pojemność a moc na starcie
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
siema wszystkim.Wtrace swoje 5 groszy w temacie
Ostatnio smigalem swoim B12N razem z kolega na zzr600 (wersja USA niby 120 km)
Starty od 0 do 220 bylem pierwszy pozniej wciagal mnie nosem
i na 5 przejazdow za kazdym razem to samo.
Przy 150 odwijamy na ostatnim biegu (ja 5 on 6) i znowu do 200 minimalnie z przodu pozniej mnie wciaga
tak samo od 120 na 3 biegu ja i on.
poboczne sprawy jakie maja pewnie wplyw to regulacja mojego bandziora (elastycznosc) to raz i umiejetnosci kierowcy zzr (start od 0).
Zapraszam na dziki zachod do polatania na starym lotnisku warunki full bezpieczne czysty pas jakies 4km prostej
Pozdro :vroom:
Ostatnio smigalem swoim B12N razem z kolega na zzr600 (wersja USA niby 120 km)
Starty od 0 do 220 bylem pierwszy pozniej wciagal mnie nosem
i na 5 przejazdow za kazdym razem to samo.
Przy 150 odwijamy na ostatnim biegu (ja 5 on 6) i znowu do 200 minimalnie z przodu pozniej mnie wciaga
tak samo od 120 na 3 biegu ja i on.
poboczne sprawy jakie maja pewnie wplyw to regulacja mojego bandziora (elastycznosc) to raz i umiejetnosci kierowcy zzr (start od 0).
Zapraszam na dziki zachod do polatania na starym lotnisku warunki full bezpieczne czysty pas jakies 4km prostej
Pozdro :vroom:
- logicsys
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 17/4/2011, 19:50
- Lokalizacja: Gorzów WLKP
Nie możesz tego tak porównać - jeśli Ty masz 5ć biegów to masz mniejszy v maks z fabryki, a On na tym samym przełożeniu co Ty gorszą elastyczność.
Zresztą dane techniczne nie kłamią. Sporty 600 mają do 140 czas poniżej 6ściu sekund, a większość powyżej.
Zresztą dane techniczne nie kłamią. Sporty 600 mają do 140 czas poniżej 6ściu sekund, a większość powyżej.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości