[Suzuki GSX1250FA] Suzuki GSX1250FA - pociÄ…g pospiesz
Posty: 44
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Suzuki GSX1250FA] Suzuki GSX1250FA - pociÄ…g pospiesz
Dyskusja na temat: Suzuki GSX1250FA - pociÄ…g pospieszny
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1250FA - pociÄ…g pospieszny
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1250FA - pociÄ…g pospieszny
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
To Suzuki ma bezkonkurencyjną cene! Za fazera trzeba wybulić 50 kawałków , a za triumpha sprinta gt też 50. 1200 za 37 tys zł to jest okazja!<br><hr>Topgear
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cena wcale nie jest okazyjna.
Nie rozumiem jak mozna porownywac GSXF 1250 do BMW k1300, czy Yamahy FJR itp. Przeciez ta sa motocykle z klasy jedna lub dwie wyzszej. Jedynym konkurentem moze byc ewentualnie Honda CBF 1000, ale tez nie do konca. Suzuki to archaiczna konstrukcja, jest ciezki, prowadzi sie jak krowa. Moze i jest wygodny ale co z tego.
Wogole Suzuki schodzi na psy, widac ze koncern przezywa zapasc, nie inwestuje w rozwoj, od lat nie wyprodukowala niczego innowacyjnego, wypuszcza odgrzewane kotlety, co by wycisnac troche kasy jak najnizszym kosztem.<br><hr>cz
Nie rozumiem jak mozna porownywac GSXF 1250 do BMW k1300, czy Yamahy FJR itp. Przeciez ta sa motocykle z klasy jedna lub dwie wyzszej. Jedynym konkurentem moze byc ewentualnie Honda CBF 1000, ale tez nie do konca. Suzuki to archaiczna konstrukcja, jest ciezki, prowadzi sie jak krowa. Moze i jest wygodny ale co z tego.
Wogole Suzuki schodzi na psy, widac ze koncern przezywa zapasc, nie inwestuje w rozwoj, od lat nie wyprodukowala niczego innowacyjnego, wypuszcza odgrzewane kotlety, co by wycisnac troche kasy jak najnizszym kosztem.<br><hr>cz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja nie przepadam za Banditem 1250ccm wolałbym 2 letniego FJR-a a biorąc pod uwagę, że za tą cenę można mieć używaną VFR1200 w bardzo dobrym stanie to sory, ale Bandit do mnie nie przemawia.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Banditem jeździłem i faktycznie ten motocykl potrafi oczarować, a z pełną owiewką super sprawa do szybkiej turystyki, no i cena Suzi nie do pobicia. Dobry artykuł. Pozdrawiam<br><hr>peli
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się z tym że porównanie tego suzuki do jamahy fjr to i hondy vfr 1200 to śmiech na sali, a co do hondy cbf 1000 to fakt jest nowocześniejsza od suzuki, mniej spala, lepiej jeździ ale suzi bardziej nadaje się jako motocykl dla dwojga i na dodatek ma potężnego kopa od samego dołu. Nie bez znaczenia jest fakt że suzuki ma znacznie większy moment obrotowy jest tańsze o około 4 tys zł i nie trzeba zmieniać biegów tak często jak w hondzie. Suzuki to po prostu tani i wygodny turystyk dla dwojga.<br><hr>Topgear
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam<br><hr>peliKomentatorzy napisał(a):Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):na co komu ten motor skoro sa tansze i lepsze<br><hr>no ja nie wiem
Niektórzy wolą mieć nowy sprzęt
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Dostajesz to za co placisz, wiec fajerwerkow nie nalezy oczekiwac. dobry osiolek roboczy.<br><hr>Dominiknofear
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak, 6 lat temu Suzuki robilo niezle motocykle. Ale od tego czasu stoja w miejscu. Gixery sa zdecydowanie na koncu stawki przy wszelkich porownaniach. GSR byl spoko, ale 5 lat temu. Gladius to SVka w duzo brzydszym opakowaniu. Nawet najnowszy DL nie rozni sie niczym od tego sprzed 8 lat. Po prostu zalosc.<br><hr>czKomentatorzy napisał(a):Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):Czy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam<br><hr>peli<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Tak, 6 lat temu Suzuki robilo niezle motocykle. Ale od tego czasu stoja w miejscu. Gixery sa zdecydowanie na koncu stawki przy wszelkich porownaniach. GSR byl spoko, ale 5 lat temu. Gladius to SVka w duzo brzydszym opakowaniu. Nawet najnowszy DL nie rozni sie niczym od tego sprzed 8 lat. Po prostu zalosc.<br><hr>czKomentatorzy napisał(a):Za mala kase mamy po prostu motocykl, bardzo przestarzaly mocno obtaniony zreszta jak wiekszosc obecnych japonczykow. Po prostu Suzuki, zadne fajerwerki, jezeli ktos go kupi do wiecej niz jazdy to sie raczej sromotnie zawiedzie. Ten motocykl nie jest ani ladny ani bajerancki. Wiec autor rozumiem ze ma pewien sentyment do modelu, ale czas jakby idzie do przodu, a Suzuki nic nowego nie pokazuje. Hamulce nie spelniaja dzisiejszych standartow, a zawieszenie z pasazerem po prostu nie dziala. Wiec cena to zadna okazja. Za niewiele wiecej mozna kupic Honde CB1300SA z duzo fajniejszym silnikiem, dual CBS ABS i wykonczeniem o dwie klasy lepszym. suzuki to tak zapuzniona firma ze jak tak dalej pojdzie to beda jak SYM albo jakies inne Chinskie badziewia.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):Czy "zapuźniona" firma byłaby w stanie robić tak fantastyczne i lekkie przecinaki jak Gixxer 600/750, kultową i niepokonaną Haykę, miejskiego wymiatacza GSRa ??? Zaawansowana technologia, niespotykana ergonomia i fantastyczne silniki, a wszystko to w akceptowalnej cenie. Pozdrawiam<br><hr>peli<br>
A najnowsza Hayabusa oraz B-King?
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie można i owszem, może to nieco studzić chęć zrobienia stoppie, ale wierz mi, w motocyklu który jest tak ciężki i rozpędza się tak mocarnie chcesz mieć ABS:)<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):A ja jestem ciekawy czy w GSX1250FA można wyłączyć ABS?? <br><hr>markopolo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Nie można i owszem, może to nieco studzić chęć zrobienia stoppie, ale wierz mi, w motocyklu który jest tak ciężki i rozpędza się tak mocarnie chcesz mieć ABS:)<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):A ja jestem ciekawy czy w GSX1250FA można wyłączyć ABS?? <br><hr>markopolo<br>
Dokładnie to za ciężkie bydle do takich zabaw. Niby można by mieć odłączany, ale klientowi do którego jest kierowana ta maszyna raczej na tym nie zależy.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
W podobnej cenie można mieć też nowego CBF 1000 (którego bym wybrał) i to jest tak naprawdę odpowiednik z konkurencji.<br><hr>mo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przy czym Fazer ma gorszy silnik a Triumph waży znacznie więcej od GSXF.Komentatorzy napisał(a):To Suzuki ma bezkonkurencyjną cene! Za fazera trzeba wybulić 50 kawałków , a za triumpha sprinta gt też 50. 1200 za 37 tys zł to jest okazja!<br><hr>Topgear<br>
Pamiętajmy jednak o jednej ważnej rzeczy: motocykle używane to znacznie rozsądniejszy wybór niż nowe Suzuki. Utrata wartości, bardzo kiepskie ASO (Warszawa), złodziejskie ceny AC i wysoka stopa procentowa powodują, że lepiej coś sprowadzić od niemca.
I piszę to jako posiadacz nówki z salonu Suzuki.<br><hr>posiadacz GSX 650F z polskiego salonu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 44
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości