FZ1 z owiewkÄ… czy bez ?
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kazdy motocykl ma swoja dusze. Mi sie podobaja zarowno owiewki jak i golasy, tyle ze wiadomo nie wszystkie
.
A tak naprawde to wole skuter:


A tak naprawde to wole skuter:

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
maciejka masz cos dolozone przy swoim XR ? moj przy 2 paczkach zachowywal sie jakby mial zaraz silnik z ramy wyleciec latal na wszystkie strony i generlnie.... nie bylo to przyjemne 

habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
maciejka69 napisał(a):Nie bardzo. Zanim założyłem szybę, leciałem kilka razy 200kmh.
Spapuguję: No właśnie.
Na swoim 105KM litrze kilka razy powyżej 180km/h robi się na 40km trasie.
I nie mówię tu o stałej prędkości tylko zakresie pałowania 130-200km/h.
I jak jest widoczność to utrzymuje się kilka-kilkanaście sekund prędkości podchodzące pod 200.
Nie wyobrażam się takiego stylu jazdy bez owiewki.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
palgumeniedusze napisał(a):maciejka masz cos dolozone przy swoim XR ? moj przy 2 paczkach zachowywal sie jakby mial zaraz silnik z ramy wyleciec latal na wszystkie strony i generlnie.... nie bylo to przyjemne
Nic nie mam dołożone. Troszkę go chwiało na boki od wiatru, ale przyzwyczaiłem się do takich pieszczot więc problemu nie było

falconiforme napisał(a):Spapuguję: No właśnie.
Na swoim 105KM litrze kilka razy powyżej 180km/h robi się na 40km trasie.
I nie mówię tu o stałej prędkości tylko zakresie pałowania 130-200km/h.
I jak jest widoczność to utrzymuje się kilka-kilkanaście sekund prędkości podchodzące pod 200.
Nie wyobrażam się takiego stylu jazdy bez owiewki.
A czy ja mówię coś innego? Na moim czy z szybą czy bez, nie latam często 200kmh. Po prostu to nie jest moto do zapierdalania z takimi prędkościami. A owiewka chyba z założenia jest do moto, którym się zapierdala. Czyż nie?
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
No to po co został stworzony FZ1 który nie bardzo służy do pałowania?
Rozumiem że nakedy dobrze chłodzą kierowcę w mieście ale po co 150KM?
Większy sens widzę w CB1300 z 117KM i 117Nm przy 5900obr/min.
Rozumiem że nakedy dobrze chłodzą kierowcę w mieście ale po co 150KM?
Większy sens widzę w CB1300 z 117KM i 117Nm przy 5900obr/min.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Nie oszukujmy się jeśli chcesz
zapieprzac to tylko owiewka. Ja przyśpieszajac to już przy około 160 chowam się za owiewka bo nie jest przyjemnie... Nie mowie już o prędkosciach 200 i więcej... Jeśli jazda miejska to naked bo poręczniejszy no i PIEKNY
zapieprzac to tylko owiewka. Ja przyśpieszajac to już przy około 160 chowam się za owiewka bo nie jest przyjemnie... Nie mowie już o prędkosciach 200 i więcej... Jeśli jazda miejska to naked bo poręczniejszy no i PIEKNY

-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
pan_wiewiorka napisał(a):stareRadio napisał(a):to co dla Was jest kilka razy dla nas jest normą.... zdecydowanie Z
No nie p***ol, że 100% tras pokonujesz 200+. Jeśli tak, to rispekt. Uszczkniesz rąbka tajemnicy, gdzie to tak pop***lasz? Bo chyba nie w PL?
po raz kolejny zajechało kulturą ....
jak chce cisnąć 200 i mam gdzie ,to pocisnę, nawiązywałem do wypowiedzi xr piszącego i da sie 200 bez szybki, a Ty swoje mądrości barowe dokładasz ...
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Atlantis napisał(a):Gwarantuję Wam, że ktoś kto projektował FZ1, Z1000, albo CB1000R lepiej od Was wiedział ile można kucy wsadzić do naked'a.
Dobra mam. Kupujemy FZ1, skracamy przełożenie o ząb lub dwa.
A potem palimy lacza od świateł do świateł. Ogólnie terror w mieście.
CoÅ› w tym stylu
http://www.youtube.com/watch?v=1hj2xnvcDLY
Bez ironii ale FZ1 w takim wykonaniu ma sens.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
cóż, jakoś mnie to w ogóle nie kręci. Jeden zaspany dziadek albo malująca oczy laska skręcający nagle i Wspaniały Miastoterrorysta leżałby w kałuży krwi i oleju. A muzyka normalnie jakby uratował tonące dzieci.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Wiewiórka dobrze wyżej napisał. Porównywanie rozmiarów penisów. Owiewka czy jej brak to raczej wybór kierowcy na podstawie stylu jazdy... Nie widzę w tym ani krzty gejostwa czy męstwa.
Ale ja nie wyobrażam sobie długich tras bez owiewki
Ale ja nie wyobrażam sobie długich tras bez owiewki

They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
falconiforme napisał(a):Atlantis napisał(a):Gwarantuję Wam, że ktoś kto projektował FZ1, Z1000, albo CB1000R lepiej od Was wiedział ile można kucy wsadzić do naked'a.
Dobra mam. Kupujemy FZ1, skracamy przełożenie o ząb lub dwa.
A potem palimy lacza od świateł do świateł. Ogólnie terror w mieście.
CoÅ› w tym stylu
http://www.youtube.com/watch?v=1hj2xnvcDLY
Bez ironii ale FZ1 w takim wykonaniu ma sens.
Chyba mamy inne wyobrażenia na temat jeżdżenia naked'em. BEZ owiewki da się jeździć szybko, tylko wiąże się to z większym zmęczeniem. Jeśli pytasz po co się w takim razie męczyć to już wiesz czemu jeździsz Z owiewką.
maciejka69 napisał(a):cóż, jakoś mnie to w ogóle nie kręci. Jeden zaspany dziadek albo malująca oczy laska skręcający nagle i Wspaniały Miastoterrorysta leżałby w kałuży krwi i oleju. A muzyka normalnie jakby uratował tonące dzieci.
Dokładnie.
ASR1927 napisał(a):Wiewiórka dobrze wyżej napisał. Porównywanie rozmiarów penisów. Owiewka czy jej brak to raczej wybór kierowcy na podstawie stylu jazdy... Nie widzę w tym ani krzty gejostwa czy męstwa.
Ale ja nie wyobrażam sobie długich tras bez owiewki
Tak się składa, że Wiewiór pociska daaalekie trasy na swoim Gienku, zwrot: "używany przez właściciela turystycznie na terenie Europy z samonaprowadzaniem na Alpy". Także Pudło Stary

-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
fz6n mam małą szybkę mra i daje rade na trasie faktem jest że przelot z wro nad morze umęczył mnie, ale zaliczyłem w tym roku kilka takich wypadów i da się spokojnie trzymać 160 i po 230 jak jest miejsce do takiej prędkości
fz1 jeździłem jest moc i i da jechać szybko tylko trzeba chcieć 


- donjaw
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/3/2009, 15:06
- Lokalizacja: wrocław
Mi tam takie niepełne owiewki jak ta w FZ8 Fazer czy FZ1 Fazer się podobają. Ty kolego zastanów się nad tym co jest Ci potrzebne, bo to co podoba się innym to kiepski wyznacznik.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
przestancie szelescic papierkami
a tak serio rzeczowo to tez sprobuje
... obecnie jezdze na kawasaki z 1000 ... ma tam jakas lekka szybke
... jest super do miasta, natomiast na trase brak owiewki ... hmm czasem przeszkadza....no ale tez nie dramatyzujmy... ja akurat staram sie trasy dobierac pod wzgledem fajnych winkli i widoków i jakoś predkosci maksymalne jakie mozna tam rozwinac nie sa super wysokie. Mysle ze wybor miedzy owiewka a jej brakiem powinien byc wypadkowa takich czynników jak proporcja jazdy miasto/trasa, rodzaje tras jakie preferujesz, predkosci jakimi chcesz jezdzic, to jak bardzo dla CIebie wazny jest komfort... musisz niestety sam zdecydowac 

a tak serio rzeczowo to tez sprobuje



- warmplace
- Świeżak
- Posty: 345
- Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 118 gości