Junak 901
- PrzemkoJunak
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/7/2011, 13:23
Tak jak mówiłem i obiecałem. Junak 901 Sport co oceny w wasze ręce http://polskajazda.pl/Motocykle/Junak/901/131860
Kolega dzisiaj zakupił i dostał.
DziÅ› dodam filmik z prezentacjÄ… Junaka 901 Sport
Kolega dzisiaj zakupił i dostał.
DziÅ› dodam filmik z prezentacjÄ… Junaka 901 Sport

- Boshe
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 6/6/2011, 11:26
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
senekkorzenna napisał(a):Sprzedajemy junaka od pewnego czasu ale dopiero wczoraj zetknąłem się z modelem 901.
Jestem zaskoczony kulturÄ… pracy silnika jak i zawieszenia.
Wykonanie jest też bardzo przyzwoite a motocykl/motorower/prowadzi się bardzo dobrze.
Jestem ciekawy jego awaryjności.
Rozmawiałem tez z osobą z firmy sprzedającej te pojazdy która była na kontroli u nas i mam trochę smutną wiadomość! są problemy z dostawą motocykli i na niektóre modele należy czekać i trzy miesiące.
4500+ km i narazie bez zadnej usterki
- Verthh
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:06
Dodaje zdjęcia Junak 901 Sport. Swojego dodam jak będę miał czas
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)
(otwórz link)


















- Boshe
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 6/6/2011, 11:26
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam. Jestem posiadaczem Junaka 901 Sport w wersji troszke mocniejszej mianowicie 125ccm. ; ) dobrze jezdzi, nie narzekam. Był jeden mankament podczas jazdy; przy zmianie biegow tulejka ktora przytrzymuje skrzynie odpadla i w momencie biegi wyskoczyly z sruby..
<br>
[img]IMG277_zmniejszacz-pl_611885[/img]
<br>
[img]IMG277_zmniejszacz-pl_611885[/img]
- Załączniki
-
- prosze
- IMG277_zmniejszacz-pl_611885.jpg (115.73 KiB) PrzeglÄ…dane 13123 razy
- Jasny
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 8/8/2011, 20:15
Witam, jestem tu nowy. Mam junaka od maja, przejechane już 3500 km i żadnych problemów z moim szprzecikiem jeszcze nie mialem;D nadal bez problemu ciśnie mi 70km/h z górki 85 (wskazówka wychodzi poza skale licznika) Troche denerwuje mnie to że powyżej 8000 tyś obrotów plastiki strasznie piłują. I przy około 6-7 tyś obrotów brzęczy zbiornik paliwa ale wystarczy go lekko odkręcić i jest okej. Spalanie bardzo dobre - około 2,8 l na setke. Ja jestem bardzo zadowolony, jak mi się uda wrzuce fotki;d
- Jachu901
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/8/2011, 12:17
- Lokalizacja: Swarzędz
Jachu901 napisał(a):Witam, jestem tu nowy. Mam junaka od maja, przejechane już 3500 km i żadnych problemów z moim szprzecikiem jeszcze nie mialem;D nadal bez problemu ciśnie mi 70km/h z górki 85 (wskazówka wychodzi poza skale licznika) Troche denerwuje mnie to że powyżej 8000 tyś obrotów plastiki strasznie piłują. I przy około 6-7 tyś obrotów brzęczy zbiornik paliwa ale wystarczy go lekko odkręcić i jest okej. Spalanie bardzo dobre - około 2,8 l na setke. Ja jestem bardzo zadowolony, jak mi się uda wrzuce fotki;d
Tylko go nie zgub, bo daleko nie zajedziesz.

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Witam wszystkich posiadaczy Junaka 901, niedawno kupiłem Junaka 901 sport i zastanawiam się jak wymienić olej w skrzyni biegów, w serwisie powiedzieli, że skrzynia smarowana jest olejem z silnika, ale to chyba byłoby śmieszne, skrzynia to skrzynia i powinna mieć oddzielny wlew i wylew. jakby ktoś mógł to proszę o fotki.
- jacekkasja
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43
Dzięki za info, lecz miałem z tym dylemat ponieważ znajomy ma Yamahę TZR i się do niej leje olej do skrzyni, więc myślałem że w moim Junaku też jest gdzieś wlew oleju a jednak się myliłem. Tak czy siak - dzięki Ci.
--------EDIT---------
Mam jeszcze jedno pytanie, Mam ten motorek na dotarciu i rano odpala za pierwszym razem, cyknięcie i pali, a jak przejadę z 5 km, gdy silnik jest rozgrzany muszę kręcić kilka razy zanim odpali. wydaje mi się, że to wina gażnika, powieteze jest odkręcone na 1,25 obrotu i świeca jest okopcona na czarno i lekko mokra. Po dotarciu na ile obrotów odkręcić najlepiej śrubkę powietrza?
Dzięki bardzo za pomoc, czekam na info.
--------EDIT---------
Mam jeszcze jedno pytanie, Mam ten motorek na dotarciu i rano odpala za pierwszym razem, cyknięcie i pali, a jak przejadę z 5 km, gdy silnik jest rozgrzany muszę kręcić kilka razy zanim odpali. wydaje mi się, że to wina gażnika, powieteze jest odkręcone na 1,25 obrotu i świeca jest okopcona na czarno i lekko mokra. Po dotarciu na ile obrotów odkręcić najlepiej śrubkę powietrza?
Dzięki bardzo za pomoc, czekam na info.
- jacekkasja
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43
Ssania nie dotykam odpala rano na dotyk, dźwignia jest cały czas na dole. Na 1 i 1/4 obrotu jest fabrycznie, ale te 0,8 to chyba za mało będzie jeszcze bardziej zalewało świece bo będzie chyba zbyt bogata mieszanka. Właśnie spróbowałem odkręcić ją na 2,5 obrotu i przejechałem się około 4 km i mniej okopcona a nawet środek świecy lekko koloru brązowego. Czyli dałem mu więcej powietrza, ale zanim dotrę to chyba ustawie tak jak było bo jednak leprze smarowanie, mam zrobione 400 km. I co o tym sądzisz?
- jacekkasja
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43
Ten junak to chyba ma ten sam silnik co skuter 50 ccm 4t.
To jest wszystko to samo. Napisałeś - " tego typu silnikach skład na 0.8 a w skuterach na 2.5" mówiąc " tego typu" co masz na myśli ? To nie jest Aprila Rs, Yamaha Tzr czy Honda Cbr tylko chiński Junak
Jak napisałem - moim zdaniem chyba raczej śrubka powinna być odkręcona na 2,5 tak jak w skuterze bo świeca już się nie zalewała i była czekoladowa, więc chyba ok, nieprawdaż? Jeśli uważasz inaczej to napisz 
To jest wszystko to samo. Napisałeś - " tego typu silnikach skład na 0.8 a w skuterach na 2.5" mówiąc " tego typu" co masz na myśli ? To nie jest Aprila Rs, Yamaha Tzr czy Honda Cbr tylko chiński Junak


- jacekkasja
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43
Witam kolegów. Czy ktoś napisze na ile obrotów macie odkręconą śrubkę od powietrza (mieszanki) po dotarciu. Pytam się ponieważ nie robię przeglądów serwisowych, bo się nie opłaca nabijać im kasy u mnie 200 zł i pewnie wymienią tylko olej. Dzisiaj właśnie nabiłem 500 km i wymieniłem olej, co do tej śruby spustu to w instrukcji zła śruba podana, olej zlatuje ale po przechyleniu motorka i nie zejdzie wszystko, jak ją odkręciłem to wyleciała sprężyna i tulejka z otworami, podejrzewam, że to jest jakiś przepływ oleju do skrzyni biegów. Ja ją wsadziłem wydaje mi się tak jak była i jest ok. Po odkręceniu tej drugiej śrubki zleciało jeszcze ze 200 mililitrów, także to TA DRUGA, WIĘKSZA ŚRÓBKA TO SPUST OLEJU, KLUCZ 17.
- jacekkasja
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 13/9/2011, 10:43
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości