Zobacz wÄ…tek - junak 901
NAS Analytics TAG

junak 901

i inne małe pojemności
_________

junak 901

Postprzez benek1994 » 8/10/2011, 10:00

siemka :)
mam pytanie, zakupiłem junaka 901 sport 50 cm,
no i chodzi o to że trochę słabawy jest, no jak na 50 to nie źle, ale jak jade pod górkę to mu mocy brakuje :roll:, no i pomyślałem że może stuningować go na 80 lub 110, tyle że na 80 w serwisie chcą 500 zł, to się raczej nie opłaca, i w ogóle dużej różnicy raczej nie będzie 50 a 80, ale na 110 może sie opłaca, jak myślicie ?
benek1994
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55


Postprzez jackal_pl » 8/10/2011, 12:39

Jeżeli to zmiana całego silnika na 80, to się opłaca. Jeżeli tylko cylinder to nie bardzo. Zaś jeżeli zmienisz sam cylinder na 110 nie zmieniając reszty silnika to jego żywotność drastycznie spadnie. Kupując oryginalny silnik 110 masz też zmienione w nim przełożenie początkowe (niższe obroty, prędkość ta sama w stosunku do 50ccm.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic


Postprzez benek1994 » 8/10/2011, 13:08

no ok, a powiedzmy jakie by były osiągi po tuningu na 80 lub 110 ?
jak teraz jest 50 cm i v-max to jakieś 70 km/h, przyśpieszenie z początku dobrze, ale potem to masakra jakaś :/
benek1994
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55

Postprzez blazejvs125 » 8/10/2011, 15:18

Wiesz od 50 nie ma co wymagać :-D
a jak masz 125 to osiągi mogą być około 100 zobacz na you tube jak się zbierają takie silniki :-D
Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
Avatar użytkownika
blazejvs125
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê