Zobacz wÄ…tek - Przesiadka z DR125 na DR350
NAS Analytics TAG

Przesiadka z DR125 na DR350

Enduro, Cross
_________

Przesiadka z DR125 na DR350

Postprzez kamilo1409 » 16/10/2011, 18:14

Witam. Chcę się przesiąść z Dr 125 na DR350 i mam pare pytań w tej sprawie. Chciałbym się dowiedzieć ile w porównaniu do 125 waży 350, oraz jakie jest jest spalanie. Oraz czy np. na podjazdach piaskowych motor sobie poradzi czy po prostu siądzie i na tym będzie koniec jazdy. Ponieważ nie wiem czy 30 km które ponoć jest w tych motorach przy takiej pojemności to dużo czy nie.
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31


Postprzez henio12323 » 16/10/2011, 19:36

ile wazy ? nie wiem ale odsyłam cie do wujka google :D spalanie 3-6 litrów :D oczywiscie wszystko zalezy od jazdy itp itd. czy sobie poradzi. na wiekszosci podjazdów tak. ale jak bedziesz miał pionową sciane to i wyczynówka nie da sobie rady :P wiec albo sprecyzuj pytanie, albo sam pomysl :D to tez zalezy co komu i jak. stosunkowo wyczynówka która ma 30 km wazy mniej niz 100 kg. DR 350 na pewno ma ze 140. wiec DR to przy wyczynie kobyła :D ale po DR 125 to bedzie dla ciebie i tak potwór :D i bedziesz sie duzo lepiej bawił. najlepiej wyszukaj blisko siebie czegos i pojedź obejrzyj, przejedź sie i sam ocen
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez oride16 » 16/10/2011, 20:42

Jeżdziałem na tym motorze. Koło wyczyna to nawet wstydziło by się stać.
Yamaha yz 125 99"
Avatar użytkownika
oride16
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 31/5/2011, 12:19
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 16/10/2011, 20:56

http://www.youtube.com/watch?v=dQ6DE6bhRV4

http://www.youtube.com/watch?v=3zXkFrGM ... re=related

dr to taka zabaweczka bardziej na lasy łąki pola, ale i jakichs tam drobnych górek się nie boi, drki nie należą do lekkich maszyn, ale są mocne, jeśli chodzi o budowe silnika, wytrzymałe jeśli chodzi o problemy techniczne no i oczywiście tanie w eksploatacji :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez kamilo1409 » 17/10/2011, 22:15

Chciałbym jeszcze zadać inne pytanie, tak aby nie zakładać nowego postu. Czy moglibyście mi doradzić jaki motor kupić do 3tyś max 3,5. Najlepiej czterosuwa, lecz nie koniecznie, takiego, który nie będzie się często psuł i który nie bedzie drogi w utrzymaniu.
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31

Postprzez Bostorn » 18/10/2011, 09:36

tylko dr xr dt i cos tam jeszcze się znajdzie, dt była by najbardziej optymalną maszyną albo starsza drka, musisz szukac na allegro, i od takich pytan jest temat co na 1 motocykl :)
wszystko zależy od stanu technicznego
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez mikozniak » 18/10/2011, 13:10

Tylko kolega szuka 4t, a dt to jest 2t :D. a z 4t to np Suzuki Dr
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Naszim » 18/10/2011, 13:16

oride16 napisał(a):Jeżdziałem na tym motorze. Koło wyczyna to nawet wstydziło by się stać.


tak samo można powiedzieć że wyczyn wstydziłby się stać przy DR'ce bo słabo radzi cobie w lesie, na dłuższych trasach itp. przy starcie twoje stare yz które jest już pewnie zarżnięte DR'a by nie dogoniło.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamilo1409 » 18/10/2011, 13:51

Tylko, że to nie jest mój pierwszy motory tylko chyba juz z 4;) A co byście powiedzieli o KTM LC2?
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31

Postprzez mikozniak » 18/10/2011, 15:00

Też dobra maszynka, dobry ma zawias . Ale to jest 2t. Więc to zależy ciebie czy chcesz 2t czy 4t. Najlepiej przeglądaj allegro. Wychacz jakaś sztukę koło ciebie przejedż się i będziesz dużo więcej wiedział. Pozdro
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Naszim » 18/10/2011, 17:25

Ale stare KTM'y podobno nie były jak te nowe i LC2 nie jest zbyt udany.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 18/10/2011, 18:02

ktmy nie były ale mowa o GS, i staaaarych EXC. lc2 to nie są wyczyny wiec sie tak nie sypia, silnik to przeróbka silnika od yamahy DT wiec mega sprawdzona konstrukcja :D jedynie co to nie ma kopki, i stoi na nicasilu. wiec ma wiecej mocy niz DT. zawieszenie jest na prawde niezłe jak na klase soft enduro. ( moze nawet to bardziej podchodzi pod hard enduro ? ) i one są w miare tanie kumpel igielke za 4500 sprzedawał. z 99 roku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamilo1409 » 18/10/2011, 21:55

Yhm:) Czyli z 2T dobry był by KTM?, a z 4T DR lub XR? Ostatnie pytanko. Motor częściej używam do jazdy po lasach i polach, ale zdarza się też, że wyskoczę na piaskownie lub na jakiś większy teren po podjeżdżać pod takie nawet spore górki. I jaki rodzaj motoru byłby dla mnie praktyczniejszy??
kamilo1409
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31

Postprzez Naszim » 19/10/2011, 13:50

Dr jest mocny i daje radę nawet pod duże góry tyle że jest ciężki w utrzymaniu jak nawet się zatrzymasz ale to chyba każdy motor ciężko utrzymać. Inne nie wiem jak sobie radzą bo nie jeździłem ani nie widziałem w akcji.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez oride16 » 19/10/2011, 14:09

no nie przesadzaj naszim z tą mocą de erki. Ale do wymagań kolegi będzie w sam raz.
Yamaha yz 125 99"
Avatar użytkownika
oride16
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 31/5/2011, 12:19
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Naszim » 19/10/2011, 17:14

Ale Dr za to nadrabia momentem obrotowym.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kris514 » 19/10/2011, 18:10

albo coś źle rozumiem albo "Naszim" myli pojęcia i to bardzo "Faktem jest że moc samochodu to nic innego jak moment obrotowy silnika pomnożony przez prędkość obrotową. Tego się po prostu nie da pominąć, jeżeli ktoś widział wykres momentu obrotowego i mocy samochodu. To dla jasności nikt tak na prawdę nie mierzy mocy samochodu, moc samochodu jest po prostu wyliczana z momentu obrotowego.
Można samemu sobie wszystko policzyć tym oto wzorem

Moment_obrotowy[Nm] = Moc[KM] * 0,736 * 9550 / prędkość_obrotowa[obr/min]" czyli im większy moment wym więcej kucy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lapfactor » 19/10/2011, 19:15

Dr nie ma co porównywać do XR (http://www.youtube.com/watch?v=NJAxKjE_nGw) XR nie jest to może hard enduro z prawdziwego zdarzenia ale jest to taki powiedzmy soft z jajem :wink: czołg :P jest super lekka jak na tego typu moto bo waży 112 kg 250 czy coś koło tego o ile dobrze pamiętam ale na XR musisz mieć co najmniej 4000zł :/ ten motor jest dość mocno ceniony
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê