zakup używanego crosa 450
Posty: 10
• Strona 1 z 1
zakup używanego crosa 450
Witam
Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego corsa . Jak kupic dobrego crossa zeby do niego niedokładac na poczatek , zeby sie nie naciąć na jakaś poważną usterkę . Koszty naprawy sa doosc spore .Mam na oku:
Yzf 450 2009-2010
crf 450 2009-2010
Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego corsa . Jak kupic dobrego crossa zeby do niego niedokładac na poczatek , zeby sie nie naciąć na jakaś poważną usterkę . Koszty naprawy sa doosc spore .Mam na oku:
Yzf 450 2009-2010
crf 450 2009-2010
- tomi-ex
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/7/2011, 19:02
nie rozpoznasz co jest. nawet dobry mechanik nie rozpozna na słuch co jest, o ile silnik jest w średnim lub dobrym stanie. jak juz cos całkiem pada to słychac stuki, szumy nietypowe dla danego modelu. ale jak np pada tłok, ale jeszcze nie bierze oleju nie dymi itp. to nie sprawdzisz nic. wiec albo musisz znalesc dobre źródło. albo rozebrac moto i miec pewnosc. albo kupic cos dobitego do remontu duzo taniej zrobic remont i wiedziec na czym sie stoi. jak zadajesz takie pytania zakładam że jestes totalnym laikiem w tej kwestii. wiec 2 rzeczy - po 1 zastanów sie czy na pewno chcesz tą pojemnosc w wyczynówce, ludzie z doswiadczeniem, sie boją na 250 w 4T jeździc, ty jako laik mozesz miec problemy z ogarnieciem. 2 sprawa jak sie nie znasz koniecznie na oględziny pojazdu weź jakiegoś mechanika lub kogos kto sie zna, ew podjedź z niekupionym moto do serwisu na krótkie spawdzenie. sam nie rozpoznasz kompletnie nic, a ktos kto miał doczynienie z crossówkami wyczai wszystko w 2 minuty. i na przyszłosc - pisz w dziale off road. i to nie cros, tylko cross 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Chcesz ladna 450? To moj znajomy ma taką. Model 2008. Naprawde ladnie utrzymane sztuka. Chłopak jest mechanikiem. Dzwoń rozmawiaj pytaj. Oglądałem te motocykle z bliska.
http://www.moto-garage.pl/oferta
Ma jeszcze 250 w 4T i 50
w 2T ale to juz dziescko jego ostatnio nim pyrka.
Chlopak nie zawraca sobie ciaganiem trupow. Kupuje bezposrendnio od 1/2 wlascicieli. Zawsze sprowadza ladne sztuki.
http://www.moto-garage.pl/oferta
Ma jeszcze 250 w 4T i 50

Chlopak nie zawraca sobie ciaganiem trupow. Kupuje bezposrendnio od 1/2 wlascicieli. Zawsze sprowadza ladne sztuki.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
henio12323 napisał(a):nie rozpoznasz co jest. nawet dobry mechanik nie rozpozna na słuch co jest, o ile silnik jest w średnim lub dobrym stanie. jak juz cos całkiem pada to słychac stuki, szumy nietypowe dla danego modelu. ale jak np pada tłok, ale jeszcze nie bierze oleju nie dymi itp. to nie sprawdzisz nic. wiec albo musisz znalesc dobre źródło. albo rozebrac moto i miec pewnosc. albo kupic cos dobitego do remontu duzo taniej zrobic remont i wiedziec na czym sie stoi. jak zadajesz takie pytania zakładam że jestes totalnym laikiem w tej kwestii. wiec 2 rzeczy - po 1 zastanów sie czy na pewno chcesz tą pojemnosc w wyczynówce, ludzie z doswiadczeniem, sie boją na 250 w 4T jeździc, ty jako laik mozesz miec problemy z ogarnieciem. 2 sprawa jak sie nie znasz koniecznie na oględziny pojazdu weź jakiegoś mechanika lub kogos kto sie zna, ew podjedź z niekupionym moto do serwisu na krótkie spawdzenie. sam nie rozpoznasz kompletnie nic, a ktos kto miał doczynienie z crossówkami wyczai wszystko w 2 minuty. i na przyszłosc - pisz w dziale off road. i to nie cros, tylko cross
Czyli nie ma sposobu zebu to zprawdzic . Najbardziej mi zalezy na sprawdzeniu : sprzegło,tłok ,korbowód , zawory
Chodzi mi o to żeby po zakupie motor nie trafił na złom
- tomi-ex
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/7/2011, 19:02
A nie chcesz kupić 250 2T podobna moc do 450 4T, mam Yamahę YZ250 z 2006 do sprzedania w bardzo dobrym stanie. Jak będziesz chciał coś więcej wiedzieć o dwusuwach albo o tym motocyklu to pisz na priv
- mariusz2108
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/8/2011, 08:49
nie sprawdzisz do konca. sprzęgło to czujesz że bieg wbijasz nie szarpie mocno, nie slizga sie, wysprzęgla jak nalezy. ale korby jak jest juz po 50 mth czy po 200 mth nie ocenisz. bo ani jeszcze nie bedzie stukała ani nic. to samo tłok. czy ma 10 mth czy 150 mth to komprecha bedzie kosmiczna i tak. i nie dowiesz sie czy remont był miesiac temu czy 2 lata temu. dlatego dobrze kupowac jak ktos da ci dokumentacje remontu czy cos. albo jak pisałem kupic trupa i zregenerowac. są sprzety z 2005 roku za 5-6 tysiecy, kupujesz nowe plastiki za 400 zł, robisz generalke silnika za np 3500 to ci wychodzi niech te 11 tysiecy. i masz igiełke, jak z salonu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
szukaj, czasem za granicą mozna kupic taniej nówki. dla przykładu znajomy kupił EXC 450 2009 rok, ale odkupił go od kolesia który sciągnął nówke z Niemiec. za cene golasa w Polsce, tam dostał dodatkowo amor skrętu, tytanowego akrapa i jakies pierdoły jeszcze, jakas płyta pod silnik itp. same częsci ze 4 tysie warte lekko. wiec mozna troche przyoszczędzic. w przypadku crossówki to kosztów dodatkowych nie ma ;P prócz kosztów sciągniecia moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości