Idealny motocykl dla Polaka
Posty: 39
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Idealny motocykl dla Polaka
Witam !
Przeglądając od dłuższego czasu forum naszła mnie myśl.
Każdy z nas wybiera motocykl pod względem optycznym (dla siebie) ,mechanicznym , spalaniowym itd.
Biorąc pod uwagę Polskie realia jaki byłby idealny motocykl dla przeciętnego Polaka ?
Może już taki istnieje?
Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .
Moja propozycja :
Niskie spalanie
Zawieszenie radzÄ…ce sobie z najgorszymi dziurami
Przeglądając od dłuższego czasu forum naszła mnie myśl.
Każdy z nas wybiera motocykl pod względem optycznym (dla siebie) ,mechanicznym , spalaniowym itd.
Biorąc pod uwagę Polskie realia jaki byłby idealny motocykl dla przeciętnego Polaka ?
Może już taki istnieje?
Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .
Moja propozycja :
Niskie spalanie
Zawieszenie radzÄ…ce sobie z najgorszymi dziurami
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Myślisz, że projektanci motocykli i całe koncerny robią je jak leci?
Za każdym detalem kryje się sztab ludzi, i zanim dana rzecz trafi do produkcji to przechodzi dłuuugą drogę.
Bandanie potrzeb rynku też nie jest im obce, nie są na rynku od wczoraj (mówię cały czas o potentatach) i wychodzę z założenia, że "motocykl idealny" nie istnieje, bo ile ludzi tyle opinii i potrzeb.
Za każdym detalem kryje się sztab ludzi, i zanim dana rzecz trafi do produkcji to przechodzi dłuuugą drogę.
Bandanie potrzeb rynku też nie jest im obce, nie są na rynku od wczoraj (mówię cały czas o potentatach) i wychodzę z założenia, że "motocykl idealny" nie istnieje, bo ile ludzi tyle opinii i potrzeb.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
pan_wiewiorka napisał(a):Paaaanie, rynek polski to promil ogólnej sprzedaży. Nikt sobie nie będzie tym głowy zawracać. A jaki byłby najlepszy? Spalanie 1l/100, pancerny zawias, strukturalne plastiki wracające do kształtu po ślizgu, przegląd co 100000 km, vmax 350 km/h, abs, asr, fbi, cia, abw, cbs itd., w pełni regulowany zawias, w standardzie możliwość wydłużenia i skrócenia oraz obniżenia, koszt maksymalny 5 kpln.
hehe. Dodałbym jeszcze nie ścierające się opony
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Re: Idealny motocykl dla Polaka
amahay napisał(a):Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .
Ile masz lat?
- mustafa_waw
- Świeżak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 28/11/2011, 20:39
mustafa_waw napisał(a):Ile masz lat
Pytanie jak do laski w pubie. Odpowiedź: *** cię to. To forum staje się ala matrymonialne czy co?
Co do motocykla. Pewnie ktoś już taki opracowuje . Lada dzień i będzie na prezentacji. Dopiero zrobi furorę
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
Re: Idealny motocykl dla Polaka
mustafa_waw napisał(a):amahay napisał(a):Zbierzmy cechy , może czołowi producenci motocykli zobaczą tego posta i wypuszczą coś specjalnego co podbiję Polski rynek motocyklowy .
Ile masz lat?
Jak to pytanie jest powiÄ…zane z tematem ?
Temat miał być luźny a to że jak zwykle wszyscy biorą go zbyt do siebie to inna sprawa .
mówię : v-strom rzeczywiście ma tu duże szanse . Aczkolwiek wydaje mi się że większej ilości optycznie nie przypadnie do gustu . Więc gdyby był w różnych "obudowach" to miałby szansę .
Niby sv 650 ...
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Dokładnie jakby tylko wyglądał inaczej to stałby u mnie w garażu. Co do kolegi mustafa_waw to jak większość nowych ma za ciasną gumę w rajtach.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
czyli reasumując moto musiałoby mieć podwozie v-stroma albo transalpa, silnik z cbr600rr, a budę do wyboru z b-kinga albo erłana
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
maciejka69 napisał(a):pan_wiewiorka napisał(a):Paaaanie, rynek polski to promil ogólnej sprzedaży. Nikt sobie nie będzie tym głowy zawracać. A jaki byłby najlepszy? Spalanie 1l/100, pancerny zawias, strukturalne plastiki wracające do kształtu po ślizgu, przegląd co 100000 km, vmax 350 km/h, abs, asr, fbi, cia, abw, cbs itd., w pełni regulowany zawias, w standardzie możliwość wydłużenia i skrócenia oraz obniżenia, koszt maksymalny 5 kpln.
hehe. Dodałbym jeszcze nie ścierające się opony
turbo dizel zeby dobrze z dolu szedl i spalanie by sie zmniejszylo do 0,9 l/100
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
A po co ma w ogóle spalać paliwo?
Po co ma mieć regularny serwis, skoro jest bezwypadkowy i ma mniej niż 100 lat?
I po do pojazdowi opony?
Ja proponuję by zbudowali pojazd na odnawialną energię, który lewituje 30cm nad asfaltem.
No i nie ma elementów zużywających się.
Prędkość maksymalna nie jest bliżej określona, a przyspieszenie jest dostosowane do możliwości ludzkiego przeciętnego ciała czyli max 5g.
Tylko musimy wynaleźć inne sposoby na przechwytywania i przetwarzanie energii, następnie przechwytywania energii z całych gwiazd. Pojazd z ciągiem o sile jednej gwiazdy byłby nieziemskim doświadczeniem
Po co ma mieć regularny serwis, skoro jest bezwypadkowy i ma mniej niż 100 lat?
I po do pojazdowi opony?
Ja proponuję by zbudowali pojazd na odnawialną energię, który lewituje 30cm nad asfaltem.
No i nie ma elementów zużywających się.
Prędkość maksymalna nie jest bliżej określona, a przyspieszenie jest dostosowane do możliwości ludzkiego przeciętnego ciała czyli max 5g.
Tylko musimy wynaleźć inne sposoby na przechwytywania i przetwarzanie energii, następnie przechwytywania energii z całych gwiazd. Pojazd z ciągiem o sile jednej gwiazdy byłby nieziemskim doświadczeniem
Ostatnio edytowano 5/12/2011, 11:25 przez falconiforme, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
hornetem raczej nie poszalejesz po polskich drogach. chociaz nakedy sa zwinne to mozna omijac kazda dziure imo na polskich drogach beda spisywaly sie motocykle o podwyzszonym skoku zawieszen i oczywiscie dobrze zestrojonymi.
kawasaki versys
albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie hehe
kawasaki versys
albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie hehe
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
the-o napisał(a):albo najlepiej ktm 990 adventure bo jazda po poskich drogach to naprawde wielka przygoda i walka o przetrwanie hehe
dajcie już spokój z tymi polskimi drogami. Oprócz wsi gdzie jest trochę dziur, nie ma tragedii. Jest coraz więcej dobrych dróg, nawet poza głównymi. Najwyraźniej nie byliście tam, gdzie naprawdę tych dróg nie ma.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
ostatnio bylem w warminsko-mazurskim i tam ciezko znalezc dobra droge. (moze akurat moja trasa byla tak tragiczna). drugi przyklad to wloclawek... no comment... bal bym sie wjechac tam motocyklem. takie koleiny ze jakby wyrzucilo, to w kosmos odrazu. puszka jechalem jak po szynach. najblizsze miasto obok ktorego mieszkam tez nie ma najlepszych drog. tak samo drogi dojazdowe nie najlepsze. stan drog w duzej mierze zalezy od wojewodztwa,powiatu i gminy oraz jak jest w nim wykorzystywany budzet.
fakt ze stan drog w polsce sie porawil ale i tak nie ma szalu.
fakt ze stan drog w polsce sie porawil ale i tak nie ma szalu.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Posty: 39
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość