Zobacz wÄ…tek - Dziwny przypadek Horneta
NAS Analytics TAG

Dziwny przypadek Horneta

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dziwny przypadek Horneta

Postprzez wojtas86 » 22/4/2007, 13:50

Witam, opiszę tutaj dość dziwny przypadek. Otoż smigałem Hornetem glownie po mieście nie przekraczajac 120-140, ostatnio wypadla mi trasa no i chcialem przeciagnac moto na prostej. Co sie okazalo :shock: 170 i ani grama wiecej 6 bieg max gaz a obroty około 7tys i wyzej sie wkrecac nie chcial. W briefie mial wbita adnotacje o blokadzie, polegajacej na ograniczeniu skoku manetki, ale sru nie bylo tego juz wczesniej jak sprawdzalem. Kolejna mysl hmm gazniki sa brudne, dobralem sie do nich i tu kolejne zaskoczenie :shock: krocce nie byly przykewcone ani do silnika ani do gaznika, ot tak po prostu złożone, jedna opaska nawet sruby nie miala, gazniki troche brudne ale malllo, sprawdze co i jak i dam znac. Myslicie ze niedokręcenie krocow byloby przyczyna takiego zachowania? Aha dodam ze silnik pali na dotyk i np na jedynce - dwojce zamyka obrotomierz ale nie ma takiego strzala i powera na jaki bym liczył. Tłumik sportowy przelot, przebieg to oryginalne 8500km, kompresja bardzo dobra. Czekam na Wasze opinie
pozdro
wojtas86
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22/12/2006, 16:43


Postprzez Manhatan » 22/4/2007, 14:59

Możliwe, że dostaje przez to tzw. lewe powietrze i moto nie chodzi tak jak powinno :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE




Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê
cron