[Aktualności] Kawasaki Z1300 Turbo - oldschoolowe...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki Z1300 Turbo - oldschoolowe...
Dyskusja na temat: Kawasaki Z1300 Turbo - oldschoolowe 200KM
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z1300 Turbo - oldschoolowe 200KM
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z1300 Turbo - oldschoolowe 200KM
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
buehehehe ciekawe jak ten kloc sie zachowuje po minieciu wioerzchołka z maxymalnie odkrecona maneta pewnie jak galaretka niedosc tego to pewnie to wrazenie jeszcze poteguje nagly skok mocy przy ktoryś obrotach w górze z punktu widzenia emocji pewnie bije na łep s1000rr heh<br><hr>czorcz prosto z manety
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
buehehehe ciekawe jak ten kloc sie zachowuje po minieciu wioerzchołka z maxymalnie odkrecona maneta pewnie jak galaretka niedosc tego to pewnie to wrazenie jeszcze poteguje nagly skok mocy przy ktoryś obrotach w górze z punktu widzenia emocji pewnie bije na łep s1000rr heh<br><hr>czorcz prosto z manety
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właśnie ciekawe kiedy BMW zrobi motocykl z turbiną, którego cena będzie wykraczać poza zasięg normalnych ludzi jeszcze bardziej niż cena K1600GT
<br><hr>diver

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Da się jeszcze opanować ten motocykl? martwi mnie zawieszenie - tył ok, ale przód pewnie dość hardcorowy podczas jazdy
<br><hr>Bartek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cena kazdego nowego motocykla tej klasy co k1600gt od kazdego producenta wykracza poza zasieg normalnych ludzi. zobacz np golwinga, albo amerykanskie klekoty spod znaku HD. Nie rozumiem kolego tw stwiedzenia.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Właśnie ciekawe kiedy BMW zrobi motocykl z turbiną, którego cena będzie wykraczać poza zasięg normalnych ludzi jeszcze bardziej niż cena K1600GT<br><hr>diver<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O co chodzi z tym BMW- przecież mowa, jest o Z1300...Parę słów ode mnie, ponieważ jeździłem KZ1300 i nadal czasem się jeździ na tej 6-tce, możecie się zdziwić, ale tym motocyklem po małych przeróbkach nadal można jeździć w dzisiejszych czasach i nawet z turbiną, stwierdzenie, że CBX 1050 pokonał KZ jest nieporozumieniem, CBX to gumowy jamnik na wrotkach, Kajzer daje radę i na nierównościach i na hopkach ( ma lagi grubości 41 mm), oczywiście należy do niego podchodzić z dozą rezerwy w końcu 320 kg to nie żarty. Hamulce są dobre,możźa dodać stalowy oplot, zwiększając nieco skuteczność, hamuje się oczywiście i przodem i tyłem, fajnie przyspiesza się na ostatnim biegu tak od 30-50 km/h cały czas daje do przodu nie ma czkawek, i zająknięć, oczywiście pod warunkiem wyśmienitego stanu technicznego silnika, mój brat kiedyś próbował uciec VFR 750 i był mocno zdziwiony, że Kajzer taki szybki
. Skoro ktoś wspomniał o CBX-dodam, że ma lagi 35mm, na łukach pływa lepiej ode mnie, na prostej po naszych koleinach nie dałem rady jechać ponad 160 km/h cały czas korekta kursu i dobijanie to przodu to tyłu, hamulce mnie rozczarowały w teorii powinny być lepsze niż u Kajzera, ale były wyraźnie gorsze. CBX można pokusić się o jazdę, ale potrzeba sporo rozwagi i mądrości, żeby z powodu głupotki nie popaść w tarapaty.
<br><hr>Janek Testastretta

<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BMW stosuje silniki sześciocylindrowe w motocyklach K1600GT i K1600GTL<br><hr>suchy558Komentatorzy napisał(a):O co chodzi z tym BMW- przecież mowa, jest o Z1300...Parę słów ode mnie, ponieważ jeździłem KZ1300 i nadal czasem się jeździ na tej 6-tce, możecie się zdziwić, ale tym motocyklem po małych przeróbkach nadal można jeździć w dzisiejszych czasach i nawet z turbiną, stwierdzenie, że CBX 1050 pokonał KZ jest nieporozumieniem, CBX to gumowy jamnik na wrotkach, Kajzer daje radę i na nierównościach i na hopkach ( ma lagi grubości 41 mm), oczywiście należy do niego podchodzić z dozą rezerwy w końcu 320 kg to nie żarty. Hamulce są dobre,możźa dodać stalowy oplot, zwiększając nieco skuteczność, hamuje się oczywiście i przodem i tyłem, fajnie przyspiesza się na ostatnim biegu tak od 30-50 km/h cały czas daje do przodu nie ma czkawek, i zająknięć, oczywiście pod warunkiem wyśmienitego stanu technicznego silnika, mój brat kiedyś próbował uciec VFR 750 i był mocno zdziwiony, że Kajzer taki szybki. Skoro ktoś wspomniał o CBX-dodam, że ma lagi 35mm, na łukach pływa lepiej ode mnie, na prostej po naszych koleinach nie dałem rady jechać ponad 160 km/h cały czas korekta kursu i dobijanie to przodu to tyłu, hamulce mnie rozczarowały w teorii powinny być lepsze niż u Kajzera, ale były wyraźnie gorsze. CBX można pokusić się o jazdę, ale potrzeba sporo rozwagi i mądrości, żeby z powodu głupotki nie popaść w tarapaty.
<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To wiem, ale nie to tym jest temat.<br><hr>Janek TestastrettaKomentatorzy napisał(a):O co chodzi z tym BMW- przecież mowa, jest o Z1300...Parę słów ode mnie, ponieważ jeździłem KZ1300 i nadal czasem się jeździ na tej 6-tce, możecie się zdziwić, ale tym motocyklem po małych przeróbkach nadal można jeździć w dzisiejszych czasach i nawet z turbiną, stwierdzenie, że CBX 1050 pokonał KZ jest nieporozumieniem, CBX to gumowy jamnik na wrotkach, Kajzer daje radę i na nierównościach i na hopkach ( ma lagi grubości 41 mm), oczywiście należy do niego podchodzić z dozą rezerwy w końcu 320 kg to nie żarty. Hamulce są dobre,możźa dodać stalowy oplot, zwiększając nieco skuteczność, hamuje się oczywiście i przodem i tyłem, fajnie przyspiesza się na ostatnim biegu tak od 30-50 km/h cały czas daje do przodu nie ma czkawek, i zająknięć, oczywiście pod warunkiem wyśmienitego stanu technicznego silnika, mój brat kiedyś próbował uciec VFR 750 i był mocno zdziwiony, że Kajzer taki szybki. Skoro ktoś wspomniał o CBX-dodam, że ma lagi 35mm, na łukach pływa lepiej ode mnie, na prostej po naszych koleinach nie dałem rady jechać ponad 160 km/h cały czas korekta kursu i dobijanie to przodu to tyłu, hamulce mnie rozczarowały w teorii powinny być lepsze niż u Kajzera, ale były wyraźnie gorsze. CBX można pokusić się o jazdę, ale potrzeba sporo rozwagi i mądrości, żeby z powodu głupotki nie popaść w tarapaty.
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):BMW stosuje silniki sześciocylindrowe w motocyklach K1600GT i K1600GTL<br><hr>suchy558<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy w SM dostają ekstra kasę za to, ze do wszystkiego dodają BMW? Przecież to już żenada, nie dość, ze obrzydza markę to jeszcze robi z SM reklamówke jak z hipermarketu - kup pan BMW, no kup i już!<br><hr>monthy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadza się, nie pije do marki BMW, poprostu to o tej marce padło kilka słów w artykule. Chodzi mi o to, że generalnie jeśli duże firmy zaczną znowu produkować motocykle z turbinami (takie były krótko w sprzedaży w połowie lat osiemdziesiątych), to pewnie ich cena będzie wysoka, bo turbina to wymagające rozwiązanie.<br><hr>diverKomentatorzy napisał(a):Właśnie ciekawe kiedy BMW zrobi motocykl z turbiną, którego cena będzie wykraczać poza zasięg normalnych ludzi jeszcze bardziej niż cena K1600GT<br><hr>diver<br>
Komentatorzy napisał(a):cena kazdego nowego motocykla tej klasy co k1600gt od kazdego producenta wykracza poza zasieg normalnych ludzi. zobacz np golwinga, albo amerykanskie klekoty spod znaku HD. Nie rozumiem kolego tw stwiedzenia.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak, turbina to nic nowego, w USA w KZ1300 była możliwość zamówienia sobie motocykla u dealera z turbiną firmy ATP, MRTurbo i inne..Komentatorzy napisał(a):Właśnie ciekawe kiedy BMW zrobi motocykl z turbiną, którego cena będzie wykraczać poza zasięg normalnych ludzi jeszcze bardziej niż cena K1600GT<br><hr>diver<br>
Komentatorzy napisał(a):cena kazdego nowego motocykla tej klasy co k1600gt od kazdego producenta wykracza poza zasieg normalnych ludzi. zobacz np golwinga, albo amerykanskie klekoty spod znaku HD. Nie rozumiem kolego tw stwiedzenia.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadza się, nie pije do marki BMW, poprostu to o tej marce padło kilka słów w artykule. Chodzi mi o to, że generalnie jeśli duże firmy zaczną znowu produkować motocykle z turbinami (takie były krótko w sprzedaży w połowie lat osiemdziesiątych), to pewnie ich cena będzie wysoka, bo turbina to wymagające rozwiązanie.<br><hr>diver<br>
Myślę,że jak turbiny powrócą, to być może w formie oszczędzającej paliwo, do poprawienia osiągów na prostych, lecz na krętych tasach potrzebny jest układ odłączający/ograniczający działanie takowego urządzenia, i tu jest myk, ponieważ po kiego dodatkowe parę kg. skoro nie będzie można go użyć, bo trasa biegnie np. przez Bieszczady????
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość