Pomoc w wyborze moto do 6 tys. zł 5 typów :)
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pomoc w wyborze moto do 6 tys. zł 5 typów :)
Witam!
Mam 180 cm wzrostu, waże 75kg i szukam czegoś na pierwszy duży motocykl
Ogólenie będzie służył do dojazdów na uczelnie (pół trasy pół miasta). Budżet jakim dysponuję to do 6000zł. Wiem, że pewnie powiecie, że część z tych motocykli jest dla mnie za mocna ale ja naprawdę nie jestem jakimś fanem katowania i wielkich prędkości i jeżdzę z głową... Chodzi o bezawaryjność, wygląd i spalanie
Na początku myślałem o
- Suzuki GSX- F 600 (jajko) slyszałem, że za ciężkie dla mnie na początek
- Suzuki bandit S 600 z tym może być problem z kupnem w tej cenie
- Yamaha Thundercat YZF 600 tu się boję o słabą skrzynię
teraz doszły jeszcze:
- Kawasaki ZX6R bardzo mi się podoba i można znaleźć roczkin 99'
- Suzuki SV 650
Ogólnie nie chce kupić jakiegoś trupa więc Bandit raczej odpada...
Pomóżcie bo zamiast zawęzić poszukiwania to dokładam nowe modele.....
Mam 180 cm wzrostu, waże 75kg i szukam czegoś na pierwszy duży motocykl


Na początku myślałem o
- Suzuki GSX- F 600 (jajko) slyszałem, że za ciężkie dla mnie na początek
- Suzuki bandit S 600 z tym może być problem z kupnem w tej cenie
- Yamaha Thundercat YZF 600 tu się boję o słabą skrzynię
teraz doszły jeszcze:
- Kawasaki ZX6R bardzo mi się podoba i można znaleźć roczkin 99'
- Suzuki SV 650
Ogólnie nie chce kupić jakiegoś trupa więc Bandit raczej odpada...
Pomóżcie bo zamiast zawęzić poszukiwania to dokładam nowe modele.....

- Kukizb5
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/11/2011, 00:10
SV sobie odpuść. Możesz mieć problemy z ogarnięciem silnika v-ki. Kawy bez dobrego rozpoznania, jeśli sam się za bardzo nie znasz też nie polecam, bo możesz trafić na minę.
Reszta to raczej pozytywne typy. Z tym, że jajko ciężkie.. bullszit, to samo z bandit'em, jak kupisz poświęć trochę czasu na placu na naukę manewrowania i spokojnie dasz radę na początek. I jajko chyba prędzej trafisz w tej kasie i to w lepszym stanie. Tak mi się wydaję, bo nie chce mi się sprawdzać cen już o tej porze
Reszta to raczej pozytywne typy. Z tym, że jajko ciężkie.. bullszit, to samo z bandit'em, jak kupisz poświęć trochę czasu na placu na naukę manewrowania i spokojnie dasz radę na początek. I jajko chyba prędzej trafisz w tej kasie i to w lepszym stanie. Tak mi się wydaję, bo nie chce mi się sprawdzać cen już o tej porze

-
Szuma_ - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
- Lokalizacja: Szczecin
Ok czyli sv odpada:) Nad Kawa jeszcze pomysle a jak wyglądają koszty utrzymania, serwisowania tych moto bo jak patrze na części (świece, napęd, oleje, filrty, klocki) to jest bardzo podobnie przynajmniej na allegro? I czy przy w miare normalnej jeździe spalanie będzie w nich podobne? tak ok 6 litrów?
- Kukizb5
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/11/2011, 00:10
Najgorszy typem na pierwszy motocykl z podanych przez Ciebie modeli jest ZX6R, SV650 też nie jest najlepszy ze względu na silnik w układzie V. Bandit byłby z podanych przez Ciebie najbardziej przyjazny w ogarnięciu.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Potwierdzam... Zx6r to kiepski pomysł.. po prostu zbyt agresywny motocykl.już prędzej zxr400, ale ciężko o dobrą sztukę i z częściami również.. ale ludzie mają i dają rady.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Stara ninja to jeszcze dość cywilizowana była jak na sporta. Trochę tak w stronę hondowskich efek.
Co nie zmienia faktu że to chyba najgorsza supersport z Japonii
Thundercat dorównuje mu osiągami, przy okazji jest ciężkim klocem i ma padającą skrzynię.
Jajko jest ciężkie i archaiczne (rama kołyskowa, silnik stary jak świat (ale z drugiej strony to naprawdędobry stary silnik)).
Bandit jest ciężki. Falko miał jako pierwszy i narzekał.
Ja bym się skłaniał do SV, niby to że jest to V2 byłoby przeciwwskazaniem, ale jak będzie pamiętał żeby w zakręcie nie zamykać kurczowo gazu to jakoś sobie poradzi
Ale przede wszystkim SV jest lekka, wąska, zwinna i nie poraża mocą, mimo że całkiem nieźle ciągnie. Z tego grona na pewno najlepsza. Wada starej SV to silnik bardzo źle znoszący jazdę na gumie.
Co nie zmienia faktu że to chyba najgorsza supersport z Japonii

Thundercat dorównuje mu osiągami, przy okazji jest ciężkim klocem i ma padającą skrzynię.
Jajko jest ciężkie i archaiczne (rama kołyskowa, silnik stary jak świat (ale z drugiej strony to naprawdędobry stary silnik)).
Bandit jest ciężki. Falko miał jako pierwszy i narzekał.
Ja bym się skłaniał do SV, niby to że jest to V2 byłoby przeciwwskazaniem, ale jak będzie pamiętał żeby w zakręcie nie zamykać kurczowo gazu to jakoś sobie poradzi

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
ZX6 w tej kasie to kupi trupa, pomijając już fakt, że to na pierwszy motocykl się nie nadaje. Prędzej przyzwoitego Bandita '96 - '97 w tej kasie znajdzie. I co z tego, że jest ciężki? Przy 180cm wzrostu trzeba być ułomnym żeby sobie z nim nie poradzić. Nawet Patty dawała radę.
SV i kota bym odpuścił. Ewentualnie jajko by się zdało. Piec ten sam co w bandziorze ino wygląda jak "ścigacz".
SV i kota bym odpuścił. Ewentualnie jajko by się zdało. Piec ten sam co w bandziorze ino wygląda jak "ścigacz".
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Zaraz wyjdzie, że każdy z podanych jest zły bo każdy będzie wrakiem
Co do 500 to raczej nie... a Bandit podoba mi siÄ™ tylko S w wersji po lifcie
Pomijając to że to mocny motocykl to sądzicie, że coś takiego byłoby trupem? - http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-zx6r-lif ... 73177.html 98- 99 roczniki tak chodza w podobnych cenach


Pomijając to że to mocny motocykl to sądzicie, że coś takiego byłoby trupem? - http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-zx6r-lif ... 73177.html 98- 99 roczniki tak chodza w podobnych cenach
- Kukizb5
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/11/2011, 00:10
Kukizb5 napisał(a): coś takiego byłoby trupem? -98- 99 roczniki tak chodza w podobnych cenach
musisz jechac i obejrzec, moze byc dobra sztuka, moze byc "okazja" z niespodziankami
tylko zastanow sie czy budzet na to pozwala, utrzymanie sporta nie nie jest, nie chodzi o naprawy tylko o regularny maintainanece - opony, naped, regulacja zaworow, gaznikow, olej filtry, przeglad, ubezpieczenie i masz 1/3 ceny ktora chesz przeznaczyc na motocykl
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Zgodzę się że koszta regularnych napraw są spore tyle, że patrząc na ceny w internecie to do każdego z tych moto wygląda to bardzo podobanie napęd ok 400zł klocki 100 itd, porównywałem i dużej różnicy nie widze więc jeśli chodzi tylko o serwis to myślę, że każdy motocykl będzie sporo kosztował 

- Kukizb5
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/11/2011, 00:10
Hej tez kiedys szukalem jak ty wsrod nakedow i sportow w koncu skonczylem na schadow vt 600 i do dzis nie zaluje pali toto nie wiecej jak 5 litrow czesci sa -duzo i tanio Wiec moze pomysl nad podobnym rozwiazaniem Pozdr.
- norb34
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 20/5/2009, 09:18
- Lokalizacja: chelm
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości