4x4 na zime - około 50tyś
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
4x4 na zime - około 50tyś
Czołem! Dawno mnie tu nie było to wam troszke po marudze. Temat zakładam na ścigaczu, bo nasze fora motoryzacyjne są zbyt prymitywne jeszcze, a tutaj jednak wuchta użytkowników. Pisać tego samego poraz kolejny już mi się nie chce, więc wklejam żywcem:
"Witam.
Powoli przymierzamy się do zmiany samochodu. Przez ostatnie 3 lata jeździliśmy Astrą H 1.3cdti, a teraz zastanawiamy się nad jakimś SUV'em z napędem 4x4. Jednak samochód nigdy nie zobaczy terenu a napęd ma pomagać głównie na śniegu i śliskiej nawierzchni. Jeśli chodzi o wszelkie testy, to tam właśnie brane pod uwage są właściwości w terenie, co mnie kompletnie nie interesuje. Porównania zbyt dużego też nie mam, bo miałem okazje jeździć tylko audi A6 2.5tdi quattro i tam napęd spisywał się perfekcyjnie. Jeśli chodzi o te wszystkie torseny, haldexy, itd. to też dla mnie czarna magia, więc jakieś proste regułki też chętnie przyjme.
Podczas wstępnych poszukiwań braliśmy pod uwagę takie autka jak (kolejność według naszego zainteresowania ):
- Tovota RAV4 IIIgen.
- Suzuki Grand Vitara
- Ford Kuga
- Opel Antara
- Mitsubishi Outlander
- Volkswagen Tiguan
- Renault Koleos
- Audi A3/A4 quattro (wiem, że to nie suv)
To co mnie interesuje to: zachowanie tych aut na śliskiej nawierzchni, właściwości napędu 4x4, ogólne opinie o tych samochodach, wady, zalety, które autko polecacie najbardziej, itd..
Na stronach producentów niewiele można znaleźć konkretnych informacji, a nawet jeśli są no to wiadomo, że tam chodzi o reklame, a nie antyreklame, wiec całej prawdy nie napiszą. Dużo bardziej też przemawiają do mnie opinie użytkowników niż testy...
Wstępnie decydowaliśmy się, na Astre J no i biorąc pod uwagę ekonomię, ergonomię, wyposażenie i rocznik to chyba wygrywa, ale jednak kusi nas to 4x4.
zapraszam do dyskusji..."
licze na waszą pomoc bracia!
edit.
Zapomniałem dodać paru rzeczy.
Kwota do wydania to jakieś max 55tyś, przy czym autko nie może być starsze niż 2007rok i dość bogato wyposażone (navi, ksenony). Do tego nie może być też przesadnie wielkie jak audi A8 czy volkswagen touareg. silniczek też raczej 1.9-2.0 oczywiście w dieslu. 2.2litra to jest max. Ekonomia ma tutaj też dość duże znaczenie. I tych reguł raczej nie możemy naciągnąć.
"Witam.
Powoli przymierzamy się do zmiany samochodu. Przez ostatnie 3 lata jeździliśmy Astrą H 1.3cdti, a teraz zastanawiamy się nad jakimś SUV'em z napędem 4x4. Jednak samochód nigdy nie zobaczy terenu a napęd ma pomagać głównie na śniegu i śliskiej nawierzchni. Jeśli chodzi o wszelkie testy, to tam właśnie brane pod uwage są właściwości w terenie, co mnie kompletnie nie interesuje. Porównania zbyt dużego też nie mam, bo miałem okazje jeździć tylko audi A6 2.5tdi quattro i tam napęd spisywał się perfekcyjnie. Jeśli chodzi o te wszystkie torseny, haldexy, itd. to też dla mnie czarna magia, więc jakieś proste regułki też chętnie przyjme.
Podczas wstępnych poszukiwań braliśmy pod uwagę takie autka jak (kolejność według naszego zainteresowania ):
- Tovota RAV4 IIIgen.
- Suzuki Grand Vitara
- Ford Kuga
- Opel Antara
- Mitsubishi Outlander
- Volkswagen Tiguan
- Renault Koleos
- Audi A3/A4 quattro (wiem, że to nie suv)
To co mnie interesuje to: zachowanie tych aut na śliskiej nawierzchni, właściwości napędu 4x4, ogólne opinie o tych samochodach, wady, zalety, które autko polecacie najbardziej, itd..
Na stronach producentów niewiele można znaleźć konkretnych informacji, a nawet jeśli są no to wiadomo, że tam chodzi o reklame, a nie antyreklame, wiec całej prawdy nie napiszą. Dużo bardziej też przemawiają do mnie opinie użytkowników niż testy...
Wstępnie decydowaliśmy się, na Astre J no i biorąc pod uwagę ekonomię, ergonomię, wyposażenie i rocznik to chyba wygrywa, ale jednak kusi nas to 4x4.
zapraszam do dyskusji..."
licze na waszą pomoc bracia!
edit.
Zapomniałem dodać paru rzeczy.
Kwota do wydania to jakieś max 55tyś, przy czym autko nie może być starsze niż 2007rok i dość bogato wyposażone (navi, ksenony). Do tego nie może być też przesadnie wielkie jak audi A8 czy volkswagen touareg. silniczek też raczej 1.9-2.0 oczywiście w dieslu. 2.2litra to jest max. Ekonomia ma tutaj też dość duże znaczenie. I tych reguł raczej nie możemy naciągnąć.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
masz jeszcze z takich niedużych forestera lub outbacka oraz hyundai-a ix35
ale będzie trudno z takiego działu budżetowego w miarę młode auto, bo subaru to subaru
a ix35 to w miarę nowe
ale będzie trudno z takiego działu budżetowego w miarę młode auto, bo subaru to subaru
a ix35 to w miarę nowe
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
stary sportage odpada bo w środku wygląda jakby miał 50 lat. Nowy natomiast, tak samo zresztą jak ix35 to zupełnie inna półka cenowa. jeśli chodzi o subaru to znowu, bardziej kombi, a taki wielki kufer nie będzie potrzebny. Mimo wszystko bardziej będe wdzieczny za opinie na temat aut wymienionych przeze mnie 

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Tylko Audi albo Subaru
Masz w nich STAŁY napęd na cztery koła, a nie tam jakieś odłączanie napędów i inne bzdety. Często ujeżdżam ojca A6 2.5TDI Quattro i jak sam zauważyłeś jeździ się świetnie. Podczas gdy inne samochody mają trudność z jazdą, quattro bez problemu rusza.
A najlepiej to A6 Allroad
EDIT: W sumie teraz doczytałem całość i jednak nie da rady tak świeżego auta za taką kasę (jeśli chodzi o Audi). No i z takim małym silniczkiem.
Nie wiem czy też w nowych rocznikach, ale w starszych jest też A4 1.9TDI Quattro, ale to ciężko znaleźć takie coś, bo rzadko kto się tego pozbywa.

A najlepiej to A6 Allroad

EDIT: W sumie teraz doczytałem całość i jednak nie da rady tak świeżego auta za taką kasę (jeśli chodzi o Audi). No i z takim małym silniczkiem.
Nie wiem czy też w nowych rocznikach, ale w starszych jest też A4 1.9TDI Quattro, ale to ciężko znaleźć takie coś, bo rzadko kto się tego pozbywa.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Jak kolega wyżej mogę polecić audi ujeżdzałem allroad czyli a6 w wersji troche terenowej, akurat ta była 2.5tdi ale te wychodziły do 2005. Nowszze modele mają większe silniki najmniejszy w dieslu to 2.7, sa drogie ale warte swojej ceny jeśli chodzi o usprawnienie poruszania się w zimie, powiedzmy są bardzo kompaktowe co do swojego używania.
Wymieniłeś na pierwszym miejscu RAVKE, z ravką nie miałem doczynienia z toyotą land crusier to szło jak strzała przez zaspy tyle że to typowa terenówka i miała bydlęcy silnik albo moim zdaniem powinneś wybierać miedzy TOYOTA a AUDI.
Wymieniłeś na pierwszym miejscu RAVKE, z ravką nie miałem doczynienia z toyotą land crusier to szło jak strzała przez zaspy tyle że to typowa terenówka i miała bydlęcy silnik albo moim zdaniem powinneś wybierać miedzy TOYOTA a AUDI.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Brat ma RAV4 '07. Jest zadowolony, ale mi jakoś do gustu nie przypadła. Nie lubię skrzyni biegów w Toyocie to raz. Dwa to, że takie to plastikowe w środku. Spartańskie wykończenie. Ale coś za coś.. Auto jest bezawaryjne i na śniegu czuje się równie dobrze jak na suchym asfalcie (no... prawie
). W trasie można lecieć do 160 w porywach 170 km/h, bo potem już nieźle buja - to nie osobówka niestety. Poza tym to auto mało traci na wartości - bardzo istatotna cecha jeśli ma posłużyć ze 2-3 lata. Spalanie (2.0 Diesel?) oscyluje w granicach 8-9 litrów o ile dobrze pamiętam. Jeśli Ci zależy dopytam o dokładne info.
Samochód warty uwagi (mechanicznie, technicznie itp.), ale trzeba się nim najpierw przejechać, bo wcale nie jest powiedziane, że Ci przypadnie do gustu.

Samochód warty uwagi (mechanicznie, technicznie itp.), ale trzeba się nim najpierw przejechać, bo wcale nie jest powiedziane, że Ci przypadnie do gustu.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Toyota jak Toyota, RAV4 się polepszyła i potrafi każdego zadowolić. W 2010 jej wygląd się zmienił i firma obniżyła cene jej-także zachęca:D. Vitara słyszałem o niej jedno nie brać z silnikiem 2.0 HDI 16V, tylko 8V-mniej awaryjna jest jednostka 8 zaworowa.
Mitsubishi Outlander-swoim wyglądem agresywnym mnie zachęca do kupna, + bo ma silniki TDI ze stajni VW, jeździłem takim i jest bardzo zwrotny, komfortowy, w środku przestronny, a na zegarze spalanie mi pokazało 9l.
Kuga-?? Ford i SUV? jak na niego patrzy trochę mały na tego SUVA-jestem na NIE.
Antara ma pewnie wiele wspólnego z Captivą, wygląd tylko inny, ale OPEL i SUV? Kto ma hopla ten ma Opla
Renault- zdecydowanie nie, silniki DCI z niedopracowanymi wałkami rozrządu, krzywki się szybko wyrabiają, chyba dopiero w 2010 to zmienili w całych silnikach dieslach Reno DCI.
Tiguan-co tu mówić, ładny, duża gama silników do zaoferowania.
Z tych wszystkich to proponuje: Mitsubishi, VW, Ravke i HONDA CRV.
Mitsubishi Outlander-swoim wyglądem agresywnym mnie zachęca do kupna, + bo ma silniki TDI ze stajni VW, jeździłem takim i jest bardzo zwrotny, komfortowy, w środku przestronny, a na zegarze spalanie mi pokazało 9l.
Kuga-?? Ford i SUV? jak na niego patrzy trochę mały na tego SUVA-jestem na NIE.
Antara ma pewnie wiele wspólnego z Captivą, wygląd tylko inny, ale OPEL i SUV? Kto ma hopla ten ma Opla

Renault- zdecydowanie nie, silniki DCI z niedopracowanymi wałkami rozrządu, krzywki się szybko wyrabiają, chyba dopiero w 2010 to zmienili w całych silnikach dieslach Reno DCI.
Tiguan-co tu mówić, ładny, duża gama silników do zaoferowania.
Z tych wszystkich to proponuje: Mitsubishi, VW, Ravke i HONDA CRV.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Będę wdzieczny za szersze informacje na temat Ravki. szczególnie na temat mechanizmu działania napędu 4x4, zastosowanego rozwiązania, oraz przełożenia tego w praktyce. a co ze skrzynią biegów? co jest według Ciebie nie tak w niej? Jaki dokładnie silnik w niej siedzi? (2.2 116KM? 136KM? 150KM? 177KM?) i jak wygląda spalanie w zestawieniu (miasto/trasa)bryk77 napisał(a):Brat ma RAV4 '07. Jest zadowolony, ale mi jakoś do gustu nie przypadła. Nie lubię skrzyni biegów w Toyocie to raz. Dwa to, że takie to plastikowe w środku. Spartańskie wykończenie. Ale coś za coś.. Auto jest bezawaryjne i na śniegu czuje się równie dobrze jak na suchym asfalcie (no... prawie). W trasie można lecieć do 160 w porywach 170 km/h, bo potem już nieźle buja - to nie osobówka niestety. Poza tym to auto mało traci na wartości - bardzo istatotna cecha jeśli ma posłużyć ze 2-3 lata. Spalanie (2.0 Diesel?) oscyluje w granicach 8-9 litrów o ile dobrze pamiętam. Jeśli Ci zależy dopytam o dokładne info.
Moge się mylić, ale według mnie w Outlanderze siedzą piece koncernu PSA. W końcu C-Crosser i 4007 to klony.grunder napisał(a):Mitsubishi Outlander-swoim wyglądem agresywnym mnie zachęca do kupna, + bo ma silniki TDI ze stajni VW, jeździłem takim i jest bardzo zwrotny, komfortowy, w środku przestronny, a na zegarze spalanie mi pokazało 9l
grunder napisał(a):Kuga-?? Ford i SUV? jak na niego patrzy trochę mały na tego SUVA-jestem na NIE.
Rozmiary KUGi, silnik, i wyposażenie w zupełności mnie zadowalają. Stylistycznie też bajka. jednak boje się troche napędu bo to chyba pionierskie rozwiązanie u Forda.
Antara to zupełnie inne autko niż Captiva- ergonomia wnętrza i jakość materiałów są dużo lepsze w Antarze. W środku dostaniemy dokladnie to samo co w mojej obecnej Astrze H tylko w dużo bogatszym zestawieniu. Jakościowo to może nie jest rewelacja, ale jak na tamte czasy Opla mi odpowiada. Troche tez boje sie tez tego, że kupując Antare nadal bede stał w miejscu, bo właściwie bede miał taka wyższą Astre.grunder napisał(a):Antara ma pewnie wiele wspólnego z Captivą, wygląd tylko inny, ale OPEL i SUV? Kto ma hopla ten ma Opla
Renault odpada ze wzgledu na wyglad chyba. te kształty to chyba nie dla mnie. A szkoda bo środek na prawde ligowy.grunder napisał(a):Renault- zdecydowanie nie, silniki DCI z niedopracowanymi wałkami rozrządu, krzywki się szybko wyrabiają, chyba dopiero w 2010 to zmienili w całych silnikach dieslach Reno DCI.
Tiguanów jednak nadal jest dość mało w tej cenie, wiec troche sie boje, że trafie na mine.grunder napisał(a):Tiguan-co tu mówić, ładny, duża gama silników do zaoferowania.
btw. Grunder, dzieki za zaangażowanie w odpowiedz, ale mimo wszystko będe wdzieczny za opinie bardziej doświadczonych Driverów. Sam rozumiesz, że doświadczenie i porównanie napędu i silników ma tutaj duże znaczenie, a my chyba jeszcze jesteśmy za młodzi na tego typu opinie

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
no troche już czytałem, ale wszystkie testy na które trafiłem, to testy na suchym asfalcie, albo w twardym terenie, którego moje autko nie zobaczy. a mnie interesuje porównanie na lodzie i śniegu. czy samochód faktycznie bedzie sie pewnie prowadził na sliskiej nawierzchni.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
A to tutaj zależy od marki samochodu i jak rozłożony jest czynnik napędu na daną oś. I tu jest wiele czynników choćby nawet opony do terenówki/suva. Większość użytkowników jeździ na oponach wielosezonowych, który zdają test tylko w lecie i na deszczu, a w zimie? Zapomnij
Zimówki koniecznie.
Na zime na śliską nawieszchnie to raczej Volvo ( tu musisz popatrzeć modele bo kilka rodzaji ich wyszło, mniejsze i większe) i Subaru. Volvo to raczje z silnikiem benz, żadnym z dieslem z tymi puszkami wybuchającymi
. Subaru trochę drogie w częściach i raczej ASO.

Na zime na śliską nawieszchnie to raczej Volvo ( tu musisz popatrzeć modele bo kilka rodzaji ich wyszło, mniejsze i większe) i Subaru. Volvo to raczje z silnikiem benz, żadnym z dieslem z tymi puszkami wybuchającymi

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Ja bym sie konkretnie zastanowil nad jakims bolidem mlodziezy wiejskiej w wersji x3? mysle ze poczciwa x3 by Ci spokojnie wytrzymala jakies tam spokojne zimy
Ciezka nie jest na 4 ma diesel 2.0 starczy 


Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
"Masz w nich STAŁY napęd na cztery koła, a nie tam jakieś odłączanie napędów i inne bzdety."
Jakby 4x4 ciągle się przydawał to spoko, ale tak nie jest, a dodatkowa oś=większe spalanie.
"Na zime na śliską nawieszchnie to raczej Volvo"
Bo konkretna marka jest dobra w konkretne warunki, dlatego mam 5 samochodów.
Nie rozumiem jednego w tym temacie, szukasz dużego samochodu z napędem na obie osie i z niewielkim silnikiem, aby lepiej trzymał się nawierzchni. Ale niestety takie auto szybkie nie będzie. Więc po co Ci to 4x4, skoro i tak nie będziesz pędzić? Chyba, że mieszkasz na jakieś wiosce zabitej dechami, gdzie pług widzi się tak często jak pracującego rumuna.
Jakby 4x4 ciągle się przydawał to spoko, ale tak nie jest, a dodatkowa oś=większe spalanie.
"Na zime na śliską nawieszchnie to raczej Volvo"
Bo konkretna marka jest dobra w konkretne warunki, dlatego mam 5 samochodów.
Nie rozumiem jednego w tym temacie, szukasz dużego samochodu z napędem na obie osie i z niewielkim silnikiem, aby lepiej trzymał się nawierzchni. Ale niestety takie auto szybkie nie będzie. Więc po co Ci to 4x4, skoro i tak nie będziesz pędzić? Chyba, że mieszkasz na jakieś wiosce zabitej dechami, gdzie pług widzi się tak często jak pracującego rumuna.
- mustafa_waw
- Świeżak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 28/11/2011, 20:39
a stare poczciwe suzuki Jimny?
wiem, że wiekiem nie będzie molestować, ale może byłoby to dobre rozwiązanie
wiem, że wiekiem nie będzie molestować, ale może byłoby to dobre rozwiązanie
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
RAV4 2007 2.2 Diesel 150KM
Spalanie kształtuje się na poziomie 7.5-8.5 litra na 100 km. Nic się nie psuje, nic nie stuka, nie puka. Auto dobre do miasta. Na zimę też w sam raz. Na trasę już nie koniecznie. Samochód dość dynamiczny (choć Passat B6 2.0 TDI 140 KM był dużo dynamiczniejszy). Po przesiadce z osobowego napewno będzie brakować komfortu. Brat tą ravkę nazywa "taczka"..
Skrzyni w Toyocie nie lubię przez samą wahję i sposób przełożeń, a nie przez przełożenia biegów (krótkie/długie). Po prostu jest mi niewygodnie.
Reasumując. Plusy to bezawaryjność, dobre trzymanie wartości na rynku wtórnym, zwinność w mieście, napęd na obie osie. Minusy to głównie komfort i spartańskie wykończenie.
Resztę już napisałem. Mam nadzieję, że pomogłem.
Spalanie kształtuje się na poziomie 7.5-8.5 litra na 100 km. Nic się nie psuje, nic nie stuka, nie puka. Auto dobre do miasta. Na zimę też w sam raz. Na trasę już nie koniecznie. Samochód dość dynamiczny (choć Passat B6 2.0 TDI 140 KM był dużo dynamiczniejszy). Po przesiadce z osobowego napewno będzie brakować komfortu. Brat tą ravkę nazywa "taczka"..
Skrzyni w Toyocie nie lubię przez samą wahję i sposób przełożeń, a nie przez przełożenia biegów (krótkie/długie). Po prostu jest mi niewygodnie.
Reasumując. Plusy to bezawaryjność, dobre trzymanie wartości na rynku wtórnym, zwinność w mieście, napęd na obie osie. Minusy to głównie komfort i spartańskie wykończenie.
Resztę już napisałem. Mam nadzieję, że pomogłem.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
mustafa_waw napisał(a):Nie rozumiem jednego w tym temacie, szukasz dużego samochodu z napędem na obie osie i z niewielkim silnikiem, aby lepiej trzymał się nawierzchni. Ale niestety takie auto szybkie nie będzie. Więc po co Ci to 4x4, skoro i tak nie będziesz pędzić? Chyba, że mieszkasz na jakieś wiosce zabitej dechami, gdzie pług widzi się tak często jak pracującego rumuna.
no tak bo w poślizg na śliskiej nawierzchni możesz wpaść dopiero przy 200km/h prawda? nie wiem co chciałeś mi przekazać... RAV4 D-cat według danych producenta pojedzie ~200km/h. Osobiście nie mam zwyczaju jeździć więcej niż 150km/h i to oczywiście jeśli droga na to pozwala. Rodzice tymbardziej tyle nie pojadą, bo dla nich ważniejszy będzie ecodriving.
madcap napisał(a):a stare poczciwe suzuki Jimny?
wiem, że wiekiem nie będzie molestować, ale może byłoby to dobre rozwiązanie
To jednak troche stare toporne i mało komfortowe moim zdaniem

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości