Pomóż zbudować 1szą ankietę motocyklową dotyczącą ryzyka
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Pomóż zbudować 1szą ankietę motocyklową dotyczącą ryzyka
Witam.
Aktualnie piszę pracę licencjacką pod tytułem ";Ryzykowna jazda na motocyklu w ruchu ulicznym, a poczucie szczęścia"
Ponieważ, z tego co mi wiadomo nikt wcześniej nie prowadził takich badań (na świecie, nie tylko w Polsce), proszę was o przeczytanie poniższej listy pytań, która ma ustalić czy ktoś jeździ ryzykownie lub nie.
Proszę was o przeczytnia listy i zaoferowanie mi dodatkowych pytań (jeśli coś wam przychodzi do głowy), ponieważ mogłem coś pominąć, a chcę by badanie było rzetelnie zrobione.
Za 10 dni od tego postu badanie będzie skonstruowane i wtedy poproszę was o wypełnienie go.
W razie jakiś pytań możecie do mnie pisać na forum lub na emilsamson@interia.pl lub na Facebooku
https://www.facebook.com/people/Emil-Sa ... 0960110523
Oto Ankieta:
I. Pleć:
II. Wiek:
III. Od ilu lat jeździsz na motocyklu?
IV. czy posiadasz zniżki ubezpiecznia OC na motocykl?
V. Jaki aktualnie posiadasz motocykl?
VI. czy posiadasz jakieś punkty karne?
VIIJeśli tak to za co?
VIII. czy miałeś wypadek motocyklowy?
A: czy jesteś w związku?
A1 - Tak małżeństwo, A2 - tak związek otwarty, A3-tak związek hermetyczny,
B: Od ilu lat jesteś w tym związku? 0-3 lat, 4-10 lat, pow 10 lat
C: ile dzieci posiadzasz ? 0, 1, 2, 3, 4, ….
D: jaki jest wiek dzieci?
1......... 2......... 3......... 4......... 5......... 6.........
E: czy wszystkie dzieci są samodzielne?
TAK / NIE
F: gdzie mieszkają dzieci?
F1 – ze mną, F2 – z drugim rodzicem, F3 – poza domem/mieszkaniem
1. przeciskam się między pojazdami, gdy tylko nadaży się taka okazja
2. zawsze szukam sposobu by nie stać w korku
3. jeżdzę motocyklem tak szybko jak tylko pozwalaja na to warunki
4. jeżdzę motocyklem tak szybko na ile pozwalają mi moje umiejętności
5. jeżdzę na oponach firmy:
6. uważam, że marka opon ma duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy
7. regularnie serwisuje hamulce motocykla (wymiana płynów, klocków, tarcz)
8. Ochraniacze jakich używam to (wbudowane lub nakładane):
a. kask
b. nałokietniki
c. żółw (ochrona pleców)
d. nakolanniki
e. wzmocnione buty motocyklowe
f. motocyklowe rękawiczki
9. zawsze jeżdzę w ubraniu motocyklowym
10. zazwyczja jeżdzę w ubraniu motocyklowym
11. rzadko jeżdzę w ubraniu motocyklowym
12. bez problemy przejeżdzam między dwoma ciężarówkami
13. chętnie przejeżdżam między dwoma pojazdami, które jadą ponad 120 km/h
12. Jazda w deszczu na motocyklu jest dla mnie przyjemnym wyzwaniem
13. Lubię jeździć na motocyklu w deszczu
14. Chętnie się ścigam na światłach z innymi
15. Chętnie się ścigam z innymi w ruchu ulicznym
16. Gdy przeciskam się między pojazdami staram się rozpędzić maksymalnie
17. Gdy przeciskam się między pojazdami utrzymuję bezpieczną prędkość
18. Jeżdzę motocyklem przez cały rok
19. Lubię jeździć szybko.
20. Jazda na motocyklu daje mi szczęście
21. bez motocykla czuje się mniej szczęśliwy/a
22. szybka jazda na motocyklu czyni mnie smutnym/ą
23. szybka jazda na motocylu daje mi więcej szczęścia niż wolna jazda
24. lubię jeździć między autami w ruchu ulicznym
25. jazda w ruchu ulicznym między autami nie ma wpływu na mój stan psychiczny
26. jazda między autami w ruchu ulicznym powoduje u mnie smutek
27. jazda między autami w ruchu ulicznym powoduje u mnie strach
28. Jeśli masz ochotę opisz swój styl jazdy.
z góry dzięki za pomoc
Emil Samson
Aktualnie piszę pracę licencjacką pod tytułem ";Ryzykowna jazda na motocyklu w ruchu ulicznym, a poczucie szczęścia"
Ponieważ, z tego co mi wiadomo nikt wcześniej nie prowadził takich badań (na świecie, nie tylko w Polsce), proszę was o przeczytanie poniższej listy pytań, która ma ustalić czy ktoś jeździ ryzykownie lub nie.
Proszę was o przeczytnia listy i zaoferowanie mi dodatkowych pytań (jeśli coś wam przychodzi do głowy), ponieważ mogłem coś pominąć, a chcę by badanie było rzetelnie zrobione.
Za 10 dni od tego postu badanie będzie skonstruowane i wtedy poproszę was o wypełnienie go.
W razie jakiś pytań możecie do mnie pisać na forum lub na emilsamson@interia.pl lub na Facebooku
https://www.facebook.com/people/Emil-Sa ... 0960110523
Oto Ankieta:
I. Pleć:
II. Wiek:
III. Od ilu lat jeździsz na motocyklu?
IV. czy posiadasz zniżki ubezpiecznia OC na motocykl?
V. Jaki aktualnie posiadasz motocykl?
VI. czy posiadasz jakieś punkty karne?
VIIJeśli tak to za co?
VIII. czy miałeś wypadek motocyklowy?
A: czy jesteś w związku?
A1 - Tak małżeństwo, A2 - tak związek otwarty, A3-tak związek hermetyczny,
B: Od ilu lat jesteś w tym związku? 0-3 lat, 4-10 lat, pow 10 lat
C: ile dzieci posiadzasz ? 0, 1, 2, 3, 4, ….
D: jaki jest wiek dzieci?
1......... 2......... 3......... 4......... 5......... 6.........
E: czy wszystkie dzieci są samodzielne?
TAK / NIE
F: gdzie mieszkają dzieci?
F1 – ze mną, F2 – z drugim rodzicem, F3 – poza domem/mieszkaniem
1. przeciskam się między pojazdami, gdy tylko nadaży się taka okazja
2. zawsze szukam sposobu by nie stać w korku
3. jeżdzę motocyklem tak szybko jak tylko pozwalaja na to warunki
4. jeżdzę motocyklem tak szybko na ile pozwalają mi moje umiejętności
5. jeżdzę na oponach firmy:
6. uważam, że marka opon ma duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy
7. regularnie serwisuje hamulce motocykla (wymiana płynów, klocków, tarcz)
8. Ochraniacze jakich używam to (wbudowane lub nakładane):
a. kask
b. nałokietniki
c. żółw (ochrona pleców)
d. nakolanniki
e. wzmocnione buty motocyklowe
f. motocyklowe rękawiczki
9. zawsze jeżdzę w ubraniu motocyklowym
10. zazwyczja jeżdzę w ubraniu motocyklowym
11. rzadko jeżdzę w ubraniu motocyklowym
12. bez problemy przejeżdzam między dwoma ciężarówkami
13. chętnie przejeżdżam między dwoma pojazdami, które jadą ponad 120 km/h
12. Jazda w deszczu na motocyklu jest dla mnie przyjemnym wyzwaniem
13. Lubię jeździć na motocyklu w deszczu
14. Chętnie się ścigam na światłach z innymi
15. Chętnie się ścigam z innymi w ruchu ulicznym
16. Gdy przeciskam się między pojazdami staram się rozpędzić maksymalnie
17. Gdy przeciskam się między pojazdami utrzymuję bezpieczną prędkość
18. Jeżdzę motocyklem przez cały rok
19. Lubię jeździć szybko.
20. Jazda na motocyklu daje mi szczęście
21. bez motocykla czuje się mniej szczęśliwy/a
22. szybka jazda na motocyklu czyni mnie smutnym/ą
23. szybka jazda na motocylu daje mi więcej szczęścia niż wolna jazda
24. lubię jeździć między autami w ruchu ulicznym
25. jazda w ruchu ulicznym między autami nie ma wpływu na mój stan psychiczny
26. jazda między autami w ruchu ulicznym powoduje u mnie smutek
27. jazda między autami w ruchu ulicznym powoduje u mnie strach
28. Jeśli masz ochotę opisz swój styl jazdy.
z góry dzięki za pomoc
Emil Samson
Ostatnio edytowano 8/11/2011, 01:34 przez EmilSamson, łącznie edytowano 1 raz
- EmilSamson
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/9/2010, 15:33
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomóż zbudować 1szą ankietę motocyklową dotyczącą ryzyka
EmilSamson napisał(a):22. szybka jazda na motocyklu czyni mnie smutnym/om
sorry, ale najpierw naucz się myśleć, później pisać, a potem zobaczymy
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- EmilSamson
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/9/2010, 15:33
- Lokalizacja: Warszawa
chyba raczej chodzi o to ze szybka jazda na zdrowy rozsadek nie moze czynic nikogo smutnym bo.....jak komus by to sprawialo przykrosc to poprostu by nie jezdzil szybko chyba o to chodzi...a literowka swoja droga ale to chyba mniejsze zlo jakie poczynieles piszac ten punkt
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Po pierwsze może nie wystarczyć tobie 10 dni.
Po drugie jeśli chcesz określić czy ktoś jeździ ryzykownie na motocyklu musisz wiedzieć które potwierdzenie pytania wysuwa wniosek ryzykownej jazdy.
Dlatego na każe z pytań powinieneś założyć osobny temat lub poszukać odpowiednika w sieci.
Dla niektórych niektóre sytuacje są bezpieczne dla innych nie są.
Niektóre sytuacje są bezpieczne mimo że większość może uważać że nie są bezpieczne.
W jaki sposób być obiektywny.
I do każdej sytuacji masz ileś wyjątków i warunków. Np. nie można wrzucić manewru wyprzedzania do jednego wora.
Proponowałbym byś oznaczył na grubo te sytuacje (pytania) które uważasz za ryzykowne.
Dopiero wtedy wywołasz burzę mózgów.
Dodatkowe pytania
Czy wyprzedzasz na prawym zakręcie, jeśli wiesz że nie przekroczysz podwójnej ciągłej?
Czy wyprzedzasz pod górkę, jeśli wiesz że nie przekroczysz podwójnej ciągłej?
Czy wyprzedzasz na prostej, jeśli wiesz że nie przekroczysz podwójnej ciągłej?
Czy wyprzedzasz na prostej, jeśli wiesz że przekroczysz podwójną ciągłą? (W tych samych warunkach samochód byłby niebezpieczny)
Czy wyprzedzasz na pełnym gazie, sznur aut jadących blisko siebie?
Czy wyprzedzasz gdy widzisz że zmieścisz się między samochodem wyprzedzanym a samochodami jadącymi z przeciwka.
Czy zwalniasz przed skrzyżowaniami na którym na podporządkowanej stoją inne pojazdy?
Czy podczas szybkiej jazdy NIE patrzysz w lusterka?
Po drugie jeśli chcesz określić czy ktoś jeździ ryzykownie na motocyklu musisz wiedzieć które potwierdzenie pytania wysuwa wniosek ryzykownej jazdy.
Dlatego na każe z pytań powinieneś założyć osobny temat lub poszukać odpowiednika w sieci.
Dla niektórych niektóre sytuacje są bezpieczne dla innych nie są.
Niektóre sytuacje są bezpieczne mimo że większość może uważać że nie są bezpieczne.
W jaki sposób być obiektywny.
I do każdej sytuacji masz ileś wyjątków i warunków. Np. nie można wrzucić manewru wyprzedzania do jednego wora.
Proponowałbym byś oznaczył na grubo te sytuacje (pytania) które uważasz za ryzykowne.
Dopiero wtedy wywołasz burzę mózgów.
Dodatkowe pytania
Czy wyprzedzasz na prawym zakręcie, jeśli wiesz że nie przekroczysz podwójnej ciągłej?
Czy wyprzedzasz pod górkę, jeśli wiesz że nie przekroczysz podwójnej ciągłej?
Czy wyprzedzasz na prostej, jeśli wiesz że nie przekroczysz podwójnej ciągłej?
Czy wyprzedzasz na prostej, jeśli wiesz że przekroczysz podwójną ciągłą? (W tych samych warunkach samochód byłby niebezpieczny)
Czy wyprzedzasz na pełnym gazie, sznur aut jadących blisko siebie?
Czy wyprzedzasz gdy widzisz że zmieścisz się między samochodem wyprzedzanym a samochodami jadącymi z przeciwka.
Czy zwalniasz przed skrzyżowaniami na którym na podporządkowanej stoją inne pojazdy?
Czy podczas szybkiej jazdy NIE patrzysz w lusterka?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Nie to żebym się czepiał ,ale sam temat jest nieprecyzyjny. Kojarzy się z poczuciem spełnienia w życiu , a chyba nie o to chodzi ??;]
Co do pytań o smutku nie koniecznie muszą być takie głupie, wiesz że źle robisz ale nie możesz się powstrzymać po czym masz wyrzuty sumienia:D Coś na kształt odchudzającej się panny, która właśnie skonczyła jeść kolejnego batona
Co do pytań o smutku nie koniecznie muszą być takie głupie, wiesz że źle robisz ale nie możesz się powstrzymać po czym masz wyrzuty sumienia:D Coś na kształt odchudzającej się panny, która właśnie skonczyła jeść kolejnego batona
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Jeeezzuuu.. masz tyle portali, które za Ciebie wystrugają ankiete 300 razy ładniejszą, zbiorą wyniki, a Ty je bedziesz musiał tylko i wylacznie przeanalizować...
Naprawde myslisz, ze ktoś Ci pomoże zrobic taką ankiete? zawsze pomagałem jesli ktos wrzucał ankiety na ścigacza, jednak w tym wypadku sorry- na 12 pytaniu odechcialo mi sie czytać
Naprawde myslisz, ze ktoś Ci pomoże zrobic taką ankiete? zawsze pomagałem jesli ktos wrzucał ankiety na ścigacza, jednak w tym wypadku sorry- na 12 pytaniu odechcialo mi sie czytać
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Odnoszę głęboko posunięte wrażenie, że autor ankiety nie jest „zmotorowanym” uczestnikiem ruchu drogowego I jeżeli jest tak rzeczywiście, to proszę człowieku nie rób obciachu Bo jak pracę naukową (bo praca licencjacka jest jakąś formą pracy naukowej) może pisać człowiek, który jest teoretykiem-dyskutantem? Rozumiem, że tego typu przedsięwzięcie prowadził jakiś „Stary Nawijacz” z przekręconym licznikiem powyżej 100, 200,300, i więcej tysięcy kilometrów na liczniku. Człowiek, który rozumie fizykę jeżdżenia na motocyklu, jest świadomy zagrożeń w różnych warunkach i okolicznościach. Ktoś, kto „rozumie” motocyklistów, „puszkarzy” i pieszych. Dodatkowo widział nie jedno i niejedno przeżył. Wtedy takie badanie miałoby sens i z chęcią dorzuciłbym do niego swoje jakże niewielkie doświadczenie.
A jeżeli autor jest „moto” uczestnikiem dróg publicznych tym bardziej obciach Bo proszę kolegi jak można poważną pracę „jakiej nie robił jeszcze nikt na świecie" oprzeć o 28 pytań (pytań o wiek i rozmiar majtek nie liczę) Jeżeli to ma być poważna ankieta to powinna mieć z 200 – 300 profesjonalnych pytań. W tym przypadku „profesjonalny” znaczy pisanych przez osobę, która „trochę” na jeżdżeniu motocyklem się zna.
Wiem, że długo i przynudzam ale na koniec jedno pytanie z ankiety:
12. bez problemy przejeżdzam między dwoma ciężarówkami (pisownia oryginalna)
Chłopie po przejechaniu jakiegoś miliona kilometrów różnymi pojazdami posiadającymi silnik spalinowy mogę powiedzieć, że: chyba/pewnie najbardziej na świecie boję się „ciężarówek” i to nawet nie tych w parach na 1 i 3 pasie, tylko tych „zwyczajnych” na 1 pasie od prawej, bo nigdy nie wiadomo kiedy s…… zacznie wyprzedzać coś przed sobą i zajmie pas po którym jedziesz bez „kierunków” i patrzenia w lustro.
A odpowiadając na pytanie 12. Jak będę jechał na „Nindży” 250 mojej żony, która potrzebuje 8 sek. do setki, to w życiu, ale jak będę miał coś szybszego to się zastanowię ))))))))))))
A jeżeli autor jest „moto” uczestnikiem dróg publicznych tym bardziej obciach Bo proszę kolegi jak można poważną pracę „jakiej nie robił jeszcze nikt na świecie" oprzeć o 28 pytań (pytań o wiek i rozmiar majtek nie liczę) Jeżeli to ma być poważna ankieta to powinna mieć z 200 – 300 profesjonalnych pytań. W tym przypadku „profesjonalny” znaczy pisanych przez osobę, która „trochę” na jeżdżeniu motocyklem się zna.
Wiem, że długo i przynudzam ale na koniec jedno pytanie z ankiety:
12. bez problemy przejeżdzam między dwoma ciężarówkami (pisownia oryginalna)
Chłopie po przejechaniu jakiegoś miliona kilometrów różnymi pojazdami posiadającymi silnik spalinowy mogę powiedzieć, że: chyba/pewnie najbardziej na świecie boję się „ciężarówek” i to nawet nie tych w parach na 1 i 3 pasie, tylko tych „zwyczajnych” na 1 pasie od prawej, bo nigdy nie wiadomo kiedy s…… zacznie wyprzedzać coś przed sobą i zajmie pas po którym jedziesz bez „kierunków” i patrzenia w lustro.
A odpowiadając na pytanie 12. Jak będę jechał na „Nindży” 250 mojej żony, która potrzebuje 8 sek. do setki, to w życiu, ale jak będę miał coś szybszego to się zastanowię ))))))))))))
- Arghor
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 30/8/2011, 21:54
- Lokalizacja: łódzkie
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
CzesterTX - uwież mi, że jest tam bo ma być
Falconforme - dziękuję, za sensowną odpowiedz. Zdaje sobie sprawę, z większości rzeczy, które poruszyłeś, jednak wiele czynności jest zbyt czasochłonne, a do lutego muszę oddać pracę. Jednak pomimo, że licencjat wymaga przepytania 25 ludzi, ja chcę przepytać co najmniej 100.
I dzięki za dodatkowe pytania.
MaŁy_Bandzior - sam temat nie jest tak istotny, istotne jest co badania przyniosą.
Hyde - jeśli masz max zniżek, to jest jasne, że w nikogo nie przyrąbałeś;)
Arghor - ponad 200 pytań ma ankieta by ustalić czyjąś osobowość. Ankieta jednak nie powinna być dłuższa niż 50 pytań bo mało kto ją będzie chciał wypełnić.
Biorać pod uwagę, że do tej ankiety dochodzą jeszcze dwie, to będzie trochę pytań.
Dzięki za odpowiedz na 12. ale właśni dlatego chcę zbadać motocyklistów. Gdzie Ty uważasz, że "chyba/pewnie najbardziej na świecie boję się „ciężarówek” i to nawet nie tych w parach na 1 i 3 pasie, tylko tych „zwyczajnych” na 1 pasie od prawej, bo nigdy nie wiadomo kiedy s…… zacznie wyprzedzać coś przed sobą i zajmie pas po którym jedziesz bez „kierunków” i patrzenia w lustro. "
Sam miałem wiele takich sytacji. W jednej nawet straciłem moto. Ale wyszedłem żywy.
Czy teraz nie wyprzedzam ciężarówek pomiędzy? Wyprzedzam, ale znam motocyklistów, którzy po jednym wypadku odłożyli motocykl... i właśnie dlatego uważam, że warto badać co nami (motocyklistami) kieruje.
To, że wpadłem pomysł na Licencjat z tej właśnie tematyki świadczyc tylko o tym, że wiem, że każdy za nas jest inny.
Falconforme - dziękuję, za sensowną odpowiedz. Zdaje sobie sprawę, z większości rzeczy, które poruszyłeś, jednak wiele czynności jest zbyt czasochłonne, a do lutego muszę oddać pracę. Jednak pomimo, że licencjat wymaga przepytania 25 ludzi, ja chcę przepytać co najmniej 100.
I dzięki za dodatkowe pytania.
MaŁy_Bandzior - sam temat nie jest tak istotny, istotne jest co badania przyniosą.
Hyde - jeśli masz max zniżek, to jest jasne, że w nikogo nie przyrąbałeś;)
Arghor - ponad 200 pytań ma ankieta by ustalić czyjąś osobowość. Ankieta jednak nie powinna być dłuższa niż 50 pytań bo mało kto ją będzie chciał wypełnić.
Biorać pod uwagę, że do tej ankiety dochodzą jeszcze dwie, to będzie trochę pytań.
Dzięki za odpowiedz na 12. ale właśni dlatego chcę zbadać motocyklistów. Gdzie Ty uważasz, że "chyba/pewnie najbardziej na świecie boję się „ciężarówek” i to nawet nie tych w parach na 1 i 3 pasie, tylko tych „zwyczajnych” na 1 pasie od prawej, bo nigdy nie wiadomo kiedy s…… zacznie wyprzedzać coś przed sobą i zajmie pas po którym jedziesz bez „kierunków” i patrzenia w lustro. "
Sam miałem wiele takich sytacji. W jednej nawet straciłem moto. Ale wyszedłem żywy.
Czy teraz nie wyprzedzam ciężarówek pomiędzy? Wyprzedzam, ale znam motocyklistów, którzy po jednym wypadku odłożyli motocykl... i właśnie dlatego uważam, że warto badać co nami (motocyklistami) kieruje.
To, że wpadłem pomysł na Licencjat z tej właśnie tematyki świadczyc tylko o tym, że wiem, że każdy za nas jest inny.
Emil Samson | Członek MotoAutostrady | emilsamson@interia.pl | www.MotoAutostada.pl | | Twórca tekstu "Kto zabija motocyklistów" | http://www.scigacz.pl/Kto,zabija,motocy ... 13926.html
- EmilSamson
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/9/2010, 15:33
- Lokalizacja: Warszawa
Hyde - jeśli masz max zniżek, to jest jasne, że w nikogo nie przyrąbałeś;)
Czyli jak masz max zniżek to jeździsz jak wariat, bo przecież masz max zniżek!
Jeżeli masz max zniżek to wcale nie znaczy, że w nikogo nie przyrąbałeś, że nie jeździsz ryzykownie, możesz mieć dużo szczęścia itd. itd.
Jeżeli pytanie na temat OC miało określić czy "w kogoś przyrąbałem" to po co któreś kolejne pytanie brzmi "VIII. czy miałeś wypadek motocyklowy?"?
Zabrałeś się troszkę do tej ankiety jak pies do jeża, bo wybacz, ale ciągle nie widzę związku niektórych pytań do ryzykownej jazdy.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Hyde, ktoś może mieć 40 lat i mieć max zniżek. Wypadek motocyklowy mógł być z różcnych win, i tutaj dzięki bo sprecyzuje pytanie czy miałeś z czyjejś czy swojej winy. I ile lat temu
dzięki za pomoc: )
Noszyński masz rację, każde pytania ma jakiś cel : )
dzięki za pomoc: )
Noszyński masz rację, każde pytania ma jakiś cel : )
- EmilSamson
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/9/2010, 15:33
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości