosztów.

Aha, pamiętaj o nowych uszczelkach, starych się nie zakłada nawet jeśli są w dobrym stanie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez kubcia67 » 24/12/2011, 12:40

OK.Dzięki za rade ! :D
Avatar użytkownika
kubcia67
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/6/2011, 17:52
Lokalizacja: Siechnice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê