[Aktualności] Dunlop GP Racer D211 - wyścigowa...
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Dunlop GP Racer D211 - wyścigowa...
Dyskusja na temat: Dunlop GP Racer D211 - wyścigowa opona wyjeżdża na ulice
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Dunlop GP Racer D211 - wyścigowa opona wyjeżdża na ulice
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Dunlop GP Racer D211 - wyścigowa opona wyjeżdża na ulice
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
I bardzo, bardzo dobrze. Miałem przyjemność kupić potorówkę d211 na przód, rewelacja, trzymała jak zaczarowana, mięciutka guma, po przejechaniu po kamyczkach przyklejały się do gumy. Przy ostrym hamowaniu miało się wrażenie, że zaraz przednie zawieszenie się wygnie a opona nie puści. Na deszczu była tylko lipa, praktycznie wogóle nie trzymała, ale w sumie do zalet to szczegół nie warty uwagi.<br><hr>s.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do redakcji.
Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP.
Poza tym że D211 GP jest oponą stricte wyścigową (torową). Ja jeżdżę właśnie na D211 GP po ulicy i torze. Jest to naprawdę rewelacyjna opona. Chciałbym się dowiedzieć czym się różni model drogowy. Technologie takie jak Multi-Tread (MT), NTEC, JBL oraz nylonowe opasania i aramidowy pas bieżnika są wspólne w obu oponach. Zatem czym w końcu się one różnią? Chciałbym to wiedzieć jako lojalny użytkownik D211.
Pozdrawiam.<br><hr>Guliver
Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP.
Poza tym że D211 GP jest oponą stricte wyścigową (torową). Ja jeżdżę właśnie na D211 GP po ulicy i torze. Jest to naprawdę rewelacyjna opona. Chciałbym się dowiedzieć czym się różni model drogowy. Technologie takie jak Multi-Tread (MT), NTEC, JBL oraz nylonowe opasania i aramidowy pas bieżnika są wspólne w obu oponach. Zatem czym w końcu się one różnią? Chciałbym to wiedzieć jako lojalny użytkownik D211.
Pozdrawiam.<br><hr>Guliver
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Porównaj dane techniczne i opisy na www dunlopa. Chodzi o inny zakres temperatur i ciśnień, w którym opona optymalnie pracuje. To z kolei wymusza użycie koców grzewczych i wyklucza uzycie na ulicyKomentatorzy napisał(a):Do redakcji.
Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP.
Poza tym że D211 GP jest oponą stricte wyścigową (torową). Ja jeżdżę właśnie na D211 GP po ulicy i torze. Jest to naprawdę rewelacyjna opona. Chciałbym się dowiedzieć czym się różni model drogowy. Technologie takie jak Multi-Tread (MT), NTEC, JBL oraz nylonowe opasania i aramidowy pas bieżnika są wspólne w obu oponach. Zatem czym w końcu się one różnią? Chciałbym to wiedzieć jako lojalny użytkownik D211.
Pozdrawiam.<br><hr>Guliver<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A możesz mi konkretnie wskazać gdzie to jest napisane bo ja przeszukałem internet i nic takiego nie znalazłem. Co do D211GP używam jej nie tylko na torze ale również na ulicy i nigdy nie miałem z nią żadnego problemu typu słabe nagrzewanie się poza jazdą torową.<br><hr>GuliverKomentatorzy napisał(a):Do redakcji.
Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP.
Poza tym że D211 GP jest oponą stricte wyścigową (torową). Ja jeżdżę właśnie na D211 GP po ulicy i torze. Jest to naprawdę rewelacyjna opona. Chciałbym się dowiedzieć czym się różni model drogowy. Technologie takie jak Multi-Tread (MT), NTEC, JBL oraz nylonowe opasania i aramidowy pas bieżnika są wspólne w obu oponach. Zatem czym w końcu się one różnią? Chciałbym to wiedzieć jako lojalny użytkownik D211.
Pozdrawiam.<br><hr>Guliver<br>Komentatorzy napisał(a):Porównaj dane techniczne i opisy na www dunlopa. Chodzi o inny zakres temperatur i ciśnień, w którym opona optymalnie pracuje. To z kolei wymusza użycie koców grzewczych i wyklucza uzycie na ulicy<br><hr>miszcz mehaniki<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, jakich innych opon jeszcze używaleś? Obecnie pomykam na BT016 i myśle and jej nastepczynią, a konkretnie d211. Używałeś może BT016, bo nie wiem czy odczuje dużą różnicę przy złożeniach i przyczepności, oraz czy warto zostawić BT...<br><hr>Hornet600Komentatorzy napisał(a):Do redakcji.
Wszyscy piszą jak to D211 GP Racer jest super oponą. Ale czy ktokolwiek wreszcie wyjaśni dokładnie jaka jest różnica pomiędzy D211 GP Racer a oponą D211 GP.
Poza tym że D211 GP jest oponą stricte wyścigową (torową). Ja jeżdżę właśnie na D211 GP po ulicy i torze. Jest to naprawdę rewelacyjna opona. Chciałbym się dowiedzieć czym się różni model drogowy. Technologie takie jak Multi-Tread (MT), NTEC, JBL oraz nylonowe opasania i aramidowy pas bieżnika są wspólne w obu oponach. Zatem czym w końcu się one różnią? Chciałbym to wiedzieć jako lojalny użytkownik D211.
Pozdrawiam.<br><hr>Guliver<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości