Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW C600 Sport ]</i> BMW C 600 Sport i C 650 GT - przysz
NAS Analytics TAG

[BMW C600 Sport ] BMW C 600 Sport i C 650 GT - przysz

Komentarze użytkowników
_________

[BMW C600 Sport ] BMW C 600 Sport i C 650 GT - przysz

Postprzez Åšcigacz » 13/12/2011, 16:01

Dyskusja na temat: BMW C 600 Sport i C 650 GT - przyszło nowe
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW C 600 Sport i C 650 GT - przyszło nowe
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/12/2011, 16:01

Znając życie skutery bedą sie bardzo dobrze sprzedawać, zrobia furore o ile już nie zrobily swoim wygladem! Jak wejdą na rynek tak jak właśnie S1000RR to sukces mają zapewniony! Nie ma sensu wymyślać koła na nowo skoro mozna poprawić innych. Szkoda że C600sport nie ma silnika z bmw seri F800. Tam też są dwa gary 800cm3 i moc notabene na poziomie 90km =] ale poczekamy zobaczymy.<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/12/2011, 16:54

Beemka coraz mocniej rozpycha się na rynku, a to mnie akurat cieszy. Skutery wyglądają super, a że będą dobrze jeździły, to pewne. W końcu to BMW, hergestellt in Deutschland :)<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2011, 21:39

40-45 tysięcy zależnie od modelu<br><hr>DS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 08:24

To nie jest całkowicie nowe środowisko dla beemki - produkowali już skuter C1.<br><hr>Vladee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 09:35

Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 10:50

Hmmm, nie powiem, podobaja mi sie, ale chyba jednak troche za ciezkie. A Burgman faktycznie, juz jest chyba poza konkurencja.<br><hr>Sayonara
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 13:22

Nie obronią się przy cenie Integry. Nadal beda dla wybranych.<br><hr>Jędrek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 14:07

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Sypały w oczach? Motocykli BMW to ty chyba nawet nie widziałęś z bliska nawet.<br><hr>Macharadża
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 16:04

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 16:48

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Sypały w oczach? Motocykli BMW to ty chyba nawet nie widziałęś z bliska nawet.<br><hr>Macharadża<br>
Jeżeli chodzi a starsze roczniki to się zgadzam były nie do zajechania, robiły po kilkaset tysięcy bez zastrzeżeń. Ale nowe roczniki. Kupiliśmy z kolegą w poprzednim sezonie dwa GS i teraz z radością udało się sprzedać. Bezawaryjność była im obca. Strach było wyjeżdżać na długie odcinki - szczególnie elektronika. Stary był prosty bez obsługowy. nowy już taki nie był. Mit powoli się zaciera. Do tego niższe modele są produkowane w Indiach/<br><hr>/
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 16:55

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 17:35

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//<br>
650 czy 800 to nie mała pojemnosc... małe pojemnosci to 125-500cm. Możliwe ze tak było nie bede sie kłucił ale motocykle konkurencji też nie są idealne..<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 18:35

Komentatorzy napisał(a):To nie jest całkowicie nowe środowisko dla beemki - produkowali już skuter C1.<br><hr>Vladee<br>
Przeczytałeś artykuł?<br><hr>mo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 19:30

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):650 czy 800 to nie mała pojemnosc... małe pojemnosci to 125-500cm. Możliwe ze tak było nie bede sie kłucił ale motocykle konkurencji też nie są idealne..<br><hr>Ghost<br>
Może konkurenci nie są idealne, ale nowsze motocykle ze stajni BMW to dość awaryjne sprzęty. Najgorsze jest jednak fakt, że większości elementów nie da się naprawić i pozostaje zakup oryginałów, które są bardzo drogie. Miejmy nadzieję, że tu BMW skorzysta z doświadczenia "japończyków" i będzie to działać tak jak pasjonaci zachwalają.<br><hr>Miecio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 21:50

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):650 czy 800 to nie mała pojemnosc... małe pojemnosci to 125-500cm. Możliwe ze tak było nie bede sie kłucił ale motocykle konkurencji też nie są idealne..<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Może konkurenci nie są idealne, ale nowsze motocykle ze stajni BMW to dość awaryjne sprzęty. Najgorsze jest jednak fakt, że większości elementów nie da się naprawić i pozostaje zakup oryginałów, które są bardzo drogie. Miejmy nadzieję, że tu BMW skorzysta z doświadczenia "japończyków" i będzie to działać tak jak pasjonaci zachwalają.<br><hr>Miecio<br>
Dosłownie. Do tego motocykle poprzez elektronikę stały się strasznie skomplikowane, przez co zawodne. Podziękowałem jak mi wymienili silnik po niespełna 1,5 roku. <br><hr>//
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/12/2011, 21:55

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):650 czy 800 to nie mała pojemnosc... małe pojemnosci to 125-500cm. Możliwe ze tak było nie bede sie kłucił ale motocykle konkurencji też nie są idealne..<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Może konkurenci nie są idealne, ale nowsze motocykle ze stajni BMW to dość awaryjne sprzęty. Najgorsze jest jednak fakt, że większości elementów nie da się naprawić i pozostaje zakup oryginałów, które są bardzo drogie. Miejmy nadzieję, że tu BMW skorzysta z doświadczenia "japończyków" i będzie to działać tak jak pasjonaci zachwalają.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Dosłownie. Do tego motocykle poprzez elektronikę stały się strasznie skomplikowane, przez co zawodne. Podziękowałem jak mi wymienili silnik po niespełna 1,5 roku. <br><hr>//<br>
No dobra jestes juz jedna z kilku osób która zle mówi o Gs-ie możliwe że te boxery sa zawodne. Ale nie slyszalem niczego zlego o modelach serii S/K/F....<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2011, 01:46

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):650 czy 800 to nie mała pojemnosc... małe pojemnosci to 125-500cm. Możliwe ze tak było nie bede sie kłucił ale motocykle konkurencji też nie są idealne..<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Może konkurenci nie są idealne, ale nowsze motocykle ze stajni BMW to dość awaryjne sprzęty. Najgorsze jest jednak fakt, że większości elementów nie da się naprawić i pozostaje zakup oryginałów, które są bardzo drogie. Miejmy nadzieję, że tu BMW skorzysta z doświadczenia "japończyków" i będzie to działać tak jak pasjonaci zachwalają.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Dosłownie. Do tego motocykle poprzez elektronikę stały się strasznie skomplikowane, przez co zawodne. Podziękowałem jak mi wymienili silnik po niespełna 1,5 roku. <br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):No dobra jestes juz jedna z kilku osób która zle mówi o Gs-ie możliwe że te boxery sa zawodne. Ale nie slyszalem niczego zlego o modelach serii S/K/F....<br><hr>Ghost<br>
Dwa powody, mało ich jak na razie w porównaniu z japońcami i widocznie nie gadasz z ludzi z serwisu.
BMW są strasznie skomplikowane i tak jak to napisał kolega, elektronika jest strasznie popaprana i ludzie z serwisu BMW częstą nie wiedzą o co chodzi i zlecają wymianę na nową. Jeśli bawarska marka opanuje problem z elektroniką to motocykle faktycznie będą całkiem niezłe. Silniki są fajne, a w szczególności 1.6:D Genialna jednostka.<br><hr>Miecio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2011, 11:40

No w zamierzeniu skuter to miał być produkt dla mas, nie wiem jaką masę stać na wydatek 45tys. Druga rzecz moc, kiedyś rozbijałem się na Wuesce z mocą 7km i nie brakowało. Teraz 100km mało. Dziwny jest ten świat...;D A gdzie prosta radość z jazdy?<br><hr>Młody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2011, 20:54

Komentatorzy napisał(a):Nawet ładne. Mam nadzieje że skutery będą miały lepszą jakość niż motocykle BMW (nie będą się sypały w oczach) - szczególnie te o małych pojemnościach (nie piszę tu o moto produkowane kiedyś - kilka lat temu). Bo jeżeli będzie podobnie co do moto, to chyba bym sobie odpuścił i poszukał u innych marek. Których jakość będzie lepsza i cena dużo niższa.
Widać że to będzie rok moto - skuterów miejskich, ekonomicznych do jazdy po mieście. W końcu ktoś pomyślał że jest target osób która nie wyjeżdża dalej niż 20-30 km od centrum dużego miasta. A mimo to robią tysiące rocznie kilometrów na dojazdy do pracy czy szkoły. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakie ty tu wypisujesz farmazony, BMW robi motocykle o najlepszej jakosci temu kosztuja wiecej jak konkurnecja i nie traca tak na wartosci!!! Nowe motocykle bmw sypia sie w oczach? Tzn które? S1000RR, K1600GT/LT? czy może k1300S/R? Nie masz pojecie o czym piszesz, na mój gust jedyne bmw jakie ty widziales bylo w skali 1;24 =D BMW robi jakies motocykle o małych pojemnosciach?? <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):No to chyba kolega zapominał kultowej serii 650. Czy nawet 800. Produkowanych w Indiach.
Ja akurat pozbyłem się kultowego GS po 1,5 użytkowania. Już nie wrócę do tej marki z pewnością. Tym bardziej do standardów autoryzowanych serwisów. Znam właściciela BMW który wykręcił swoim moto blisko 500 tysięcy (z pewnością są lepsze rekordy) praktycznie bez żadnej dużej naprawy. U mnie było inaczej - szczególnie elektronika dawała stresu w podróży<br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):650 czy 800 to nie mała pojemnosc... małe pojemnosci to 125-500cm. Możliwe ze tak było nie bede sie kłucił ale motocykle konkurencji też nie są idealne..<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Może konkurenci nie są idealne, ale nowsze motocykle ze stajni BMW to dość awaryjne sprzęty. Najgorsze jest jednak fakt, że większości elementów nie da się naprawić i pozostaje zakup oryginałów, które są bardzo drogie. Miejmy nadzieję, że tu BMW skorzysta z doświadczenia "japończyków" i będzie to działać tak jak pasjonaci zachwalają.<br><hr>Miecio<br>
Komentatorzy napisał(a):Dosłownie. Do tego motocykle poprzez elektronikę stały się strasznie skomplikowane, przez co zawodne. Podziękowałem jak mi wymienili silnik po niespełna 1,5 roku. <br><hr>//<br>
Komentatorzy napisał(a):No dobra jestes juz jedna z kilku osób która zle mówi o Gs-ie możliwe że te boxery sa zawodne. Ale nie slyszalem niczego zlego o modelach serii S/K/F....<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Dwa powody, mało ich jak na razie w porównaniu z japońcami i widocznie nie gadasz z ludzi z serwisu.
BMW są strasznie skomplikowane i tak jak to napisał kolega, elektronika jest strasznie popaprana i ludzie z serwisu BMW częstą nie wiedzą o co chodzi i zlecają wymianę na nową. Jeśli bawarska marka opanuje problem z elektroniką to motocykle faktycznie będą całkiem niezłe. Silniki są fajne, a w szczególności 1.6:D Genialna jednostka.<br><hr>Miecio<br>
Opanują! pójda po pomoc do Bosch-a ;-)<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê